Jázmin
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Hozzászólás #420 Dátum: 2010. December 30. - 21:22:03 » |
|
A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél. Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani. Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #421 Dátum: 2010. December 31. - 11:07:59 » |
|
A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél. Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani. Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).
És belevaló gyertyákat kapott? A gyertyakábeleket megnézték. Ugye a vezérműszíj nem ugrott meg? Jeledókat megnézték? Amúgy pesti, vagy környékbeli vagy? Akkor tudnák szervízt javasolni, mert bizonyos esetekben egy általános szervíz már nem elég.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 31. - 11:09:59 írta captainb »
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #422 Dátum: 2010. December 31. - 12:22:46 » |
|
A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél. Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani. Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).
Sajnálattal olvastam a történetedet. Ahogy Cap is írta fontos lenne tudni, hogy merre felé laksz. El kellene vinni a gépedet egy megbízható, kipróbált műhelybe. A pufogás/rángatás villogó sárga lámpa gyújtáskimaradásra utal. Nagyon fontos lenne a gyertyakábelek leellenőrzése. Könnyen sérülnek, és utána áthúznak. Ez simán okozhatja az általad említett hibákat. Létezik ennek ellenőrzésére céleszköz (olcsó is, de mégsem láttam még egy szervizben sem - nagyobb üzlet a tulaj számlájára cserélgetni a cuccokat). Szelepfedél tömítés csere nem oldja meg ezt a gondot, nincs sok köze hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #423 Dátum: 2010. December 31. - 13:30:58 » |
|
A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél. Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani. Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).
Sajnálattal olvastam a történetedet. Ahogy Cap is írta fontos lenne tudni, hogy merre felé laksz. El kellene vinni a gépedet egy megbízható, kipróbált műhelybe. A pufogás/rángatás villogó sárga lámpa gyújtáskimaradásra utal. Nagyon fontos lenne a gyertyakábelek leellenőrzése. Könnyen sérülnek, és utána áthúznak. Ez simán okozhatja az általad említett hibákat. Létezik ennek ellenőrzésére céleszköz (olcsó is, de mégsem láttam még egy szervizben sem - nagyobb üzlet a tulaj számlájára cserélgetni a cuccokat). Szelepfedél tömítés csere nem oldja meg ezt a gondot, nincs sok köze hozzá. De ha eresztett akkor már...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jázmin
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Hozzászólás #424 Dátum: 2010. December 31. - 15:22:22 » |
|
Székesfehérvári vagyok. Maximum városon belül merek vele elindulni. Ha jol tudom ebben az állapotban előfordulhat, hogy használatkor megszorul a henger. - Forgalmi alapján kért Ngk típusu gyertyák vanna benne. - A szelepfedél tömítés cseréje elkerülhetetlen volt, mert a 3.és 4. gyertya állt az olajban. - Nem tudom, hogy ugrott-e a szíj, de jobb oldalon a tárcsáknál furcsa fémes ütemesen csörrenő hangot hallok,(állítólag ez normális ) - Kábelcsere még nem volt, ha jól tudom 20e ft a szett, megvenném, ha biztos megoldást jelentene. Jelenleg minden alaktrészcsere (ha nem veszik vissza) kidobott pénz. Befújtuk a kábeleket szilikon srayvel, nem tudom van-e jelentősége. - A jeladókat szerintem nem nézték meg...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #425 Dátum: 2010. December 31. - 15:27:43 » |
|
Székesfehérvári vagyok. Maximum városon belül merek vele elindulni. Ha jol tudom ebben az állapotban előfordulhat, hogy használatkor megszorul a henger. - Forgalmi alapján kért Ngk típusu gyertyák vanna benne. - A szelepfedél tömítés cseréje elkerülhetetlen volt, mert a 3.és 4. gyertya állt az olajban. - Nem tudom, hogy ugrott-e a szíj, de jobb oldalon a tárcsáknál furcsa fémes ütemesen csörrenő hangot hallok,(állítólag ez normális ) - Kábelcsere még nem volt, ha jól tudom 20e ft a szett, megvenném, ha biztos megoldást jelentene. Jelenleg minden alaktrészcsere (ha nem veszik vissza) kidobott pénz. Befújtuk a kábeleket szilikon srayvel, nem tudom van-e jelentősége. - A jeladókat szerintem nem nézték meg... Az ütemes csörgő hang messze nem normális. A szilikon spray jó, de ha a kábelek hibásak, akkor eső után köpönyeg. Ha a gyertyák jók, akkor kénytelen leszel egyenként ellenőrizni a gyújtás részeit. Trafóról én még nem hallottam, hogy lekönyökölt volna, eddig a gyújtás problémáit a megfelelő gyertya és a gyertyakábel cseréje megoldotzta. Szerintem kérdezz rá sebikénél vagy a Várna15- nél az alaktrészre. klubos kedvezménnyel biztos nem lehet ennyire drága.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #426 Dátum: 2010. December 31. - 15:36:17 » |
|
20eFt-ért ne vegyél gyújtókábeleket. 10eFt-ért kapsz gyárit.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #427 Dátum: 2010. December 31. - 15:39:15 » |
|
