Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 15:42:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 380669 alkalommal)
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #135 Dátum: 2010. Január 05. - 01:30:11 »

Sziasztok.
Nekem 1.6-osom van.
Olyan problémám van vele, hogy amikor hidegen elindulok az autóval előfordul, hogy megáll 1 henger. Ha leállítom és várok egy kicsit, akkor utána gond nélkül megy tovább.
De ez a hiba csak akkor fordul elő amikor melegszik a motor. Üzemmelegen még soha nem csinálta.
A szervízben tanácstalanok, mert a computer csak egy gyüjtőhiba kódot jelez ki.
Azt mondták, hogy használjam amíg meg nem áll teljesen.
Esetleg találkozott már valaki ilyen hibával és tudna nekem segíteni?
Előre is köszönöm.

Nekem OffTopic autónál volt ilyen jelenség, ott a gyújtótrafó okozott ilyet.
A kipufogószelep hiba szerintem marhaság, az nem okozna gyújtásproblémát.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #136 Dátum: 2010. Január 05. - 03:52:07 »

Sziasztok.
Nekem 1.6-osom van.
Olyan problémám van vele, hogy amikor hidegen elindulok az autóval előfordul, hogy megáll 1 henger. Ha leállítom és várok egy kicsit, akkor utána gond nélkül megy tovább.
De ez a hiba csak akkor fordul elő amikor melegszik a motor. Üzemmelegen még soha nem csinálta.
A szervízben tanácstalanok, mert a computer csak egy gyüjtőhiba kódot jelez ki.
Azt mondták, hogy használjam amíg meg nem áll teljesen.
Esetleg találkozott már valaki ilyen hibával és tudna nekem segíteni?
Előre is köszönöm.
Nekem OffTopic autónál volt ilyen jelenség, ott a gyújtótrafó okozott ilyet.
A kipufogószelep hiba szerintem marhaság, az nem okozna gyújtásproblémát.
p300 - elégtelen égés több hengerben (nem csak gyújtás kimaradás okozhatja). 
Javítása a mi autóink esetében kipuf szelepek cseréje. Garanciában is ez az általános javítási mód.
Naplózva
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #137 Dátum: 2010. Január 29. - 03:52:36 »

Hi!

Nem tudom mennyire motor, meg mennyire probléma...  Mosolyog

2005-ös 1.8-as SW-nek dinamikus városi vezetéssel 10-12 literes fogyasztás rendben van?

(utoljára a 105-ös Skodám fogyasztott ilyet télen)  Vigyorog

Zsombi
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #138 Dátum: 2010. Január 29. - 07:30:12 »

Hi!

Nem tudom mennyire motor, meg mennyire probléma...  Mosolyog

2005-ös 1.8-as SW-nek dinamikus városi vezetéssel 10-12 literes fogyasztás rendben van?

(utoljára a 105-ös Skodám fogyasztott ilyet télen)  Vigyorog

Zsombi

Sajnos ilyenkor ez a fogyasztása!
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #139 Dátum: 2010. Január 29. - 09:15:27 »

Hello mindenki!
Mielőtt bárki dorgálna, tudom, hogy a gondom bajom nem ide tartozik, de még nem tudom, hogy új hasonló támát hogyan lehet elidítani.
Gondom:
- Lacetti 2.0 dízelem van, eddig no problem, hurrá örülés
- fogyasztás oké, kocsiban 12.700 km- van.
- ma autópálya menet, 130 - 140 km/h tempóval, össz. 445 km, ebből 20 km város. Üzemanyag (az óra szerint) apad rendesen. A tank térfogata 60 liter. Indulás előtt 48,8 liter megtankolva. Üzemanyag visszajelző üres-negyed-fél-háromnegyed-tele jelzéssel van ellátva, gondolom a benzinesek is ilyen beosztásúak. Érkezésnél üzemanyag szint negyed felett hangyányival, ami azt jelenti, kb 35-40 liter gázolaj fogyott el. Ez Kb 10-11 liter/100 km fogyasztást jelent. Gyári adat 4,8 liter/100 km országút. Eddig ekkora fogyasztás nem volt, nem tudom mi lehet a baj, műszerfalon nem jelez vissza semmi, hangja a normális dízel hang, turbó nem visít. Várom az ötleteket. Köszönöm!

