Krisz
|
|
« Hozzászólás #360 Dátum: 2010. Június 12. - 09:56:35 » |
|
Köszönöm a tanácsokat, a trafóra (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél. Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább. Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy. az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Vöri
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Hozzászólás #361 Dátum: 2010. Június 12. - 10:02:47 » |
|
Köszönöm a tanácsokat, a trafóra (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél. Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább. Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy. az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne. Sziasztok! Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet, kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül. De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #362 Dátum: 2010. Június 13. - 07:47:44 » |
|
Köszönöm a tanácsokat, a trafóra (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél. Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább. Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy. az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne. Sziasztok! Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet, kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül. De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek! Hú bakker, ez eszembe juthatott volna! Nekem ugyan ez volt a Hunflexxel! A gyári csati elég gagyi... Nekem csak az 1-es hengerben okozott gondot. Kaptam egy szett bioetunos csatlakozót, és azzal noprob. Próbáld meg beforrasztani, vagy szerezni rendes csatikat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vöri
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Hozzászólás #363 Dátum: 2010. Június 13. - 19:41:05 » |
|
Köszönöm a tanácsokat, a trafóra (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél. Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább. Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy. az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne. Sziasztok! Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet, kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül. De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek! Hú bakker, ez eszembe juthatott volna! Nekem ugyan ez volt a Hunflexxel! A gyári csati elég gagyi... Nekem csak az 1-es hengerben okozott gondot. Kaptam egy szett bioetunos csatlakozót, és azzal noprob. Próbáld meg beforrasztani, vagy szerezni rendes csatikat! Ennél rendes gyári csatlakozóval csinálta meg a srác, tehát ugyanolyanokkal,mint ami gyárilag rámegy a befecskendezőre. Ezt széthúzta, rámért ledes próbalámpával, egyből kiderült a hiba. Itt magával a hunflexxel volt a hiba. Holnaptól használom a kocsit, remélem csak ennyi volt, de az biztos, hogy megy mind a 4 henger. Ezek szerint nem csak én használok bioetanolt ( bocs, az autóm is )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #364 Dátum: 2010. Június 14. - 09:01:54 » |
|
Köszönöm a tanácsokat, a trafóra (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél. Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább. Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy. az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne. Sziasztok! Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet, kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül. De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek! Hú bakker, ez eszembe juthatott volna! Nekem ugyan ez volt a Hunflexxel! A gyári csati elég gagyi... Nekem csak az 1-es hengerben okozott gondot. Kaptam egy szett bioetunos csatlakozót, és azzal noprob. Próbáld meg beforrasztani, vagy szerezni rendes csatikat! Ennél rendes gyári csatlakozóval csinálta meg a srác, tehát ugyanolyanokkal,mint ami gyárilag rámegy a befecskendezőre. Ezt széthúzta, rámért ledes próbalámpával, egyből kiderült a hiba. Itt magával a hunflexxel volt a hiba. Holnaptól használom a kocsit, remélem csak ennyi volt, de az biztos, hogy megy mind a 4 henger. Ezek szerint nem csak én használok bioetanolt ( bocs, az autóm is ) Persze hogy nem, van külön topik is: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=218.0Az E85-elektronika problémáját a kütyüben is megtudod nézni, ha a benne levő jumpert csatlakoztatod, akkor egy led sor villogva jelzi a megfelelő működést. Amelyik nem pilácsol ott hiba van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
janko529
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #365 Dátum: 2010. Július 08. - 12:58:06 » |
|
Szevasztok! Indítási gondom van a lacettivel,mégpedig szinte mindig csak a 2. 3. probálkozásra indul. néha ha olyan kedve van akkor elsőre is akár többször egymás után. aztán megint csak másodikra vagy harmadikra. ha meg több órát áll akkor inditás után leesik a fordulat majdnam leáll aztán egyszer csak kisimul az alapjárat és minden rendben. Nem tudom, hogy mi okozza a hibát. Hátha másnak is volt ilyen gondja. Előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #366 Dátum: 2010. Július 08. - 17:48:56 » |
|
Szevasztok! Indítási gondom van a lacettivel,mégpedig szinte mindig csak a 2. 3. probálkozásra indul. néha ha olyan kedve van akkor elsőre is akár többször egymás után. aztán megint csak másodikra vagy harmadikra. ha meg több órát áll akkor inditás után leesik a fordulat majdnam leáll aztán egyszer csak kisimul az alapjárat és minden rendben. Nem tudom, hogy mi okozza a hibát. Hátha másnak is volt ilyen gondja. Előre is köszi
Üzemanyag nyomás???
