Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 11:32:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377266 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #480 Dátum: 2011. Február 06. - 15:53:11 »

ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Rozsdás hűtőviz?Nekem még a gyári van benne és szép tiszta mindig.

2ÉVENTE cserélni kellene!!!
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #481 Dátum: 2011. Február 06. - 16:15:22 »

ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Rozsdás hűtőviz?Nekem még a gyári van benne és szép tiszta mindig.

2ÉVENTE cserélni kellene!!!

Nekem se cserélte még a szervíz, sőt a levegőszűrőt sem akarták, mert olyan tiszta volt.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #482 Dátum: 2011. Február 11. - 18:04:19 »

Erről kicsit lemaradtam... mennyi ez a csodaszer?
1800 píz

Az nem sok pénz... csak lusta volné kenegetni. Majd megkérem Kriszt, hogy ápolja le egyszer-kétszer gépet.  Mosolyog

OFF: Weres, téged nem mozgat a pininfarina logo? ld. optikai tuning téma.
engem most jobban izgat, hogy 2 kiló lesz a lacsi helyrepofozása 
Bammeg annyiért komplett motort veszel,bontattlant.Én biztos nem csináltattnám meg a régit. He
csak lepucolja Tomi az alkatrészeket, ha már szét szedte, nem lesz felújítva a motor, meg a sok tömítés, meg a folyadékok egybekötött 90ezres szervizzel, és a munkadíj a legtöbb sajna.
Én valamiről lemaradtam. akkor mégsem a gyűrük? Csak a kata?
Ha a hengerek karcosak+ gyűrüzni is kéne mert az sem lehet tökéletes akkor minek összerakni azt a motort?Ezek a tömítő csodaszerek ideig óráig jók csak.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #483 Dátum: 2011. Február 11. - 20:35:02 »

Ha a hengerek karcosak+ gyűrüzni is kéne mert az sem lehet tökéletes akkor minek összerakni azt a motort?Ezek a tömítő csodaszerek ideig óráig jók csak.
lehet hülyeséget írtam eddig, nemtom, nem értek hozzá. a bontott motorban annak a 4 luknak a fala lett hajszálkarcos  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #484 Dátum: 2011. Február 11. - 20:44:15 »

Ha a hengerek karcosak+ gyűrüzni is kéne mert az sem lehet tökéletes akkor minek összerakni azt a motort?Ezek a tömítő csodaszerek ideig óráig jók csak.
lehet hülyeséget írtam eddig, nemtom, nem értek hozzá. a bontott motorban annak a 4 luknak a fala lett hajszálkarcos  Vigyorog
Azok a hengerek és nagyon nem faca ha az karcos.Azt ki kell honoltatni +os dugók bele gyűrűvel és jóéjszakát neki.Vagy ha mégsem lessz igy jó akkor ujra szétszedeted és akkor csináltatod meg?Az lessz a drága buli! Igy is gyenge volt 2 hengered az mitől fog megjavulni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 11. - 20:46:47 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #485 Dátum: 2011. Február 12. - 09:29:01 »

Ha a hengerek karcosak+ gyűrüzni is kéne mert az sem lehet tökéletes akkor minek összerakni azt a motort?Ezek a tömítő csodaszerek ideig óráig jók csak.
lehet hülyeséget írtam eddig, nemtom, nem értek hozzá. a bontott motorban annak a 4 luknak a fala lett hajszálkarcos  Vigyorog
Azok a hengerek és nagyon nem faca ha az karcos.Azt ki kell honoltatni +os dugók bele gyűrűvel és jóéjszakát neki.Vagy ha mégsem lessz igy jó akkor ujra szétszedeted és akkor csináltatod meg?Az lessz a drága buli! Igy is gyenge volt 2 hengered az mitől fog megjavulni?
én nem vitatkoznék, nem én szerelem az autót. megbízom Tomiban, igyekszik költséghatékony lenni. ha gondolod neki javasolj dolgokat, én nem értek hozzá.  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #486 Dátum: 2011. Február 12. - 09:53:16 »

Ha a hengerek karcosak+ gyűrüzni is kéne mert az sem lehet tökéletes akkor minek összerakni azt a motort?Ezek a tömítő csodaszerek ideig óráig jók csak.
lehet hülyeséget írtam eddig, nemtom, nem értek hozzá. a bontott motorban annak a 4 luknak a fala lett hajszálkarcos  Vigyorog
Azok a hengerek és nagyon nem faca ha az karcos.Azt ki kell honoltatni +os dugók bele gyűrűvel és jóéjszakát neki.Vagy ha mégsem lessz igy jó akkor ujra szétszedeted és akkor csináltatod meg?Az lessz a drága buli! Igy is gyenge volt 2 hengered az mitől fog megjavulni?

