captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #390 Dátum: 2010. Július 24. - 21:08:29 » |
|
Ne már!
három éve (amióta nálam van,a kocsi 5 éves,tehát gari nuku)nem működik a hátsó mosás,nagyon nem zavart én mindíg előre nézek.Köszi a tanácsot a hétvégén szétkapom.
Nyugi,ezen minden kombis és 5 ajtós átesik néhány évente. Bezzeg a sedannak nincsen ilyen nyűgje sem De nem is viszel el vele egy hűtőszekrényt. Attól függ mekkora Legfeljebb szétszedem alkatrészekre. Mondjuk egy 170cm magasat. Nekem befért. Ja és a cső nálam még nem tört el(5év)eddig. kopp kopp koppDe én elviszem a hűtőt csak nem zárom le a hátulját! Én meg lezárom a hátulját de nem viszem el a hűtőt. Hűtőt csak és kizárólag állítva szállítunk!!! Nyahhhh.... Szerintem mi nem mondtuk, hogy másképp volt szállítva. SW érted? Nyahhhhh.....
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #391 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:40:13 » |
|
Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg! Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 06. - 19:42:27 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #392 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:43:03 » |
|
Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg! Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
És mit szolnak hozzá a zöldkártyánál, vagy ott ez nem számít?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #393 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:48:58 » |
|
Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg! Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
És mit szolnak hozzá a zöldkártyánál, vagy ott ez nem számít? Előtte elmegy és kikormolja a kipuffot magas fordulaton.Nekem is elkellett vinnem a szaki javaslatára mielőtt gépre tette a céges dieselt.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #394 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 22:02:47 » |
|
Azt sajnos tanusíthatom, hogy sok baj van a részecskeszűrőkkel és nem csak a Chevlolet-nál! Nekem máris sok utánajárást és költséget okozott, ,pedig még csak 12e km van a kocsiban. Most például 5000 km !! után kellett olajat cserélni, mert már világított a lámpa, mivel teletaknyolta gázolajjal a motorolajat! Naggyon gáz szerintem ez az egész konstrukció és a fő gond az, hogy a legtöbb márkánál így működik é sviselkedik a dízel. Egy fontos infó: nekem Schiller Drávánál rossz olajat tettek a gépbe 7300km-nél pedig az is GM olaj volt és 5W-30, de nem ACEA C3!!!!! Az ACEA C3 minőséget előírja a gépkönyv is és úgy tűnik, hogy nem véletlenül! Most figyeljük a működést, mert esélyes, hogy az olaj a részecskeszűrőt is tönkre tehette, az pedig elég durva lenne. Ha lesz új infóm, ígérem beszámolok róla. Az eddigi fél évemről és 5000km-ről együtt (a Lacsival) már sokat tudnék mesélni a motor miatt, de próbálom a lényeget majd leírni. Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg! Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
És mit szolnak hozzá a zöldkártyánál, vagy ott ez nem számít? Előtte elmegy és kikormolja a kipuffot magas fordulaton.Nekem is elkellett vinnem a szaki javaslatára mielőtt gépre tette a céges dieselt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 08. - 21:46:25 írta Levi75 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #395 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 13:29:18 » |
|
Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #396 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 16:50:42 » |
|
Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #397 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 21:49:05 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #398 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 07:16:40 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális! Akinek van rá látása az sebike, a Kaposvári márkaszervizben dolgozik, neki is van dieselje is ami ráadásul automata váltós is. Az egyik ügyfelüknek a Captivájában is ez a motor van, neki is magas volt a fogyasztása elvitte egy tuning céghez ahol elszörnyülködtek a gyári szoftveren annyi lehetőség volt az optimális motor teljesítmény és fogyasztás terén is, hogy a megadott motor teljesítményt is növelték a fogyasztása nem is keveset csökkent. A pontos adatokat majd sebike megadja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #399 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 20:21:51 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális! Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le! 1400tól már dolgozik a gép
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #400 Dátum: 2010. Augusztus 10. - 03:53:11 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális! Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le! 1400tól már dolgozik a gép Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #401 Dátum: 2010. Szeptember 12. - 20:42:51 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális! Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le! 1400tól már dolgozik a gép Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató. Sziasztok! Dízel Lacetti chiptuningos tapasztalata van valakinek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #402 Dátum: 2010. Szeptember 12. - 20:48:51 » |
|
Sziasztok! Dízelemnek van egy érdekes jelensége: hideg, vagy félmeleg indításnál néha a beindulás pillanatában reccsenő hangot hallok. Nyitott ajtónál alulról-elölről hallatszik, de kocsi mögött állva a kipufogó végéből is határozottan hallatszik, ebből gondolom, hogy a motorból indul a zaj. Az az érdekes, hogy nem mindig csinálja és nem jöttem rá, hogy mitől függ, hogy reccsen, vagy nem. Ötlete, vagy ilyen tapasztalata van valakinek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #403 Dátum: 2010. Szeptember 13. - 15:53:16 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális! Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le! 1400tól már dolgozik a gép Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató. Sziasztok! Dízel Lacetti chiptuningos tapasztalata van valakinek? Menj vissza 4-5 hozzászóláshoz, és látsz is választ már előre megírták, mert tudták, hogy kérdezni fogsz.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #404 Dátum: 2010. Szeptember 13. - 20:22:28 » |
|
A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel?? Ez a technika nem városba lett kitalálva. Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot. Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális! Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le! 1400tól már dolgozik a gép Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató. Sziasztok! Dízel Lacetti chiptuningos tapasztalata van valakinek? Menj vissza 4-5 hozzászóláshoz, és látsz is választ már előre megírták, mert tudták, hogy kérdezni fogsz. Keresem-keresem, de csak a Captivás adatot látom. Ha erre gondoltál, azt láttam, de azért lennék kifejezetten Lacetti adatra kíváncsi, mert a Captiva/Epica motorban változó geometriájú turbo van, a Lacettiben pedig fix lapátos. Olvastam neten chiptuningos adatokat, de mindenütt csak pár decit írtak csökkenéshez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|