Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 13:40:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376840 alkalommal)
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #825 Dátum: 2013. Február 06. - 14:10:51 »

Ha a "több levegőt" dolgoktól még gyengébb lesz a kocsi akkor jó eséllyel kevés neki a benzin.
Első körben az üzemanyag szűrő cserét ejteném meg, ha az én verdám lenne. AC hangja nem erősebb a szokásosnál?

Ha ez nem jön be, akkor a gyertyákat nézném meg. Állapotuk, hézag, stb.
Ezek az egyszerűbb, olcsóbb dolgok.



Kicseréltem az üzemanyag szűrőt. Nem történt változás.

Márkaszervizbe állítanának nekem nagyobb benzin-levegő keveréket? Vagy ezzel chiptuningos mesterhez kell fordulni. Bár az szerintem nem olcsó.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #826 Dátum: 2013. Február 06. - 15:05:43 »

Ha a "több levegőt" dolgoktól még gyengébb lesz a kocsi akkor jó eséllyel kevés neki a benzin.
Első körben az üzemanyag szűrő cserét ejteném meg, ha az én verdám lenne. AC hangja nem erősebb a szokásosnál?

Ha ez nem jön be, akkor a gyertyákat nézném meg. Állapotuk, hézag, stb.
Ezek az egyszerűbb, olcsóbb dolgok.



Kicseréltem az üzemanyag szűrőt. Nem történt változás.

Márkaszervizbe állítanának nekem nagyobb benzin-levegő keveréket? Vagy ezzel chiptuningos mesterhez kell fordulni. Bár az szerintem nem olcsó.


?
ezt miért szeretnéd?
a hibát kellene elhárítani nem a motorvezérlőd buherálni..
Naplózva

70/4334431
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #827 Dátum: 2013. Február 06. - 16:22:14 »

Csak egy ötlet volt.
Akkor marad a katalizátor. Egy új katalizátort nincs lehetőségem belepróbálni. Gondoltam arra, hogy katalizátor helyére csinálok ideglenesen egy üres csövet.
De akkor meg a lambda-szonda rossz értékeket adna az ECU-nak és az miatt lenne gyenge. Vagy egy próbát megér?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #828 Dátum: 2013. Február 06. - 17:25:54 »

Csak egy ötlet volt.
Akkor marad a katalizátor. Egy új katalizátort nincs lehetőségem belepróbálni. Gondoltam arra, hogy katalizátor helyére csinálok ideglenesen egy üres csövet.
De akkor meg a lambda-szonda rossz értékeket adna az ECU-nak és az miatt lenne gyenge. Vagy egy próbát megér?

talán el kellene vinni szerelőhöz....
Naplózva

70/4334431
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #829 Dátum: 2013. Február 06. - 18:15:12 »

És mit mondjak neki? A youtubon jobban mennek az 1.6os lacettik?
Az autó rendesen működik csak lomha.
A helyi szerelők mind olyanok, hogy sorba mindent kicserélgetnek, aztán egyszer csak jó lesz. Aztán minden alkatrészt kifizetetnek ami nem is okozott hibát.
Naplózva
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #830 Dátum: 2013. Február 06. - 18:22:26 »

Pont azért írtam ide, hátha valaki érzett már gyengülést az autóján és, hogy mi volt az oka.
WERES úr írta is, hogy neki katalizátor miatt volt ilyen gond.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #831 Dátum: 2013. Február 06. - 19:04:04 »

És mit mondjak neki? A youtubon jobban mennek az 1.6os lacettik?
Az autó rendesen működik csak lomha.
A helyi szerelők mind olyanok, hogy sorba mindent kicserélgetnek, aztán egyszer csak jó lesz. Aztán minden alkatrészt kifizetetnek ami nem is okozott hibát.

szerelőt mondtam nem alkatrészcserélőt
Naplózva

70/4334431
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #832 Dátum: 2013. Február 08. - 15:33:18 »

Sziasztok,
kicseréltük tegnap az üzemanyagszűrőt ( 80.000 km volt már benne ) , de nem segített.

Viszont próbálgattam a kocsit és pontosabb leírást tudok adni a hibáról  : alapjárat, benzin üzem...minden egyes hirtelen gázadásra majdnem lefullad, közben hátul erősen gőzöl / füstöl. (inkább gőz lehet). Ez addig tart míg fel nem melegszik 40C-ra, és át nem vált gázra, onnantól kezdve semmi hiba.