honolni 1 méretet nem tudsz!
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #487 Dátum: 2011. Február 12. - 15:34:08 »

Nos, egyenlőre tegyünk pontot Weres autójának a hibáira. A gond alapvetően a következő: a katalizátor valami okból kifolyólag összetört, a motor felőli kb. egyharmada. Ezek a diónyi darabok addig vergődtek, míg hintőpor finomságúvá nem őrlődtek. Ez a finom por a motor bizonyos működési fázisaiban visszajutott a hengerekbe és igen finom, a löket irányában látható karcokat koptatott a hengerfalba. A sérülés mértéke cirka annyi, amennyit egy hónolással ki lehetne venni, viszont így a dugattyú illesztési hézagnak annyi. A kompresszió hiányt az apró, finom szemcsétől a dugattyú horonyban szorosan járó kompresszió gyűrű okozta (pont a két gyengélkedő hengernél). Megfelelő oldószerben történő néhány órányi áztatás hatására visszalazultak és hibátlanul mozognak a helyükön. A henger méretében szinte nem mérhető kopás (max. 1-2 századmiliméter), az eredeti gyűrűk mérete is jó. Új gyűrű beszerelése újra hónolt hengerfalhoz lenne indokolt. Ahhoz meg dugattyú is kellene, ami meg nincs. A teljesítmény csökkenést az összetört és részlegesen bedugult katalizátor okozta (hogy az mitől történt, még rejtély).
Egyébként pedig Weres autójának hibás működése egy ideje ismert volt, de fáradságot egyetlen helyen sem vettek ennek kiderítésére. Látatlanban történő találgatás viszont igen szép számmal volt. Én szétszedtem és vállaltam az esetleges fölösleges munka és alkatrész terhét. Így én láttam és mértem, felvázoltam az alternatívákat. Engedtessék meg, hogy a döntést a Tulajdonos hozza meg. A bontott motorról pedig csak annyit, ha az sem tökéletes, a feleslegesen történő ki-beszerelések munkadíját ki fizeti meg?
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #488 Dátum: 2011. Február 12. - 22:37:47 »

Nos, egyenlőre tegyünk pontot Weres autójának a hibáira. A gond alapvetően a következő: a katalizátor valami okból kifolyólag összetört, a motor felőli kb. egyharmada. Ezek a diónyi darabok addig vergődtek, míg hintőpor finomságúvá nem őrlődtek. Ez a finom por a motor bizonyos működési fázisaiban visszajutott a hengerekbe és igen finom, a löket irányában látható karcokat koptatott a hengerfalba. A sérülés mértéke cirka annyi, amennyit egy hónolással ki lehetne venni, viszont így a dugattyú illesztési hézagnak annyi. A kompresszió hiányt az apró, finom szemcsétől a dugattyú horonyban szorosan járó kompresszió gyűrű okozta (pont a két gyengélkedő hengernél). Megfelelő oldószerben történő néhány órányi áztatás hatására visszalazultak és hibátlanul mozognak a helyükön. A henger méretében szinte nem mérhető kopás (max. 1-2 századmiliméter), az eredeti gyűrűk mérete is jó. Új gyűrű beszerelése újra hónolt hengerfalhoz lenne indokolt. Ahhoz meg dugattyú is kellene, ami meg nincs. A teljesítmény csökkenést az összetört és részlegesen bedugult katalizátor okozta (hogy az mitől történt, még rejtély).
Egyébként pedig Weres autójának hibás működése egy ideje ismert volt, de fáradságot egyetlen helyen sem vettek ennek kiderítésére. Látatlanban történő találgatás viszont igen szép számmal volt. Én szétszedtem és vállaltam az esetleges fölösleges munka és alkatrész terhét. Így én láttam és mértem, felvázoltam az alternatívákat. Engedtessék meg, hogy a döntést a Tulajdonos hozza meg. A bontott motorról pedig csak annyit, ha az sem tökéletes, a feleslegesen történő ki-beszerelések munkadíját ki fizeti meg?
Én természetesen rábizom Weres kartásra a döntést azt pedig tudom hogy Tomy lelkiismeretesen meg is csinálja a motort.Viszont én és ez a saját döntésem lenne nem befolyásolás,akkor is rendbe raknám a hengert. Zavart
Naplózva

