Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 09:25:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377226 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #525 Dátum: 2011. Augusztus 03. - 12:50:19 »

Olyan kérdésem lenne, hogy kinek mennyit fogyaszt egy 1,6 HB? Nekem városban klímával vagy anélkül 10l körül csipeget, autópályán 8l jött ki. Nem vagyok száguldozós, de szeretek haladni a forgalommal. Kicsit soknak érzem ezeket a fogyasztásokat. A Lacetti előtt egy 1,6 Toledom volt, ami városban klímával max 8,5l-t, autópályán klímával 7l-t kért. A két autót ugyanolyan stílusban vezetem, tehát ebből nem adódhat az eltérés.
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=16.0 Kacsint
Naplózva


LPG
riki91
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #526 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 09:15:06 »

Neki is meg volt a szelepcsere(Gomboséknál), pedig az övé 2007 januári 1.6-os. Az óta érdekes dolgokat csinál az autó.

Folyamatos tempónál időnként rángat, gázelvétenél rángat, üres berakva le akar fulladni a motor, aztán magáhoztér. Alapjárat nem áll be, kis pedáljátékkal visszaáll, de szép lassan elkezd kúszni felfelé. Nehezen indul, van hogy csak egy henger indul, gázfröccsre a többi. A szerviz meg csak próbálkozik, ha nincs hibakód nem tudják mit kell cserélni.

Érdekesség, hogy neki is, és Kripicnek is Gomboséknál cserélték a szelepeket. Lehet, hogy ők "nem értenek" már az autókhoz?  He He

Esetleg a legtriviálisabb(nak tűnő) dolgokkal kellene kezdeni...
Ha emlékeztek, én is szidtam Gombosékat már a végén, amikor negyedszer mentem vissza érthetetlen p300-al, és úgy tűnik (egyenlőre, kopp-kopp...), hogy a gyertyák voltak, amiket NEM ŐK raktak bele. Persze ettől még előbb is észrevehették volna, csak épp ilyenekre nem gondol senki...
Én ezek után kezdem azt gondolni, hogy az én szelepcserém felesleges volt anno (már akkor is a **** gyertyák voltak benne...)
Az autó náluk volt 30ezres szervizen kb.2 hónapja. Más nem nyúlt hozzá. Háromszor volt P300-as kód, rángatás semmi csak sárgalámpa. Ezért cseréltek szelepeket. Az egész rángatásos, meg nehezen indulós történet a szelepcsere óta van. Persze lehet, hogy csak egy cső vagy egy csatlakozó nincs rendesen a helyén, de megtalálni eddig nem sikerült nekik.

Sajnos nekünk is ugyan ez a probléma áll fent. 1000kmes hosszú út után folyton ezt csinálja... nem veszi fel a fordulatot majdnem lefullad még üresbe is. 2es padló és kb 30al gurulunk 1500-2000es fordulaton.

Mi oldaná meg a problémát?? Nekünk már a Dunánál 2x csinálták ugyan ilyen hiba miatt és tessék...
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 14. - 09:18:26 írta riki91 » Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #527 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 20:01:42 »

Sajnos nekünk is ugyan ez a probléma áll fent. 1000kmes hosszú út után folyton ezt csinálja... nem veszi fel a fordulatot majdnem lefullad még üresbe is. 2es padló és kb 30al gurulunk 1500-2000es fordulaton.

Mi oldaná meg a problémát?? Nekünk már a Dunánál 2x csinálták ugyan ilyen hiba miatt és tessék...
Neked nem tudom mi oldaná meg a problémát.

Nekik ez volt a hiba:
Jó az autó! Mosolyog A hiba egy rosszul összedugott elektromos csatlakozó miatt volt. Én csak azt nem értem, hogy egy ilyen hibára, miért csak többszöri szervizlátogatás után jönnek rá? He
Naplózva


LPG
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #528 Dátum: 2011. Augusztus 15. - 18:21:40 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Naplózva
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #529 Dátum: 2011. Augusztus 15. - 18:45:12 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #530 Dátum: 2011. Augusztus 15. - 20:08:50 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #531 Dátum: 2011. Augusztus 16. - 05:50:36 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #532 Dátum: 2011. Augusztus 16. - 08:26:32 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #533 Dátum: 2011. Augusztus 16. - 12:49:18 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #534 Dátum: 2011. Augusztus 16. - 13:34:10 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
az az alkatrész, amit nekem cseréltek, az a motortér aljánál volt, nem az utastérben. csak, hogy ne beszéljünk el egymás mellett. hátha ez segít
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #535 Dátum: 2011. Augusztus 16. - 16:03:05 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
az az alkatrész, amit nekem cseréltek, az a motortér aljánál volt, nem az utastérben. csak, hogy ne beszéljünk el egymás mellett. hátha ez segít
Persze elég nehéz beszélgetni a hangokról Vigyorog Esetleg meg tudnád mondani pontosabban ,hogy milyen alkatrészt cseréltek?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #536 Dátum: 2011. Augusztus 17. - 09:24:42 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
az az alkatrész, amit nekem cseréltek, az a motortér aljánál volt, nem az utastérben. csak, hogy ne beszéljünk el egymás mellett. hátha ez segít
Persze elég nehéz beszélgetni a hangokról Vigyorog Esetleg meg tudnád mondani pontosabban ,hogy milyen alkatrészt cseréltek?
a cikkszámára nem emlékszem, lehet beírtam még anno az aktuális topikba. egy L alakú alkatrész volt, aminek volt pár patentja. azért kellett cserélni, mert az egyik patent elkopott, ezáltal rezonált a váltóm. utána keresek, hátha leírtam pontosabban anno.

