Pittike
|
|
« Hozzászólás #270 Dátum: 2010. április 28. - 10:48:09 » |
|
Vezérműcsere óta nyöszörgős hangja lett alapjáraton, melegen. Magasabb fordulaton sípolós, is, ezt még megértem, mivel mondta a szerelő, hogy az új szíj a régi fogaskerekeken, meghogy automata feszítés, meg ilyesmiket mondott, de ez a nyöszörgés furi. Utángyártott vezérlés alkatrészek és vízpumpa esetén elő szokott fordulni, hogy van egy pici hangjuk, pláne a cserét követő párszáz-párezer km alatt.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #271 Dátum: 2010. április 28. - 14:54:23 » |
|
Vezérműcsere óta nyöszörgős hangja lett alapjáraton, melegen. Magasabb fordulaton sípolós, is, ezt még megértem, mivel mondta a szerelő, hogy az új szíj a régi fogaskerekeken, meghogy automata feszítés, meg ilyesmiket mondott, de ez a nyöszörgés furi. Utángyártott vezérlés alkatrészek és vízpumpa esetén elő szokott fordulni, hogy van egy pici hangjuk, pláne a cserét követő párszáz-párezer km alatt. Értem, köszi, ezt mondta a szerelő is, hogy nem 1-2ezer km lesz, mire "összeszoknak" a dolgok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #272 Dátum: 2010. április 28. - 16:57:24 » |
|
A láncos megoldás halkabb ?? nekem is süvítő hangot ad , nem lelet hogy a injektor ból jön vagy ahogy szívja a levegőt. Most Opel corzát hajtók és nincs ilyen hang , vagy csak a lacsinak van a központi befecskendező miatt ,van még ilyen új autó, vagy ez egy elavult rendszer ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #273 Dátum: 2010. április 28. - 18:28:08 » |
|
A láncos megoldás halkabb ?? nekem is süvítő hangot ad , nem lelet hogy a injektor ból jön vagy ahogy szívja a levegőt. Most Opel corzát hajtók és nincs ilyen hang , vagy csak a lacsinak van a központi befecskendező miatt ,van még ilyen új autó, vagy ez egy elavult rendszer ? A láncos megoldás nem halkabb, legalábbis a nővérem Corsája nem, van egy jellegzetes hangja. A Lacsi nem központi befecskedezős hanem hengenkénti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #274 Dátum: 2010. április 28. - 19:37:04 » |
|
Hengerenként 1.6 benzines.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #275 Dátum: 2010. április 28. - 20:14:59 » |
|
Hengerenként 1.6 benzines. Daewoo/Chevrolet esetén a Tico volt karburátoros a Racer meg központi befecskendezős onnantól fogva MIND hengerenkénti!!!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #276 Dátum: 2010. Május 06. - 12:16:19 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #277 Dátum: 2010. Május 06. - 12:51:55 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép! A Főni volt! Nélküle nem lenne klub, és szegényes lenne a világunk. Meg is tartjuk örökre!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #278 Dátum: 2010. Május 06. - 13:19:31 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép! Végre tudjuk, hogy működik! Szívesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #279 Dátum: 2010. Május 06. - 17:33:48 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép! Végre tudjuk, hogy működik! Szívesen. Én lettem volna az első aki kipróbálta? elég hihetetlen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #280 Dátum: 2010. Május 06. - 19:53:36 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép! Végre tudjuk, hogy működik! Szívesen. Én lettem volna az első aki kipróbálta? elég hihetetlen! Senki nem merte.. Kikapcs - bekapcs, ráad - levesz, on - off... a végén még elrontjuk..