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #367 Dátum: 2010. Július 08. - 19:44:16 » |
|
Szevasztok! Indítási gondom van a lacettivel,mégpedig szinte mindig csak a 2. 3. probálkozásra indul. néha ha olyan kedve van akkor elsőre is akár többször egymás után. aztán megint csak másodikra vagy harmadikra. ha meg több órát áll akkor inditás után leesik a fordulat majdnam leáll aztán egyszer csak kisimul az alapjárat és minden rendben. Nem tudom, hogy mi okozza a hibát. Hátha másnak is volt ilyen gondja. Előre is köszi
Üzemanyag nyomás??? Pillangószelep koszolódás,alapjáratimotor?-esetleg üzemanyagszűrőcsere?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
janko529
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #368 Dátum: 2010. Július 09. - 11:10:26 » |
|
Köszönöm! lehet,hogy ac csere lesz belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #369 Dátum: 2010. Július 15. - 14:58:15 » |
|
Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar? Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 15. - 15:31:20 írta Giovanni »
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #370 Dátum: 2010. Július 15. - 17:38:45 » |
|
Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar? Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség. Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül. Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint: * Kicsúszott kapcsok. * Helytelenül összeillesztett csatlakozók * Törött összefogó elemek. * Hibás alakú kapcsok * Megrongálódott kapcsok * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó * A kábelköteg fizikai megrongálódása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #371 Dátum: 2010. Július 15. - 19:53:45 » |
|
Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar? Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség. Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül. Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint: * Kicsúszott kapcsok. * Helytelenül összeillesztett csatlakozók * Törött összefogó elemek. * Hibás alakú kapcsok * Megrongálódott kapcsok * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó * A kábelköteg fizikai megrongálódása. Köszi! Akkor azért mondta a szerelő, ha van kedvem, vegyek magamhoz egy kontakt sprayt Már múltkor kipucolta a jeladók csatijait, meg átvizsgálta, de a szervó lámpa csak előjön néha...
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #372 Dátum: 2010. Július 19. - 13:48:57 » |
|
Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar? Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség. Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül. Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint: * Kicsúszott kapcsok. * Helytelenül összeillesztett csatlakozók * Törött összefogó elemek. * Hibás alakú kapcsok * Megrongálódott kapcsok * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó * A kábelköteg fizikai megrongálódása. Köszi! Akkor azért mondta a szerelő, ha van kedvem, vegyek magamhoz egy kontakt sprayt Már múltkor kipucolta a jeladók csatijait, meg átvizsgálta, de a szervó lámpa csak előjön néha... A komputer csatlakozóját vedd le (előtte aksi leköt!), és pucold át az érintkezőket. Van belőlük elég.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #373 Dátum: 2010. Július 19. - 18:21:57 » |
|
Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar? Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség. Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül. Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint: * Kicsúszott kapcsok. * Helytelenül összeillesztett csatlakozók * Törött összefogó elemek. * Hibás alakú kapcsok * Megrongálódott kapcsok * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó * A kábelköteg fizikai megrongálódása. Köszi! Akkor azért mondta a szerelő, ha van kedvem, vegyek magamhoz egy kontakt sprayt Már múltkor kipucolta a jeladók csatijait, meg átvizsgálta, de a szervó lámpa csak előjön néha... A komputer csatlakozóját vedd le (előtte aksi leköt!), és pucold át az érintkezőket. Van belőlük elég. Ezen átestem a hétvégén. A motortérben általam fellelhető összes csatit szétszedtem, kipuccccoltam. Kompjúúúter újratanítása. Másnap elővettem a kocsit, kijárok az udvarra, és már világít is a mumusom. Most következik a kormányburkolat alatti csatik. De majd csak nyaralás után, most nincs idegzetem foglalkozni vele...
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
fantomas
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #374 Dátum: 2010. Július 19. - 20:32:19 » |
|
Sziasztok!
Három éve,mióta boldog Laci tulajdonos vagyok csak csendes olvasója vagyok a fórumnak.Problémám még nem volt a géppel,egy kezdeti hidrotőke csattogáson kívül,amit 5W -olajjal orvosoltam.De a hétvégén valami történt: kb . 120km-es út után megérkeztem az úticélhoz,levettem a gyújtást,kivettem a kulcsot és A MOTOR MÉG MINDÍG JÁRT!!!!A műszerfal alján halványan piroslott minden szinbólum és a motor csak járt,szépen egyenletesen ,alapjáraton,a kulcs a kezemben...Végül felocsudtam a döbbenetből és kinyitottam az ajtót.A motor leállt.Becsuktam az ajtót,slusszkulcs a helyére,gyujtás,a műszerfalon minden haloványan pislákol,indítózás,a motor nem indul.Kinyitom az ajtót,indítózok,pöc-röf indul.Idegroham,anyázás,kulcs kivétel,a jelenséget nem tudom többet produkálni.Gyorsan megnéztem a fórumot,de nem találtam hasonlót. Ilyen rémtörténeteket idáig csak francia autókról hallottam.......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|