Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 17:16:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376889 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #765 Dátum: 2012. Október 14. - 06:32:02 »

Én is furcsáltam a dolgot az biztos. A módszer ugyan az volt mindkét folyadék esetében. Én csináltam, semmit sem változtattam az eljáráson.
Az biztos, hogy sok szenvedés az egyik folyadékkal eredmény nélkül, majd folyadékcsere és gyors siker.
Én az esetleges viszkozitási eltérésükben láttam a dolog nyitját.

Ráadásul így visszagondolva talán nem is a 4-es helyére tettem a 3-ast, hanem fordítva. Tehát a gyengébb helyett akartam a jobbat használni, és ez nem működött vmiért.

Na mindegy. Az okot azóta is csak találgatni tudnom. Annyi a lényeg az egészből, hogy ha valaki hasonló problémába ütközik erre is érdemes odafigyelni.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #766 Dátum: 2012. Október 18. - 18:14:10 »

Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan.
Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. 
Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig. Holnap kellene menni az asszonynak Csikszeredaba de nem merem igy elengedni 
Gondolom eleg ertheto a leletezesem  Mosolyog mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka  He He He
« Utoljára szerkesztve: 2012. Október 18. - 18:16:43 írta baroti » Naplózva

athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #767 Dátum: 2012. Október 18. - 18:16:03 »

Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan.
Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. 
Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig.
Gondolom eleg ertheto a leletezesem  Mosolyog mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka  He He He

Zárlat az ablakmosó cső miatt?
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #768 Dátum: 2012. Október 18. - 18:19:08 »

Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan.
Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. 
Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig.
Gondolom eleg ertheto a leletezesem  Mosolyog mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka  He He He

Zárlat az ablakmosó cső miatt?
En is gondoltam erre,sot ez volt az elso gondolatom, mert mar talalkoztam azzal a jelenseggel, de akkor nem ebben a formaba jott elo. Akkor volt hogy nem alt le a motor gyujtas levetel utan. De holnap azt is megnezem. Ma nem volt arra idom mert aposom a korhazba, a tegnap elutotte egy auto

Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #769 Dátum: 2012. Október 18. - 18:25:36 »

Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan.
Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. 
Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig.
Gondolom eleg ertheto a leletezesem  Mosolyog mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka  He He He

Zárlat az ablakmosó cső miatt?
En is gondoltam erre,sot ez volt az elso gondolatom, mert mar talalkoztam azzal a jelenseggel, de akkor nem ebben a formaba jott elo. Akkor volt hogy nem alt le a motor gyujtas levetel utan. De holnap azt is megnezem. Ma nem volt arra idom mert aposom a korhazba, a tegnap elutotte egy auto


Műszerfal mögötti csatlakozó miatt?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #770 Dátum: 2012. Október 18. - 18:40:02 »

Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan.
Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. 
Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig.
Gondolom eleg ertheto a leletezesem  Mosolyog mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka  He He He

Zárlat az ablakmosó cső miatt?
En is gondoltam erre,sot ez volt az elso gondolatom, mert mar talalkoztam azzal a jelenseggel, de akkor nem ebben a formaba jott elo. Akkor volt hogy nem alt le a motor gyujtas levetel utan. De holnap azt is megnezem. Ma nem volt arra idom mert aposom a korhazba, a tegnap elutotte egy auto


Műszerfal mögötti csatlakozó miatt?
Na az meg nem volt soha megnezve, de arra is sort keritek, habar ugy szolott a fama, hogy az 1,8-kat nem erinette ez, de mindenkepp megnezem azt is.
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #771 Dátum: 2012. Október 25. - 16:13:37 »

Gondolom amíg nem derül ki a hiba oka az akku sarukat leveszed?
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #772 Dátum: 2012. December 01. - 21:47:00 »

Megfelelőbb topicot nem találván ide írom a kérdésemet:

A galériában megtalálható képriport szerint kivettem a levegőszűrő házából a szűkítőt. Kérdésem, hogy nincs ennek valamilyen negatív következménye (pl. többletfogyasztás)? Előre is köszönöm.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #773 Dátum: 2012. December 01. - 22:25:22 »

Megfelelőbb topicot nem találván ide írom a kérdésemet:

A galériában megtalálható képriport szerint kivettem a levegőszűrő házából a szűkítőt. Kérdésem, hogy nincs ennek valamilyen negatív következménye (pl. többletfogyasztás)? Előre is köszönöm.

Én nem tapasztaltam. De szerintem pozitív sincs. Vigyorog
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #774 Dátum: 2012. December 02. - 22:14:42 »

Megfelelőbb topicot nem találván ide írom a kérdésemet:

A galériában megtalálható képriport szerint kivettem a levegőszűrő házából a szűkítőt. Kérdésem, hogy nincs ennek valamilyen negatív következménye (pl. többletfogyasztás)? Előre is köszönöm.

Én nem tapasztaltam. De szerintem pozitív sincs. Vigyorog
szerintem felesleges kiszedni. én bent hagytam, így is minden évben bajnok lettem gyorsulásban, szóval......placebo  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #775 Dátum: 2012. December 03. - 18:32:13 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is.
Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség.
Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. He
Valahogy nem akarta felpumpálni magát.
Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend.
Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Mosolyog
Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő.  Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani.

sziasztok!