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #281 Dátum: 2010. Május 07. - 12:18:30 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép! Végre tudjuk, hogy működik! Szívesen. Én lettem volna az első aki kipróbálta? elég hihetetlen! Voltunk már többen (na nem sokan) akik kipróbáltuk bizonyos hibák megoldására. Eddig még senki nem tapasztalt érezhető javulást. Vagy Te csináltad jobban mint mi, vagy (és ez a legvalószínűbb) a mi gondjainkra nem ez volt a megoldás. De az is lehet, hogy ez a módszer nem mindegyik vezérlő egység esetében működik (van egy párféle az autóinkban). A tiednek jó, a többinek nem. Ki tudja? Tudod a motor vezérlőd típusát? Ha nem (és tudni szeretnéd) nézd meg a motortérben (ha kinyitod a motorteret, tehát szemben állsz vele jobb kéz felől lesz az autó elejénél. Nagy fekete betűjelzés van az oldalán, elég nehezen látható. Ilyet keress pl.: ZA. Vagy küldd el az alváz számát a kocsinak, és megmondom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #282 Dátum: 2010. Május 07. - 16:44:26 » |
|
Sziasztok, akárki is tette fel az üresjárati tanulási eljárást, köszönet érte, tolatóradar meg riasztó szerelés miatt kellett megcsinálnom, (lekerült az akkusaru) és azóta jobban húz a a gép! Végre tudjuk, hogy működik! Szívesen. Én lettem volna az első aki kipróbálta? elég hihetetlen! Voltunk már többen (na nem sokan) akik kipróbáltuk bizonyos hibák megoldására. Eddig még senki nem tapasztalt érezhető javulást. Vagy Te csináltad jobban mint mi, vagy (és ez a legvalószínűbb) a mi gondjainkra nem ez volt a megoldás. De az is lehet, hogy ez a módszer nem mindegyik vezérlő egység esetében működik (van egy párféle az autóinkban). A tiednek jó, a többinek nem. Ki tudja? Tudod a motor vezérlőd típusát? Ha nem (és tudni szeretnéd) nézd meg a motortérben (ha kinyitod a motorteret, tehát szemben állsz vele jobb kéz felől lesz az autó elejénél. Nagy fekete betűjelzés van az oldalán, elég nehezen látható. Ilyet keress pl.: ZA. Vagy küldd el az alváz számát a kocsinak, és megmondom. szerintem, a második variáció valószínűbb, meg az is lehet hogy kezdi szokni a lábam ezt az autót, a kocsimat ma már nem nézem meg, inkább írok egy alváz számot: kl1nf356j8k797467 előre is kösz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #283 Dátum: 2010. Május 07. - 18:36:45 » |
|
Rendszeresen előjön a kérdés, hogy vezérlés cserénél kell-e vízpumpát is cserélni. Beigazolódni látszik az elvem: ami nem rossz azt ne piszkáljuk. Az első vízpumpa 140.000 Km. után lett kiszedve a gépből. Na nem mintha baja lett volna, csak ugye "illik". 1-2 napja nem tetszik a motor hangja. Ma megnéztem/hallgattam. Nagyon úgy néz ki, hogy az "új" vízpumpa csapágya (40.000 körül van benne). Persze Péntek délután. Szerelő nincs, alkatrész nincs, meló sem lesz (meg pénz). Nem kockáztatom meg. Szuper. Még szerencse, hogy holnap délelőtt nyitva vannak a Müllerék. Majd telefon, és ha van nekik (remélem) akkor csere az utcán. Vidám lesz. Vezérlés szét-össze, műhely nélkül. Ha szerencsém lesz, akkor csak egy műszak marad ki. Ha nem, akkor lesz egy szétbontott autóm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #284 Dátum: 2010. Május 07. - 20:54:15 » |
|
Rendszeresen előjön a kérdés, hogy vezérlés cserénél kell-e vízpumpát is cserélni. Beigazolódni látszik az elvem: ami nem rossz azt ne piszkáljuk. Az első vízpumpa 140.000 Km. után lett kiszedve a gépből. Na nem mintha baja lett volna, csak ugye "illik". 1-2 napja nem tetszik a motor hangja. Ma megnéztem/hallgattam. Nagyon úgy néz ki, hogy az "új" vízpumpa csapágya (40.000 körül van benne). Persze Péntek délután. Szerelő nincs, alkatrész nincs, meló sem lesz (meg pénz). Nem kockáztatom meg. Szuper. Még szerencse, hogy holnap délelőtt nyitva vannak a Müllerék. Majd telefon, és ha van nekik (remélem) akkor csere az utcán. Vidám lesz. Vezérlés szét-össze, műhely nélkül. Ha szerencsém lesz, akkor csak egy műszak marad ki. Ha nem, akkor lesz egy szétbontott autóm. Ha kell a garázs, mert jobb fedél alatt, akkor segíthetek, ha meg tudod csinálni. Keress meg, ha kell segítség, szívesen segítek Neked, mert megérdemled!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|