Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 17:32:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377359 alkalommal)
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #420 Dátum: 2010. December 30. - 21:22:03 »

A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél.
Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani.
Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #421 Dátum: 2010. December 31. - 11:07:59 »

A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél.
Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani.
Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).

És belevaló gyertyákat kapott? A gyertyakábeleket megnézték.

Ugye a vezérműszíj nem ugrott meg? 

Jeledókat megnézték?

Amúgy pesti, vagy környékbeli vagy? Akkor tudnák szervízt javasolni, mert bizonyos esetekben egy általános szervíz már nem elég.
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 31. - 11:09:59 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #422 Dátum: 2010. December 31. - 12:22:46 »

A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél.
Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani.
Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).

Sajnálattal olvastam a történetedet.
Ahogy Cap is írta fontos lenne tudni, hogy merre felé laksz. El kellene vinni a gépedet egy megbízható, kipróbált műhelybe.

A pufogás/rángatás villogó sárga lámpa gyújtáskimaradásra utal. Nagyon fontos lenne a gyertyakábelek leellenőrzése. Könnyen sérülnek, és utána áthúznak. Ez simán okozhatja az általad említett hibákat. Létezik ennek ellenőrzésére céleszköz (olcsó is, de mégsem láttam még egy szervizben sem - nagyobb üzlet a tulaj számlájára cserélgetni a cuccokat).

Szelepfedél tömítés csere nem oldja meg ezt a gondot, nincs sok köze hozzá.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #423 Dátum: 2010. December 31. - 13:30:58 »

A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél.
Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani.
Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).

Sajnálattal olvastam a történetedet.
Ahogy Cap is írta fontos lenne tudni, hogy merre felé laksz. El kellene vinni a gépedet egy megbízható, kipróbált műhelybe.

A pufogás/rángatás villogó sárga lámpa gyújtáskimaradásra utal. Nagyon fontos lenne a gyertyakábelek leellenőrzése. Könnyen sérülnek, és utána áthúznak. Ez simán okozhatja az általad említett hibákat. Létezik ennek ellenőrzésére céleszköz (olcsó is, de mégsem láttam még egy szervizben sem - nagyobb üzlet a tulaj számlájára cserélgetni a cuccokat).

Szelepfedél tömítés csere nem oldja meg ezt a gondot, nincs sok köze hozzá.
De ha eresztett akkor már...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #424 Dátum: 2010. December 31. - 15:22:22 »

Székesfehérvári vagyok. Maximum városon belül merek vele elindulni. Ha jol tudom ebben az állapotban előfordulhat, hogy használatkor megszorul a henger.
- Forgalmi alapján kért Ngk típusu gyertyák vanna benne.
- A szelepfedél tömítés cseréje elkerülhetetlen volt, mert a 3.és 4. gyertya állt az olajban.
- Nem tudom, hogy ugrott-e a szíj, de jobb oldalon a tárcsáknál furcsa fémes ütemesen csörrenő hangot hallok,(állítólag ez normális )
- Kábelcsere még nem volt, ha jól tudom 20e ft a szett, megvenném, ha biztos megoldást jelentene. Jelenleg minden alaktrészcsere (ha nem veszik vissza) kidobott pénz. Befújtuk a kábeleket szilikon srayvel, nem tudom van-e jelentősége.
- A jeladókat szerintem nem nézték meg...


Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #425 Dátum: 2010. December 31. - 15:27:43 »

Székesfehérvári vagyok. Maximum városon belül merek vele elindulni. Ha jol tudom ebben az állapotban előfordulhat, hogy használatkor megszorul a henger.
- Forgalmi alapján kért Ngk típusu gyertyák vanna benne.
- A szelepfedél tömítés cseréje elkerülhetetlen volt, mert a 3.és 4. gyertya állt az olajban.
- Nem tudom, hogy ugrott-e a szíj, de jobb oldalon a tárcsáknál furcsa fémes ütemesen csörrenő hangot hallok,(állítólag ez normális )
- Kábelcsere még nem volt, ha jól tudom 20e ft a szett, megvenném, ha biztos megoldást jelentene. Jelenleg minden alaktrészcsere (ha nem veszik vissza) kidobott pénz. Befújtuk a kábeleket szilikon srayvel, nem tudom van-e jelentősége.
- A jeladókat szerintem nem nézték meg...