Vasárnap megnézzük a vákuum csöveket, gyertyákat....
Remélem lassan meglesz a hiba mert nagyon bosszantó, hogy a forgalmat követve odalépnék neki és nem megy.

Üdv,.
Gábor
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #833 Dátum: 2013. Február 08. - 18:27:00 »

Sok a benzin...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #834 Dátum: 2013. Február 09. - 07:06:20 »

És mit mondjak neki? A youtubon jobban mennek az 1.6os lacettik?
Az autó rendesen működik csak lomha.
A helyi szerelők mind olyanok, hogy sorba mindent kicserélgetnek, aztán egyszer csak jó lesz. Aztán minden alkatrészt kifizetetnek ami nem is okozott hibát.

szerelőt mondtam nem alkatrészcserélőt
Én is csak ezt tudom javasolni.
Ha az egyszerű dolgok nem jönnek be, nincs más megoldás. Nehogy úgy járj járj, mint Weres barátunk.
Neki ugye a motorja is megsínylette a katalizátoros történetet.

Egyeztess sebikével vagy Tomy61-el. Nagyjából középen vagy hozzájuk képest. Bennük megbízhatsz.
Fogd fel kirándulásnak.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #835 Dátum: 2013. Február 09. - 07:10:43 »

Sziasztok,
kicseréltük tegnap az üzemanyagszűrőt ( 80.000 km volt már benne ) , de nem segített.

Viszont próbálgattam a kocsit és pontosabb leírást tudok adni a hibáról  : alapjárat, benzin üzem...minden egyes hirtelen gázadásra majdnem lefullad, közben hátul erősen gőzöl / füstöl. (inkább gőz lehet). Ez addig tart míg fel nem melegszik 40C-ra, és át nem vált gázra, onnantól kezdve semmi hiba.

Vasárnap megnézzük a vákuum csöveket, gyertyákat....
Remélem lassan meglesz a hiba mert nagyon bosszantó, hogy a forgalmat követve odalépnék neki és nem megy.

Üdv,.
Gábor
Gyertyahézag 0,8-ra.
Én sem hittem benne (de Tomy61-ben igen  Kacsint), de nekem bejött.
Igaz, ahogy írtam is nem erre a gondra javasolta (én már nem igazán foglalkoztam vele, elkönyveltem ilyennek. Úgyis melegítem egy kicsit a kocsi motorját). De ezt is orvosolta.

Veszíteni valód nincs, ha nem jön be, esetleg rosszabb lesz tőle a kocsi - amit nem hiszek - legfeljebb vissza állítod.
Gyertyakábelekkel óvatosan bánj.
Naplózva
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #836 Dátum: 2013. Február 09. - 22:53:16 »

Sziasztok,
kicseréltük tegnap az üzemanyagszűrőt ( 80.000 km volt már benne ) , de nem segített.

Viszont próbálgattam a kocsit és pontosabb leírást tudok adni a hibáról  : alapjárat, benzin üzem...minden egyes hirtelen gázadásra majdnem lefullad, közben hátul erősen gőzöl / füstöl. (inkább gőz lehet). Ez addig tart míg fel nem melegszik 40C-ra, és át nem vált gázra, onnantól kezdve semmi hiba.

Vasárnap megnézzük a vákuum csöveket, gyertyákat....
Remélem lassan meglesz a hiba mert nagyon bosszantó, hogy a forgalmat követve odalépnék neki és nem megy.

Üdv,.
Gábor
Gyertyahézag 0,8-ra.
Én sem hittem benne (de Tomy61-ben igen  Kacsint), de nekem bejött.
Igaz, ahogy írtam is nem erre a gondra javasolta (én már nem igazán foglalkoztam vele, elkönyveltem ilyennek. Úgyis melegítem egy kicsit a kocsi motorját). De ezt is orvosolta.

Veszíteni valód nincs, ha nem jön be, esetleg rosszabb lesz tőle a kocsi - amit nem hiszek - legfeljebb vissza állítod.
Gyertyakábelekkel óvatosan bánj.