Elindult a részecskeszűrőd regenerációja!A gyári adatot sajnos nemigazán tudja..
Naplózva

70/4334431
ajkai gyuri
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #140 Dátum: 2010. Január 29. - 10:13:19 »

Az én 1.4 esem is fogyaszt rendesen  pedig aztán kiméletesen van használva
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #141 Dátum: 2010. Január 29. - 11:11:41 »

Az én 1.4 esem is fogyaszt rendesen  pedig aztán kiméletesen van használva

Ne is csodálkozz kis motor nagy kasztni,és lehet ,hogy túl kiméletesen használod és amiatt mégtöbbet fogyaszt!
Naplózva

70/4334431
ajkai gyuri
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #142 Dátum: 2010. Január 29. - 11:45:24 »

sajnos csak városba közlekedek meg néha Ajka-Makád közt évente egyszer kétszer
az nem sok
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #143 Dátum: 2010. Január 29. - 20:42:13 »

Az én 1.4 esem is fogyaszt rendesen  pedig aztán kiméletesen van használva
Ne is csodálkozz kis motor nagy kasztni,és lehet ,hogy túl kiméletesen használod és amiatt mégtöbbet fogyaszt!

Az a baj, hogy sokan úgy akarják kíméletesen használni az autót, hogy alacsony fordulaton kis gázzal járnak. Csak az elektronika közbeokoskodik, hogy dinamikusabbnak tűnjön a motor, és mondjuk 1/4 gáznál már -az adott fordulathoz tartozó- maximális nyomatékon üzemel a moci. Ilyenkor persze fogyaszt is, mert erőlködik. Te pedig abban a hitben élsz, hogy nem hajtod, mert a gázpedált valóban nem nyomtad le nagyon.

Ez a jelenség az általam vezetett autók közül az új Opeleknél a legdrasztikusabb. 1 centis gázra meglódul, azt gondolnád, hogy micsoda tartalékok lehetnek még benne, de semmi. Utána ha lepadlózod pont semmit sem változik a gyorsulás...

Tapasztalatom szerint a Lacsi 1.4 motorjának kell a fordulat, még ha a váltó/kuplung nem is partner hozzá. Az sem véletlen, hogy a max. nyomaték ha jól tudom 4400-nál, a max. teljesítmény 6300-nál van. Ne járj vele 2000-es fordulat alatt és kevesebbet fog enni, figyeld meg. Kacsint
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #144 Dátum: 2010. Január 29. - 21:33:03 »

Az én 1.4 esem is fogyaszt rendesen  pedig aztán kiméletesen van használva
Ne is csodálkozz kis motor nagy kasztni,és lehet ,hogy túl kiméletesen használod és amiatt mégtöbbet fogyaszt!

Az a baj, hogy sokan úgy akarják kíméletesen használni az autót, hogy alacsony fordulaton kis gázzal járnak. Csak az elektronika közbeokoskodik, hogy dinamikusabbnak tűnjön a motor, és mondjuk 1/4 gáznál már -az adott fordulathoz tartozó- maximális nyomatékon üzemel a moci. Ilyenkor persze fogyaszt is, mert erőlködik. Te pedig abban a hitben élsz, hogy nem hajtod, mert a gázpedált valóban nem nyomtad le nagyon.

Ez a jelenség az általam vezetett autók közül az új Opeleknél a legdrasztikusabb. 1 centis gázra meglódul, azt gondolnád, hogy micsoda tartalékok lehetnek még benne, de semmi. Utána ha lepadlózod pont semmit sem változik a gyorsulás...

