Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 23:41:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377007 alkalommal)
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #690 Dátum: 2012. Június 30. - 16:31:59 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Szerintem az üzemanyag szivattyúnál. Benzin szűrőt mikor cseréltél?

Szűrőt egy-másfél éve cseréltem. Én is a szivattyúra gondoltam először, de a beindul a motor, onnantól semmi gond nincs. Olyat tud okozni, hogy csak az indítózáshoz nincs benzin?
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #691 Dátum: 2012. Június 30. - 16:36:26 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Szerintem az üzemanyag szivattyúnál. Benzin szűrőt mikor cseréltél?

Szűrőt egy-másfél éve cseréltem. Én is a szivattyúra gondoltam először, de a beindul a motor, onnantól semmi gond nincs. Olyat tud okozni, hogy csak az indítózáshoz nincs benzin?
Elképzelhető ,hogy nem tudja a szivattyú az indításnál a megfelelő nyomást produkálni. Meg kellene mérni a nyomást. Esetleg próbálkozhatsz egy szűrő cserével az nem egy nagy összeg.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 30. - 16:38:21 írta guszesz » Naplózva
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #692 Dátum: 2012. Július 01. - 02:34:41 »

Ma megvolt a meglepetes,az  ut utan motormosas,levettem a motor feletti fedelet es latom hogy a motor elhanyta magat,orran szajan fojik az olaj.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #693 Dátum: 2012. Július 01. - 07:37:54 »

Ma megvolt a meglepetes,az  ut utan motormosas,levettem a motor feletti fedelet es latom hogy a motor elhanyta magat,orran szajan fojik az olaj.
ajjajj...inkább fogyasztott volna 8-10 litert 100on, minthogy ez legyen 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #694 Dátum: 2012. Július 01. - 18:49:05 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Egy ötlet, amit én jónak tartok. Amikor a gyújtást ráadom, nem indítok, megvárom mig a szivattyú dolgozik, feltölt, majd indítok, és rögtön indul, mert a rendszer tele van benzinnel. Lehet, hogy ez a megoldás jó lesz Neked is. Remélem!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #695 Dátum: 2012. Július 01. - 21:20:10 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Egy ötlet, amit én jónak tartok. Amikor a gyújtást ráadom, nem indítok, megvárom mig a szivattyú dolgozik, feltölt, majd indítok, és rögtön indul, mert a rendszer tele van benzinnel. Lehet, hogy ez a megoldás jó lesz Neked is. Remélem!

Ez megtörtént, megvártam, míg a szivattyú dolgozott. Ami érdekes, hogy 2. - 3. gyújtásráadásra már nem dolgozik, és ezután is nehezen indul.
Holnap mérünk üzemanyagnyomást, hátha kiderül valami...
Naplózva
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #696 Dátum: 2012. Július 04. - 23:51:45 »

Igen gondolom az nekem is jobban tetszene.A szerb benzin utan rangat,a fordulatmero oszevissza ugral,de meg hajthato.Remelem hazavisz palicsra,ott majd belenezek.A gyertyak usznak az olajban ugyhogy nem csodalkozok hogy rangat,de jobban zavar a legzsak piros lampaja.
Naplózva
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #697 Dátum: 2012. Július 06. - 23:58:59 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Egy ötlet, amit én jónak tartok. Amikor a gyújtást ráadom, nem indítok, megvárom mig a szivattyú dolgozik, feltölt, majd indítok, és rögtön indul, mert a rendszer tele van benzinnel. Lehet, hogy ez a megoldás jó lesz Neked is. Remélem!

Ez megtörtént, megvártam, míg a szivattyú dolgozott. Ami érdekes, hogy 2. - 3. gyújtásráadásra már nem dolgozik, és ezután is nehezen indul.
Holnap mérünk üzemanyagnyomást, hátha kiderül valami...

Nagy nehezen, de meglett a hiba oka... Szerencsére anyagilag nem megterhelő módon.  Mosolyog

Üzemanyagnyomás mérésekor kiderült, hogy járó motornál rendben van a nyomás, de leállítás után szinte azonnal leesik.
AC szétszedése után kiderült, hogy a tankban keletkező vákuum miatt az egész szerkezet összébb nyomódik, de valami belekaristol a nyomó gumicsőbe, így az kihasadt.
A megoldás a cső cseréje, és a tanksapkában lévő szelep tisztítása.
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #698 Dátum: 2012. Július 07. - 06:15:01 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Egy ötlet, amit én jónak tartok. Amikor a gyújtást ráadom, nem indítok, megvárom mig a szivattyú dolgozik, feltölt, majd indítok, és rögtön indul, mert a rendszer tele van benzinnel. Lehet, hogy ez a megoldás jó lesz Neked is. Remélem!

Ez megtörtént, megvártam, míg a szivattyú dolgozott. Ami érdekes, hogy 2. - 3. gyújtásráadásra már nem dolgozik, és ezután is nehezen indul.
Holnap mérünk üzemanyagnyomást, hátha kiderül valami...

