csavardi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #315 Dátum: 2010. Május 15. - 19:50:42 » |
|
nekem a feszítőgörgő (ruville) rezonált be csere után (bosch szíj, ruville görgők, gyári vízpumpa) kicsivel alapjárat fölött (1000-1200rpm). valószínűleg maga a feszítő rész, nem a csapágy. a szíj lazítására halkabb lett. idegesített a dolog úgyhogy ment a kukába. de valószínűleg itt máshol lesz szó. tud valaki megbízható utángyártott vízpumpát ajánlani? nekem az skf(!) 20000 km-t bírt ki (persze ez lehet egyedi eset is).
pl GMB japán gyári beszállító és olyat hol kapni?
|
|
|
Naplózva
|
170000miles
|
|
|
csavardi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #316 Dátum: 2010. Május 15. - 19:55:07 » |
|
még valami. olajnyomás-lámpa alapjáraton (meleg motornál) világít, fordulatszám emelésre elalszik. valószínűleg csak gomba. volt már valakinek ilyen esete? MIKOR, HA NEM SZOMBAT DÉLUTÁN?
|
|
|
Naplózva
|
170000miles
|
|
|
Viper
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp
|
|
« Hozzászólás #317 Dátum: 2010. Május 15. - 19:57:25 » |
|
nekem a feszítőgörgő (ruville) rezonált be csere után (bosch szíj, ruville görgők, gyári vízpumpa) kicsivel alapjárat fölött (1000-1200rpm). valószínűleg maga a feszítő rész, nem a csapágy. a szíj lazítására halkabb lett. idegesített a dolog úgyhogy ment a kukába. de valószínűleg itt máshol lesz szó. tud valaki megbízható utángyártott vízpumpát ajánlani? nekem az skf(!) 20000 km-t bírt ki (persze ez lehet egyedi eset is).
pl GMB japán gyári beszállító és olyat hol kapni? pl unix 11e körül van teli áron.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 15. - 19:59:11 írta Viper »
|
Naplózva
|
|
|
|
csavardi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #318 Dátum: 2010. Május 15. - 20:33:42 » |
|
nekem a feszítőgörgő (ruville) rezonált be csere után (bosch szíj, ruville görgők, gyári vízpumpa) kicsivel alapjárat fölött (1000-1200rpm). valószínűleg maga a feszítő rész, nem a csapágy. a szíj lazítására halkabb lett. idegesített a dolog úgyhogy ment a kukába. de valószínűleg itt máshol lesz szó. tud valaki megbízható utángyártott vízpumpát ajánlani? nekem az skf(!) 20000 km-t bírt ki (persze ez lehet egyedi eset is).
pl GMB japán gyári beszállító és olyat hol kapni? pl unix 11e körül van teli áron. köszi
|
|
|
Naplózva
|
170000miles
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #319 Dátum: 2010. Május 17. - 07:37:46 » |
|
Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe! A hangért ( telefonos ) klikk ide.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #320 Dátum: 2010. Május 17. - 08:16:07 » |
|
A hangért ( telefonos ) klikk ide.Én semmit nem hallok.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #321 Dátum: 2010. Május 17. - 08:33:46 » |
|
A hangért ( telefonos ) klikk ide.Én semmit nem hallok. Elég halk a felvétel, én nem hallom azt a hangot mint az előzőn.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #322 Dátum: 2010. Május 17. - 10:19:41 » |
|
A hangért ( telefonos ) klikk ide.Én semmit nem hallok. Elég halk a felvétel, én nem hallom azt a hangot mint az előzőn. Halk, mert telefonos felvétel és tökéletes a hangja a gépnek. Nagyon fel kell hangosítani. Az a pár pattogás a gombok nyomogatása. Pont ez a lényeg, amit mondtál: " én nem hallom azt a hangot mint az előzőn "
