Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 05:25:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376687 alkalommal)
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #945 Dátum: 2013. Június 26. - 18:41:02 »

Tudjátok úgy van ezzel az ember - én legalábbis biztosan..., főleg, ha egy korábban mindenki megelégedettségére működő társulatról van szó... -, hogy bizonyára csak ő fogott ki rossz napot.
Ha aztán véletlenül egymásra találnak a kisebb-nagyobb sérelmeket elszenvedők, akkor persze borul a bili.
Hát ez esetben borul(t). És mivel tudomásom szerint történtek a már leírtaknál sokkal cifrábbak is, remélem következményei is lesznek...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #946 Dátum: 2013. Június 27. - 16:11:25 »

Tudjátok úgy van ezzel az ember - én legalábbis biztosan..., főleg, ha egy korábban mindenki megelégedettségére működő társulatról van szó... -, hogy bizonyára csak ő fogott ki rossz napot.
Ha aztán véletlenül egymásra találnak a kisebb-nagyobb sérelmeket elszenvedők, akkor persze borul a bili.
Hát ez esetben borul(t). És mivel tudomásom szerint történtek a már leírtaknál sokkal cifrábbak is, remélem következményei is lesznek...
Várjatok.

Ezek nem Petiék, hanem egy, a környéken meglehetősen ismert szerviz. Petiék egy kis, egyállásos műhelyben szereltek. Ez a szervíz vizsgasoros, futóműállítós, ha jól számoltam 6 állásos, tehát nem a "régi, bevált" szerviz.

És én csak hónapokkal az eset után jöttem rá, hogy elég sok mindent elcsesztek, sajnos. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #947 Dátum: 2013. Június 28. - 20:32:56 »

Ma délután furcsa dolgot produkált a kocsi. Megyek 55-60 km/h sebességgel és elkezd fulladozni hiába nyomom a gázt pici rángatások közepette egy pár másodperc múlva megindult.  A sárga lámpa sem világított. Nem tudom mi lehet a gond!?  He Okozhatja ezt esetleg a fojtószelepház koszolódása? Gyertyákat most cseréltem a kábelek sem túl régiek. Mondjuk az alapjáratom egy ideje mintha egy kicsivel alacsonyabb lenne a normálisnál.  Esetleg valami ötlet?
Naplózva
leonel
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


WWW
« Hozzászólás #948 Dátum: 2013. Június 29. - 21:09:25 »

Sziasztok,

A közelmúltban felvetett problémákra reagálnék - igyekszem röviden, tényszerűen.
Pusztán a véleményemet és néhány tényt osztok meg - 1 hozzászólás erejéig.

Régen amikor még  "garázs szerviz" üzemelt és naponta 2-3 autó volt -akkor is előfordult évente 2-3 ügyfél aki sajnos nem volt maradandóan elégedett.
Pl. volt olyan aki érkezés után körbe nézett majd elszaladt - hogy ő itt nem hagyja az autóját.

Most, napi 10-15 autó fordul meg - az arány mégis maradt évi 2-3 "elégedetlen" ügyfélnél. Ezek szerint a hibaarány még javult is, de természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az érintetteket ez pont nem vigasztalja. Én is mérges lennék hasonló szituációban - és nem lenne könnyebb azt tudva, hogy mellettem ott van több száz elégedett ügyfél. Ez egyértelmű. Nemegyszer túlterheltek a szerelők - ez az ára annak, hogy még senki sem lett elküldve, hogy bocs de nincs időnk megcsinálni. Ha valakinek elromlik az autója -szeretné ha azonnal meg lenne oldva a probléma - szerintem egy páran magukra ismernek. Mosolyog
Sajnálom, hogy így alakult - de sajnos ahol emberek dolgoznak ott hiba is becsúszhat. Erre szoktam mondani, hogy : mindig - mindenki - mindenkit nem szerethet. Magyarán lehetnek rossz napok, vagy épp valaki pont rossz időben van rossz helyen. Ez áll az élet minden területére.


