Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 07:30:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376728 alkalommal)
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #930 Dátum: 2013. Június 24. - 07:45:20 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?

A pálca végén csak egy csepp látszott, mikor rátöltöttem kb. 1.5 litert.  A szint nem volt egyértelmű, mert a pálcát minduntalan sikerült odakenni a cső falához. Sajnos 2 féle flakonból, maradékokkal történt az utántöltés. Végül kiderült, hogy kevéssel a maximum felett áll meg a szint.


Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #931 Dátum: 2013. Június 24. - 09:39:06 »

akkor szívj le belőle szívószállal.....mert az sok 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #932 Dátum: 2013. Június 24. - 09:51:51 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?

A pálca végén csak egy csepp látszott, mikor rátöltöttem kb. 1.5 litert.  A szint nem volt egyértelmű, mert a pálcát minduntalan sikerült odakenni a cső falához. Sajnos 2 féle flakonból, maradékokkal történt az utántöltés. Végül kiderült, hogy kevéssel a maximum felett áll meg a szint.




cserélj olajat
Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #933 Dátum: 2013. Június 24. - 13:11:27 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?

A pálca végén csak egy csepp látszott, mikor rátöltöttem kb. 1.5 litert.  A szint nem volt egyértelmű, mert a pálcát minduntalan sikerült odakenni a cső falához. Sajnos 2 féle flakonból, maradékokkal történt az utántöltés. Végül kiderült, hogy kevéssel a maximum felett áll meg a szint.




cserélj olajat

Olajcsere szűrővel megtörtént (most hívtam a szerelőt). A probléma viszont maradt...
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #934 Dátum: 2013. Június 24. - 19:16:44 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?

A pálca végén csak egy csepp látszott, mikor rátöltöttem kb. 1.5 litert.  A szint nem volt egyértelmű, mert a pálcát minduntalan sikerült odakenni a cső falához. Sajnos 2 féle flakonból, maradékokkal történt az utántöltés. Végül kiderült, hogy kevéssel a maximum felett áll meg a szint.




cserélj olajat

Olajcsere szűrővel megtörtént (most hívtam a szerelőt). A probléma viszont maradt...

Üzenem a szerelődnek, hogy találgatni a lottózóba járjon. Talán még nem késő olajnyomást mérni, aztán végre elhárítani a hibát. Ellenkező esetben lesz egy jó nagy halom ócskavasad,
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #935 Dátum: 2013. Június 24. - 19:32:06 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?

A pálca végén csak egy csepp látszott, mikor rátöltöttem kb. 1.5 litert.  A szint nem volt egyértelmű, mert a pálcát minduntalan sikerült odakenni a cső falához. Sajnos 2 féle flakonból, maradékokkal történt az utántöltés. Végül kiderült, hogy kevéssel a maximum felett áll meg a szint.




cserélj olajat

Olajcsere szűrővel megtörtént (most hívtam a szerelőt). A probléma viszont maradt...

Üzenem a szerelődnek, hogy találgatni a lottózóba járjon. Talán még nem késő olajnyomást mérni, aztán végre elhárítani a hibát. Ellenkező esetben lesz egy jó nagy halom ócskavasad,

többféle olajjal nem járnék ezzel kárt nem okozott,hogy lecserélte,az alapjárati fordulatra nem kaptunk választ
az olajnyomásmérés alap dolog ilyen esetben
Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #936 Dátum: 2013. Június 25. - 09:24:09 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?

A pálca végén csak egy csepp látszott, mikor rátöltöttem kb. 1.5 litert.  A szint nem volt egyértelmű, mert a pálcát minduntalan sikerült odakenni a cső falához. Sajnos 2 féle flakonból, maradékokkal történt az utántöltés. Végül kiderült, hogy kevéssel a maximum felett áll meg a szint.




cserélj olajat

Olajcsere szűrővel megtörtént (most hívtam a szerelőt). A probléma viszont maradt...