Az ütemes csörgő hang messze nem normális.
A szilikon spray jó, de ha a kábelek hibásak, akkor eső után köpönyeg. Ha a gyertyák jók, akkor kénytelen leszel  egyenként ellenőrizni a gyújtás részeit.
Trafóról én még nem hallottam, hogy lekönyökölt volna, eddig a gyújtás problémáit a megfelelő gyertya és a gyertyakábel cseréje megoldotzta.

Szerintem kérdezz rá sebikénél vagy a Várna15- nél az alaktrészre. klubos kedvezménnyel biztos nem lehet ennyire drága.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #426 Dátum: 2010. December 31. - 15:36:17 »

20eFt-ért ne vegyél gyújtókábeleket. 10eFt-ért kapsz gyárit.
Naplózva


LPG
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #427 Dátum: 2010. December 31. - 15:39:15 »

Székesfehérvári vagyok. Maximum városon belül merek vele elindulni. Ha jol tudom ebben az állapotban előfordulhat, hogy használatkor megszorul a henger.
- Forgalmi alapján kért Ngk típusu gyertyák vanna benne.
- A szelepfedél tömítés cseréje elkerülhetetlen volt, mert a 3.és 4. gyertya állt az olajban.
- Nem tudom, hogy ugrott-e a szíj, de jobb oldalon a tárcsáknál furcsa fémes ütemesen csörrenő hangot hallok,(állítólag ez normális )
- Kábelcsere még nem volt, ha jól tudom 20e ft a szett, megvenném, ha biztos megoldást jelentene. Jelenleg minden alaktrészcsere (ha nem veszik vissza) kidobott pénz. Befújtuk a kábeleket szilikon srayvel, nem tudom van-e jelentősége.
- A jeladókat szerintem nem nézték meg...



Az ütemes csörgő hang messze nem normális.
A szilikon spray jó, de ha a kábelek hibásak, akkor eső után köpönyeg. Ha a gyertyák jók, akkor kénytelen leszel  egyenként ellenőrizni a gyújtás részeit.
Trafóról én még nem hallottam, hogy lekönyökölt volna, eddig a gyújtás problémáit a megfelelő gyertya és a gyertyakábel cseréje megoldotzta.

Szerintem kérdezz rá sebikénél vagy a Várna15- nél az alaktrészre. klubos kedvezménnyel biztos nem lehet ennyire drága.


Nálunk a gyertyakábel készlet 9270-Ft /4db kábel/
/partnerienk topic www.sn-car.hu/
Naplózva

Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #428 Dátum: 2010. December 31. - 16:47:12 »

Köszönöm  a segítségeteket!
Az esetleges kábelhibának utánajárok.

B.U.É.K mindenkinek!!!!! Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #429 Dátum: 2011. Január 01. - 09:45:09 »

Köszönöm  a segítségeteket!
Az esetleges kábelhibának utánajárok.

B.U.É.K mindenkinek!!!!! Vigyorog
Ha nem boldogulsz vele, akkor Fehérváron a Speedy vagy a Motor Mechanik eléggé fel van vértezve Chevy tudással. Nem ismerem személyesen őket, de helybéliek melegen ajánlják.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #430 Dátum: 2011. Január 02. - 12:01:14 »

A kompresszió renben van, 12 felett van mindegyik hengernél.
Hogy szikra van-e azt sajnos nem tudom megmondani.
Valami műszer azt mutatta, hogy 3 hengernél 0,... az érték, azonban a 3. hengernél 66,6 (ha jól emlékszek ampert mértek vele).

Sajnálattal olvastam a történetedet.
Ahogy Cap is írta fontos lenne tudni, hogy merre felé laksz. El kellene vinni a gépedet egy megbízható, kipróbált műhelybe.