Sajnos minden vállalkozás esetében él az a régi törvény, hogy amelyik nem fejlődik az meghal. Így a növekedés előbb utóbb elkerülhetetlenné válik.
Ha növekedik egy cég akkor jönnek az alkalmazottak mert már nincs arra idő, hogy magunk csináljunk mindent. Bármennyire is próbálunk szelektálni, sajnos nem látunk az emberekbe. Jelen esetben pl, volt egy kolléga aki sajnos nem tudta lerakni a küszöbön a magánéleti gondjait. Bármennyire is fájt emberileg egy idő után meg kellett tőle válni.
Azt is biztos tudjátok már többen, hogy idő hiányában én a szervizbe szinte már be sem jutok. Erőm 102%-át elviszi az alkatrész kereskedelem vezetése. Ez is egy fájó döntés volt amit meg kelett hozni - pedig imádtam - szerintem ezt is tudjátok. Mosolyog

A folyamatosan növekvő ügyfélkör (hétköznap még az utcán sem lehet a szerviznél elférni) és a hozott rémtörténetek igazolják, hogy azért annyira nem rossz nálunk a helyzet...


Nem olvastam vissza sokat - amit láttam problémát:
-Kripic: Valóban a kedves túlbuzgó kolléga kicserélte a levegőszűrőt. Kripic hívott -természetesen megvolt. Visszakapta - jót mosolyogtunk rajta, hogy elég hülye dolog volt. Olajról nem szólt - sajnálom - gondolom az egyértelmű, hogy nem 1L hozott olajon fogunk nyerészkedni. Nem rossz indulat, csak egy fentebb említett balga emberi mulasztás állt a  háttérben.  Mindenesetre az utolsó szemtől - szemben történt beszélgetésünk másabb hangulatot tükrözött mint a fórumban megjelent. Természetesen a tények makacs dolgok, a hibák becsúsztak - Bocsánat!

Captain:  Igazából nem is tudtam pontosan összerakni a fórumból, hogy mi volt a probléma. Amit nem értek: elég jó kapcsolatban vagyunk/voltunk jó pár éve.
Pl. Lett már megmentve családi autótok... Mégsem  tudok az egész ügyről semmit. He Miért nem jelezted ha gond adódott? Számomat tudod.
"Utcáról beesett" ember problémájára is ugrunk, nemhogy a Tietekre (Klub)!!! Kérlek, ha itthon vagy csörgess meg!!!

Köszi


Kérem, ha valakinek kérdése, mondandója lenne nekem ezekkel kapcsolatban azt az info@wrcauto.hu címen tegye meg. Nem nagyképűségből kérem - pusztán folyamatos időhiányban szenvedek és nincs időm fórumozni. Most is úgy kaptam egy jószándékú üzenetet, hogy nézzek be ide.

Konklúzióként: ha valakinek gondja adódik - kérném - amellett, hogy itt megosztja  a tapasztalatait - szóljon nekem is.
Olyan még nem volt, hogy ne oldottunk meg volna valamit.

Az érintettektől mégegyszer elnézést kérek. Természetesen mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy a jövőben "hogyan tovább?!"

Szép nyarat nektek!!  Az aláírásomban szereplő elérhetőségeken tudtok keresni.
Üdv,
Zsolti

« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 29. - 21:18:17 írta leonel » Naplózva

Megbízható Szerviz és Alkatrészek az autódhoz!
Alkatrész: 06-70-422-3346
Szerviz:   06-30-439-4379
info@wrcauto.hu
www.wrcauto.hu
baka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #949 Dátum: 2013. Június 30. - 07:54:24 »

Sziasztok,
A véleményeteket szeretném kikérni a következő problémáról. Két éve vásároltam egy 2005-ös 1,4-es Lacettit 73000km-rel, mivel nem voltam biztos abban, hogy 60000km-nél a vezérlés csere megtörtént, természetesen első dolgom az volt, hogy lecseréltettem. Ezután kezdődött a problémám. Meleg motornál nyikorgó hangot hallottam a vezérléstől, másnap visszamentem a szerelőhöz, hogy kérdőre vonjam a fura hang miatt. A válasza a következő volt.” maximumra állítottuk a vezérműszíj feszességét és annak van ilyen hangja, ez nem baj.” Megpróbáltam megszokni a jelenséget, annak ellenére, hogy nagyon zavart, de a múlt héten voltam műszakin és a szerelő rákérdezett, miért van ilyen hangja 86000km-t futott motornak. Elmondtam neki amit a szerelő akkor mondott, de úgy láttam nem voltam túl meggyőző az Ő számára. Érdeklődnék, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és a kocsinak lehet-e ettől valami baja.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #950 Dátum: 2013. Június 30. - 08:03:37 »