Ma vettem négy NGK gyertyát... a régit félre teszem (mert mint írtam melegen legalább jól megy) és ezekkel fogunk próbálkozni holnap, beállítjuk 0,8-ra . Ha nem segít szerintetek érdemes visszamennem oda ahol a gázt szerelték bele, hátha az ő beállításaik miatt vannak a gondok?
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #837 Dátum: 2013. Február 09. - 23:07:58 »

Sziasztok,
kicseréltük tegnap az üzemanyagszűrőt ( 80.000 km volt már benne ) , de nem segített.

Viszont próbálgattam a kocsit és pontosabb leírást tudok adni a hibáról  : alapjárat, benzin üzem...minden egyes hirtelen gázadásra majdnem lefullad, közben hátul erősen gőzöl / füstöl. (inkább gőz lehet). Ez addig tart míg fel nem melegszik 40C-ra, és át nem vált gázra, onnantól kezdve semmi hiba.

Vasárnap megnézzük a vákuum csöveket, gyertyákat....
Remélem lassan meglesz a hiba mert nagyon bosszantó, hogy a forgalmat követve odalépnék neki és nem megy.

Üdv,.
Gábor
Gyertyahézag 0,8-ra.
Én sem hittem benne (de Tomy61-ben igen  Kacsint), de nekem bejött.
Igaz, ahogy írtam is nem erre a gondra javasolta (én már nem igazán foglalkoztam vele, elkönyveltem ilyennek. Úgyis melegítem egy kicsit a kocsi motorját). De ezt is orvosolta.

Veszíteni valód nincs, ha nem jön be, esetleg rosszabb lesz tőle a kocsi - amit nem hiszek - legfeljebb vissza állítod.
Gyertyakábelekkel óvatosan bánj.

Ma vettem négy NGK gyertyát... a régit félre teszem (mert mint írtam melegen legalább jól megy) és ezekkel fogunk próbálkozni holnap, beállítjuk 0,8-ra . Ha nem segít szerintetek érdemes visszamennem oda ahol a gázt szerelték bele, hátha az ő beállításaik miatt vannak a gondok?

ne ngk gyertyát vegyél...
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #838 Dátum: 2013. Február 09. - 23:15:55 »

Sziasztok,
kicseréltük tegnap az üzemanyagszűrőt ( 80.000 km volt már benne ) , de nem segített.

Viszont próbálgattam a kocsit és pontosabb leírást tudok adni a hibáról  : alapjárat, benzin üzem...minden egyes hirtelen gázadásra majdnem lefullad, közben hátul erősen gőzöl / füstöl. (inkább gőz lehet). Ez addig tart míg fel nem melegszik 40C-ra, és át nem vált gázra, onnantól kezdve semmi hiba.

Vasárnap megnézzük a vákuum csöveket, gyertyákat....
Remélem lassan meglesz a hiba mert nagyon bosszantó, hogy a forgalmat követve odalépnék neki és nem megy.

Üdv,.
Gábor
Gyertyahézag 0,8-ra.
Én sem hittem benne (de Tomy61-ben igen  Kacsint), de nekem bejött.
Igaz, ahogy írtam is nem erre a gondra javasolta (én már nem igazán foglalkoztam vele, elkönyveltem ilyennek. Úgyis melegítem egy kicsit a kocsi motorját). De ezt is orvosolta.

Veszíteni valód nincs, ha nem jön be, esetleg rosszabb lesz tőle a kocsi - amit nem hiszek - legfeljebb vissza állítod.
Gyertyakábelekkel óvatosan bánj.

