Pittike
|
|
« Hozzászólás #150 Dátum: 2010. Február 01. - 12:31:55 » |
|
A szelepfedélnél meg úgy látszik előbb-utóbb mindegyiknek elkezd folyni az olaj. Nekünk is az összes ilyen, illetve ilyen volt. Szerencsére bajt nem okoz, csak csúnya, de amúgy a tömítés cseréje sem vészes tétel.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #151 Dátum: 2010. Február 01. - 12:50:48 » |
|
A szelepfedélnél meg úgy látszik előbb-utóbb mindegyiknek elkezd folyni az olaj. Nekünk is az összes ilyen, illetve ilyen volt. Szerencsére bajt nem okoz, csak csúnya, de amúgy a tömítés cseréje sem vészes tétel.
A szelepfedél tömítés alatti olajszivárgás sajnos márka jelenség nem csak a Lacetti produkálja hanem a többi típus is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #152 Dátum: 2010. Február 01. - 14:17:25 » |
|
És ez a folyás mikorra várható?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
István
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #153 Dátum: 2010. Február 01. - 15:56:56 » |
|
Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #154 Dátum: 2010. Február 01. - 16:20:50 » |
|
És ez a folyás mikorra várható?
Teljesen heterogén, hogy mikor jelentkezik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #155 Dátum: 2010. Február 01. - 16:23:55 » |
|
Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.
Gyertya ki, 4xNGK BKR6E11 be. Első felindulásból.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #156 Dátum: 2010. Február 01. - 16:26:23 » |
|
És ez a folyás mikorra várható?
A garancia lejártát követően
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #157 Dátum: 2010. Február 01. - 16:39:28 » |
|
Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.
Szia. Elsősorban nem az EGR hanem a koromlerakódás okozza a gondot ami a szelepeknél is előfordul, amit egyeseknél csak a csere oldott meg. Ha végig böngészed még a szelepcsere topikot is sok hasznos tanácsot fogsz találni amelyek a drága beavatkozások előtt segíthetnek. Pl: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?action=search2
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #158 Dátum: 2010. Február 01. - 16:43:27 » |
|
És ez a folyás mikorra várható?
A garancia lejártát követően Ez bíztató. De gondolom függ a megtett km-től is, vagy nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #159 Dátum: 2010. Február 01. - 18:13:20 » |
|
És ez a folyás mikorra várható?
A garancia lejártát követően Ez bíztató. De gondolom függ a megtett km-től is, vagy nem? Nekem most 104000km van benne köszi a segítséget akkor megyek Rudiékhóz
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #160 Dátum: 2010. Február 01. - 18:15:37 » |
|
És ez a folyás mikorra várható?
A garancia lejártát követően Ez bíztató. De gondolom függ a megtett km-től is, vagy nem? Az én tapasztalatom szerint kb. 100e km környékén. Igazából ez egy lassú folyamat. Először néhol egy kis olajpára, aztán egyre több helyen. Egy idő után körben olajpárás, majd elkezd a fénylő friss olaj is megjelenni itt-ott. Viszont olyat még nem láttam, hogy drasztikusan folyjon az olaj a szelepfedélnél, ami mondjuk már az olajszintre hatással lenne, vagy más területen (pl. vezérműszíj) aggodalomra adna okot. Nekünk a legdrasztikusabb az volt, amikor a gyertyákhoz beszivárgott egy kis olaj a gyertyapipa felől. A tömítés (utángyártott) talán valami 3-4-5 ezer forint, a csere meg pár perc egy szerelőnek. Szóval ha oda jut a dolog max. 10e Ft-ból javítható a hiba.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
István
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #161 Dátum: 2010. Február 01. - 18:30:15 » |
|
köszi a tanácsokat gyertya csere már volt és így is csinálja! mitől nem az EGR de legyen igazad?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #162 Dátum: 2010. Február 01. - 18:42:06 » |
|
köszi a tanácsokat gyertya csere már volt és így is csinálja! mitől nem az EGR de legyen igazad? Nem a csere a lényeg hanem, hogy mit tettél bele Csak BKR6E11. Persze nem biztos, hogy nálad is ez a gond, de a gyertyacsere a legegyszerűbb és legolcsóbb. Soxor okozza a hibát ezeknél a motoroknál, ha pedig ezúttal máshol van a probléma, akkor sem dobtál ki 1 Ft-ot sem, megvan a gyertyád a következő cserére... ŐŐŐ Honnan tudod, hogy az egér csinálja Hibakód?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 01. - 18:44:51 írta Pittike »
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #163 Dátum: 2010. Február 01. - 18:45:18 » |
|
Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.
Első körben vegyél sárga flakonos STP adalékot, egy tank benzinhez add hozzá és jól hajtsd meg az autót. Ha fáj a szíved érte, akkor kérd meg rá WERES cartársat. Második körben le lehet zárni az EGR szelepet, alapos kitisztítás után.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
István
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #164 Dátum: 2010. Február 01. - 18:59:12 » |
|
elvittem a sevi szervizbe mert világítót a sárga motor hiba jelző és a válasz amit a gép irt amikor rá dugták, hogy gyújtás kimaradás és valami rósz gáz kivezetés és ők ajánlták az EGR cserét a PÉCSI SÁNTICS szalonban . köszi a tanácsot kifogom próbálni az STP ét!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|