Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 19:32:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376963 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #750 Dátum: 2012. Szeptember 18. - 12:46:23 »

Sziasztok!

Tegnap vettem egy 4 ajtós 1.6 16V-s Lacettit.
Ma vettem észre, hogy meleg motornál alapjáraton van neki egy kis nyöszörgő hangja.
Az alapjárat emellett nem ingadozik.
A szervízkönyv szerint 2 hónapja cseréltek szíjakat, azóta kb. 2000 km-t ment.
Elvittem ma itt Kanizsán a Chevrolet szervízbe, nem tudták ma komolyabban megnézni, de azt mondták, hogy a vízpumpa felől jön a hang.

Létezik, hogy a vízpumpa adja, meg magát? Arra gondoltam, hogy esetleg csak túlfeszítették a szíjat, vagy kicsit lazább... Lehetséges?
Ha vízpumpa csere lesz, az kb. mennyibe fog kerülni?

Előre is köszi a válaszokat!

üdv,

Baliqua

Szervíz 3+ akcióban a márkaszervizek erre a típusra 24990.- Ft-ot írnak vízpumpa csere esetén:
http://www.chevrolet.hu/images/pdf/accessories/3+Totem2012.pdf


Köszi a válaszokat, szerdára kaptam időpontot a szervízbe.



Sziasztok!

Tegnap volt az autó szervízben, és vízpumpát cseréltek rajt. Azt mondták ezzel megoldódik a probléma, a vízpumpa okozta azt a nyöszörgő hangot.
De mára kiderült, sajnos a nyöszörgés még mindig hallható alapjáraton meleg motornál.
Most mit tegyek? Kifizettem cirka 20 ezer forintot, és a probléma nem múlt el... :-(
Ilyenkor vissza lehet vinni a kocsit? Van a munkára valami garancia, hiszen a probléma megvan most is?



Pár éve engem is megtréfált ilyen módon az autó. Mondjuk nekem vezérlés csere után 5-10-20 e. Km-el jött elő a hang (akkor volt vízpumpa csere is  ). A frászt hozta rám.
Cseréltünk még egy adag komplett szettet (vízpumpát is, abból 2-t is), variáltuk az alkatrészeket ide-oda, de a hang csak maradt. Hidegen nem, csak melegen.
Az lett a megoldás, hogy egy kissé lazábra lett állítva a szíj mint a gyári előírás. Azóta nincs hang.
Nem tudom mennyire lesz végleges ez a módszer.
Azóta még csak 70.000 Km-et mentem a géppel. Kacsint
Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #751 Dátum: 2012. Szeptember 21. - 07:55:59 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #752 Dátum: 2012. Szeptember 21. - 09:33:34 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #753 Dátum: 2012. Szeptember 21. - 13:30:46 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
Naplózva

70/4334431
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #754 Dátum: 2012. Szeptember 21. - 16:50:10 »

Az nem probléma, hogy nem biztos, hogy ilyen olaj van az autóban?

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja.

Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #755 Dátum: 2012. Szeptember 21. - 16:52:50 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben

Akkor megy bele Dot 4 (és ez akkor nem fog összeveszni a dot 3-al, ha az van benne)! Viszont hol tudok itt olyat beszerezni....még ezt is ki kell tapasztalnom...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #756 Dátum: 2012. Szeptember 30. - 17:35:55 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #757 Dátum: 2012. Szeptember 30. - 17:55:01 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Dot 3 vagy Dot 4 így van bent a könyvben.
Nekem is 2006-os.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #758 Dátum: 2012. Szeptember 30. - 17:56:15 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #759 Dátum: 2012. Szeptember 30. - 19:15:35 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Dot 3 vagy Dot 4 így van bent a könyvben.
Nekem is 2006-os.

nagyon egyszerű kinyítod a motorteret és megnézed a fékfolyadéktartály kupakját mi van ráírva /99% hogy Dot3 amúgy ja fekete Dot3 ha sárga Dot4/
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #760 Dátum: 2012. Szeptember 30. - 19:17:36 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Dot 3 vagy Dot 4 így van bent a könyvben.
Nekem is 2006-os.

nagyon egyszerű kinyítod a motorteret és megnézed a fékfolyadéktartály kupakját mi van ráírva /99% hogy Dot3 amúgy ja fekete Dot3 ha sárga Dot4/
A lényeg az, hogy mindkettő jó bele.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
JOcesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



« Hozzászólás #761 Dátum: 2012. Október 06. - 21:11:25 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv
Naplózva

1.6 16v Platinum
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #762 Dátum: 2012. Október 07. - 07:52:31 »

Üdv Mindenkinek! Van egy 1.6os sw platinumos Lacettim.1 hónapja elvittem a kocsit vezérműszíj,szelepfedéltömítés és üzemanyagszűrő cserére.a vezérlést meg a tömitést kicserélték az üzemanyagszűrőt levették és csak utána látták hogy rosszat hoztak hozzá./visszatették a régit/!A lényeg az, hogy az autóért mikor mentem, az alapjáratom nem volt egyenletes és a hangja is csúnya volt.kérdeztem a szerelőt, hogy ez miért lehet.-dugulásra gyanakodott amiért megmozgatták az üzemanyag szűrőt.Vettem bele stp-injektortisztitót de sajnos nem javult a helyzet.Hibajelzés nincs,de kiolvasva a lambdaszonda hibát írja.Sajnos nem tudom már a számát.Menet közben nem vettem észre változást csak az alapjárat ingadozást meg hogy nagyon benzin szaga van a kipufogó gáznak.Több autószerelő ismerősöm arra gyanakodott, hogy elrakták a vezérlést.Ellenőrzés után kiderült, hogy nem ez a hiba oka! Tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek hogy mi lehet a baj. Remélem érthetően le tudtam írni nektek az esetemet! Én teljesen tanácstalan vagyok!!! Előre is köszönöm.üdv
Csak reménykedni tudok, hogy a levett, majd visszaszerelt használt szűrőt nem sikerült fordítva vis****akni! Az így rendszerbe jutó (konkrétan visszamosott) szilárd szennyeződést nem fogja semmilyen adalék eltávolítani. Ez befecskendező fúvóka részleges eldugulását okozhatja, vagy akár nyitva is maradhat, becsöpög folyamatosan. Az ebből adódó emissziós eltérést szerencsétlen lambdaszonda igyekszik jelezni az ECU felé, de az képtelen ilyen esetben valós korrekcióra. Ne legyen igazam, bár nem egy ilyen esettel találkoztam. Bízom benne, hogy ettől prózaibb hiba lesz.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #763 Dátum: 2012. Október 11. - 21:04:22 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is.
Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség.
Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. He
Valahogy nem akarta felpumpálni magát.
Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend.
Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Mosolyog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #764 Dátum: 2012. Október 12. - 16:47:05 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége.
Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni?
Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)?
 
Másik:
Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?

Köszi a segítséget:
Csaba
Szia!
Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a  a folydékhiány okozhatja


Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben
De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne....
Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is.
Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség.
Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. He
Valahogy nem akarta felpumpálni magát.
Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend.
Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Mosolyog
Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő.  Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!