Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 17:57:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 380699 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #150 Dátum: 2010. Február 01. - 12:31:55 »

A szelepfedélnél meg úgy látszik előbb-utóbb mindegyiknek elkezd folyni az olaj. Nekünk is az összes ilyen, illetve ilyen volt. Szerencsére bajt nem okoz, csak csúnya, de amúgy a tömítés cseréje sem vészes tétel.
Naplózva

Pittike
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #151 Dátum: 2010. Február 01. - 12:50:48 »

A szelepfedélnél meg úgy látszik előbb-utóbb mindegyiknek elkezd folyni az olaj. Nekünk is az összes ilyen, illetve ilyen volt. Szerencsére bajt nem okoz, csak csúnya, de amúgy a tömítés cseréje sem vészes tétel.

A szelepfedél tömítés alatti olajszivárgás sajnos márka jelenség nem csak a Lacetti produkálja hanem a többi típus is!
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #152 Dátum: 2010. Február 01. - 14:17:25 »

És ez a folyás mikorra várható?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
István
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #153 Dátum: 2010. Február 01. - 15:56:56 »

Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #154 Dátum: 2010. Február 01. - 16:20:50 »

És ez a folyás mikorra várható?

Teljesen heterogén, hogy mikor jelentkezik.
Naplózva

Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #155 Dátum: 2010. Február 01. - 16:23:55 »

Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.

Gyertya ki, 4xNGK BKR6E11 be. Első felindulásból. Kacsint
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #156 Dátum: 2010. Február 01. - 16:26:23 »

És ez a folyás mikorra várható?

A garancia lejártát követően  Vigyorog
Naplózva

Pittike
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #157 Dátum: 2010. Február 01. - 16:39:28 »

Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.
Szia. Elsősorban nem az EGR hanem a koromlerakódás okozza a gondot ami a szelepeknél is előfordul, amit egyeseknél csak a csere oldott meg. Ha végig böngészed még a szelepcsere topikot is sok hasznos tanácsot fogsz találni amelyek a drága beavatkozások előtt segíthetnek. Pl:
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?action=search2
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #158 Dátum: 2010. Február 01. - 16:43:27 »

És ez a folyás mikorra várható?

A garancia lejártát követően  Vigyorog
Ez bíztató. De gondolom függ a megtett km-től is, vagy nem?
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #159 Dátum: 2010. Február 01. - 18:13:20 »

És ez a folyás mikorra várható?

A garancia lejártát követően  Vigyorog
Ez bíztató. De gondolom függ a megtett km-től is, vagy nem?
Nekem most 104000km van benne Mosolyog
köszi a segítséget akkor megyek Rudiékhóz Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #160 Dátum: 2010. Február 01. - 18:15:37 »

És ez a folyás mikorra várható?

A garancia lejártát követően  Vigyorog
Ez bíztató. De gondolom függ a megtett km-től is, vagy nem?

Az én tapasztalatom szerint kb. 100e km környékén. Igazából ez egy lassú folyamat. Először néhol egy kis olajpára, aztán egyre több helyen. Egy idő után körben olajpárás, majd elkezd a fénylő friss olaj is megjelenni itt-ott.

Viszont olyat még nem láttam, hogy drasztikusan folyjon az olaj a szelepfedélnél, ami mondjuk már az olajszintre hatással lenne, vagy más területen (pl. vezérműszíj) aggodalomra adna okot. Nekünk a legdrasztikusabb az volt, amikor a gyertyákhoz beszivárgott egy kis olaj a gyertyapipa felől.

A tömítés (utángyártott) talán valami 3-4-5 ezer forint, a csere meg pár perc egy szerelőnek. Szóval ha oda jut a dolog max. 10e Ft-ból javítható a hiba.
Naplózva

Pittike
István
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #161 Dátum: 2010. Február 01. - 18:30:15 »

köszi a tanácsokat gyertya csere már volt és így is csinálja! mitől nem az EGR de legyen igazad? Zavart
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #162 Dátum: 2010. Február 01. - 18:42:06 »

köszi a tanácsokat gyertya csere már volt és így is csinálja! mitől nem az EGR de legyen igazad? Zavart

Nem a csere a lényeg hanem, hogy mit tettél bele Kacsint Csak BKR6E11.

Persze nem biztos, hogy nálad is ez a gond, de a gyertyacsere a legegyszerűbb és legolcsóbb. Soxor okozza a hibát ezeknél a motoroknál, ha pedig ezúttal máshol van a probléma, akkor sem dobtál ki 1 Ft-ot sem, megvan a gyertyád a következő cserére...

ŐŐŐ He Honnan tudod, hogy az egér csinálja He Hibakód?
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 01. - 18:44:51 írta Pittike » Naplózva

Pittike
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #163 Dátum: 2010. Február 01. - 18:45:18 »

Sziasztok! én két hete regisztráltam az oldalra mert nálam is jelentkeztek a rángatózási hibák olvastam az oldalon, hogy páratoknál szintén jelentkezett ez a hiba természetesen ez az EGR szelep lehet olvastam hogy, mi lehet a megoldás de azt is olvastam pl az Opel honlapon hogy ha le van zárva a nyílás akort más komoly problémát is okozhat akort most mit is lehet csinálni? igazából nincs kedvem kicserélni 26000 Ft ért de rohadt idegesítő! ha valaki tudna valami jó ötletet akort megköszönném.az autó adatai 2005 ős 1.4 es 16 szelep 5 ajtós.74000 km.

Első körben vegyél sárga flakonos STP adalékot, egy tank benzinhez add hozzá és jól hajtsd meg az autót. Ha fáj a szíved érte, akkor kérd meg rá WERES cartársat.
Második körben le lehet zárni az EGR szelepet, alapos kitisztítás után.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
István
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #164 Dátum: 2010. Február 01. - 18:59:12 »

elvittem a sevi szervizbe mert világítót a sárga motor hiba jelző és a válasz amit a gép irt amikor rá dugták, hogy gyújtás kimaradás és valami rósz gáz kivezetés és ők ajánlták az EGR cserét a PÉCSI SÁNTICS szalonban . köszi a tanácsot kifogom próbálni az STP ét!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!