Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 15:19:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377330 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #435 Dátum: 2011. Január 05. - 22:31:00 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #436 Dátum: 2011. Január 05. - 22:37:17 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Én rákérdeztem erre, és ezt a választ kaptam a Chevrolet Magyarországtól.
János, főleg a benzines és kisebb teljesítményű autóknál, sokszor, ha nyomatékon közlekedsz, jobb fogyasztás érhető el városban, semmint 2-3000-körül tartva a fordulatot, alacsonyan, de többet váltogatva. Ez viszont tényleg motorfüggő dolog. "Elméletben" ahogy te is írod, a 2-2500-as fordulatszám tartomány az, amely a takarékos vezetéshez megfelelő.
Naplózva


LPG
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #437 Dátum: 2011. Január 06. - 07:59:16 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Én rákérdeztem erre, és ezt a választ kaptam a Chevrolet Magyarországtól.
János, főleg a benzines és kisebb teljesítményű autóknál, sokszor, ha nyomatékon közlekedsz, jobb fogyasztás érhető el városban, semmint 2-3000-körül tartva a fordulatot, alacsonyan, de többet váltogatva. Ez viszont tényleg motorfüggő dolog. "Elméletben" ahogy te is írod, a 2-2500-as fordulatszám tartomány az, amely a takarékos vezetéshez megfelelő.
1.4-nek egy kicsit több kell 2-2500-as fordulatnál.3000-4000 között egy kicsit tulzás szerintem is.Viszont valószinű a tisztuló folyamat (koromlerakódás)itt működik.
Naplózva

06 70/22 11 222
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #438 Dátum: 2011. Január 06. - 08:15:23 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Én rákérdeztem erre, és ezt a választ kaptam a Chevrolet Magyarországtól.
János, főleg a benzines és kisebb teljesítményű autóknál, sokszor, ha nyomatékon közlekedsz, jobb fogyasztás érhető el városban, semmint 2-3000-körül tartva a fordulatot, alacsonyan, de többet váltogatva. Ez viszont tényleg motorfüggő dolog. "Elméletben" ahogy te is írod, a 2-2500-as fordulatszám tartomány az, amely a takarékos vezetéshez megfelelő.
1.4-nek egy kicsit több kell 2-2500-as fordulatnál.3000-4000 között egy kicsit tulzás szerintem is.Viszont valószinű a tisztuló folyamat (koromlerakódás)itt működik.
A Cruze 1,6-s motorral ugyan azt produkálja, mint a Lacsi az 1,4-l, valószínű ezért van ez a javaslat.
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #439 Dátum: 2011. Január 06. - 13:25:34 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Cápa!

Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #440 Dátum: 2011. Január 06. - 13:29:23 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Cápa!

Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem!
Az enyém is jobb mint a tiéd. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #441 Dátum: 2011. Január 07. - 22:48:39 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Cápa!

Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem!
A 2-3000 között tartás nekem azt jelenti, hogy nem engedem 2000 alá, de nem is váltok feljebb 3000 alatt...úgy általánosságban 3200 körül. Ez város, hideg, félmeleg motorral és melegen egyaránt, csak hideg motornál kisebb gázálással, hosszabban gyorsítok. Városon kívül inkább 3500 felett váltok feljebb. Előzésnek 3000 alatt neki sem állok és 5000-5500 ig szoktam hagyni. (Tudod, nekem főleg városi autó.... Kacsint)
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 07. - 22:50:33 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #442 Dátum: 2011. Január 07. - 23:16:10 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Cápa!

Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem!
Az enyém is jobb mint a tiéd. Vigyorog
Miért is?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #443 Dátum: 2011. Január 08. - 00:09:26 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább.  Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!  Kacsint
Cápa!

Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem!
Az enyém is jobb mint a tiéd. Vigyorog
Miért is?

9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. Vigyorog De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #444 Dátum: 2011. Január 08. - 13:53:15 »

9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. Vigyorog De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp.
Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál.
Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival.  A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #445 Dátum: 2011. Január 08. - 14:20:21 »

9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. Vigyorog De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp.
Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál.
Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival.  A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Kacsint
Egyszerű!Mennyiért tankolsz és abból mennyi km-et teszel meg.Egy tanknál én durván 4800Ft al kev esebbért tankolok és nem megyek el kebesebb km mint te.De a te összegedhez képest ha azt a 4800Ft hozzátankolom bőven többet szaladok el km-ben. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #446 Dátum: 2011. Január 08. - 16:11:25 »

Hé fiúk! Már nehogy egymásnak essetek! Mindkét kocsija jó!
Amúgy meg ez fogyis témához kapcsolható, tehát off! Juj! Lassan modi leszek? Nem akarok!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #447 Dátum: 2011. Január 08. - 16:55:14 »

9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. Vigyorog De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp.
Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál.
Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival.  A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Kacsint
Egyszerű!Mennyiért tankolsz és abból mennyi km-et teszel meg.Egy tanknál én durván 4800Ft al kev esebbért tankolok és nem megyek el kebesebb km mint te.De a te összegedhez képest ha azt a 4800Ft hozzátankolom bőven többet szaladok el km-ben. Vigyorog
Hát azt tudom, hogy tele tankolom. Egyébként én teljesen elégedett voltam az eddigi fogyasztással. Mivel 90%- ban városi használatban van az autó, szerintem tökéletes.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #448 Dátum: 2011. Január 08. - 17:38:47 »

9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. Vigyorog De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp.
Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál.
Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival.  A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Kacsint
Egyszerű!Mennyiért tankolsz és abból mennyi km-et teszel meg.Egy tanknál én durván 4800Ft al kev esebbért tankolok és nem megyek el kebesebb km mint te.De a te összegedhez képest ha azt a 4800Ft hozzátankolom bőven többet szaladok el km-ben. Vigyorog
Hát azt tudom, hogy tele tankolom. Egyébként én teljesen elégedett voltam az eddigi fogyasztással. Mivel 90%- ban városi használatban van az autó, szerintem tökéletes.
Az nem is rossz.Igaz te nagyon finoman mégy.
Naplózva

06 70/22 11 222
Janesz81
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #449 Dátum: 2011. Január 22. - 15:15:56 »

Sziasztok!

Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni?
Üdv. Jani
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!