Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 09:20:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376753 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #900 Dátum: 2013. Június 16. - 10:20:06 »

Sziasztok!

Lehet okozója a kb. 1.5x-ére emelkedett fogyasztásomnak egy rosszul kivitelezett vezérlés és gyertya csere (márkaszervizben volt a gép)? Azóta bármit csinálok az eddigi 8 liter helyett 12 litereket eszik a benzin 1.6. A márkaszervizben persze azt mondták, hogy semmi köze nincs hozzá, bár ebben kételkedem egy picit. A motor is mintha gyengébb lenne. Vagy lehet, hogy most "unta meg" az autó, hogy az elmúlt 2 évben változott a használata és folyamatosan Budapesten járatom (alacsony fordulatszám, elindulás-megállás, dugó, stb, stb, stb.). Ötletek, javaslatok?

Off:
Nem tudjátok, hogy elérhető-e valahol a neten a 2005-ös lacettikre vonatkozó szerelési kézikönyv? Nyilván nem akarom darabokra kapni az autót kézikönyvvel a kezemben, de egy-két apróságot szívesen megnéznék benne. Nem lehet azt valahonnan letölteni?

Köszi!

Tamás


lehet az oka természetesen,te inkább ne nyúlj hozzá

Ahhoz véletlenül sem szeretnék hozzányúlni, viszem vissza Gyulaiékhoz (akik természetesen előre elmondták telefonban, hogy semmi összefüggés a vezérlés és gyertyacsere és a megemelkedett fogyasztás között), csak gondoltam, hátha tudtok segíteni, hogy amikor oda megyek legyen nálam egy kis "puskapor" amit tudok puffogtatni akkor amikor valamivel le akarnak szerelni. A szerelési kézikönyv másra kell (például kíváncsi vagyok arra, hogy mi a könyv szerint a szakszerű klímatisztítás, hogy és mit kell leszedni/kiszedni, stb.), így ez a kérdésem is aktuális.

Köszönöm!
Gyulaiék?   No comment.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
spot
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #901 Dátum: 2013. Június 17. - 10:27:55 »

Sziasztok!

Lehet okozója a kb. 1.5x-ére emelkedett fogyasztásomnak egy rosszul kivitelezett vezérlés és gyertya csere (márkaszervizben volt a gép)? Azóta bármit csinálok az eddigi 8 liter helyett 12 litereket eszik a benzin 1.6. A márkaszervizben persze azt mondták, hogy semmi köze nincs hozzá, bár ebben kételkedem egy picit. A motor is mintha gyengébb lenne. Vagy lehet, hogy most "unta meg" az autó, hogy az elmúlt 2 évben változott a használata és folyamatosan Budapesten járatom (alacsony fordulatszám, elindulás-megállás, dugó, stb, stb, stb.). Ötletek, javaslatok?

Off:
Nem tudjátok, hogy elérhető-e valahol a neten a 2005-ös lacettikre vonatkozó szerelési kézikönyv? Nyilván nem akarom darabokra kapni az autót kézikönyvvel a kezemben, de egy-két apróságot szívesen megnéznék benne. Nem lehet azt valahonnan letölteni?

Köszi!

Tamás


lehet az oka természetesen,te inkább ne nyúlj hozzá

Ahhoz véletlenül sem szeretnék hozzányúlni, viszem vissza Gyulaiékhoz (akik természetesen előre elmondták telefonban, hogy semmi összefüggés a vezérlés és gyertyacsere és a megemelkedett fogyasztás között), csak gondoltam, hátha tudtok segíteni, hogy amikor oda megyek legyen nálam egy kis "puskapor" amit tudok puffogtatni akkor amikor valamivel le akarnak szerelni. A szerelési kézikönyv másra kell (például kíváncsi vagyok arra, hogy mi a könyv szerint a szakszerű klímatisztítás, hogy és mit kell leszedni/kiszedni, stb.), így ez a kérdésem is aktuális.

Köszönöm!
Gyulaiék?   No comment.

Most jártam ott. Azt mondták, hogy valószínű, hogy az EGR-t kell cserélni (bár nem értem, hogy miért, mert kiszedtük, működött, kitisztították), folyamatosan azt teszi ki hibára a gépbe, bár a műszerfalon nincs jele motorhibának. A fojtószelepet kitisztították. Majd kiderül... Megbízható szerelőt eddig még nem találtam, akire rá mernék bízni valami komolyabb javítást... Ha van ötlet Budapesten, akkor hallgatom.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #902 Dátum: 2013. Június 18. - 09:58:30 »

Megbízható szerelőt eddig még nem találtam, akire rá mernék bízni valami komolyabb javítást... Ha van ötlet Budapesten, akkor hallgatom.
Dunakeszin van Tomy vagy Kaposváron Sebike......
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
spot
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #903 Dátum: 2013. Június 18. - 10:34:07 »

Megbízható szerelőt eddig még nem találtam, akire rá mernék bízni valami komolyabb javítást... Ha van ötlet Budapesten, akkor hallgatom.
Dunakeszin van Tomy vagy Kaposváron Sebike......