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #323 Dátum: 2010. Május 18. - 10:00:09 » |
|
még valami. olajnyomás-lámpa alapjáraton (meleg motornál) világít, fordulatszám emelésre elalszik. valószínűleg csak gomba. volt már valakinek ilyen esete? MIKOR, HA NEM SZOMBAT DÉLUTÁN? Írtam már, hogy az olajgomba is gyenge pontja a gépnek. Mondjuk az enyém amikor tönkre ment az fordulaton is pislákolt/villogott ha jól emlékszem. Meg folyt is. Olajszűrő rendben van? Nincs eltömődve? Olajcsere mikor volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #324 Dátum: 2010. Május 18. - 10:05:28 » |
|
Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe! A hangért ( telefonos ) klikk ide.Azért azt is vedd figyelembe amit én írtam erről a történetről. 2 komplett vezérlés szett, 3 vízpumpa, és a hang ugyan az. Csak melegen, hidegen rendben. Minden esetben a szíj lazítására megszűnik. A hang természetesen jelre állított szíjfeszesség esetén hallatszik, tehát nincs túlhúzva a szíj. Elég pénzbe/időbe volt ez nekem - eredménytelenül. Szerintem nem ez a megoldás. Valahol máshol lesz a megoldás valószínűleg. Kíváncsi vagyok, hogy Rudiék mit mondanak a tiedre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #325 Dátum: 2010. Május 18. - 10:52:38 » |
|
Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe! A hangért ( telefonos ) klikk ide.Azért azt is vedd figyelembe amit én írtam erről a történetről. 2 komplett vezérlés szett, 3 vízpumpa, és a hang ugyan az. Csak melegen, hidegen rendben. Minden esetben a szíj lazítására megszűnik. A hang természetesen jelre állított szíjfeszesség esetén hallatszik, tehát nincs túlhúzva a szíj. Elég pénzbe/időbe volt ez nekem - eredménytelenül. Szerintem nem ez a megoldás. Valahol máshol lesz a megoldás valószínűleg. Kíváncsi vagyok, hogy Rudiék mit mondanak a tiedre. Hát, én is. Holnap megírom a történetet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #326 Dátum: 2010. Május 18. - 14:16:01 » |
|
Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe! A hangért ( telefonos ) klikk ide.Azért azt is vedd figyelembe amit én írtam erről a történetről. 2 komplett vezérlés szett, 3 vízpumpa, és a hang ugyan az. Csak melegen, hidegen rendben. Minden esetben a szíj lazítására megszűnik. A hang természetesen jelre állított szíjfeszesség esetén hallatszik, tehát nincs túlhúzva a szíj. Elég pénzbe/időbe volt ez nekem - eredménytelenül. Szerintem nem ez a megoldás. Valahol máshol lesz a megoldás valószínűleg. Kíváncsi vagyok, hogy Rudiék mit mondanak a tiedre. Hát, én is. Holnap megírom a történetet. Stocz! Esetleg csatlakozol hozzánk Te is?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #327 Dátum: 2010. Május 19. - 19:51:47 » |
|
No, voltunk Gidyvel és Janival Rudinál és Nándibácsi meggyógyította az autómat. Feszítőgörgő csere, kézifék-bovden-tartó leszakadás megszüntetése, dobfékek kipucolása, sérült felni kikalapálása és centírozása, majd hátratevése, fojtószelepház kipucolása, olaj+szűrő csere, üzemanyagszűrő csere, futómű beállítás. Ez történt. A vezérlésnél az volt a furi hang és hiba okozója, hogy az egyik feszítőgörgőből egy kis öntvénydarab le volt törve, így nem mozgott a feszítő, folyamatosan feszített. Most hogy ez anyaghiba, avagy esetleg emberi mulasztás, vagy szakértelem hiánya, tök mindegy, lényeg, hogy időben ki lett javítva és nem kozott nagy galibát. Lefényképeztem a sérült alkatrészt, ide