cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #435 Dátum: 2011. Január 05. - 22:31:00 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #436 Dátum: 2011. Január 05. - 22:37:17 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Én rákérdeztem erre, és ezt a választ kaptam a Chevrolet Magyarországtól. János, főleg a benzines és kisebb teljesítményű autóknál, sokszor, ha nyomatékon közlekedsz, jobb fogyasztás érhető el városban, semmint 2-3000-körül tartva a fordulatot, alacsonyan, de többet váltogatva. Ez viszont tényleg motorfüggő dolog. "Elméletben" ahogy te is írod, a 2-2500-as fordulatszám tartomány az, amely a takarékos vezetéshez megfelelő.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #437 Dátum: 2011. Január 06. - 07:59:16 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Én rákérdeztem erre, és ezt a választ kaptam a Chevrolet Magyarországtól. János, főleg a benzines és kisebb teljesítményű autóknál, sokszor, ha nyomatékon közlekedsz, jobb fogyasztás érhető el városban, semmint 2-3000-körül tartva a fordulatot, alacsonyan, de többet váltogatva. Ez viszont tényleg motorfüggő dolog. "Elméletben" ahogy te is írod, a 2-2500-as fordulatszám tartomány az, amely a takarékos vezetéshez megfelelő. 1.4-nek egy kicsit több kell 2-2500-as fordulatnál.3000-4000 között egy kicsit tulzás szerintem is.Viszont valószinű a tisztuló folyamat (koromlerakódás)itt működik.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #438 Dátum: 2011. Január 06. - 08:15:23 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Én rákérdeztem erre, és ezt a választ kaptam a Chevrolet Magyarországtól. János, főleg a benzines és kisebb teljesítményű autóknál, sokszor, ha nyomatékon közlekedsz, jobb fogyasztás érhető el városban, semmint 2-3000-körül tartva a fordulatot, alacsonyan, de többet váltogatva. Ez viszont tényleg motorfüggő dolog. "Elméletben" ahogy te is írod, a 2-2500-as fordulatszám tartomány az, amely a takarékos vezetéshez megfelelő. 1.4-nek egy kicsit több kell 2-2500-as fordulatnál.3000-4000 között egy kicsit tulzás szerintem is.Viszont valószinű a tisztuló folyamat (koromlerakódás)itt működik. A Cruze 1,6-s motorral ugyan azt produkálja, mint a Lacsi az 1,4-l, valószínű ezért van ez a javaslat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #439 Dátum: 2011. Január 06. - 13:25:34 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Cápa! Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #440 Dátum: 2011. Január 06. - 13:29:23 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Cápa! Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem! Az enyém is jobb mint a tiéd.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #441 Dátum: 2011. Január 07. - 22:48:39 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Cápa! Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem! A 2-3000 között tartás nekem azt jelenti, hogy nem engedem 2000 alá, de nem is váltok feljebb 3000 alatt...úgy általánosságban 3200 körül. Ez város, hideg, félmeleg motorral és melegen egyaránt, csak hideg motornál kisebb gázálással, hosszabban gyorsítok. Városon kívül inkább 3500 felett váltok feljebb. Előzésnek 3000 alatt neki sem állok és 5000-5500 ig szoktam hagyni. (Tudod, nekem főleg városi autó.... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 07. - 22:50:33 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #442 Dátum: 2011. Január 07. - 23:16:10 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Cápa! Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem! Az enyém is jobb mint a tiéd. Miért is?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #443 Dátum: 2011. Január 08. - 00:09:26 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna. 3-4000 között? hmmm.... kissé túlzónak találom, szerintem 2-3000 között inkább. Ja... ha ilyen segítségeim lennének, nekem is mindig ragyogna az autóm! Cápa! Athee nem vált 3000 alatt, pörgeti. Nem rángat az autója és jobb a fogyasztása, mint nekem! Az enyém is jobb mint a tiéd. Miért is? 9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #444 Dátum: 2011. Január 08. - 13:53:15 » |
|
9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp. Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál. Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival. A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #445 Dátum: 2011. Január 08. - 14:20:21 » |
|
9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp. Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál. Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival. A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Egyszerű!Mennyiért tankolsz és abból mennyi km-et teszel meg.Egy tanknál én durván 4800Ft al kev esebbért tankolok és nem megyek el kebesebb km mint te.De a te összegedhez képest ha azt a 4800Ft hozzátankolom bőven többet szaladok el km-ben.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #446 Dátum: 2011. Január 08. - 16:11:25 » |
|
Hé fiúk! Már nehogy egymásnak essetek! Mindkét kocsija jó! Amúgy meg ez fogyis témához kapcsolható, tehát off! Juj! Lassan modi leszek? Nem akarok!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #447 Dátum: 2011. Január 08. - 16:55:14 » |
|
9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp. Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál. Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival. A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Egyszerű!Mennyiért tankolsz és abból mennyi km-et teszel meg.Egy tanknál én durván 4800Ft al kev esebbért tankolok és nem megyek el kebesebb km mint te.De a te összegedhez képest ha azt a 4800Ft hozzátankolom bőven többet szaladok el km-ben. Hát azt tudom, hogy tele tankolom. Egyébként én teljesen elégedett voltam az eddigi fogyasztással. Mivel 90%- ban városi használatban van az autó, szerintem tökéletes.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #448 Dátum: 2011. Január 08. - 17:38:47 » |
|
9l a keverékkel ami neked 11-12l.Benyával meg nem járok azt nem tudom. De Ft/km-ben jobb vagyok mindenképp. Várjál. Valamit nagyon félrenéztél. Én mos a szervíz utáni első tankolásra jött fogyasztás miatt morogtam, mert másfél literrel több volt a megszokottnál. Amúgy évek óta stabil 8,2 a városi, mindig münködő légkondival. A ft6km- t meg nem tudom, nálam van picivel több vas, picivel több lóval... Egyszerű!Mennyiért tankolsz és abból mennyi km-et teszel meg.Egy tanknál én durván 4800Ft al kev esebbért tankolok és nem megyek el kebesebb km mint te.De a te összegedhez képest ha azt a 4800Ft hozzátankolom bőven többet szaladok el km-ben. Hát azt tudom, hogy tele tankolom. Egyébként én teljesen elégedett voltam az eddigi fogyasztással. Mivel 90%- ban városi használatban van az autó, szerintem tökéletes. Az nem is rossz.Igaz te nagyon finoman mégy.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Janesz81
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #449 Dátum: 2011. Január 22. - 15:15:56 » |
|
Sziasztok!
Megérett az autóm egy vezézműszíjcserére. Érdeklődöm, hogy a szíjjal együtt ki szoktátok e cserélni a vízpumpát is, vagy csak akkor ha csöpög? Milyen szettet ajánlotok és hol érdemes beszerezni? Üdv. Jani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|