Nagy nehezen, de meglett a hiba oka... Szerencsére anyagilag nem megterhelő módon.  Mosolyog

Üzemanyagnyomás mérésekor kiderült, hogy járó motornál rendben van a nyomás, de leállítás után szinte azonnal leesik.
AC szétszedése után kiderült, hogy a tankban keletkező vákuum miatt az egész szerkezet összébb nyomódik, de valami belekaristol a nyomó gumicsőbe, így az kihasadt.
A megoldás a cső cseréje, és a tanksapkában lévő szelep tisztítása.
Nekem is volt ilyen vákuum problémám ami úgy jelentkezett ,hogy leállítás után a tank felől apró kattogó hangot lehetett hallani. A tanksapka lecsavarása után azonnal elhallgatott. Nekem nem segített a tanksapka szelepének a tisztítása ,ami szerintem csak a túlnyomást szabályozza , így maradt hogy egy aprócska lyuk lett fúrva rá.
Naplózva
SCHNITZER
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #699 Dátum: 2012. Július 14. - 07:15:09 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogya szelepfedéltömítésemnél szivárog az olaj!Nem vészes, olajfogyást nem tapasztaltam!3 hónapja lett cserélve kb és körbe is lett pasztázva!Lenne valakinek ötlete,hogy mi lehet rá a megoldás,hogy ne szivárogjon?
Köszönöm: Péter
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #700 Dátum: 2012. Július 14. - 07:50:45 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogya szelepfedéltömítésemnél szivárog az olaj!Nem vészes, olajfogyást nem tapasztaltam!3 hónapja lett cserélve kb és körbe is lett pasztázva!Lenne valakinek ötlete,hogy mi lehet rá a megoldás,hogy ne szivárogjon?
Köszönöm: Péter

megvan a probléma oka nem kell alá paszta! csak pár helyre nagyon vékonyan!
Naplózva

70/4334431
SCHNITZER
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #701 Dátum: 2012. Július 14. - 12:16:13 »

Hová kéne csak rakni?Ha leszedjük elég csak leszedni a pasztát és vis****akhatom a tömítést?Újat ne tegyek be felesleges nem?
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #702 Dátum: 2012. Augusztus 09. - 07:14:43 »

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok. A nyári forróságban rendre elgőzöl a vizem. Hetente tolok bele 3-4 litert. Létezik, hogy a kiegyenlítő tartály rossz zárása miatt van ez, mert sokszor látom, hogy gőz jön ki a motorháztető alól, mivel sajnos rossz a menet és a kupakot nem tudom rászorítani. A gép a motorhőmérsékletet tartja, de ami érdekes, hogy a betöltött víz barnás színű. Szerintetek is a tartály a hibás vagy más gondom is lehet? Köszi!
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #703 Dátum: 2012. Augusztus 09. - 09:46:36 »

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok. A nyári forróságban rendre elgőzöl a vizem. Hetente tolok bele 3-4 litert. Létezik, hogy a kiegyenlítő tartály rossz zárása miatt van ez, mert sokszor látom, hogy gőz jön ki a motorháztető alól, mivel sajnos rossz a menet és a kupakot nem tudom rászorítani. A gép a motorhőmérsékletet tartja, de ami érdekes, hogy a betöltött víz barnás színű. Szerintetek is a tartály a hibás vagy más gondom is lehet? Köszi!
Szerintem nagyobb a gond a tartály tömítettlenségénél. Nekem kb. 15 éve a Wartburg 1.3-as művelt ilyen hibákat, de nem fogyott ennyire a víz, viszont barna volt. Kapott trisót, de egy idő után újra barna lett. Végül hengerfej tömítés csere oldotta meg a gondot, mert hajszálrepedés volt rajta. Itt levegősödött le a rendszerem mindig ha fűtöttem, ha nem fűtöttem semmi baja nem volt. Ezért nyáron működött helyesen, télen felforrt mindig, vagy fáztam benne. A víz színe a motorolajtól lett nekem barnás. Eleinte azt hittem rozsdás, de végül csak kiderült az igazság.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #704 Dátum: 2012. Augusztus 09. - 19:14:38 »

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok. A nyári forróságban rendre elgőzöl a vizem. Hetente tolok bele 3-4 litert. Létezik, hogy a kiegyenlítő tartály rossz zárása miatt van ez, mert sokszor látom, hogy gőz jön ki a motorháztető alól, mivel sajnos rossz a menet és a kupakot nem tudom rászorítani. A gép a motorhőmérsékletet tartja, de ami érdekes, hogy a betöltött víz barnás színű. Szerintetek is a tartály a hibás vagy más gondom is lehet? Köszi!

több dolog lehet: vízpumpa vízhűtő fűtőradiátor gázrendszer csatlakozásai és legrosszabb esetben hengerfejrepedés!
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!