06 70/22 11 222
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #489 Dátum: 2011. Február 13. - 09:46:42 »

Mint említettem, nem a hosszirányú karcok okozták a kompresszió vesztést, ezek mindegyik hengerben láthatóak. A veszteség mérés is mutatta, hogy  a teljes lökethosszon konstans 30%-os volt a veszteség, a karcok pedig csak a felső 1/3 részen láthatóak. Ha a sajátom lenne, akkor sem áldoznám be a gyári hónolt felületet holmi "gépműhelyes" változatért. Sajnos igen rossz a tapasztalat. Pláne, hogy költséges és ráadásul lesz egy (el)fúrt motor.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #490 Dátum: 2011. Február 17. - 18:07:24 »

Ha a hengerek karcosak+ gyűrüzni is kéne mert az sem lehet tökéletes akkor minek összerakni azt a motort?Ezek a tömítő csodaszerek ideig óráig jók csak.
lehet hülyeséget írtam eddig, nemtom, nem értek hozzá. a bontott motorban annak a 4 luknak a fala lett hajszálkarcos  Vigyorog
Azok a hengerek és nagyon nem faca ha az karcos.Azt ki kell honoltatni +os dugók bele gyűrűvel és jóéjszakát neki.Vagy ha mégsem lessz igy jó akkor ujra szétszedeted és akkor csináltatod meg?Az lessz a drága buli! Igy is gyenge volt 2 hengered az mitől fog megjavulni?
én nem vitatkoznék, nem én szerelem az autót. megbízom Tomiban, igyekszik költséghatékony lenni. ha gondolod neki javasolj dolgokat, én nem értek hozzá.  Kacsint
Weres,ha jól emlékszem te a motorodba 0-W60-as olajat tettél.Nem lehet,hogy az is közrejátszott abban,hogy hajszálkarcos lett a henger a nem belevaló olajtól? He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #491 Dátum: 2011. Február 17. - 23:13:48 »


Weres,ha jól emlékszem te a motorodba 0-W60-as olajat tettél.Nem lehet,hogy az is közrejátszott abban,hogy hajszálkarcos lett a henger a nem belevaló olajtól? He
egyszer volt benne olyan még régebben, akkor is 7500 km-re. egyértelműen a 'homoktól'  lett karcos.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #492 Dátum: 2011. Február 19. - 11:13:00 »


Weres,ha jól emlékszem te a motorodba 0-W60-as olajat tettél.Nem lehet,hogy az is közrejátszott abban,hogy hajszálkarcos lett a henger a nem belevaló olajtól? He
egyszer volt benne olyan még régebben, akkor is 7500 km-re. egyértelműen a 'homoktól'  lett karcos.
Ez a "homok" az EGR-en keresztül juthat vissza a motorba?
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #493 Dátum: 2011. Február 19. - 12:06:38 »


Weres,ha jól emlékszem te a motorodba 0-W60-as olajat tettél.Nem lehet,hogy az is közrejátszott abban,hogy hajszálkarcos lett a henger a nem belevaló olajtól? He
egyszer volt benne olyan még régebben, akkor is 7500 km-re. egyértelműen a 'homoktól'  lett karcos.
Ez a "homok" az EGR-en keresztül juthat vissza a motorba?
Félre értés! Nem homokról van szó. A katalizátor összetört (a motor felőli rész) és addig vergődött, amíg szét nem porladt. Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #494 Dátum: 2011. Február 19. - 14:59:10 »


Weres,ha jól emlékszem te a motorodba 0-W60-as olajat tettél.Nem lehet,hogy az is közrejátszott abban,hogy hajszálkarcos lett a henger a nem belevaló olajtól? He
egyszer volt benne olyan még régebben, akkor is 7500 km-re. egyértelműen a 'homoktól'  lett karcos.
Ez a "homok" az EGR-en keresztül juthat vissza a motorba?
Félre értés! Nem homokról van szó. A katalizátor összetört (a motor felőli rész) és addig vergődött, amíg szét nem porladt. Mivel igen közel van a motorhoz, bizonyos üzemállapotokban ez a port visszaszívja a hengerbe. Jellemzően erös, magas fordulatról használt motorfék üzemben.
Így már világos köszi a pontos magyarázatot Kacsint.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!