Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #465 Dátum: 2011. Január 27. - 11:26:43 » |
|
60ekm-nél nekem nem cserélte a márkaszerviz a vízpumpát Én azt hittem, hogy igen, de a számlán nincs rajta.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #466 Dátum: 2011. Február 02. - 11:17:49 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 02. - 12:48:06 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #467 Dátum: 2011. Február 02. - 14:45:59 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál. Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #468 Dátum: 2011. Február 02. - 15:32:08 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál. Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba? valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #469 Dátum: 2011. Február 02. - 16:13:07 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál. Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba? valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel. Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #470 Dátum: 2011. Február 02. - 16:25:38 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál. Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba? valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel. Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. Mert: Ad1: Neked szerencséd van Ad2: Weres peches Ad3: jobb a kenésed, mint az övé valamiért. Olaj? Ad4: Azért, mert gyári hibás lehetett, mert hegymenettől nem romolhat el, hacsak nem volt hűtési gondja is. Ad5: Te pörgettél, ő esetleg túl alacsony fordulaton próbálkozott. Ad6: amúgy meg fogalmam sincs. Nem is hallottam még ilyenről, csak találgattam, hátha ráhibáztam valamire.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 02. - 16:34:36 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #471 Dátum: 2011. Február 02. - 16:38:41 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál. Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba? valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel. Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. Mert: Ad1: Neked szerencséd van Ad2: Weres peches Ad3: jobb a kenésed, mint az övé valamiért. Olaj? Ad4: Azért, mert gyári hibás lehetett, mert hegymenettől nem romolhat el, hacsak nem volt hűtési gondja is. Ad5: Te pörgettél, ő esetleg túl alacsony fordulaton próbálkozott. Ad6: amúgy meg fogalmam sincs. Nem is hallottam még ilyenről, csak találgattam, hátha ráhibáztam valamire. hűtési gond lehetett a nagy minuszokban és hóesésben, totál be volt fagyva az autó eleje, a rendszámtábla sem látszott, meg a lámpák is alig, nemhogy a hűtő. a fordulat elég magas volt, az tuti, 4000alatt nemigen volt mikor már lehetett haladni végre.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #472 Dátum: 2011. Február 02. - 18:22:17 » |
|
Ma reggel voltam Tomiéknál a Bosch szervizben és kiderült a bibi. 2es és 4es hengerben 25-30 % nyomásveszteség a 10 helyett. Illetve, 2es és 4es hengerben 11 bar kompresszió a 14-15 helyett, olajjal mérve a 4esben pedig 15 lett. Tehát eléggé biztos, hogy bontani kell a motort. Pontosan a mérésekkel derül ki a dolog majd, de valszeg dugattyúgyűrű repedés lehet. És elég olajos volt kívül a gyertyáknál. Weres! Ez elég ijesztően hangzik. Mitől lehetett? Mibe fog nagyon fájni ez? Volt valami előjele? Együtt érzünk Veled, és drukkolunk, hogy minél kevesebből jöjj ki belőle. Majd meséld el a történetét, és megoldását, meg, hogy hol műtötték a beteget. Esetleg szavatosság? Gyári hiba? valszeg münchen felé az autópályán történt valami azon a bazi nagy emelkedőn, ott hallottam is valamit a nagy erőlködésben. a nagy terheléstől lehetett, gondolom mert tartósan kapta a sok hegyre fel. Ez egy lehetséges ok,viszont akkor nekem mé nem törik el a gyűrű a Parádsasvári ralli pályán mikor szinte végig tiltáson pörög. Mert: Ad1: Neked szerencséd van Ad2: Weres peches Ad3: jobb a kenésed, mint az övé valamiért. Olaj? Ad4: Azért, mert gyári hibás lehetett, mert hegymenettől nem romolhat el, hacsak nem volt hűtési gondja is. Ad5: Te pörgettél, ő esetleg túl alacsony fordulaton próbálkozott. Ad6: amúgy meg fogalmam sincs. Nem is hallottam még ilyenről, csak találgattam, hátha ráhibáztam valamire. hűtési gond lehetett a nagy minuszokban és hóesésben, totál be volt fagyva az autó eleje, a rendszámtábla sem látszott, meg a lámpák is alig, nemhogy a hűtő. a fordulat elég magas volt, az tuti, 4000alatt nemigen volt mikor már lehetett haladni végre. Jahh!Hát ez szép.És a müszert sem nézted!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #473 Dátum: 2011. Február 02. - 18:47:41 » |
|
Jahh!Hát ez szép.És a müszert sem nézted! milyen műszert? ami be van lőve állandóra? a vízhőfok nem mutatott semmi eltérést
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #474 Dátum: 2011. Február 02. - 18:53:02 » |
|
Jahh!Hát ez szép.És a müszert sem nézted! milyen műszert? ami be van lőve állandóra? a vízhőfok nem mutatott semmi eltérést Szerintem annak mutatnia kell ha melegszik a motor.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #475 Dátum: 2011. Február 03. - 18:01:23 » |
|
Minden esetre nekem ebből az jön le, hogy mégsem szereti (bírja?) ez az autó a sok pörgetést (a szerviz viszont igen ). Az egyiknek a váltója megy tönkre, a másiknak a motorja. Nem olcsó egyik történet sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #476 Dátum: 2011. Február 03. - 20:53:51 » |
|
Minden esetre nekem ebből az jön le, hogy mégsem szereti (bírja?) ez az autó a sok pörgetést (a szerviz viszont igen ). Az egyiknek a váltója megy tönkre, a másiknak a motorja. Nem olcsó egyik történet sem. Birja az!!!Nekem baj volt a váltóval előtte is mint kiderült
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #477 Dátum: 2011. Február 06. - 10:35:47 » |
|
ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #478 Dátum: 2011. Február 06. - 10:44:45 » |
|
ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Rozsdás hűtőviz?Nekem még a gyári van benne és szép tiszta mindig.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #479 Dátum: 2011. Február 06. - 10:46:02 » |
|
ja és a hűtővizemet kicsit rozsdásnak látta Tomi, pedig azt is cseréltettem, ahogy elő van írva. az már csak meglepetés volt, hogy nem a kért ngk gyertyák vannak a lacsiban, hanem bosch.
Rozsdás hűtőviz?Nekem még a gyári van benne és szép tiszta mindig. nemtom, ő mondta. én kicseréltettem Rudiéknál azt is, ahogy elő van írva.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|