Szegyen szemre csak most tudok välaszolni...vettem DOT4-et (helyi OBI), mert DOT 3 nem volt es a kupakra DOT3 van irva. Igaz meg nem öntöttem bele, mert random szerüen vilägit  a visszajelzölämpa. A motorhäztetö alä nezve azt lättam,h az olaj szinbtje minimälisan, de a minimum szint felett van. Gondolom ha olyan szögben äll az auto, akkor jelez be. 2 het es megyek haza, ezt is szändekomban van megnezni.
Olaj: 2x megneztem a koräbbi hozzzäszoläsom elött a nivopälcät es iszonyat alacsony szintet mutatott. Rägtam is a kefet,h hova tünt az olaj. Megvettem a javasolt motorolajat es amikor rutinszerüen ellenöriztem megint a pälcät (beöntes elött) teljesen optimälis szintet mutatott (ismetelt mereseknel is). Mindegy...ez is csereltetve lesz amikor haza jövök. Mikor celszerü vezermüszij cseret csinälni ?


Köszi:
Cs
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #776 Dátum: 2012. December 03. - 22:33:30 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is.
Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség.
Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. He
Valahogy nem akarta felpumpálni magát.
Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend.
Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Mosolyog
Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő.  Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani.

sziasztok!

Szegyen szemre csak most tudok välaszolni...vettem DOT4-et (helyi OBI), mert DOT 3 nem volt es a kupakra DOT3 van irva. Igaz meg nem öntöttem bele, mert random szerüen vilägit  a visszajelzölämpa. A motorhäztetö alä nezve azt lättam,h az olaj szinbtje minimälisan, de a minimum szint felett van. Gondolom ha olyan szögben äll az auto, akkor jelez be. 2 het es megyek haza, ezt is szändekomban van megnezni.
Olaj: 2x megneztem a koräbbi hozzzäszoläsom elött a nivopälcät es iszonyat alacsony szintet mutatott. Rägtam is a kefet,h hova tünt az olaj. Megvettem a javasolt motorolajat es amikor rutinszerüen ellenöriztem megint a pälcät (beöntes elött) teljesen optimälis szintet mutatott (ismetelt mereseknel is). Mindegy...ez is csereltetve lesz amikor haza jövök. Mikor celszerü vezermüszij cseret csinälni ?


Köszi:
Cs
60 ezer km-nél vagy 4 évente amelyik hamarabb eljön, persze a két gögővel és a vízpumpával együtt.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 03. - 22:36:29 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #777 Dátum: 2012. December 04. - 08:41:45 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is.
Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség.
Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. He
Valahogy nem akarta felpumpálni magát.
Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend.
Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Mosolyog
Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő.  Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani.

sziasztok!

Szegyen szemre csak most tudok välaszolni...vettem DOT4-et (helyi OBI), mert DOT 3 nem volt es a kupakra DOT3 van irva. Igaz meg nem öntöttem bele, mert random szerüen vilägit  a visszajelzölämpa. A motorhäztetö alä nezve azt lättam,h az olaj szinbtje minimälisan, de a minimum szint felett van. Gondolom ha olyan szögben äll az auto, akkor jelez be. 2 het es megyek haza, ezt is szändekomban van megnezni.
Olaj: 2x megneztem a koräbbi hozzzäszoläsom elött a nivopälcät es iszonyat alacsony szintet mutatott. Rägtam is a kefet,h hova tünt az olaj. Megvettem a javasolt motorolajat es amikor rutinszerüen ellenöriztem megint a pälcät (beöntes elött) teljesen optimälis szintet mutatott (ismetelt mereseknel is). Mindegy...ez is csereltetve lesz amikor haza jövök. Mikor celszerü vezermüszij cseret csinälni ?


Köszi:
Cs
60 ezer km-nél vagy 4 évente amelyik hamarabb eljön, persze a két gögővel és a vízpumpával együtt.

Akkor mär itt az ideje.
Köszönöm szepen. Termeszetes,h ezek is cserelve lesznek.Mosolyog
Naplózva
SCHNITZER
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #778 Dátum: 2012. December 04. - 21:34:57 »

Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy tavasz óta már 3 szor kellett cserélni a szelepfedél tömítést, és észrevettem hogy megint folyik    !Nem tudom már mit csináljak vele    !Próbáltuk már úgy,hogy nem volt pasztázva, csak simán a tömítés volt!Utána a következő cserekor a külső széléhez telibe nyomtuk pasztával!Most utoljára csak a hajlatokba lett rakva egy minimális kis paszta és már megint rossz     !Pedig a paszta sem rossz mert Loctite!Lenne tippetek, hogy mi lehet a probléma??Az a baj, hogy oldalra is folyik a vezérlés felé!

Köszönöm: Péter
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #779 Dátum: 2012. December 05. - 04:20:55 »

Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy tavasz óta már 3 szor kellett cserélni a szelepfedél tömítést, és észrevettem hogy megint folyik    !Nem tudom már mit csináljak vele    !Próbáltuk már úgy,hogy nem volt pasztázva, csak simán a tömítés volt!Utána a következő cserekor a külső széléhez telibe nyomtuk pasztával!Most utoljára csak a hajlatokba lett rakva egy minimális kis paszta és már megint rossz     !Pedig a paszta sem rossz mert Loctite!Lenne tippetek, hogy mi lehet a probléma??Az a baj, hogy oldalra is folyik a vezérlés felé!

Köszönöm: Péter

ha túl vastagon van nyomva akkor eltartja a tömítést...
és fontos a tömítés vastagsága is az utángyártottak vékonyabbak
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!