Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 21:16:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 380738 alkalommal)
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #195 Dátum: 2010. Március 02. - 12:44:27 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #196 Dátum: 2010. Március 02. - 13:09:46 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
De azért a féket, a kormányt felismered?  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #197 Dátum: 2010. Március 02. - 13:18:53 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
De azért a féket, a kormányt felismered?  Vigyorog
A fék a kormány körül van..?
- Na megyek inkább és dobolok... Vigyorog
Naplózva
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #198 Dátum: 2010. Március 02. - 13:37:07 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
De azért a féket, a kormányt felismered?  Vigyorog
A fék a kormány körül van..?
- Na megyek inkább és dobolok... Vigyorog
sajnos a dobot apukám nem engedte mert hangos Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #199 Dátum: 2010. Március 02. - 17:18:45 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Szűrő meglazult? Hmmm....olyat még nem láttam. Ha szépen meg van kenve a tömítőgumi olajfilmmel felrakás előtt, akkor meg lehet húzni majdnem még kézzel is, hogy ne legyen gond.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #200 Dátum: 2010. Március 02. - 21:30:45 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Szűrő meglazult? Hmmm....olyat még nem láttam. Ha szépen meg van kenve a tömítőgumi olajfilmmel felrakás előtt, akkor meg lehet húzni majdnem még kézzel is, hogy ne legyen gond.  Kacsint
Előfordul néha, hogy a szervizben nem húzzák meg rendesen. Szerviz után én mindig ellenőrzöm (ha nem én csináltam Kacsint ) meg úgy időnként érdemes rápillantani szvsz.

Múltkor barátom kölcsönzős Bravojának furcsállottam a hangját. Megnéztem az olajszintet, hát a pálca már nem ért az olajba. Az olajszűrő alatt egyértelműen látszott hova lett a kenőanyag, később az is kiderült, hogy a szervizben nem rávaló szűrő került fel, ami nem ment rendesen a helyére... Majdnem motorgenerál lett belőle.

Én amúgy a Lacsi felcsavarós olajszűrőjét egy darab csiszolóvászonnal körbetekerve szoktam megfogni. Így nem csúszik meg a kezem, könnyen lelazítom mert nagy erőt tudok kifejteni, visszafelé pedig pontosan érzem mekkora erővel csavartam meg.
Persze ez sem mindig segít, amelyik autón nem férsz jól hozzá ott marad a spéci olajszűrő leszedő... De a Lacsi szerencsére nem ilyen Kacsint
Naplózva

Pittike
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #201 Dátum: 2010. Március 02. - 22:15:43 »

Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Szűrő meglazult? Hmmm....olyat még nem láttam. Ha szépen meg van kenve a tömítőgumi olajfilmmel felrakás előtt, akkor meg lehet húzni majdnem még kézzel is, hogy ne legyen gond.  Kacsint
Előfordul néha, hogy a szervizben nem húzzák meg rendesen. Szerviz után én mindig ellenőrzöm (ha nem én csináltam Kacsint ) meg úgy időnként érdemes rápillantani szvsz.

Múltkor barátom kölcsönzős Bravojának furcsállottam a hangját. Megnéztem az olajszintet, hát a pálca már nem ért az olajba. Az olajszűrő alatt egyértelműen látszott hova lett a kenőanyag, később az is kiderült, hogy a szervizben nem rávaló szűrő került fel, ami nem ment rendesen a helyére... Majdnem motorgenerál lett belőle.

Én amúgy a Lacsi felcsavarós olajszűrőjét egy darab csiszolóvászonnal körbetekerve szoktam megfogni. Így nem csúszik meg a kezem, könnyen lelazítom mert nagy erőt tudok kifejteni, visszafelé pedig pontosan érzem mekkora erővel csavartam meg.
Persze ez sem mindig segít, amelyik autón nem férsz jól hozzá ott marad a spéci olajszűrő leszedő... De a Lacsi szerencsére nem ilyen Kacsint
már nem szervizbe hordom,de legközelebb jobban odafigyelek a tag munkájára!
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #202 Dátum: 2010. Március 19. - 11:21:08 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #203 Dátum: 2010. Március 19. - 11:27:09 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #204 Dátum: 2010. Március 19. - 11:35:05 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #205 Dátum: 2010. Március 19. - 11:37:11 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál

Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #206 Dátum: 2010. Március 19. - 12:30:05 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál

Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt.

Ne kockáztass, cseréltesd!
Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #207 Dátum: 2010. Március 19. - 14:26:22 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál

Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt.

Ne kockáztass, cseréltesd!
Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt.

Nálunk a vízpumpa cserével együtt 70000,-HUF.
Naplózva

akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #208 Dátum: 2010. Március 19. - 15:22:01 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál

Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt.

Ne kockáztass, cseréltesd!
Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt.

Nálunk a vízpumpa cserével együtt 70000,-HUF.
Hát köszönöm a válaszokat. Igen jól hangzanak ezek az összegek.. Főleg, hogy ezenkívül esedékes az olajcsere, pollenszűrő csere, légszűrő tisztító trutyi vétel, üzemanyagszűrő csere, meg valami normális izzók előre. Bár ezek csak kisebb tételek, de sok kicsi sokra megy. Hurrá, itt a tavasz...A folyadékok ősszel még teljesen okék voltak.
Amúgy pontosan mit takar egy komplett 60 ezres szervíz? Mert én mióta lejárt a gari, nem viszem a márkába, mert itt kóklerek vannak.
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #209 Dátum: 2010. Március 19. - 15:23:54 »

Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere.
Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik.
Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik.
Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt.
Balázs
nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál

Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt.

Ne kockáztass, cseréltesd!
Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt.

Nálunk a vízpumpa cserével együtt 70000,-HUF.
Hát köszönöm a válaszokat. Igen jól hangzanak ezek az összegek.. Főleg, hogy ezenkívül esedékes az olajcsere, pollenszűrő csere, légszűrő tisztító trutyi vétel, üzemanyagszűrő csere, meg valami normális izzók előre. Bár ezek csak kisebb tételek, de sok kicsi sokra megy. Hurrá, itt a tavasz...A folyadékok ősszel még teljesen okék voltak.
Amúgy pontosan mit takar egy komplett 60 ezres szervíz? Mert én mióta lejárt a gari, nem viszem a márkába, mert itt kóklerek vannak.

Bocs srácok, de folytassuk a megfelelő helyen ezt a témát! Köszi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!