Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 07:31:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376730 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #915 Dátum: 2013. Június 21. - 14:13:09 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem
Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #916 Dátum: 2013. Június 21. - 15:34:42 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7. kerület, parkolás, 4 óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13. kerületbe értem már csak 1500-2000-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, a hiba alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beálltam egy cég udvarára, ekkor is a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Ja, és persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 21. - 15:39:25 írta lesliewednesday » Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #917 Dátum: 2013. Június 21. - 15:37:21 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 21. - 15:39:53 írta ladlac » Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #918 Dátum: 2013. Június 21. - 15:42:41 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #919 Dátum: 2013. Június 21. - 15:51:29 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem
Mivel akkor két nappal egy német út előtt voltam, nem cicóztam, a szervíz szerzett gyárit. Ár alapján az is 34000 ft körül volt 1 db, de lehet a dízelé ment bele, mert gázos (?). De Tomy tudná megmondani, mert ő látta. inden esetre a porvédő nem volt rögzítve, zörgött. Ma már nem zörög. Mosolyog A KN betétemet kidobták, a téli kerék felrakásakor az egyik anyát rosszul tették fel. Szóval sokba volt az a szervíz.   
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #920 Dátum: 2013. Június 21. - 16:08:13 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #921 Dátum: 2013. Június 21. - 16:15:33 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem
Mivel akkor két nappal egy német út előtt voltam, nem cicóztam, a szervíz szerzett gyárit. Ár alapján az is 34000 ft körül volt 1 db, de lehet a dízelé ment bele, mert gázos (?). De Tomy tudná megmondani, mert ő látta. inden esetre a porvédő nem volt rögzítve, zörgött. Ma már nem zörög. Mosolyog A KN betétemet kidobták, a téli kerék felrakásakor az egyik anyát rosszul tették fel. Szóval sokba volt az a szervíz.   

az a szerviz?
ha gyári rajt van a cikkszám
szinte senki nem tart polcon gyárit a központi raktárból pedig 2 nap
Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #922 Dátum: 2013. Június 21. - 16:52:45 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Találtam bontót,ahol lenne is holnapra olajgomba. A bontós viszont nagyon meglepődött...
Azt mondta, komplett olajszivattyút sokad ad el, azonban, gombát külön nem. A szakim majd holnap megmustrálja én nem mászok be alá az biztos. Hogy az ég áldaná meg a gyártóját!

« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 21. - 17:43:39 írta lesliewednesday » Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #923 Dátum: 2013. Június 21. - 17:19:40 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem
Mivel akkor két nappal egy német út előtt voltam, nem cicóztam, a szervíz szerzett gyárit. Ár alapján az is 34000 ft körül volt 1 db, de lehet a dízelé ment bele, mert gázos (?). De Tomy tudná megmondani, mert ő látta. inden esetre a porvédő nem volt rögzítve, zörgött. Ma már nem zörög. Mosolyog A KN betétemet kidobták, a téli kerék felrakásakor az egyik anyát rosszul tették fel. Szóval sokba volt az a szervíz.   

az a szerviz?
ha gyári rajt van a cikkszám
szinte senki nem tart polcon gyárit a központi raktárból pedig 2 nap
Nem, vissza kellett mennem miatta, este meg mentem németekhez. Illetve éjjel. Pont időben lett kész.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #924 Dátum: 2013. Június 21. - 17:36:54 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #925 Dátum: 2013. Június 21. - 21:01:58 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem

Nos az aminózus szervízzel már nekem is volt problémám! Jobb első féknyereg egyik rögzítőcsavarját nem húzták meg rendesen, csak kerékcserénél vettem észre, hogy csak a szerencsén múlt, hogy nem esett ki útközben, a féknyereg kicsit kopogott már előtte is a kikopott kengyelfuratok miatt így a nem meghúzott csavarra abszolút nem gyanakodtam. (Kerékcsere és szervíz között kb. 4-5 hónap telt el!!!) Szóval ja...
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #926 Dátum: 2013. Június 21. - 22:11:49 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem

Nos az aminózus szervízzel már nekem is volt problémám! Jobb első féknyereg egyik rögzítőcsavarját nem húzták meg rendesen, csak kerékcserénél vettem észre, hogy csak a szerencsén múlt, hogy nem esett ki útközben, a féknyereg kicsit kopogott már előtte is a kikopott kengyelfuratok miatt így a nem meghúzott csavarra abszolút nem gyanakodtam. (Kerékcsere és szervíz között kb. 4-5 hónap telt el!!!) Szóval ja...

