Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 23:48:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377020 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #675 Dátum: 2012. Június 16. - 16:32:30 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Vákuumcső? Nekem ha nem is borzalmasan, de legyengült, és lassan reagált a gázadásra. Stocznak is ez volt a gondja. A gumipipa töredezett ki, új cső, új élet. Hátha ez lett nálad is. Ez nem fix, csak egy lehetőség, és a legolcsóbb, mert házilag is gyógyítható. Drukkolok, hogy ez legyen.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #676 Dátum: 2012. Június 16. - 16:42:58 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Vákuumcső? Nekem ha nem is borzalmasan, de legyengült, és lassan reagált a gázadásra. Stocznak is ez volt a gondja. A gumipipa töredezett ki, új cső, új élet. Hátha ez lett nálad is. Ez nem fix, csak egy lehetőség, és a legolcsóbb, mert házilag is gyógyítható. Drukkolok, hogy ez legyen.
Köszi az ötletet. Map szenzorra menő elég töredezett, de szerintem nem húz át. Melyikeket érdemes megnézni és gumipipát hol lehet venni?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #677 Dátum: 2012. Június 16. - 18:50:59 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Vákuumcső? Nekem ha nem is borzalmasan, de legyengült, és lassan reagált a gázadásra. Stocznak is ez volt a gondja. A gumipipa töredezett ki, új cső, új élet. Hátha ez lett nálad is. Ez nem fix, csak egy lehetőség, és a legolcsóbb, mert házilag is gyógyítható. Drukkolok, hogy ez legyen.
Köszi az ötletet. Map szenzorra menő elég töredezett, de szerintem nem húz át. Melyikeket érdemes megnézni és gumipipát hol lehet venni?
Melyikre gondoltok mert 2. vákuum érzékelő cső van és a másik mit csinál.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #678 Dátum: 2012. Június 16. - 19:29:52 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
AC pumpa is lehet. Mikor tankoltál utoljára benzint? Szoktál benzinnel is járni  vagy csak míg át nem vált gázra?
Naplózva


LPG
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #679 Dátum: 2012. Június 16. - 20:21:36 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
AC pumpa is lehet. Mikor tankoltál utoljára benzint? Szoktál benzinnel is járni  vagy csak míg át nem vált gázra?
AC pumpát most cseréltettem (plusz szűrőket), de nem javult a helyzet. Benzinnel ritkán járok, heti egyszer kb 20 km-t, többi gáz (200km). Előbb lent voltam a kocsinál megnézni a vákuumcsöveket, de amit láttam elől-hátul az mind jó volt. Ami érdekes volt, hogy alapjáraton a VGIS rendszer tolólapja (MAP szenzor alatti kütyü) ki be járt sokszor egymás után emiatt fulladozott a kocsi, mintha kereste volna az optimumot. Gázkart meghúzva nyugalomba került. Üzemanyag adagolási probléma lenne, túl dús? Minden esetre kiolvastatom, hátha van hiba tárolva.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #680 Dátum: 2012. Június 17. - 16:01:12 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Vákuumcső? Nekem ha nem is borzalmasan, de legyengült, és lassan reagált a gázadásra. Stocznak is ez volt a gondja. A gumipipa töredezett ki, új cső, új élet. Hátha ez lett nálad is. Ez nem fix, csak egy lehetőség, és a legolcsóbb, mert házilag is gyógyítható. Drukkolok, hogy ez legyen.
Köszi az ötletet. Map szenzorra menő elég töredezett, de szerintem nem húz át. Melyikeket érdemes megnézni és gumipipát hol lehet venni?
Melyikre gondoltok mert 2. vákuum érzékelő cső van és a másik mit csinál.
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #681 Dátum: 2012. Június 17. - 22:24:17 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Vákuumcső? Nekem ha nem is borzalmasan, de legyengült, és lassan reagált a gázadásra. Stocznak is ez volt a gondja. A gumipipa töredezett ki, új cső, új élet. Hátha ez lett nálad is. Ez nem fix, csak egy lehetőség, és a legolcsóbb, mert házilag is gyógyítható. Drukkolok, hogy ez legyen.
Köszi az ötletet. Map szenzorra menő elég töredezett, de szerintem nem húz át. Melyikeket érdemes megnézni és gumipipát hol lehet venni?
Melyikre gondoltok mert 2. vákuum érzékelő cső van és a másik mit csinál.
Vákuum cső több is van:
- A szívócsatorna abszolút nyomás (MAP) érzékelő és a szívócsatorna között
- A szabályozó és a szívócsatorna között
- Az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) és a szívócsatorna között
- A VGIS és a működtető szerkezet között
- PCV - kipufogó- és szívócsővezeték
- Mágnesszelep - VGIS között
- Vákuumtartály - Csonk között
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #682 Dátum: 2012. Június 18. - 09:02:02 »

Ezt ma olvastam, nem tudom, hogy köthető e ide:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/18/amikor_az_elektronikai_muszeresz_is_szerszamot_valt/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #683 Dátum: 2012. Június 18. - 11:54:46 »

Vajon mit csinálnak majd a visszavásárolt autóval? Megjavítják mielőtt továbbadnak rajta vagy várnak balekra aki nem viszi vissza.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #684 Dátum: 2012. Június 18. - 13:47:26 »

Vajon mit csinálnak majd a visszavásárolt autóval? Megjavítják mielőtt továbbadnak rajta vagy várnak balekra aki nem viszi vissza.
Fix 2-es a tippem!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #685 Dátum: 2012. Június 21. - 08:54:27 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
AC pumpa is lehet. Mikor tankoltál utoljára benzint? Szoktál benzinnel is járni  vagy csak míg át nem vált gázra?
Janinál a pont! Kiszakadt az AC pumpa műanyag csöve és elment a nyomás. 300 Ft-os tétel volt. Az autó most tökéletesen jár. De hogy Gidy-nek is igaza legyen a MAP vákuumcsövét is kicserélték (töredezett volt) biztos ami biztos alapon. Köszi a jó tippeket és a támogatást! Újra élmény a vezetés.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 21. - 08:56:32 írta Jamon Serrano » Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #686 Dátum: 2012. Június 26. - 18:51:46 »

sziasztok. azt nem tudjátok véletlenül hogy a motor működésében mi célt szolgál az a szűkítő diffúzor a légszűrő házban? mert olvastam hogy páran javasolják a kiszedését. akkor gyárilag miért van benne? köszi
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #687 Dátum: 2012. Június 27. - 01:03:42 »

sziasztok. azt nem tudjátok véletlenül hogy a motor működésében mi célt szolgál az a szűkítő diffúzor a légszűrő házban? mert olvastam hogy páran javasolják a kiszedését. akkor gyárilag miért van benne? köszi
én benne hagytam, engem nem zavar, meg a gyorsulást sem  Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #688 Dátum: 2012. Június 30. - 16:00:11 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #689 Dátum: 2012. Június 30. - 16:14:27 »

Sziasztok!

Nekem mostanában olyan probléma jött elő, hogy nagyon nehezen indul be az autó, mintha nem kapna benzint. Ha nagy nehezen beindul, előfordul, hogy fulladozik még néhány másodpercet, majd végül megtalálja az alapjáratot. Menet közben eddig semmilyen probléma nem jelentkezett se alacsony, se magas motorfordulatnál.
Az egésznek valószínűleg az az előzménye, hogy kiszárítottam a tankot néhány hete...
Szerintetek hol kezdjem el keresni a hibát?
Köszi!

Zsombi
Szerintem az üzemanyag szivattyúnál. Benzin szűrőt mikor cseréltél?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!