klikkelve megtekinthetitek a képet. Teljes méret, 4.2 Mb. Lusta voltam már csökkenteni a méretet, bocs. Hab a tortán, hogy hazafele jövet az M0-n betapadt a jobb hátsó dobfékpofa, iszonyat dübörgő hangot kiadva. Nagyon megijedtem ezt hallván, megálltam és mikor éreztem, hogy meleg a felni és terjeng a ferrodo szag ( utánaolvastam, már nem használatos ez az anyag, az azbeszt tartalma miatt be van tiltva ), szóval büdös volt, de nagyon. Mindjárt gondoltam, hogy a kézifék a ludas. Visszamentem, Nándibácsi szétkapta, engedett a bovdenen is és pöpec lett. Úgyhogy most le merem írni, hogy hibátlan a Lacsim. Leszámítva a törött hátsó spricni csövet, mert ezt elfelejtettem mondani és mikor Gidynek csinálták, már késő volt. Ennyi baj legyen! Nagyon köszönöm Gidynek a segítséget, örök hálám!!!!!!!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 19. - 19:56:02 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #328 Dátum: 2010. Május 19. - 20:00:47 » |
|
No, voltunk Gidyvel és Janival Rudinál és Nándibácsi meggyógyította az autómat. Feszítőgörgő csere, kézifék-bovden-tartó leszakadás megszüntetése, dobfékek kipucolása, sérült felni kikalapálása és centírozása, majd hátratevése, fojtószelepház kipucolása, olaj+szűrő csere, üzemanyagszűrő csere, futómű beállítás. Ez történt. A vezérlésnél az volt a furi hang és hiba okozója, hogy az egyik feszítőgörgőből egy kis öntvénydarab le volt törve, így nem mozgott a feszítő, folyamatosan feszített. Most hogy ez anyaghiba, avagy esetleg emberi mulasztás, vagy szakértelem hiánya, tök mindegy, lényeg, hogy időben ki lett javítva és nem kozott nagy galibát. Lefényképeztem a sérült alkatrészt, ide klikkelve megtekinthetitek a képet. Teljes méret, 4.2 Mb. Lusta voltam már csökkenteni a méretet, bocs. Hab a tortán, hogy hazafele jövet az M0-n betapadt a jobb hátsó dobfékpofa, iszonyat dübörgő hangot kiadva. Nagyon megijedtem ezt hallván, megálltam és mikor éreztem, hogy meleg a felni és terjeng a ferrodo szag ( utánaolvastam, már nem használatos ez az anyag, az azbeszt tartalma miatt be van tiltva ), szóval büdös volt, de nagyon. Mindjárt gondoltam, hogy a kézifék a ludas. Visszamentem, Nándibácsi szétkapta, engedett a bovdenen is és pöpec lett. Úgyhogy most le merem írni, hogy hibátlan a Lacsim. Leszámítva a törött hátsó spricni csövet, mert ezt elfelejtettem mondani és mikor Gidynek csinálták, már késő volt. Ennyi baj legyen! Nagyon köszönöm Gidynek a segítséget, örök hálám!!!!!!!!!! Szívesen segítettem, erre valók a barátok, és a klubtagok! Kár, hogy nem jutott eszedbe a csőjavítás, mert Pisti gyorsan megoldotta, és hát szívesen megcsinálta volna a HB-det is, mert rajta is látszott, hogy tudta, mi a gond, és eleve hozott hozzá kis okos alkatrészt. Pisti egyébként a villanyzsenijük, mindent meg tud javítani.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Viper
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp
|
|
« Hozzászólás #329 Dátum: 2010. Május 19. - 20:20:48 » |
|
Lefényképeztem a sérült alkatrészt, ide klikkelve megtekinthetitek a képet. ez nekem úgy tűnik, mintha nem a vízpumpával feszítették volna meg a szíjat, hanem a feszítő görgővel. nekem is volt egy ilyen régebben, de nekem nem adott hangot és a szíj is szakadt, összerendezte a szelepeket rendesen és a szakadásig elmentem majd 10e km-t
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|