Sziasztok,
A véleményeteket szeretném kikérni a következő problémáról. Két éve vásároltam egy 2005-ös 1,4-es Lacettit 73000km-rel, mivel nem voltam biztos abban, hogy 60000km-nél a vezérlés csere megtörtént, természetesen első dolgom az volt, hogy lecseréltettem. Ezután kezdődött a problémám. Meleg motornál nyikorgó hangot hallottam a vezérléstől, másnap visszamentem a szerelőhöz, hogy kérdőre vonjam a fura hang miatt. A válasza a következő volt.” maximumra állítottuk a vezérműszíj feszességét és annak van ilyen hangja, ez nem baj.” Megpróbáltam megszokni a jelenséget, annak ellenére, hogy nagyon zavart, de a múlt héten voltam műszakin és a szerelő rákérdezett, miért van ilyen hangja 86000km-t futott motornak. Elmondtam neki amit a szerelő akkor mondott, de úgy láttam nem voltam túl meggyőző az Ő számára. Érdeklődnék, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és a kocsinak lehet-e ettől valami baja.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat.


A vezérműszíj nem játék, semilyen nyikorgó hang nem elfogadható ha túlfeszítették elöfordulhat, hogy elszakad akkor a javítási költség százezrekre rúghat.
Ja és gondolom a görgőknek és a vízpumpának sem tesz jót a túl feszes szíj.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 30. - 08:29:57 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #951 Dátum: 2013. Június 30. - 10:28:16 »

Mindenképpen nézesd meg. Elképzelhető, hogy csak a szíj belső burkolatát tették vissza rosszul, az adja a hangot ahogy hozzáér az egyik vezérműtengely bordáskerék. Sajnos nekem is csináltak ilyent "szakszervízben".
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
baka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #952 Dátum: 2013. Július 01. - 14:13:41 »

Megnézetem, köszönöm.
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #953 Dátum: 2013. Július 01. - 17:52:50 »

Sziasztok!

Ígértem, hogy beszámolok az olajfolyás kimeneteléről. Ahogy azt írtam, az olajgomba cseréje (még egyszer köszönet a szakszerű tippért!) megoldotta a folyást. A szerelőm lemérette az olajnyomást, mert nem hagyott nyugodni a dolog. Alapjáraton 1.5 Bar, magasabb fordulaton 4 Bar nyomást mértek. Sajnos meleg motornál még mindig jelentkezett alapjáraton olajnyomás hiba villogás formájában, az olaj és a szűrő lecserélése ellenére. Otthon alámásztam, csatlakozót és a vezetéket, ameddig elértem, ronggyal megtöröltem. A blokk aljáról is letöröltem a ráfolyt olajat. Másnap mentem vele kb. 100 km-t, semmi gond nem volt. Rá egy napra pedig elindultunk Gyulára (kb 200km). Kicsit félve, óvatosan vezettem, minden megállásnál ellenőriztem a kocsi alját, nincs-e folyás. Úgy tűnik, eddig rendben van. Azóta sem láttam a "kis piros olajozó kannát", hála az égnek. Végül is a használt, de eredeti Opel gomba maradt benne. Bízom benne, hogy ez nem fog egyhamar cserben hagyni. Azért az érdekes, hogy 106 ezernél megadja magát egy olajgomba. Eddig egy autómnál sem volt ilyen esetem...



     
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #954 Dátum: 2013. Július 01. - 18:52:36 »

Sziasztok!

Ígértem, hogy beszámolok az olajfolyás kimeneteléről. Ahogy azt írtam, az olajgomba cseréje (még egyszer köszönet a szakszerű tippért!) megoldotta a folyást. A szerelőm lemérette az olajnyomást, mert nem hagyott nyugodni a dolog. Alapjáraton 1.5 Bar, magasabb fordulaton 4 Bar nyomást mértek. Sajnos meleg motornál még mindig jelentkezett alapjáraton olajnyomás hiba villogás formájában, az olaj és a szűrő lecserélése ellenére. Otthon alámásztam, csatlakozót és a vezetéket, ameddig elértem, ronggyal megtöröltem. A blokk aljáról is letöröltem a ráfolyt olajat. Másnap mentem vele kb. 100 km-t, semmi gond nem volt. Rá egy napra pedig elindultunk Gyulára (kb 200km). Kicsit félve, óvatosan vezettem, minden megállásnál ellenőriztem a kocsi alját, nincs-e folyás. Úgy tűnik, eddig rendben van. Azóta sem láttam a "kis piros olajozó kannát", hála az égnek. Végül is a használt, de eredeti Opel gomba maradt benne. Bízom benne, hogy ez nem fog egyhamar cserben hagyni. Azért az érdekes, hogy 106 ezernél megadja magát egy olajgomba. Eddig egy autómnál sem volt ilyen esetem...



