Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 03:17:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377072 alkalommal)
Arnika
Vendég
« Hozzászólás #615 Dátum: 2012. Május 03. - 15:53:11 »

..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 10. - 18:54:57 írta Arnika » Naplózva
Arnika
Vendég
« Hozzászólás #616 Dátum: 2012. Május 03. - 16:01:08 »

..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 10. - 18:55:02 írta Arnika » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #617 Dátum: 2012. Május 03. - 17:44:43 »

Milyen fagyálló lenne jó?A bárdit cseréljem le inkább?A bárdi minőségben nem jó?A szín jelölés akkor nem azt jelenti, hogy dex-cool vagy glikogén-bázisú?

A Bárdis fagyállók olcsók és sz.....
Naplózva

70/4334431
Arnika
Vendég
« Hozzászólás #618 Dátum: 2012. Május 03. - 17:46:56 »

..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 10. - 18:55:10 írta Arnika » Naplózva
Arnika
Vendég
« Hozzászólás #619 Dátum: 2012. Május 03. - 21:06:39 »

..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 10. - 18:55:17 írta Arnika » Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #620 Dátum: 2012. Május 03. - 22:28:55 »

A készre kevert Prelix jó lenne?Ha leengedem a bárdisat,utánna feltöltöm ioncserélt vízzel a rendszert és járatom még bemelegszik, utánna leengedem a vízet és mehet bele az új fagyálló?Jó lesz így?A rendszer légteleníti magát ugye?
Pl: ez is jó bele
http://www.argep.hu/popup.asp?pid=123903166&pnr=10001&foto=1
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #621 Dátum: 2012. Május 03. - 22:36:15 »

A készre kevert Prelix jó lenne?Ha leengedem a bárdisat,utánna feltöltöm ioncserélt vízzel a rendszert és járatom még bemelegszik, utánna leengedem a vízet és mehet bele az új fagyálló?Jó lesz így?A rendszer légteleníti magát ugye?

vegyél bele 3l gyárit abba sem halsz bele max 4500ft,de a Glikosam is mehet az olcsóbb
Naplózva

70/4334431
Arnika
Vendég
« Hozzászólás #622 Dátum: 2012. Május 04. - 09:24:37 »

..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 10. - 18:55:29 írta Arnika » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #623 Dátum: 2012. Május 04. - 14:37:18 »

Lehet látni, ha a dex-cool és az etilén-glikol bázisú fagyálló keveredett?Milyen problémát okozhat?
Nekem nem keveredett össze. kb 12000 km után engedtem le és akkor láttam, hogy a "szakszervízben!!" a gyári kékeszöld hűtőfolyadékra rózsaszínnel töltöttek rá. Még a lavórban amibe leengedtem is elvált a két szín!! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #624 Dátum: 2012. Május 04. - 21:28:03 »

Lehet látni, ha a dex-cool és az etilén-glikol bázisú fagyálló keveredett?Milyen problémát okozhat?
Nekem nem keveredett össze. kb 12000 km után engedtem le és akkor láttam, hogy a "szakszervízben!!" a gyári kékeszöld hűtőfolyadékra rózsaszínnel töltöttek rá. Még a lavórban amibe leengedtem is elvált a két szín!! 

ezt hívják malacnak de találkoztam már"takonnyal" is
Naplózva

70/4334431
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #625 Dátum: 2012. Május 05. - 04:34:48 »

Lehet látni, ha a dex-cool és az etilén-glikol bázisú fagyálló keveredett?Milyen problémát okozhat?
Nekem nem keveredett össze. kb 12000 km után engedtem le és akkor láttam, hogy a "szakszervízben!!" a gyári kékeszöld hűtőfolyadékra rózsaszínnel töltöttek rá. Még a lavórban amibe leengedtem is elvált a két szín!! 
Ezért nem kell cserélni állandóan.Mi baja lesz annak a fagyállónak?Semmi.Soha nem cserélgettem egyik autómban sem.Pl a tgk-ban,amit újonnan vettem már 300 e km van de még az eredeti fagyálló van benne és ha nem színeződik el akkor nem is fogom cserélni.Ez csak egy magánvélemény,mindenki azt csinál amit akar. He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #626 Dátum: 2012. Május 05. - 06:15:15 »

Lehet látni, ha a dex-cool és az etilén-glikol bázisú fagyálló keveredett?Milyen problémát okozhat?
Nekem nem keveredett össze. kb 12000 km után engedtem le és akkor láttam, hogy a "szakszervízben!!" a gyári kékeszöld hűtőfolyadékra rózsaszínnel töltöttek rá. Még a lavórban amibe leengedtem is elvált a két szín!! 
Ezért nem kell cserélni állandóan.Mi baja lesz annak a fagyállónak?Semmi.Soha nem cserélgettem egyik autómban sem.Pl a tgk-ban,amit újonnan vettem már 300 e km van de még az eredeti fagyálló van benne és ha nem színeződik el akkor nem is fogom cserélni.Ez csak egy magánvélemény,mindenki azt csinál amit akar. He
Elég megtévesztő a magánvéleményed! Nem véletlen, hogy a gyárak előírják a cseréjét! Ezek szerint nem láttál olyan hengerfejtömítést amit a fagyálló mart szét, sőt  hengerfej felületét is megmarja mivel egy savasodási folyamat indul el a fagyálló öregedésével, ezért maximum 4 évig ajánlott használni a megbontott fagyállót akár a hűtőrendszerben van vagy a bontott flakonban!
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #627 Dátum: 2012. Május 05. - 08:45:40 »

Na meg én azt is hallottam, hogy a fagyálló is elveszti idővel azokat a tulajdonságait, amit a folyékonyságán felül tud (kenés, hatékony hőfelvétel, stb). Mondjuk azt nem értem Meatloaf, hogy ha cserélnek vízpumpát, hogyan maradt az eredeti fagyálló? Én amikor leengedtem az enyémet az a könyv szerint előírt időben volt, csak nem a szervízre bíztam, hanem én csináltam itthon, látva, hogy a szelepcsere óta milyen kétes színű egyveleg van benne. Hát akkor vált el a két szín a lavórban és jöttem rá, hogy mit csináltak. Mondjuk nem tudom, hogy az eredeti kékes színű amire rátöltötték a rózsaszínt milyen volt, lehet ugyanaz a tulajdonságú. De bosszantott, hogy nem bírt el a szervíz 4 liter új fagyállót, ha már a többi cucc is gariban ment. Most vezérléscserénél szintén le lett cserélve ahogy kell. Már nem is jött ki vele annyi maszat, mint az elsőnél, hiszen egy újonnan összeállított rendszernél mindig van anyag amit a folyadék felold. És ez a szűk helyeken le is rakódhat, rontva a hűtési teljesítményt. (Volt hűtőproblémás Daciám és tudom, mit tud művelni egy kis lerakódás) Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #628 Dátum: 2012. Május 06. - 13:37:51 »

szegiség kellene hogy és hogyan lehet le engedni  a hűtő vizet köszi.   
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #629 Dátum: 2012. Május 06. - 19:10:58 »

szegiség kellene hogy és hogyan lehet le engedni  a hűtő vizet köszi.   
A hűtő belső felén alul van egy (asszem műanyag) csavar. Az a leeresztő.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!