Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 07:22:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377143 alkalommal)
fabi77
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



« Hozzászólás #570 Dátum: 2011. December 30. - 07:58:33 »

Sajnos nekünk is ugyan ez a probléma áll fent. 1000kmes hosszú út után folyton ezt csinálja... nem veszi fel a fordulatot majdnem lefullad még üresbe is. 2es padló és kb 30al gurulunk 1500-2000es fordulaton.

Mi oldaná meg a problémát?? Nekünk már a Dunánál 2x csinálták ugyan ilyen hiba miatt és tessék...
Neked nem tudom mi oldaná meg a problémát.

Nekik ez volt a hiba:
Jó az autó! Mosolyog A hiba egy rosszul összedugott elektromos csatlakozó miatt volt. Én csak azt nem értem, hogy egy ilyen hibára, miért csak többszöri szervizlátogatás után jönnek rá? He

Naplózva
eszpero
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #571 Dátum: 2012. Január 27. - 09:30:49 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám a kocsival, amikor hidegen inditok alapjárat rendben van viszont Kb 40-60 km/h sebességnél a kocsi rángat lüktetöen megy (mintha én nyomkodnám a gáz pedált) valamikor elinduláskor is csinálja, de amikor bemelegszik akkor megszünik ez a jelenség. Tegnap óta viszont már melegen is néha csinálja, hogy rángatozik, ilyenkor vissza kell kapcsolnom hármasba mert egyszerüen nem akar gyorsulni.
Ilyenkor a chek lámpa villog majd egyszercsak megjavul és megy mint a golyó. Megállok lehül a motor és kezdi elöről. Ha hidegen beinditom kb 10-15 percig járatom, hogy meleg legyen akkor már csak az elöbb leírt 40-60 km/h sebességnél csinálja, vagy minden rendben.
Gyergyákat megnéztem tiszták, kábeleket megigazitottam (levettem tisztítás visszatettem), de semmi.
Ha tudtok valami tippet mi lehet a baj megköszönöm.
Szerviz tanácstalan benzinre fogják. Már tankoltam minden féle kútnál de semmi. He
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #572 Dátum: 2012. Január 27. - 10:22:22 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám a kocsival, amikor hidegen inditok alapjárat rendben van viszont Kb 40-60 km/h sebességnél a kocsi rángat lüktetöen megy (mintha én nyomkodnám a gáz pedált) valamikor elinduláskor is csinálja, de amikor bemelegszik akkor megszünik ez a jelenség. Tegnap óta viszont már melegen is néha csinálja, hogy rángatozik, ilyenkor vissza kell kapcsolnom hármasba mert egyszerüen nem akar gyorsulni.
Ilyenkor a chek lámpa villog majd egyszercsak megjavul és megy mint a golyó. Megállok lehül a motor és kezdi elöről. Ha hidegen beinditom kb 10-15 percig járatom, hogy meleg legyen akkor már csak az elöbb leírt 40-60 km/h sebességnél csinálja, vagy minden rendben.
Gyergyákat megnéztem tiszták, kábeleket megigazitottam (levettem tisztítás visszatettem), de semmi.
Ha tudtok valami tippet mi lehet a baj megköszönöm.
Szerviz tanácstalan benzinre fogják. Már tankoltam minden féle kútnál de semmi. He


Ha van check lámpa kell hibakódnak is lenni az megmondja,hogy merre tovább
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #573 Dátum: 2012. Január 29. - 09:37:31 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám a kocsival, amikor hidegen inditok alapjárat rendben van viszont Kb 40-60 km/h sebességnél a kocsi rángat lüktetöen megy (mintha én nyomkodnám a gáz pedált) valamikor elinduláskor is csinálja, de amikor bemelegszik akkor megszünik ez a jelenség. Tegnap óta viszont már melegen is néha csinálja, hogy rángatozik, ilyenkor vissza kell kapcsolnom hármasba mert egyszerüen nem akar gyorsulni.
Ilyenkor a chek lámpa villog majd egyszercsak megjavul és megy mint a golyó. Megállok lehül a motor és kezdi elöről. Ha hidegen beinditom kb 10-15 percig járatom, hogy meleg legyen akkor már csak az elöbb leírt 40-60 km/h sebességnél csinálja, vagy minden rendben.
Gyergyákat megnéztem tiszták, kábeleket megigazitottam (levettem tisztítás visszatettem), de semmi.
Ha tudtok valami tippet mi lehet a baj megköszönöm.
Szerviz tanácstalan benzinre fogják. Már tankoltam minden féle kútnál de semmi. He
Ahogy Sebike is írja: hibakód kellene. A villogó check lámpa szerintem gyújtás gondra utal, a többi tünet MAP szenzor gond lehet (nekem legalább is az volt, sok hibád olyan mint az enyém.)
MAP szenzor helye:
http://lacetti.com.ua/chevy-man/graphic-pool/J/3B/1/J3B11CB3.png

