Lacetti klub fórum
2025. Január 15. - 21:01:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 382897 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #450 Dátum: 2011. Január 22. - 15:20:12 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #451 Dátum: 2011. Január 22. - 15:53:57 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Illik vagy sem a szerviz csak vizpumpa cserével vállal garit az elvégzett munkára.Ha teheted csak a gyári szettet vedd meg bele.
Naplózva

06 70/22 11 222
Janesz81
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #452 Dátum: 2011. Január 22. - 16:02:09 »

Az enyémben is 70.000 van. Vízpumpát nem akarok cserélni, és szervízbe sem viszem, mert már nem garanciális.
Mennyibe kerül kb egy gyári szett? Milyen gyertyát használtok?
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #453 Dátum: 2011. Január 22. - 18:30:43 »

Az enyémben is 70.000 van. Vízpumpát nem akarok cserélni, és szervízbe sem viszem, mert már nem garanciális.
Mennyibe kerül kb egy gyári szett? Milyen gyertyát használtok?

A szett 30EFt körül van.Gyertyából NGK-t használ majdnem mindenki.A vez cserét ha szervizben csináltatod garis a munka,csak kérj számlát.Ezzel nem éri meg játszani mert ha beszakad oda a motor!
Naplózva

06 70/22 11 222
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #454 Dátum: 2011. Január 22. - 18:45:05 »

Az enyémben is 70.000 van. Vízpumpát nem akarok cserélni, és szervízbe sem viszem, mert már nem garanciális.
Mennyibe kerül kb egy gyári szett? Milyen gyertyát használtok?


 Mi a vízpumpát is cseréljük 60ezrenként mivel alapvetően ugyan olyan csapágy min a vezető-feszítő görgő, annak ellenére, hogy a gyár csak 120000-s szerviznél írja elő a kötelező cserét.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #455 Dátum: 2011. Január 22. - 19:15:14 »

Az enyémben is 70.000 van. Vízpumpát nem akarok cserélni, és szervízbe sem viszem, mert már nem garanciális.
Mennyibe kerül kb egy gyári szett? Milyen gyertyát használtok?

Szerintem hagyd a szervizre az alkatrészek beszerzését, mert gyári hiba esetén nem verik rád a balhét, hogy te hoztad a rossz cuccot. Legyen ez az ő saruk adott esetben, mert előfordulhat, hogy valamelyik alkatrész meghal, gyári is esetleg. Hol csináltatod? Egyébként ez egy költséges szerviz, a vízpumpa ára nem túl jelentős többlet költség már- szerintem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #456 Dátum: 2011. Január 23. - 16:47:24 »

Hát ha én a szervízre bíztam volna az alkatrészeket, akkor kb. 70000 lett volna az alkatrész. Opel boltból rendelve fele annyi. Legközelebb már a vezérléscserét is én csinálom, mert nem kell sok ész hozzá. (contitech szíj boltban 6000, szervízben 12000. no comment.)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #457 Dátum: 2011. Január 23. - 17:09:49 »

Hát ha én a szervízre bíztam volna az alkatrészeket, akkor kb. 70000 lett volna az alkatrész. Opel boltból rendelve fele annyi. Legközelebb már a vezérléscserét is én csinálom, mert nem kell sok ész hozzá. (contitech szíj boltban 6000, szervízben 12000. no comment.)
Hát érdekes, mert ennyiért alkatrészek beszerzésével, munkadíjjal kpl megcsinálja a nagy szervizt a klubszerviz, vagyis Rudiék. Az azonban igaz, hogy a szakszerviz a legdrágább alkatrészben is, és munkadíjban is. De Te tudod.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #458 Dátum: 2011. Január 24. - 21:54:29 »

Hát ha én a szervízre bíztam volna az alkatrészeket, akkor kb. 70000 lett volna az alkatrész. Opel boltból rendelve fele annyi. Legközelebb már a vezérléscserét is én csinálom, mert nem kell sok ész hozzá. (contitech szíj boltban 6000, szervízben 12000. no comment.)