Székesfehérvári vagyok. Maximum városon belül merek vele elindulni. Ha jol tudom ebben az állapotban előfordulhat, hogy használatkor megszorul a henger. - Forgalmi alapján kért Ngk típusu gyertyák vanna benne. - A szelepfedél tömítés cseréje elkerülhetetlen volt, mert a 3.és 4. gyertya állt az olajban. - Nem tudom, hogy ugrott-e a szíj, de jobb oldalon a tárcsáknál furcsa fémes ütemesen csörrenő hangot hallok,(állítólag ez normális ) - Kábelcsere még nem volt, ha jól tudom 20e ft a szett, megvenném, ha biztos megoldást jelentene. Jelenleg minden alaktrészcsere (ha nem veszik vissza) kidobott pénz. Befújtuk a kábeleket szilikon srayvel, nem tudom van-e jelentősége. - A jeladókat szerintem nem nézték meg... Az ütemes csörgő hang messze nem normális. A szilikon spray jó, de ha a kábelek hibásak, akkor eső után köpönyeg. Ha a gyertyák jók, akkor kénytelen leszel egyenként ellenőrizni a gyújtás részeit. Trafóról én még nem hallottam, hogy lekönyökölt volna, eddig a gyújtás problémáit a megfelelő gyertya és a gyertyakábel cseréje megoldotzta. Szerintem kérdezz rá sebikénél vagy a Várna15- nél az alaktrészre. klubos kedvezménnyel biztos nem lehet ennyire drága. Nálunk a gyertyakábel készlet 9270-Ft /4db kábel/ /partnerienk topic www.sn-car.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jázmin
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Hozzászólás #428 Dátum: 2010. December 31. - 16:47:12 » |
|
Köszönöm a segítségeteket! Az esetleges kábelhibának utánajárok. B.U.É.K mindenkinek!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #429 Dátum: 2011. Január 01. - 09:45:09 » |
|
Köszönöm a segítségeteket! Az esetleges kábelhibának utánajárok. B.U.É.K mindenkinek!!!!! Ha nem boldogulsz vele, akkor Fehérváron a Speedy vagy a Motor Mechanik eléggé fel van vértezve Chevy tudással. Nem ismerem személyesen őket, de helybéliek melegen ajánlják.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #430 Dátum: 2011. Január 02. - 12:01:14 » |
|
A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél. Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani. Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).
Sajnálattal olvastam a történetedet. Ahogy Cap is írta fontos lenne tudni, hogy merre felé laksz. El kellene vinni a gépedet egy megbízható, kipróbált műhelybe. A pufogás/rángatás villogó sárga lámpa gyújtáskimaradásra utal. Nagyon fontos lenne a gyertyakábelek leellenőrzése. Könnyen sérülnek, és utána áthúznak. Ez simán okozhatja az általad említett hibákat. Létezik ennek ellenőrzésére céleszköz (olcsó is, de mégsem láttam még egy szervizben sem - nagyobb üzlet a tulaj számlájára cserélgetni a cuccokat). Szelepfedél tömítés csere nem oldja meg ezt a gondot, nincs sok köze hozzá. De ha eresztett akkor már... Nem is azt mondom, hogy felesleges volt, csak a jelen hibához nincs köze sztem. Az olajtól nem hiszem, hogy áthúzna a szikra. Végül is szigetelő anyagként használják a nagy teljesítményű trafókban. Jázmin! Nem javasoltam a "próba szerencse" alapú kábelcserét! Meg kell nézni/leellenőrizni, és a tapasztaltak alapján dönteni (pont ezt hiányolom a szervizekből). Amennyiben a szerelő nem jut el idáig: - szemrevételezés. A hibás kábelen az áthúzás nyoma szemmel is látható (esetleg). Jó teszt, ha sötétben, levett motorburkolat mellett járatod a gépet. Az áthúzó szikra szépen látszani fog. - amennyiben van a közelben másik Lacsi kicserélni a kábelköteget a két autó között egy próba erejéig. Nem csak áthúzás, szakadás is okozhatja a hibát. - ha nincs másik autó, akkor a tieden kell két henger (a hibás 3. és valamelyik másik) között megcserélni a kábeleket (ha elég hosszú a kábel ehhez a dologhoz). Ha ez nem járható, akkor egy másik, bármilyen autó egyik gyújtó kábelét betenni a hibás hengerhez egy rövid próbára. Ha a fentiek bármelyike esetén ugyan úgy a 3-as hengerrel van gond, akkor nem a kábel a hibás. A trafó cserét nem igazán értem. Ha az a gond, akkor a trafóhoz tartozó minkét henger rosszul működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jázmin
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Hozzászólás #431 Dátum: 2011. Január 04. - 21:19:34 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #432 Dátum: 2011. Január 04. - 21:59:45 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #433 Dátum: 2011. Január 04. - 22:12:37 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! Pedig hibakód az gyújtáshibára mutatott. No mindegy. Ha viszont szeleptisztító, akkor jobb a sárga STP, egy flaska egy tank benyához. És hát le kellene zárni az EGR szelepet. Az E895 tankolása sem rossz, viszont télen okozhat nehezebb indulást és felold minden dzsuvát , ami lerakódott az üzemanyag rendszerben.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #434 Dátum: 2011. Január 05. - 09:33:27 » |
|
Sziasztok! Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű. A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond. A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt. Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek... Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni. Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi! Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta . Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték. Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem. Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget! Szép estét! A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|