Melyik ez a szerviz He
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #927 Dátum: 2013. Június 21. - 22:30:04 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.

kérdés kombi gátlót kaptál mert ugye más a vastagsága a szárnak és innentől nem látja el a feladatát szerencsétlen porvédő és felütközésgátló sem

Nos az aminózus szervízzel már nekem is volt problémám! Jobb első féknyereg egyik rögzítőcsavarját nem húzták meg rendesen, csak kerékcserénél vettem észre, hogy csak a szerencsén múlt, hogy nem esett ki útközben, a féknyereg kicsit kopogott már előtte is a kikopott kengyelfuratok miatt így a nem meghúzott csavarra abszolút nem gyanakodtam. (Kerékcsere és szervíz között kb. 4-5 hónap telt el!!!) Szóval ja...

Melyik ez a szerviz He

ha figyelmesen olvasol rájössz
Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #928 Dátum: 2013. Június 22. - 11:24:32 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #929 Dátum: 2013. Június 22. - 11:48:41 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Sajnos ismét problémával jelentkezem. Ma délután elfolyt a motorolaj a motorból. Tegnap este még minden előjel nélkül beálltam az udvarba, reggel sem volt semmi gond. Gyálról 7., kerület, parkolás, 4óra állás. Indulás után pár perrcel olajnyomás jelző furcsán(mondanám kontaktosan) villogni kezdett, majd csak kisebb gázadásra aludt ki. Mire a 13,. kerületbe értem már csak 1500-200-es fordulatnál volt hajlandó kialudni. Vártam fél órát, hogy megnézzem az olajszintet de sajnos elém álltak, így motor beindít, fél méter hátra. Ekkor láttam, hogy a jobb első kerék tájékán olajfolt és csík a gurulás irányába. Alánézve a fél motor blokk alatt a jobb első kerékig minden tiszta olaj. Hozzáteszem, 105e-nél, azaz nagyjából 1500km-el korábban volt olajcsere. A szűrőnél és a leeresztő csavarnál nem látszik csöpögés. Ismerőst felhívtam, hiba elmodásom alapján főtengely szimmeringre gyanakodik. Utántöltöttem kb1.5 liter olajat, most maximumnál van, de beindítás után folyamatosan csöpög az olaj. Miután sietnem kellet tovább, kölcsön autóval elmentem. Előtte beállítam egy cég udvarára, a nyomvonalon végig csöpögött az olaj. (Ez már inkább folyásnak látszik)
Mit gondoltok, mi lehet a baj, valakinek volt-e már ilye esete illetve mibe fog ez kerülni saccra?

Jaj, persze jövő pénteken 1 hetes nyaralásra indulnánk....

Üdvözlettel:

lesliewednesday
 
olajgomba ment tönkre 2000+csere max 5000ft ba megáll

És attól elfolyik az olaj? Szokott az ereszteni ilyen módon, ha elromlik? Kilyukad, vagy mi a bánat?
Én rosszabbat sejtek, de legyen igazad.


igen elfolyik mivel átszakad nézd meg amit mondtam ne találgass tapasztalat....

Értettem...Kérek engedélyt megnézni.... :-)) Beszámolok a fejleményekről... Köszönöm a tanácsot.

Esetleg lenne arra is tanácsa valakinek, holnap (szombat) Pesten hol kaphatnék egy olajgombát? Nem kellene a kölcsön autót nyúznom.
 


szerintem bármelyik autósbolt rengeteg típusba van de a nagyoknál biztos

Jelentem a gomba cseréje megtörtént. Olaj folyása látszólag megszűnt.(Azért látszólag, mert még nem tudtam úgy letakarítani és figyelni, hogy egy-egy csepp nem folyik-e el. De nem folyik, mint korábban az biztos) 1 piros pont és hála a tippért!
Azonban a hiba nem oldódott meg teljesen. Sajnos kb. 5km megtétele után (üzem meleg lett a motor) ismét villogni/világítani kezdett a lámpa, de csak alapjáraton. Szerelő szerint olaj+szűrő cseréje a következő, aztán pedig olajpumpa. A folyás miatt pótoltam tegnap az olajat, de csak maradék szintetikus Shell 10-40 volt kéznél. Én legutóbb GM 10-40 félszintetikust töltöttem az olajcserénél bele. Lehet ez a keverék felhígulhatott annyira, hogy nincs elég alapjárati nyomás?






   

mennyire csökkent le az olajszinted?
mennyi az alapjáratod?
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!