6000ért adok Gates szíjat ami a gyári beszállító vezérléskészletet pedig 18000ft ba Gates/gyári görgök ha olcsóbb kell van az is de nem erőltetem vízpumpa 6000-10000ft ig  hosszbordásszíj 3800-5000ig
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #459 Dátum: 2011. Január 25. - 14:49:27 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Illik vagy sem a szerviz csak vizpumpa cserével vállal garit az elvégzett munkára.Ha teheted csak a gyári szettet vedd meg bele.
Garancia alatt, márkaszervizben sem végezték el a vízpumpa cseréjét. Nem volt kötelező (nincs is benne a listában).
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #460 Dátum: 2011. Január 25. - 15:03:20 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Illik vagy sem a szerviz csak vizpumpa cserével vállal garit az elvégzett munkára.Ha teheted csak a gyári szettet vedd meg bele.
Garancia alatt, márkaszervizben sem végezték el a vízpumpa cseréjét. Nem volt kötelező (nincs is benne a listában).

A vízpumpa is egy csapágy, ezért ha többit cseréled akkor azt miért ne, annyival nem több a csere, mintha miatta gond lesz, mi mindegyik 60-s szerviznél cseréljük, egyébként 120000-s a csereciklusa.
Naplózva

bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #461 Dátum: 2011. Január 25. - 20:45:17 »

Én 45 e.-nél ledobattam a vezérlést+a vízpumpát a kocsiról (de már 5.éves volt)! A vezérléssel tényleg nem érdemes játszani... Sokba fájhat ha megadja magát ...  Opelnél láttam már csodát és az ügyfél sem repdesett az örömtől, mikor megtudta ,hogy 3 kilóba fáj neki a helyreállítás, amiért nem volt hajlandó időben cserélni a vezérlést!!!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #462 Dátum: 2011. Január 26. - 11:55:19 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Illik vagy sem a szerviz csak vizpumpa cserével vállal garit az elvégzett munkára.Ha teheted csak a gyári szettet vedd meg bele.
Garancia alatt, márkaszervizben sem végezték el a vízpumpa cseréjét. Nem volt kötelező (nincs is benne a listában).

A vízpumpa is egy csapágy, ezért ha többit cseréled akkor azt miért ne, annyival nem több a csere, mintha miatta gond lesz, mi mindegyik 60-s szerviznél cseréljük, egyébként 120000-s a csereciklusa.
Nem akarok én meggyőzni senkit, hogy az a jó/úgy csinálja ahogy én. Mosolyog Csak leírom a tapasztalatom.
Gondolatok a miértekről:
- van még rengeteg csapágy az autóban. Azokat is akkor cseréli az ember, ha rossz. Mosolyog
- szerelőm mondása (egyetértek vele): "minek kicserélni egy jó alkatrészt?"
- volt már nem 1x, hogy a csereként berakott vízpumpa 2-3.000 Km alatt elkezdett folyni (vagy már rögtön berakáskor  Mosolyog). Nem csak Lacsiban. (nem az én autóimban, szerencsére)
- az előző verdában több mint 300.000 Km-t ment el a vízpumpa mire elment a tömítése. Folyt (csöpögött) a víz. Csapágy nem állt meg, lábon ment haza, szerelőhöz.
- a Lacsiban 140.000-nél cseréltünk vízpumpát. Nem volt semmi baja. Csak azért, mert "illik". 30.000 Km után ráment 2 napunk. Zenélt az egész vezérlés, nem tudni miért (komplett vezérlés csere, vízpumpa 2 is, hang maradt  ). Szóval hiába volt csere, nem érte meg a következő 60.000-et.

Persze nagyon nem mindegy, hogy az adott Km-eket mennyi idő alatt éri el az autó. Nem csak a Km számít. Hiába van csak 40-50.000 Km egy kocsiban (vízpumpában), ha az 4-5 éves. A tömítés is öregszik. Álló helyben még jobban is.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #463 Dátum: 2011. Január 26. - 13:39:58 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Illik vagy sem a szerviz csak vizpumpa cserével vállal garit az elvégzett munkára.Ha teheted csak a gyári szettet vedd meg bele.
Garancia alatt, márkaszervizben sem végezték el a vízpumpa cseréjét. Nem volt kötelező (nincs is benne a listában).