Mit csinál:
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/030402c/

Nézd végig az összes vákuum csövet (ne csak ennek a szenzorét, hanem a többiét is. Nem kell hozzá műhely, szerszám. Saját magad is meg tudod tenni. Nincs-e lecsúszva, a gumi pipa eltörve, megrepedve. Nálam pl, ez volt a gond.). A fenti képen lehúzva látszik a cső pipája. Az alapján megtalálod ezt is, a többit is.

Ja, a kép a motor tetejét mutatja. Vedd le a motorburkolatot, és megtalálod.
Sok sikert!
Naplózva
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #574 Dátum: 2012. Február 12. - 17:34:12 »

Sziasztok! Abban tudtok esetleg segíteni hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozójánál melyik pontokat kell rövidre zárni, hogy az "üres tank" sárga visszajelző lámpája világítson?
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #575 Dátum: 2012. Február 17. - 16:30:52 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #576 Dátum: 2012. Február 17. - 16:37:13 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.
Pedig lehet a mosó csöve is. Szedd le a kárpitot és nézd meg szárazak-e az ott levő csatlakozok. Ha igen, akkor is egy hibalehetőséget kizártál.
Naplózva


LPG
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #577 Dátum: 2012. Február 17. - 17:23:13 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.
Pedig lehet a mosó csöve is. Szedd le a kárpitot és nézd meg szárazak-e az ott levő csatlakozok. Ha igen, akkor is egy hibalehetőséget kizártál.
Azt fogom tenni holnap delelott, meleget csinalok a garazsba es leszedem. Kint nem nagyon lehet mert a muanyagok is erzekenyek a hidegre Mosolyog ezert nem is neztem azt meg meg ma.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #578 Dátum: 2012. Február 17. - 19:24:46 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.

döglődik az AC-d
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #579 Dátum: 2012. Február 17. - 21:45:39 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.

döglődik az AC-d
És az kizárólag cserével oldható meg, vagy esetleg tisztítás vagy valami még hosszabbítana az életen He 
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #580 Dátum: 2012. Február 17. - 22:17:01 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.

döglődik az AC-d
És az kizárólag cserével oldható meg, vagy esetleg tisztítás vagy valami még hosszabbítana az életen He 

csere
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #581 Dátum: 2012. Február 17. - 23:04:25 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.

döglődik az AC-d
És az kizárólag cserével oldható meg, vagy esetleg tisztítás vagy valami még hosszabbítana az életen He 

csere
és ez is a rossz AC miatt van? He egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul
gondolom a kontakt nélkül, gyújtás nélkül akar lenni He
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 17. - 23:06:09 írta Jani » Naplózva


LPG
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #582 Dátum: 2012. Február 19. - 09:30:10 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.

döglődik az AC-d
És az kizárólag cserével oldható meg, vagy esetleg tisztítás vagy valami még hosszabbítana az életen He 

csere
és ez is a rossz AC miatt van? He egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul
gondolom a kontakt nélkül, gyújtás nélkül akar lenni He
És ha már AC.
Gázos autó, kevés benzin a tankban (? Kacsint). Szmötyi összegyűlik, összeáll benne és eltömíti a beépített szűrőt. Mint anno az enyémet (lásd galéria).
Az AC-t ki/szétszerelni nem nagy mutatvány (a benzin cső csatlakozójára vigyázz!! Ne pattanjon el a rögzítő műanyag.). Az aljáról leveszed a szűrőt, és kimosod, kiáztatod (ne szereld szét úgy, mint én! Kacsint. Én direkt boncoltam egy selejtezett darabot. Nem a sajátomat! Kacsint).
Ha a motorja megszorult áztasd be azt is tiszta benzinbe egy éjszakára, és próba. Ha így sem mozdul meg forgasd meg egy picit az ellenkező irányba (tápot megforgatod rajta).
Ha ezek után sem működik akkor még mindig ráérsz pénzt beleölni a cserébe.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #583 Dátum: 2012. Február 19. - 16:47:11 »