     

egy filléres alkatrészről beszélünk,miért használt gombát tettél bele???
ez legyen a legnagyobb gondod vele szerinted ez probléma?
akkor nézz körbe más forumokon ahol ennyi km nél motort váltót turbót kellett cserélni!
Naplózva

70/4334431
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #955 Dátum: 2013. Július 01. - 19:18:00 »

Sziasztok,

A közelmúltban felvetett problémákra reagálnék - igyekszem röviden, tényszerűen.
Pusztán a véleményemet és néhány tényt osztok meg - 1 hozzászólás erejéig.

Régen amikor még  "garázs szerviz" üzemelt és naponta 2-3 autó volt -akkor is előfordult évente 2-3 ügyfél aki sajnos nem volt maradandóan elégedett.
Pl. volt olyan aki érkezés után körbe nézett majd elszaladt - hogy ő itt nem hagyja az autóját.

Most, napi 10-15 autó fordul meg - az arány mégis maradt évi 2-3 "elégedetlen" ügyfélnél. Ezek szerint a hibaarány még javult is, de természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az érintetteket ez pont nem vigasztalja. Én is mérges lennék hasonló szituációban - és nem lenne könnyebb azt tudva, hogy mellettem ott van több száz elégedett ügyfél. Ez egyértelmű. Nemegyszer túlterheltek a szerelők - ez az ára annak, hogy még senki sem lett elküldve, hogy bocs de nincs időnk megcsinálni. Ha valakinek elromlik az autója -szeretné ha azonnal meg lenne oldva a probléma - szerintem egy páran magukra ismernek. Mosolyog
Sajnálom, hogy így alakult - de sajnos ahol emberek dolgoznak ott hiba is becsúszhat. Erre szoktam mondani, hogy : mindig - mindenki - mindenkit nem szerethet. Magyarán lehetnek rossz napok, vagy épp valaki pont rossz időben van rossz helyen. Ez áll az élet minden területére.


Sajnos minden vállalkozás esetében él az a régi törvény, hogy amelyik nem fejlődik az meghal. Így a növekedés előbb utóbb elkerülhetetlenné válik.
Ha növekedik egy cég akkor jönnek az alkalmazottak mert már nincs arra idő, hogy magunk csináljunk mindent. Bármennyire is próbálunk szelektálni, sajnos nem látunk az emberekbe. Jelen esetben pl, volt egy kolléga aki sajnos nem tudta lerakni a küszöbön a magánéleti gondjait. Bármennyire is fájt emberileg egy idő után meg kellett tőle válni.
Azt is biztos tudjátok már többen, hogy idő hiányában én a szervizbe szinte már be sem jutok. Erőm 102%-át elviszi az alkatrész kereskedelem vezetése. Ez is egy fájó döntés volt amit meg kelett hozni - pedig imádtam - szerintem ezt is tudjátok. Mosolyog

A folyamatosan növekvő ügyfélkör (hétköznap még az utcán sem lehet a szerviznél elférni) és a hozott rémtörténetek igazolják, hogy azért annyira nem rossz nálunk a helyzet...


Nem olvastam vissza sokat - amit láttam problémát:
-Kripic: Valóban a kedves túlbuzgó kolléga kicserélte a levegőszűrőt. Kripic hívott -természetesen megvolt. Visszakapta - jót mosolyogtunk rajta, hogy elég hülye dolog volt. Olajról nem szólt - sajnálom - gondolom az egyértelmű, hogy nem 1L hozott olajon fogunk nyerészkedni. Nem rossz indulat, csak egy fentebb említett balga emberi mulasztás állt a  háttérben.  Mindenesetre az utolsó szemtől - szemben történt beszélgetésünk másabb hangulatot tükrözött mint a fórumban megjelent. Természetesen a tények makacs dolgok, a hibák becsúsztak - Bocsánat!

Captain:  Igazából nem is tudtam pontosan összerakni a fórumból, hogy mi volt a probléma. Amit nem értek: elég jó kapcsolatban vagyunk/voltunk jó pár éve.
Pl. Lett már megmentve családi autótok... Mégsem  tudok az egész ügyről semmit. He Miért nem jelezted ha gond adódott? Számomat tudod.
"Utcáról beesett" ember problémájára is ugrunk, nemhogy a Tietekre (Klub)!!! Kérlek, ha itthon vagy csörgess meg!!!