A vízpumpa is egy csapágy, ezért ha többit cseréled akkor azt miért ne, annyival nem több a csere, mintha miatta gond lesz, mi mindegyik 60-s szerviznél cseréljük, egyébként 120000-s a csereciklusa.
Nem akarok én meggyőzni senkit, hogy az a jó/úgy csinálja ahogy én. Mosolyog Csak leírom a tapasztalatom.
Gondolatok a miértekről:
- van még rengeteg csapágy az autóban. Azokat is akkor cseréli az ember, ha rossz. Mosolyog
- szerelőm mondása (egyetértek vele): "minek kicserélni egy jó alkatrészt?"
- volt már nem 1x, hogy a csereként berakott vízpumpa 2-3.000 Km alatt elkezdett folyni (vagy már rögtön berakáskor  Mosolyog). Nem csak Lacsiban. (nem az én autóimban, szerencsére)
- az előző verdában több mint 300.000 Km-t ment el a vízpumpa mire elment a tömítése. Folyt (csöpögött) a víz. Csapágy nem állt meg, lábon ment haza, szerelőhöz.
- a Lacsiban 140.000-nél cseréltünk vízpumpát. Nem volt semmi baja. Csak azért, mert "illik". 30.000 Km után ráment 2 napunk. Zenélt az egész vezérlés, nem tudni miért (komplett vezérlés csere, vízpumpa 2 is, hang maradt  ). Szóval hiába volt csere, nem érte meg a következő 60.000-et.

Persze nagyon nem mindegy, hogy az adott Km-eket mennyi idő alatt éri el az autó. Nem csak a Km számít. Hiába van csak 40-50.000 Km egy kocsiban (vízpumpában), ha az 4-5 éves. A tömítés is öregszik. Álló helyben még jobban is.
Nálam főleg a csillaggarázs miatt van "biztonságos időn" belül a csere. Jobb félni, mint fizetni  Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #464 Dátum: 2011. Január 26. - 18:43:39 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani

Én csak 140.000 Km-nél cseréltem ki az első vízpumpát. Akkor sem volt semmi baja. Csak mert "illik".
Mondjuk én a vezérlést sem cseréltetem 60.000-ként, és egy garnitúra gyertyát is simán használok 80.000 Km-en keresztül.
Nem tudom, hogy árt-e a kocsinak. Még csak 200.000 Km van benne. Vigyorog
Illik vagy sem a szerviz csak vizpumpa cserével vállal garit az elvégzett munkára.Ha teheted csak a gyári szettet vedd meg bele.
Garancia alatt, márkaszervizben sem végezték el a vízpumpa cseréjét. Nem volt kötelező (nincs is benne a listában).

A vízpumpa is egy csapágy, ezért ha többit cseréled akkor azt miért ne, annyival nem több a csere, mintha miatta gond lesz, mi mindegyik 60-s szerviznél cseréljük, egyébként 120000-s a csereciklusa.
Nem akarok én meggyőzni senkit, hogy az a jó/úgy csinálja ahogy én. Mosolyog Csak leírom a tapasztalatom.
Gondolatok a miértekről:
- van még rengeteg csapágy az autóban. Azokat is akkor cseréli az ember, ha rossz. Mosolyog
- szerelőm mondása (egyetértek vele): "minek kicserélni egy jó alkatrészt?"
- volt már nem 1x, hogy a csereként berakott vízpumpa 2-3.000 Km alatt elkezdett folyni (vagy már rögtön berakáskor  Mosolyog). Nem csak Lacsiban. (nem az én autóimban, szerencsére)
- az előző verdában több mint 300.000 Km-t ment el a vízpumpa mire elment a tömítése. Folyt (csöpögött) a víz. Csapágy nem állt meg, lábon ment haza, szerelőhöz.
- a Lacsiban 140.000-nél cseréltünk vízpumpát. Nem volt semmi baja. Csak azért, mert "illik". 30.000 Km után ráment 2 napunk. Zenélt az egész vezérlés, nem tudni miért (komplett vezérlés csere, vízpumpa 2 is, hang maradt  ). Szóval hiába volt csere, nem érte meg a következő 60.000-et.

Persze nagyon nem mindegy, hogy az adott Km-eket mennyi idő alatt éri el az autó. Nem csak a Km számít. Hiába van csak 40-50.000 Km egy kocsiban (vízpumpában), ha az 4-5 éves. A tömítés is öregszik. Álló helyben még jobban is.
Emiatt döntöttem a csere mellett.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!