ui: találtam vmi a váltó, kuplung topik 8ik oldalán
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=141.105
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 17. - 09:37:43 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #537 Dátum: 2011. Augusztus 17. - 17:07:42 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
az az alkatrész, amit nekem cseréltek, az a motortér aljánál volt, nem az utastérben. csak, hogy ne beszéljünk el egymás mellett. hátha ez segít
Persze elég nehéz beszélgetni a hangokról Vigyorog Esetleg meg tudnád mondani pontosabban ,hogy milyen alkatrészt cseréltek?
a cikkszámára nem emlékszem, lehet beírtam még anno az aktuális topikba. egy L alakú alkatrész volt, aminek volt pár patentja. azért kellett cserélni, mert az egyik patent elkopott, ezáltal rezonált a váltóm. utána keresek, hátha leírtam pontosabban anno.

ui: találtam vmi a váltó, kuplung topik 8ik oldalán
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=141.105
Leteszteltem ,nekem a váltótól független a hang és motorféknél sem jelentkezik csak enyhe gázadásnál olyan 2000es fordulat körül. Azért köszi ,hogy utánanéztél!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #538 Dátum: 2011. Augusztus 18. - 12:31:09 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
az az alkatrész, amit nekem cseréltek, az a motortér aljánál volt, nem az utastérben. csak, hogy ne beszéljünk el egymás mellett. hátha ez segít
Persze elég nehéz beszélgetni a hangokról Vigyorog Esetleg meg tudnád mondani pontosabban ,hogy milyen alkatrészt cseréltek?
a cikkszámára nem emlékszem, lehet beírtam még anno az aktuális topikba. egy L alakú alkatrész volt, aminek volt pár patentja. azért kellett cserélni, mert az egyik patent elkopott, ezáltal rezonált a váltóm. utána keresek, hátha leírtam pontosabban anno.

ui: találtam vmi a váltó, kuplung topik 8ik oldalán
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=141.105
Leteszteltem ,nekem a váltótól független a hang és motorféknél sem jelentkezik csak enyhe gázadásnál olyan 2000es fordulat körül. Azért köszi ,hogy utánanéztél!
igazán nincs mit. ha gondolod Tomyéknál vannak műszerek Budakalászon, hátha találnának valamit.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #539 Dátum: 2011. Augusztus 18. - 19:10:38 »

Egy pár napja arra lettem figyelmes ,hogy 1600-1800 fordulaton óvatosan gyorsulva olyan hangot hallok mintha a szelepek csörögnének He Csak olyan 2000-2200 as fordulat körül hagyja abba vagy ha intenzívebb a gyorsítás. Ahhoz hasonló a "jelenség" mint régen a Ladába rossz minőségű kisebb oktánszámú benzint tankolva csörögtek a szelepek. Valakinek valami ötlet?
Tankolás helye változott? Esetleg más kút kisérletként?
Már tankoltam Lukoil Mol Agip de semmi változás.
Ilyen nekem is van.A váltóból jön a hang.
ha a váltóból jön, akkor nekem 2 éve kellett ott cserélni egy darabot, mert rezgett. ki volt kopva az egyik csatlakozás (műanyag), de csak egészben lehetett venni az alkatrészt
Úgy gondolom ,hogy ez nem váltóhang mert ez nagyon a motorból hallatszik. A váltó súrlódó hangja már korábban is megvolt.
az az alkatrész, amit nekem cseréltek, az a motortér aljánál volt, nem az utastérben. csak, hogy ne beszéljünk el egymás mellett. hátha ez segít
Persze elég nehéz beszélgetni a hangokról Vigyorog Esetleg meg tudnád mondani pontosabban ,hogy milyen alkatrészt cseréltek?
a cikkszámára nem emlékszem, lehet beírtam még anno az aktuális topikba. egy L alakú alkatrész volt, aminek volt pár patentja. azért kellett cserélni, mert az egyik patent elkopott, ezáltal rezonált a váltóm. utána keresek, hátha leírtam pontosabban anno.

ui: találtam vmi a váltó, kuplung topik 8ik oldalán
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=141.105
Leteszteltem ,nekem a váltótól független a hang és motorféknél sem jelentkezik csak enyhe gázadásnál olyan 2000es fordulat körül. Azért köszi ,hogy utánanéztél!
igazán nincs mit. ha gondolod Tomyéknál vannak műszerek Budakalászon, hátha találnának valamit.
Mindenképp ki akarom deríteni mitől van ez a hang, úgyhogy sort kerítek rá a közeljövőben.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!