Köszi


Kérem, ha valakinek kérdése, mondandója lenne nekem ezekkel kapcsolatban azt az info@wrcauto.hu címen tegye meg. Nem nagyképűségből kérem - pusztán folyamatos időhiányban szenvedek és nincs időm fórumozni. Most is úgy kaptam egy jószándékú üzenetet, hogy nézzek be ide.

Konklúzióként: ha valakinek gondja adódik - kérném - amellett, hogy itt megosztja  a tapasztalatait - szóljon nekem is.
Olyan még nem volt, hogy ne oldottunk meg volna valamit.

Az érintettektől mégegyszer elnézést kérek. Természetesen mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy a jövőben "hogyan tovább?!"

Szép nyarat nektek!!  Az aláírásomban szereplő elérhetőségeken tudtok keresni.
Üdv,
Zsolti



Zsolti!
Válasz a "Carservice & WRC Auto" topikban, kérlek szakíts rá időt...
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #956 Dátum: 2013. Július 02. - 08:57:24 »

Sziasztok!

Ígértem, hogy beszámolok az olajfolyás kimeneteléről. Ahogy azt írtam, az olajgomba cseréje (még egyszer köszönet a szakszerű tippért!) megoldotta a folyást. A szerelőm lemérette az olajnyomást, mert nem hagyott nyugodni a dolog. Alapjáraton 1.5 Bar, magasabb fordulaton 4 Bar nyomást mértek. Sajnos meleg motornál még mindig jelentkezett alapjáraton olajnyomás hiba villogás formájában, az olaj és a szűrő lecserélése ellenére. Otthon alámásztam, csatlakozót és a vezetéket, ameddig elértem, ronggyal megtöröltem. A blokk aljáról is letöröltem a ráfolyt olajat. Másnap mentem vele kb. 100 km-t, semmi gond nem volt. Rá egy napra pedig elindultunk Gyulára (kb 200km). Kicsit félve, óvatosan vezettem, minden megállásnál ellenőriztem a kocsi alját, nincs-e folyás. Úgy tűnik, eddig rendben van. Azóta sem láttam a "kis piros olajozó kannát", hála az égnek. Végül is a használt, de eredeti Opel gomba maradt benne. Bízom benne, hogy ez nem fog egyhamar cserben hagyni. Azért az érdekes, hogy 106 ezernél megadja magát egy olajgomba. Eddig egy autómnál sem volt ilyen esetem...



     

egy filléres alkatrészről beszélünk,miért használt gombát tettél bele???
ez legyen a legnagyobb gondod vele szerinted ez probléma?
akkor nézz körbe más forumokon ahol ennyi km nél motort váltót turbót kellett cserélni!

1. Az új, utángyártott is először ugyanezt a jelenséget produkálta, arra is gyanakodtunk(villogás alapjáraton). Ezért lett kicserélve.
2. A probléma azért probléma, még ha filléres is az alkatrész, mert ha nem itthon, a városban romlik el, már igen csak nem filléressé válik... Magyarán egy olcsó alkatrész hibájából több százezres problémát lehet elszenvedni. Ez szerintem, ami nem normális. Természetesen megértem, hogy bármi elromolhat. De, amint írtam, eddig egyik autóm sem produkált ilyet.

Flame ON
3. Nem érdekel más autó, nekem ez az egy van pillanatnyilag, amit minden nap használok. Más példákban szereplő autók, melyekkel sokan példálóznak (az én szerelőm is ilyennel jött), általában sokkal értékesebbek, ott természetesen egy ilyen hiba megítélése egészen más, szintes semminek, akár még "természetesnek" is  tűnik. A megbízhatóság az, ami számomra kritikus ennél a járműnél.(El tudom képzelni, hogy sajnos mások, más típusokkal is hasonló érzéseket éreznek, ezért is a sok-sok "példa", legfeljebb nem merik elmondani, bevallani, mert megvették és büszkék a választásukra). Azért lássuk be, mindenki azt szereti, ha a járműve, ha azt tisztességesen, előírásszerűen karbantartja (én ezt teszem) nem okoz neki meglepetést és nem hagyja ott az úton. Már most gondolkozom, hová vigyem 120 ezres szervizre...(Pénztárca ohhh...)
Flame OFF

Bocsánat a fórumozóktól. Ettől függetlenül hajtom ezt a járművet, mert nem telik másra és nem szoktam évente, alkalomszerűen autót cserélni. Így még valószínűleg szükségem lesz a hozzáértő segítségetekre. Cserébe ha tudok, én is szívesen segítek.



Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #957 Dátum: 2013. Július 02. - 09:28:21 »

Sziasztok!

Ígértem, hogy beszámolok az olajfolyás kimeneteléről. Ahogy azt írtam, az olajgomba cseréje (még egyszer köszönet a szakszerű tippért!) megoldotta a folyást. A szerelőm lemérette az olajnyomást, mert nem hagyott nyugodni a dolog. Alapjáraton 1.5 Bar, magasabb fordulaton 4 Bar nyomást mértek. Sajnos meleg motornál még mindig jelentkezett alapjáraton olajnyomás hiba villogás formájában, az olaj és a szűrő lecserélése ellenére. Otthon alámásztam, csatlakozót és a vezetéket, ameddig elértem, ronggyal megtöröltem. A blokk aljáról is letöröltem a ráfolyt olajat. Másnap mentem vele kb. 100 km-t, semmi gond nem volt. Rá egy napra pedig elindultunk Gyulára (kb 200km). Kicsit félve, óvatosan vezettem, minden megállásnál ellenőriztem a kocsi alját, nincs-e folyás. Úgy tűnik, eddig rendben van. Azóta sem láttam a "kis piros olajozó kannát", hála az égnek. Végül is a használt, de eredeti Opel gomba maradt benne. Bízom benne, hogy ez nem fog egyhamar cserben hagyni. Azért az érdekes, hogy 106 ezernél megadja magát egy olajgomba. Eddig egy autómnál sem volt ilyen esetem...



     

egy filléres alkatrészről beszélünk,miért használt gombát tettél bele???
ez legyen a legnagyobb gondod vele szerinted ez probléma?
akkor nézz körbe más forumokon ahol ennyi km nél motort váltót turbót kellett cserélni!

1. Az új, utángyártott is először ugyanezt a jelenséget produkálta, arra is gyanakodtunk(villogás alapjáraton). Ezért lett kicserélve.
2. A probléma azért probléma, még ha filléres is az alkatrész, mert ha nem itthon, a városban romlik el, már igen csak nem filléressé válik... Magyarán egy olcsó alkatrész hibájából több százezres problémát lehet elszenvedni. Ez szerintem, ami nem normális. Természetesen megértem, hogy bármi elromolhat. De, amint írtam, eddig egyik autóm sem produkált ilyet.

Flame ON
3. Nem érdekel más autó, nekem ez az egy van pillanatnyilag, amit minden nap használok. Más példákban szereplő autók, melyekkel sokan példálóznak (az én szerelőm is ilyennel jött), általában sokkal értékesebbek, ott természetesen egy ilyen hiba megítélése egészen más, szintes semminek, akár még "természetesnek" is  tűnik. A megbízhatóság az, ami számomra kritikus ennél a járműnél.(El tudom képzelni, hogy sajnos mások, más típusokkal is hasonló érzéseket éreznek, ezért is a sok-sok "példa", legfeljebb nem merik elmondani, bevallani, mert megvették és büszkék a választásukra). Azért lássuk be, mindenki azt szereti, ha a járműve, ha azt tisztességesen, előírásszerűen karbantartja (én ezt teszem) nem okoz neki meglepetést és nem hagyja ott az úton. Már most gondolkozom, hová vigyem 120 ezres szervizre...(Pénztárca ohhh...)
Flame OFF

Bocsánat a fórumozóktól. Ettől függetlenül hajtom ezt a járművet, mert nem telik másra és nem szoktam évente, alkalomszerűen autót cserélni. Így még valószínűleg szükségem lesz a hozzáértő segítségetekre. Cserébe ha tudok, én is szívesen segítek.




Teljesen korrekt gondolatmenet. Nincs miért bocsánatot kérned. Én tartozom bocsánat kéréssel, hogy nem volt lehetőségem (az ismert okok folytán) tevőlegesen segíteni a probléma megoldásában. 
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #958 Dátum: 2013. Július 02. - 16:18:32 »

Sziasztok!

csak egy kérdés:) Az olajszűrő alatt ami van érzékelő, az a fordulatszám érzékelő vagy valami szonda?
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #959 Dátum: 2013. Július 02. - 16:57:38 »

Sziasztok!

csak egy kérdés:) Az olajszűrő alatt ami van érzékelő, az a fordulatszám érzékelő vagy valami szonda?

főtengely jeladó
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!