Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 13:33:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377305 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #465 Dátum: 2011. Január 27. - 11:26:43 »

60ekm-nél nekem nem cserélte a márkaszerviz a vízpumpát Én azt hittem, hogy igen, de a számlán nincs rajta.
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #466 Dátum: 2011. Február 02. - 11:17:49 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 02. - 12:48:06 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #467 Dátum: 2011. Február 02. - 14:45:59 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #468 Dátum: 2011. Február 02. - 15:32:08 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #469 Dátum: 2011. Február 02. - 16:13:07 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel.
Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. He
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #470 Dátum: 2011. Február 02. - 16:25:38 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel.
Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. He
Mert:
Ad1: Neked szerencséd van
Ad2: Weres peches
Ad3: jobb a kenésed, mint az övé valamiért. Olaj?
Ad4: Azért, mert gyári hibás lehetett, mert hegymenettől nem romolhat el, hacsak nem volt hűtési gondja is.
Ad5: Te pörgettél, ő esetleg túl alacsony fordulaton próbálkozott.
Ad6: amúgy meg fogalmam sincs. Nem is hallottam még ilyenről, csak találgattam, hátha ráhibáztam valamire.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 02. - 16:34:36 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #471 Dátum: 2011. Február 02. - 16:38:41 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel.
Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. He
Mert:
Ad1: Neked szerencséd van
Ad2: Weres peches
Ad3: jobb a kenésed, mint az övé valamiért. Olaj?
Ad4: Azért, mert gyári hibás lehetett, mert hegymenettől nem romolhat el, hacsak nem volt hűtési gondja is.
Ad5: Te pörgettél, ő esetleg túl alacsony fordulaton próbálkozott.
Ad6: amúgy meg fogalmam sincs. Nem is hallottam még ilyenről, csak találgattam, hátha ráhibáztam valamire.
hűtési gond lehetett a nagy minuszokban és hóesésben, totál be volt fagyva az autó eleje, a rendszámtábla sem látszott, meg a lámpák is alig, nemhogy a hűtő. a fordulat elég magas volt, az tuti, 4000alatt nemigen volt mikor már lehetett haladni végre.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #472 Dátum: 2011. Február 02. - 18:22:17 »

Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi.
2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett.
Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett.
Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. 
És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel.
Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. He
Mert:
Ad1: Neked szerencséd van
Ad2: Weres peches
Ad3: jobb a kenésed, mint az övé valamiért. Olaj?
Ad4: Azért, mert gyári hibás lehetett, mert hegymenettől nem romolhat el, hacsak nem volt hűtési gondja is.
Ad5: Te pörgettél, ő esetleg túl alacsony fordulaton próbálkozott.
Ad6: amúgy meg fogalmam sincs. Nem is hallottam még ilyenről, csak találgattam, hátha ráhibáztam valamire.
hűtési gond lehetett a nagy minuszokban és hóesésben, totál be volt fagyva az autó eleje, a rendszámtábla sem látszott, meg a lámpák is alig, nemhogy a hűtő. a fordulat elég magas volt, az tuti, 4000alatt nemigen volt mikor már lehetett haladni végre.
Jahh!Hát ez szép.És a müszert sem nézted!
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #473 Dátum: 2011. Február 02. - 18:47:41 »

Jahh!Hát ez szép.És a müszert sem nézted!
milyen műszert? ami be van lőve állandóra?  Mosolyog
a vízhőfok nem mutatott semmi eltérést
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #474 Dátum: 2011. Február 02. - 18:53:02 »

Jahh!Hát ez szép.És a müszert sem nézted!
milyen műszert? ami be van lőve állandóra?  Mosolyog
a vízhőfok nem mutatott semmi eltérést
Szerintem annak mutatnia kell ha melegszik a motor. He
Naplózva

06 70/22 11 222
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #475 Dátum: 2011. Február 03. - 18:01:23 »

Minden esetre nekem ebből az jön le, hogy mégsem szereti (bírja?) ez az autó a sok pörgetést (a szerviz viszont igen  ).
Az egyiknek a váltója megy tönkre, a másiknak a motorja.
Nem olcsó egyik történet sem.

Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #476 Dátum: 2011. Február 03. - 20:53:51 »

Minden esetre nekem ebből az jön le, hogy mégsem szereti (bírja?) ez az autó a sok pörgetést (a szerviz viszont igen  ).
Az egyiknek a váltója megy tönkre, a másiknak a motorja.
Nem olcsó egyik történet sem.


Birja az!!!Nekem baj volt a váltóval előtte is mint kiderült
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #477 Dátum: 2011. Február 06. - 10:35:47 »

ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #478 Dátum: 2011. Február 06. - 10:44:45 »

ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Rozsdás hűtőviz?Nekem még a gyári van benne és szép tiszta mindig.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #479 Dátum: 2011. Február 06. - 10:46:02 »

ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Rozsdás hűtőviz?Nekem még a gyári van benne és szép tiszta mindig.
nemtom, ő mondta. én kicseréltettem Rudiéknál azt is, ahogy elő van írva.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!