Ma vettem négy NGK gyertyát... a régit félre teszem (mert mint írtam melegen legalább jól megy) és ezekkel fogunk próbálkozni holnap, beállítjuk 0,8-ra . Ha nem segít szerintetek érdemes visszamennem oda ahol a gázt szerelték bele, hátha az ő beállításaik miatt vannak a gondok?
A gázrendszer beépítése és beállítása nem befolyásolja a benzinüzemet. Feltéve persze, ha minden helyesen van szerelve. Ez esetben viszont kezdetektől fogva hibásan kéne működnie. Ellenben a gyújtásra rendkívül kényes. De ezt már annyiszor leírtam, hogy miért. Értem én, hogy pénzbe kerül a javítás, el is kell jutni a szerelőhöz, meg aztán nem mindegyik van a "helyzet magaslatán". De azt is meg kéne érteni, hogy lehetetlen minden "laikusnak" autószerelő tanfolyamot tartani. Sokkal nagyobb a hibázás lehetősége és ekkor jön, hogy rossz volt a tanács, vacak ez az autó, stb. Még valami. Mint mindenki a saját szakterületére érvényes tudást, tapasztalatot kemény melóval és sok tanulással (az anyagiakról nem is szólva) kellett megszerezni. Én autószerelő vagyok és valami csoda folytán a számítógéphez nem értek (pedig ebben az országban, mint a focihoz mindenki ért), ezért kerestem korrekt, képzett, hozzáértő szakembert. Nem csalódtam még benne. Miért akar mindenki "agysebész" lenni???
Naplózva
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #839 Dátum: 2013. Február 09. - 23:58:48 »

Sziasztok,
kicseréltük tegnap az üzemanyagszűrőt ( 80.000 km volt már benne ) , de nem segített.

Viszont próbálgattam a kocsit és pontosabb leírást tudok adni a hibáról  : alapjárat, benzin üzem...minden egyes hirtelen gázadásra majdnem lefullad, közben hátul erősen gőzöl / füstöl. (inkább gőz lehet). Ez addig tart míg fel nem melegszik 40C-ra, és át nem vált gázra, onnantól kezdve semmi hiba.

Vasárnap megnézzük a vákuum csöveket, gyertyákat....
Remélem lassan meglesz a hiba mert nagyon bosszantó, hogy a forgalmat követve odalépnék neki és nem megy.

Üdv,.
Gábor
Gyertyahézag 0,8-ra.
Én sem hittem benne (de Tomy61-ben igen  Kacsint), de nekem bejött.
Igaz, ahogy írtam is nem erre a gondra javasolta (én már nem igazán foglalkoztam vele, elkönyveltem ilyennek. Úgyis melegítem egy kicsit a kocsi motorját). De ezt is orvosolta.

Veszíteni valód nincs, ha nem jön be, esetleg rosszabb lesz tőle a kocsi - amit nem hiszek - legfeljebb vissza állítod.
Gyertyakábelekkel óvatosan bánj.

Ma vettem négy NGK gyertyát... a régit félre teszem (mert mint írtam melegen legalább jól megy) és ezekkel fogunk próbálkozni holnap, beállítjuk 0,8-ra . Ha nem segít szerintetek érdemes visszamennem oda ahol a gázt szerelték bele, hátha az ő beállításaik miatt vannak a gondok?
A gázrendszer beépítése és beállítása nem befolyásolja a benzinüzemet. Feltéve persze, ha minden helyesen van szerelve. Ez esetben viszont kezdetektől fogva hibásan kéne működnie. Ellenben a gyújtásra rendkívül kényes. De ezt már annyiszor leírtam, hogy miért. Értem én, hogy pénzbe kerül a javítás, el is kell jutni a szerelőhöz, meg aztán nem mindegyik van a "helyzet magaslatán". De azt is meg kéne érteni, hogy lehetetlen minden "laikusnak" autószerelő tanfolyamot tartani. Sokkal nagyobb a hibázás lehetősége és ekkor jön, hogy rossz volt a tanács, vacak ez az autó, stb. Még valami. Mint mindenki a saját szakterületére érvényes tudást, tapasztalatot kemény melóval és sok tanulással (az anyagiakról nem is szólva) kellett megszerezni. Én autószerelő vagyok és valami csoda folytán a számítógéphez nem értek (pedig ebben az országban, mint a focihoz mindenki ért), ezért kerestem korrekt, képzett, hozzáértő szakembert. Nem csalódtam még benne. Miért akar mindenki "agysebész" lenni???

A javításokat nem én fogom elvégezni. Én nem vagyok autószerelő és nem is akarok azzá lenni, csupán mint laikus érdekel a téma és nem egészen világos, hogy míg benzin üzemnél leesik a fordulatszám, amint átvált gázra ez a hiba megszűnik, mindez kb 5 másodperc alatt....viszont jól látod a két gyermekem mellett nem tudom nélkülözni a kocsit napokig, szeretnék célirányosan a megfelelő szerelőhöz menni - és ezért kérdezgetlek Benneteket.
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!