ez szuper, de egyik sem Budapest:)
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #904 Dátum: 2013. Június 18. - 12:19:47 »

Ez Bp.:http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=355.0
Naplózva
spot
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #905 Dátum: 2013. Június 18. - 12:27:12 »


ezer hála és köszönet!
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #906 Dátum: 2013. Június 18. - 18:06:36 »

Hmmm... most mit mondjak...
Kapitány, segítesz...?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #907 Dátum: 2013. Június 18. - 18:14:48 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #908 Dátum: 2013. Június 18. - 18:52:35 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #909 Dátum: 2013. Június 18. - 18:58:00 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #910 Dátum: 2013. Június 18. - 19:09:18 »

fú, ez kemény Kripic 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
vonszigethy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #911 Dátum: 2013. Június 20. - 08:08:13 »

Sziasztok!
Nem tudom, hogy egyáltalán elolvassa-e vki ezt a kérdést, mert még új vagyok itt. Tehát a probléma: ahogy az üzemanyag negyed tank alá csökken néha befullad a motor, ha nem nyomom a gázt alapjáraton rendesen működik, de amint gázt adok rángatózni kezd a motor. Aztán eltűnik a probléma, majd egy kis idejű normál működés után ismét jelentkezik. Tud vki tanácsot adni ez ügyben?
Ui: A tank utáni benzinszűrőt már lecseréltem, de a probléma továbbra is fent áll!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #912 Dátum: 2013. Június 20. - 08:44:40 »

Sziasztok!
Nem tudom, hogy egyáltalán elolvassa-e vki ezt a kérdést, mert még új vagyok itt. Tehát a probléma: ahogy az üzemanyag negyed tank alá csökken néha befullad a motor, ha nem nyomom a gázt alapjáraton rendesen működik, de amint gázt adok rángatózni kezd a motor. Aztán eltűnik a probléma, majd egy kis idejű normál működés után ismét jelentkezik. Tud vki tanácsot adni ez ügyben?
Ui: A tank utáni benzinszűrőt már lecseréltem, de a probléma továbbra is fent áll!

kitakarítanám az üzemanyagtartályat és a benne lévő szívattyú "poharát"
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #913 Dátum: 2013. Június 20. - 17:27:15 »

Én is gondoltam már rá, hogy kipucolom a benzinpumpa fenék szűrőjét mert most hogy felesben etanolozgatok lehet leoldott egy két koszt a tankból. amúgy a hátsó ülőlapot levéve utána nagy meló kivenni a szivattyút? kell hozzá valami spévi kulcs vagy megoldható máshogy? a fedelet ami alatt van a szivattyú azt fel kell tépni a helyéről?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #914 Dátum: 2013. Június 21. - 14:08:30 »

Az igazat, ne csak a jót a rossz tapasztalatot is írjuk meg bátran különben nem ér az egész semmit!
Azzal a szervizzel szemben, ahol a papír levegőszűrőt nem képesek megkülönböztetni a sportbetéttől (azt nyilván túlzás lenne elvárni, hogy a szűrőházra direkt kitett, a betéthez kapott angol nyelvű figyelemfelhívást értelmezzék...), lennének fenntartásaim... És akkor most finom voltam és szendeszúziesen visszafogott... 
Hogy néhány kifejezetten nem kért, de a "hát nálunk ez is benne van az árban"-szlogennel felvezetett csereberét is elvégeztek, amit persze némi szájhúzás után szintén kifizettem, persze lehet az én híresen szelíd természetemnek  Kacsint Kacsint betudni, de én nem ezt nevezem ügyfélbarát szolgáltatásnak... Mondjuk szívesen fogadtam volna azt is, ha az általam vitt 5 liter motorolaj maradékát esetleg szó nélkül visszakapom...
Nálam a hátsó lengéscsillapító csere - úgy túnik legalábbis ... - sikeres volt, ugyanezen műveletről Kapitánynak bizonyára más a véleménye: neki végülis csak a porvédő nem megfelelő rögzítésén kívül - az enyészeté lett sportbetétjén felül...(l. fenn...) - egy be nem tervezett komplett hátsó agy-csere lett a móka vége: merthogy a kereket már nem sikerült a tőcsavar kinyírása nélkül vis****akni...

Szóval ez a szerviz nagyon nem az a szerviz, mint amit annakidején - amikor még a XVI. ker.-ben űzték az ipart.. - megismertem...
Kártérítés? garancia? stb...
Hogyan? A tőcsavar akkor derült ki, amikor a nyári kerekeket rakattam fel. A porvédőt a kerékagy S.O.S. cseréje után Tomy fejtette meg, a telók cseréje óta kopogott. A szűrőt is akkor vettem észre, amikor ki akartam pucolni. majd megütött a guta. Hová menjek reklamálni 6 hónappal a "szervíz" után? Ez nem a Petiék féle szervíz és kiszolgálás, sajnos. Ezek után nem tudom őket ajánlani, pedig az első benyomásom jó volt.

És egy ilyen hiba megfejtéséhez inkább olyan szerelő kellene, aki nagyon otthon van Lacettiben.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!