Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 11:27:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377253 alkalommal)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #495 Dátum: 2011. Február 19. - 15:16:59 »


Weres,ha jól emlékszem te a motorodba 0-W60-as olajat tettél.Nem lehet,hogy az is közrejátszott abban,hogy hajszálkarcos lett a henger a nem belevaló olajtól? He
egyszer volt benne olyan még régebben, akkor is 7500 km-re. egyértelműen a 'homoktól'  lett karcos.
Ez a "homok" az EGR-en keresztül juthat vissza a motorba?
Félre értés! Nem homokról van szó. A katalizátor összetört (a motor felőli rész) és addig vergődött, amíg szét nem porladt. Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.
Így már világos köszi a pontos magyarázatot Kacsint.
Igazán nincs mit. Sokszor említettem, hogy bátran szólítsatok meg olyan kérdésben, amiben úgy gondoljátok otthon vagyok. Pláne, ha még közöm is van hozzá. Sokszor látom, olvasom, hogy kissé "elvadulnak" a dolgok, mire bekapcsolódok. Sajnos nem mindig vagyok napra kész. Lehet priviben vagy telefonon is szólni, ha valami nem tiszta, egyértelmű. Szívesen leírom a választ a megfelelő helyen, akár itt, akár a másik "testvér" fórumba is. Nem okoskodás képen, nem kioktatásként. Csupán a lehetőségekhez képest pontos, hiteles információ érdekében. Ha nem tudom a választ azt amúgy is megmondom, én azt sem fogom szégyellni.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #496 Dátum: 2011. Február 19. - 21:55:21 »

Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.
igen, sajnos elég sokat motorfékeztem 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #497 Dátum: 2011. Február 20. - 12:25:43 »

Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.
igen, sajnos elég sokat motorfékeztem 
A katalizátorod mitől tört össze?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #498 Dátum: 2011. Február 20. - 15:22:09 »

Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.
igen, sajnos elég sokat motorfékeztem 
A katalizátorod mitől tört össze?
könnyen lehet, hogy egyszer sikerült beleszáguldanom 70 -80-nal egy Velencei tó méretű árvízbe az Árpád híd budai részén a felüljáró alatt és az adta meg a kezdőlökést a kerámia töredezésének.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
btamas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #499 Dátum: 2011. április 08. - 07:03:38 »

Sziasztok!

Lacetti szelepfedél tömítés cserével kapcsolatban kérdeznélek titeket. A motorblokk hűtő felőli külső oldalán olajkicsapódás látható, a szerviz szerint nem ártana egy szelepfedél tömítés cseréje. 55000km van az autóban, 1.4 16V motorral, 2005-ös évjárat, májusi ha jól emlékszem.
Ha tényleg szelepfedél tömítés csere szükséges, akkor ezt otthoni körülmények közt el tudom végezni? Kell hozzá valami spéci szerszám? Mire kell figyelni, hogy ne vágjam haza az egészet? A tömítésen kívül mit kell még vennem hozzá (tömítőpaszta pl.)? Vagy mindenképpen bízzam szakemberre, vigyem márkaszervizbe? Legtöbbször megpróbálok magam javítani, szóval nem ijedek meg egy kis "barkácstól".
Előre köszönöm válaszotok!
Üdv
btamas
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #500 Dátum: 2011. április 08. - 14:25:29 »

Sziasztok!

Lacetti szelepfedél tömítés cserével kapcsolatban kérdeznélek titeket. A motorblokk hűtő felőli külső oldalán olajkicsapódás látható, a szerviz szerint nem ártana egy szelepfedél tömítés cseréje. 55000km van az autóban, 1.4 16V motorral, 2005-ös évjárat, májusi ha jól emlékszem.
Ha tényleg szelepfedél tömítés csere szükséges, akkor ezt otthoni körülmények közt el tudom végezni? Kell hozzá valami spéci szerszám? Mire kell figyelni, hogy ne vágjam haza az egészet? A tömítésen kívül mit kell még vennem hozzá (tömítőpaszta pl.)? Vagy mindenképpen bízzam szakemberre, vigyem márkaszervizbe? Legtöbbször megpróbálok magam javítani, szóval nem ijedek meg egy kis "barkácstól".
Előre köszönöm válaszotok!
Üdv
btamas


Hello

Paszta egy kevés kell a hajlatokhoz, csak gyári tömítést vegyél
Naplózva

70/4334431
btamas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #501 Dátum: 2011. április 08. - 22:23:42 »

Sziasztok!

Lacetti szelepfedél tömítés cserével kapcsolatban kérdeznélek titeket. A motorblokk hűtő felőli külső oldalán olajkicsapódás látható, a szerviz szerint nem ártana egy szelepfedél tömítés cseréje. 55000km van az autóban, 1.4 16V motorral, 2005-ös évjárat, májusi ha jól emlékszem.
Ha tényleg szelepfedél tömítés csere szükséges, akkor ezt otthoni körülmények közt el tudom végezni? Kell hozzá valami spéci szerszám? Mire kell figyelni, hogy ne vágjam haza az egészet? A tömítésen kívül mit kell még vennem hozzá (tömítőpaszta pl.)? Vagy mindenképpen bízzam szakemberre, vigyem márkaszervizbe? Legtöbbször megpróbálok magam javítani, szóval nem ijedek meg egy kis "barkácstól".
Előre köszönöm válaszotok!
Üdv
btamas


Hello

Paszta egy kevés kell a hajlatokhoz, csak gyári tömítést vegyél

Üdv,
Ez most gyári tömítésnek felel meg? http://fridcar.hu/webaruhaz/chevrolet/lacetti/2005/18536/motor/szelepfedel-tomites/
Majd mindenhol ezt az Elring márkájút árulják.

Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #502 Dátum: 2011. április 09. - 02:06:45 »

Sziasztok!

Lacetti szelepfedél tömítés cserével kapcsolatban kérdeznélek titeket. A motorblokk hűtő felőli külső oldalán olajkicsapódás látható, a szerviz szerint nem ártana egy szelepfedél tömítés cseréje. 55000km van az autóban, 1.4 16V motorral, 2005-ös évjárat, májusi ha jól emlékszem.
Ha tényleg szelepfedél tömítés csere szükséges, akkor ezt otthoni körülmények közt el tudom végezni? Kell hozzá valami spéci szerszám? Mire kell figyelni, hogy ne vágjam haza az egészet? A tömítésen kívül mit kell még vennem hozzá (tömítőpaszta pl.)? Vagy mindenképpen bízzam szakemberre, vigyem márkaszervizbe? Legtöbbször megpróbálok magam javítani, szóval nem ijedek meg egy kis "barkácstól".
Előre köszönöm válaszotok!
Üdv
btamas


Hello

Paszta egy kevés kell a hajlatokhoz, csak gyári tömítést vegyél

Üdv,
Ez most gyári tömítésnek felel meg? http://fridcar.hu/webaruhaz/chevrolet/lacetti/2005/18536/motor/szelepfedel-tomites/
Majd mindenhol ezt az Elring márkájút árulják.


Nem hinném.
Ez tuti, hogy gyári http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=24 Kacsint
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #503 Dátum: 2011. április 09. - 11:40:45 »

Sziasztok!

Lacetti szelepfedél tömítés cserével kapcsolatban kérdeznélek titeket. A motorblokk hűtő felőli külső oldalán olajkicsapódás látható, a szerviz szerint nem ártana egy szelepfedél tömítés cseréje. 55000km van az autóban, 1.4 16V motorral, 2005-ös évjárat, májusi ha jól emlékszem.
Ha tényleg szelepfedél tömítés csere szükséges, akkor ezt otthoni körülmények közt el tudom végezni? Kell hozzá valami spéci szerszám? Mire kell figyelni, hogy ne vágjam haza az egészet? A tömítésen kívül mit kell még vennem hozzá (tömítőpaszta pl.)? Vagy mindenképpen bízzam szakemberre, vigyem márkaszervizbe? Legtöbbször megpróbálok magam javítani, szóval nem ijedek meg egy kis "barkácstól".
Előre köszönöm válaszotok!
Üdv
btamas


Hello

Paszta egy kevés kell a hajlatokhoz, csak gyári tömítést vegyél

Üdv,
Ez most gyári tömítésnek felel meg? http://fridcar.hu/webaruhaz/chevrolet/lacetti/2005/18536/motor/szelepfedel-tomites/
Majd mindenhol ezt az Elring márkájút árulják.



Az Elring NEM gyári!!!!
A GYÁRI GM es zacskóban van
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #504 Dátum: 2011. április 09. - 11:41:36 »

Sziasztok!

Lacetti szelepfedél tömítés cserével kapcsolatban kérdeznélek titeket. A motorblokk hűtő felőli külső oldalán olajkicsapódás látható, a szerviz szerint nem ártana egy szelepfedél tömítés cseréje. 55000km van az autóban, 1.4 16V motorral, 2005-ös évjárat, májusi ha jól emlékszem.
Ha tényleg szelepfedél tömítés csere szükséges, akkor ezt otthoni körülmények közt el tudom végezni? Kell hozzá valami spéci szerszám? Mire kell figyelni, hogy ne vágjam haza az egészet? A tömítésen kívül mit kell még vennem hozzá (tömítőpaszta pl.)? Vagy mindenképpen bízzam szakemberre, vigyem márkaszervizbe? Legtöbbször megpróbálok magam javítani, szóval nem ijedek meg egy kis "barkácstól".
Előre köszönöm válaszotok!
Üdv
btamas


Hello

Paszta egy kevés kell a hajlatokhoz, csak gyári tömítést vegyél

Üdv,
Ez most gyári tömítésnek felel meg? http://fridcar.hu/webaruhaz/chevrolet/lacetti/2005/18536/motor/szelepfedel-tomites/
Majd mindenhol ezt az Elring márkájút árulják.


Nem hinném.
Ez tuti, hogy gyári http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=24 Kacsint

Nemhiszem inkább koreai ugy
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #505 Dátum: 2011. április 09. - 12:27:34 »

Én ilyet vettem és GM-es zacskóban volt. Kacsint
Naplózva


LPG
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #506 Dátum: 2011. április 10. - 19:09:34 »

Jo estet,en tenyleg nem ertek a dologhoz de egy orosz oldalon azt irjak ha szilikonalpu pasztat hasznalsz akkor a lambda szonda azonnal meghal.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #507 Dátum: 2011. április 10. - 19:20:44 »



Az lehet de ezt miért nem a zacsiban fényképezték le??
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #508 Dátum: 2011. április 10. - 20:19:12 »

Jo estet,en tenyleg nem ertek a dologhoz de egy orosz oldalon azt irjak ha szilikonalpu pasztat hasznalsz akkor a lambda szonda azonnal meghal.
Igen, ha a lambda szonda van bekenve belülről vastagon.
Naplózva
btamas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #509 Dátum: 2011. április 18. - 10:42:28 »

S tömítőpasztából milyet érdemes venni? Van valami spéci tömítőpaszta? Vagy OBI-ba bemegyek, azt veszek valami általános szilikonalapú tömítőt, esetleg abból is hőálló fajtát?
Esetleg ez jó vagy hasonló?: http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00005205
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 18. - 10:47:42 írta btamas » Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!