Sziasztok! Ma a deli orakban furcsa rendelenesseg tort borsot az orrom ala, egyszeruen inditozasra nem indult a motor, nem foghato a hidegre sem mivelhogy reggel joval hidegebb volt es egy peccintesre inditott. Mondjuk azt el is varom tolle hisz uj az akksi.
Arra lettem figyelmes hogy mintha nem hallnam az AC-t es tenyleg az volt. Vegig neztem az osszes biztit mivelhogy nem tudom melyik szolgal oda, de ha valahol mashol van a gubanc akkor sem art tudni hogy allanak, mind jo volt az osszes. Felvettem a kupakot az ules alatt es a csatit leveve ra mertem a szalakra, de ott is ok. E kozben persze tobszor is raadva a gyujtas meg elveve es egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul. Mondom nem hiszem a moso cso lenne az oka hisz nem is hasznalodik mostanaba, inkabb jo lenne ratenni a gepet hatha valamit mar be relytett maganak. Mire elocuccolok a hosszabbitoval es a laptoppal ra adom a gyujtast es lass csodat a gep mukszik, hibakodnak nyoma sincs es most parazhatok hogy mi okozta es meg mikor fogja ujra. Ha van valakinek valamilyen tippje vagy tapasztalata hasonlo jelensegrol, megkoszonnem szepen.

döglődik az AC-d
És az kizárólag cserével oldható meg, vagy esetleg tisztítás vagy valami még hosszabbítana az életen He 

csere
és ez is a rossz AC miatt van? He egyszer csak halvanyan latszanak az ikonok a muszerfalon kontakt nelkul
gondolom a kontakt nélkül, gyújtás nélkül akar lenni He
És ha már AC.
Gázos autó, kevés benzin a tankban (? Kacsint). Szmötyi összegyűlik, összeáll benne és eltömíti a beépített szűrőt. Mint anno az enyémet (lásd galéria).
Az AC-t ki/szétszerelni nem nagy mutatvány (a benzin cső csatlakozójára vigyázz!! Ne pattanjon el a rögzítő műanyag.). Az aljáról leveszed a szűrőt, és kimosod, kiáztatod (ne szereld szét úgy, mint én! Kacsint. Én direkt boncoltam egy selejtezett darabot. Nem a sajátomat! Kacsint).
Ha a motorja megszorult áztasd be azt is tiszta benzinbe egy éjszakára, és próba. Ha így sem mozdul meg forgasd meg egy picit az ellenkező irányba (tápot megforgatod rajta).
Ha ezek után sem működik akkor még mindig ráérsz pénzt beleölni a cserébe.
Ok, nagyon szépen köszönöm, most az autó működőik, de attól függetlenül meg fogom  csinálni a műveletet, hisz a tisztítás sosem árt. Csak az a bajom hogy ilyen hidegekben nem szívesen matatóm az ilyen műanyag cuccokat, mert könnyen tönkre mehetnek. 
Amúgy én is gondoltam mindkét megoldásra, persze elsőre nekem is az ablakmosócső+csatlakozó dolog ugrott be, ugyanis mar volt dolgom a problémával és anno orvosoltam is. Csak a mostani helyzet annyiban más hogy az utóbbi időben nem igazan volt használva az ablakmosó ezekben a hidegekben, viszont attól még lehet ugyanaz a probléma hőmérséklet különbözeti izzadásból is.
Viszont jónak tartom a Stocz által megemlített érveket is, mivelhogy tényleg rég nem volt tele a benzintank és van rá lehetőség hogy össze szedje a szűrőre a trutymót. Ott még gondolok másra is, ugyanis mikor a lehúztam a csatlakozót a pompáról hogy rámérjek a szálakra és mikor tettem vissza a csatit ahogy megnyomtam hallatszott egy piszentés.  Ebből arra következtettem hogy, vakum képződött a tartályban. Szerintem az előző napi nagy havazó (eléggé vizes volt) miatt valahol bepárásodott majd befagyott a tartálysapka szelepje és egy idő után a vákuum miatt nem tudott nyomni az AC.
A szerencse az volt minden szerencsétlenség mellett, hogy nem valahol menetközben az úton történt az egész hanem otthon a kapu előtt. Reggel még ment és délfelé mikor a fiam akart menni valahova már nem indított.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 19. - 17:21:38 írta baroti » Naplózva

Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #584 Dátum: 2012. Február 22. - 21:31:51 »

Sziasztok! az aveo-kalosba való komplett ac pumpa egység jó a lacettibe?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!