Tapasztalatom szerint a Lacsi 1.4 motorjának kell a fordulat, még ha a váltó/kuplung nem is partner hozzá. Az sem véletlen, hogy a max. nyomaték ha jól tudom 4400-nál, a max. teljesítmény 6300-nál van. Ne járj vele 2000-es fordulat alatt és kevesebbet fog enni, figyeld meg. Kacsint

Minden 16 szelepes gépnek kell a fordulat mert alul nem csinál semmit csak erőlködik és zabál
Naplózva

70/4334431
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #145 Dátum: 2010. Január 31. - 20:10:08 »

Ma egy kicsit nézelődtem a motortérben észre vetem hogy a szelepfedél körbe nagyon olajos illetve az olaj beöntő sapkálya belül sárgás sürü dzsuva van 


Remélem nem nagy a baj
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #146 Dátum: 2010. Január 31. - 20:21:54 »

Ma egy kicsit nézelődtem a motortérben észre vetem hogy a szelepfedél körbe nagyon olajos illetve az olaj beöntő sapkálya belül sárgás sürü dzsuva van  Remélem nem nagy a baj
Ha jól emlékszem Cápának is ilyen volt az olajsapkája, a sok városi használat miatt (de ebben nem vagyok biztos)
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #147 Dátum: 2010. Január 31. - 21:47:49 »

Ma egy kicsit nézelődtem a motortérben észre vetem hogy a szelepfedél körbe nagyon olajos illetve az olaj beöntő sapkálya belül sárgás sürü dzsuva van  Remélem nem nagy a baj
Ha jól emlékszem Cápának is ilyen volt az olajsapkája, a sok városi használat miatt (de ebben nem vagyok biztos)
Dehogynem! Jó a memóriád! Pontosan nekem volt ilyen, de az első hoszabb használatnál eltűnt. Amúgy normális jelenség ez, páralecsapódás. Ha tuti minden rendben van a motorral. De mivel nekem előtte volt szelepcserés a gép és a hűtővizet sem töltötték fel a szintig, azt hittem, hogy hengerfejtömítés problémám van és bekerül a hűtővíz.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #148 Dátum: 2010. Január 31. - 22:09:22 »

Ma egy kicsit nézelődtem a motortérben észre vetem hogy a szelepfedél körbe nagyon olajos illetve az olaj beöntő sapkálya belül sárgás sürü dzsuva van  Remélem nem nagy a baj
Ha jól emlékszem Cápának is ilyen volt az olajsapkája, a sok városi használat miatt (de ebben nem vagyok biztos)
Dehogynem! Jó a memóriád! Pontosan nekem volt ilyen, de az első hoszabb használatnál eltűnt. Amúgy normális jelenség ez, páralecsapódás. Ha tuti minden rendben van a motorral. De mivel nekem előtte volt szelepcserés a gép és a hűtővizet sem töltötték fel a szintig, azt hittem, hogy hengerfejtömítés problémám van és bekerül a hűtővíz.
Még nem volt megbontva a motor akkor ez normális jelenség? A hűtő folyadék még gyári az olaj Castrol edge 5-30as.
köszi a segítséget Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #149 Dátum: 2010. Február 01. - 12:28:15 »

Ma egy kicsit nézelődtem a motortérben észre vetem hogy a szelepfedél körbe nagyon olajos illetve az olaj beöntő sapkálya belül sárgás sürü dzsuva van  Remélem nem nagy a baj
Ha jól emlékszem Cápának is ilyen volt az olajsapkája, a sok városi használat miatt (de ebben nem vagyok biztos)
Dehogynem! Jó a memóriád! Pontosan nekem volt ilyen, de az első hoszabb használatnál eltűnt. Amúgy normális jelenség ez, páralecsapódás. Ha tuti minden rendben van a motorral. De mivel nekem előtte volt szelepcserés a gép és a hűtővizet sem töltötték fel a szintig, azt hittem, hogy hengerfejtömítés problémám van és bekerül a hűtővíz.
Még nem volt megbontva a motor akkor ez normális jelenség? A hűtő folyadék még gyári az olaj Castrol edge 5-30as.
köszi a segítséget Kacsint

Ááá, ez csak víz! (ahogy a reklám szól Vigyorog ) Látod most lebuktál, hogy nem is tolod neki eléggé Kacsint

Ez amúgy tényleg csak pára, egyszer jól beizzad a moci egyből eltűnik...
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!