Üzenem a szerelődnek, hogy találgatni a lottózóba járjon. Talán még nem késő olajnyomást mérni, aztán végre elhárítani a hibát. Ellenkező esetben lesz egy jó nagy halom ócskavasad,

többféle olajjal nem járnék ezzel kárt nem okozott,hogy lecserélte,az alapjárati fordulatra nem kaptunk választ
az olajnyomásmérés alap dolog ilyen esetben

Bocsánat, alapjáratról nem írtam. Szokásos, nem változott a megszokotthoz képest. Valahol 800 környékére saccolom. Mai esemény, hogy szerelő az újonnan vett (utángyártott) gombát kicserélte egy Opel eredetire (használt), elmondása szerint most nem látszik hiba. ettől függetlenül olajnyomás mérésre rávettem, hogy vigye el. Mennyi az alapjárati/üzemi olajnyomás szokásos értéke?
Ha a szerelőm tovább bénázik, mondjatok egy gyors (csütörtökre kell az autó!) és megbízható helyet (Pesten), ahol megnézik és ki is javítják, mielőtt tényleg ócskavas lesz belőle. Horváth-éknál lehet még esélyem? Gidy apu javasolta anno, de akkor a 60ezresnél kicsit drágák voltak. Most első sorban a gyorsaság játszana.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 25. - 09:43:52 írta lesliewednesday » Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #937 Dátum: 2013. Június 25. - 10:24:57 »

Tomyék Dunakeszin inkább  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #938 Dátum: 2013. Június 25. - 10:29:18 »

Tomyék Dunakeszin inkább  Kacsint

Tomy-ék a Chevrolet Katonát jelenti? (Bocsi, de nem vagyok jártas arra felé) Konkrétan kit keressek, ha oda kerül a sor? Hivatkozhatok rád?
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #939 Dátum: 2013. Június 25. - 10:37:39 »

Tomyék Dunakeszin inkább  Kacsint

Tomy-ék a Chevrolet Katonát jelenti? (Bocsi, de nem vagyok jártas arra felé) Konkrétan kit keressek, ha oda kerül a sor? Hivatkozhatok rád?

NEM

MEDIC Car
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #940 Dátum: 2013. Június 25. - 10:52:29 »

Tomyék Dunakeszin inkább  Kacsint

Tomy-ék a Chevrolet Katonát jelenti? (Bocsi, de nem vagyok jártas arra felé) Konkrétan kit keressek, ha oda kerül a sor? Hivatkozhatok rád?

NEM

MEDIC Car
Tomy61
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #941 Dátum: 2013. Június 25. - 10:54:22 »

Tomyék Dunakeszin inkább  Kacsint

Tomy-ék a Chevrolet Katonát jelenti? (Bocsi, de nem vagyok jártas arra felé) Konkrétan kit keressek, ha oda kerül a sor? Hivatkozhatok rád?

NEM

MEDIC Car
Tomy61


Vettem, köszönöm az infókat.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #942 Dátum: 2013. Június 25. - 21:53:31 »

Olajnyomás mérés megtörtént. 1,5 értéket mértek alapjáraton. (mértékegység Bar, kp/cm2 vagy mi azt nem tudom, de remélem a műszer hiteles és korrekt.)
Valaki ismeri a Lacetti olajnyomás értékeit?
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 26. - 08:36:54 írta lesliewednesday » Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #943 Dátum: 2013. Június 26. - 13:13:00 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.
Mondjuk azt nagyon nem értem, hogy ha ilyen rossz tapasztalatok vannak akkor arról miért nem szóltok? He
Pláne egy olyan szervizzel (partnerrel) kapcsolatban, ahol korábban mindenki elégedett volt.
Ha tudja az ember - ráadásul nem egy, hanem több eset is ismertté válik - akkor nem megy oda, nem ajánlja.
Frissiben meg rá is lehet kérdezni, hogy mi is történt.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #944 Dátum: 2013. Június 26. - 16:30:58 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.
Mondjuk azt nagyon nem értem, hogy ha ilyen rossz tapasztalatok vannak akkor arról miért nem szóltok? He
Pláne egy olyan szervizzel (partnerrel) kapcsolatban, ahol korábban mindenki elégedett volt.
Ha tudja az ember - ráadásul nem egy, hanem több eset is ismertté válik - akkor nem megy oda, nem ajánlja.
Frissiben meg rá is lehet kérdezni, hogy mi is történt.
Teljesen egyetértek, ezért is mondtam az elején a rosszat is meg kell írni nem csak az ömlengéseket.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!