A pufogás/rángatás villogó sárga lámpa gyújtáskimaradásra utal. Nagyon fontos lenne a gyertyakábelek leellenőrzése. Könnyen sérülnek, és utána áthúznak. Ez simán okozhatja az általad említett hibákat. Létezik ennek ellenőrzésére céleszköz (olcsó is, de mégsem láttam még egy szervizben sem - nagyobb üzlet a tulaj számlájára cserélgetni a cuccokat).

Szelepfedél tömítés csere nem oldja meg ezt a gondot, nincs sok köze hozzá.
De ha eresztett akkor már...
Nem is azt mondom, hogy felesleges volt, csak a jelen hibához nincs köze sztem.
Az olajtól nem hiszem, hogy áthúzna a szikra. Végül is szigetelő anyagként használják a nagy teljesítményű trafókban. Vigyorog

Jázmin!
Nem javasoltam a "próba szerencse" alapú kábelcserét! Meg kell nézni/leellenőrizni, és a tapasztaltak alapján dönteni (pont ezt hiányolom a szervizekből).
Amennyiben a szerelő nem jut el idáig:
- szemrevételezés. A hibás kábelen az áthúzás nyoma szemmel is látható (esetleg). Jó teszt, ha sötétben, levett motorburkolat mellett járatod a gépet. Az áthúzó szikra szépen látszani fog.
- amennyiben van a közelben másik Lacsi kicserélni a kábelköteget a két autó között egy próba erejéig. Nem csak áthúzás, szakadás is okozhatja a hibát.
- ha nincs másik autó, akkor a tieden kell két henger (a hibás 3. és valamelyik másik) között megcserélni a kábeleket (ha elég hosszú a kábel ehhez a dologhoz). Ha ez nem járható, akkor egy másik, bármilyen autó egyik gyújtó kábelét betenni a hibás hengerhez egy rövid próbára.
Ha a fentiek bármelyike esetén ugyan úgy a 3-as hengerrel van gond, akkor nem a kábel a hibás. Kacsint

A trafó cserét nem igazán értem. Ha az a gond, akkor a trafóhoz tartozó minkét henger rosszul működik.
Naplózva
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #431 Dátum: 2011. Január 04. - 21:19:34 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!

Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #432 Dátum: 2011. Január 04. - 21:59:45 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #433 Dátum: 2011. Január 04. - 22:12:37 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


Pedig hibakód az gyújtáshibára mutatott.

No mindegy. Ha viszont szeleptisztító, akkor jobb a sárga STP, egy flaska egy tank benyához.

És hát le kellene zárni az EGR szelepet.
Az E895 tankolása sem rossz, viszont télen okozhat nehezebb indulást és felold minden dzsuvát , ami lerakódott az üzemanyag rendszerben.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #434 Dátum: 2011. Január 05. - 09:33:27 »

Sziasztok!

Nos, az autóm működik:) Hogy mi okozta a változást az nem egyértelmű.

A kábeleket megvizsgálták, felcseréték, és valóban nem ez volt a gond.
A régi trafót visszatették, hiszen a csere eredménytelen volt.
Gyújtáskört megfordították..., és további próbálkozások is történtek...
Eredmény képen a 3. henger életre kelt. Az alapjárat ingadozás, rángatás és dödörgés azonban nem akart alábbhagyni.
Több elektronikás szakember véleménye alapján első nekifutásnak a szeleptisztító adalékot próbáltam ki, és csodák csodájára az atutóm ismét a régi!
Hogy meddig azt nem tudom, de ezentúl a mindennapi életem részévé válik a szeleptisztító tabletta Vigyorog Vigyorog
Remélem, hogy a problémát ezzel egy időre kiküszöbölték.
Talán ez a típus soha sem lesz problémamentes, de azért szeretem.

Köszönöm a sok jótanácsot és segítséget!
Szép estét!


A szeleptisztító helyt e85 (bioetanolt) tankolj!60-40 vagy 70-30 arányban a benya javára.Egy kicsit hatásosabb és gazdaságosabb mint az a lőtyi amit vettél.És az autó helyes használatról egy videó amit érdemes betartani. http://www.facebook.com/video/video.php?v=183761034984058

Ezt a videót a vicc rovatba is feltehetted volna.  Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!