Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 11:23:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376780 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #870 Dátum: 2013. Március 29. - 19:34:28 »

és van valami pozitivum? ha igen mi
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #871 Dátum: 2013. Március 30. - 08:21:19 »

Elméletileg könnyebben tudja szívni a levegőt,de + LE-re ne számíts. A kivétel után volt olyan érzet, hogy mintha jobban menne az autó.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #872 Dátum: 2013. Március 30. - 08:34:26 »

De nem is értem a mérnök zseniket akik betették. ez olyan mint a simsonoknál a súber feletti gyűrű meg a kipuffban a szűkítő ergo fojtás a motornak. Bár a simson esetében a 40 et ne lépd át azért volt de hogy a lacettit mért kell igy megfojtani. bár gondolom a sok csillagos kék zászló is az oka többek közt.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #873 Dátum: 2013. Március 30. - 09:19:20 »

De nem is értem a mérnök zseniket akik betették. ez olyan mint a simsonoknál a súber feletti gyűrű meg a kipuffban a szűkítő ergo fojtás a motornak. Bár a simson esetében a 40 et ne lépd át azért volt de hogy a lacettit mért kell igy megfojtani. bár gondolom a sok csillagos kék zászló is az oka többek közt.



 Nem akarok belefolyni a "rágódásba" sem itt, sem az EGR ügyében. Viszont olyan területre merészkedtetek, ahol sem tapasztalattal, sem mérésekkel és legfőképpen megfelelő szakirányú tudással nem rendelkeztek. Számos írás található,akár az internet környezetében, akár szakkönyvekben ahol igen szépen és érthetően "levezetik" az adott témát. Nem szerencsés "megállapításokat tenni" a nagy nyilvánosság előtt úgy, hogy nem vagytok biztosak annak helytállóságát illetően. Többször felhívtam a figyelmet arra, hogy a "nagyvárosi legendák" fogalma nem műszaki mértékegység.  A műszaki dolgokról csak akkor szabad "megnyilatkozni", ha megfelelően alá is lehet támasztani, bizonyítani.
 Bocsánat, de nem tudtam magamba tartani és továbbra is csak "megfigyelőként" maradok a fórumon, csak akkor "szólalok meg", amikor én fontosnak tartom.  Személyes megkeresésre viszont szívesen állok rendelkezésre, amennyiben időm és lehetőségem engedi. Kéretik megérteni és felfogni ezen írásom tartalmát és szándékát, mely mindennemű bántó szándékot mellőz.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #874 Dátum: 2013. április 21. - 11:15:53 »

szia. a lacetti hűtőventillátoránál az normális, hogy klíma használatnál lassabb forgással megy? mert állitolag két fokozatú. A hűtővíz hőfokánál amikor bekapcsol akkor sem forog gyorsan. enyém egy ventillátoros
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #875 Dátum: 2013. április 21. - 11:20:34 »

Érdekes, de én még sosem vettem észre, hogy megy a ventillátor a motortérben.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #876 Dátum: 2013. április 21. - 11:20:55 »

szia. a lacetti hűtőventillátoránál az normális, hogy klíma használatnál lassabb forgással megy? mert állitolag két fokozatú. A hűtővíz hőfokánál amikor bekapcsol akkor sem forog gyorsan. enyém egy ventillátoros
Hőmérséklet függő a szabályozása. Ha jönnek a 40 fokos melegek, majd fog gyorsabban is forogni, feltéve, hogy minden jó. ennek megállapítására viszont szakembert kérjél fel.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #877 Dátum: 2013. április 25. - 20:10:26 »

Hát, a lambda szonda végleg behalt. Nincs hibakód, de nehézkese a gép és 15 liter a fogyasztása.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #878 Dátum: 2013. április 25. - 20:47:03 »

Hát, a lambda szonda végleg behalt. Nincs hibakód, de nehézkese a gép és 15 liter a fogyasztása.

meg kellene nézni a ,hogy mi a valós baj
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #879 Dátum: 2013. április 25. - 20:58:00 »

Hát, a lambda szonda végleg behalt. Nincs hibakód, de nehézkese a gép és 15 liter a fogyasztása.

meg kellene nézni a ,hogy mi a valós baj
Volt pechlámpa, hibakód szerint is megvan, hogy az 1. szonda. Valamelyik feszültsége magas, vagy mi. Már fűtés hiba is volt. Tominak is megmutattam, pont volt sárga lámpa is, szerinte is csere lesz.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
INDIÁN
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #880 Dátum: 2013. Május 01. - 16:44:00 »

sziasztok mitől lehet az hogy 1.4 es lacetti melegen is kopog az olajba csak 2500.km van

Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #881 Dátum: 2013. Május 01. - 19:49:21 »

sziasztok mitől lehet az hogy 1.4 es lacetti melegen is kopog az olajba csak 2500.km van
Motorolaj és hvdrotőke kapcsolata, pont most a megfelelő téma az erre szolgáló topicban.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #882 Dátum: 2013. Május 01. - 19:55:26 »

sziasztok mitől lehet az hogy 1.4 es lacetti melegen is kopog az olajba csak 2500.km van



milyen olaj?
Naplózva

70/4334431
INDIÁN
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #883 Dátum: 2013. Május 05. - 08:11:35 »

castrol 10v 40
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #884 Dátum: 2013. Május 05. - 09:59:02 »

castrol 10v 40

tegyél bele olajat.....
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!