Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 11:37:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 380628 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #75 Dátum: 2009. Május 30. - 19:12:45 »

Igen, az 1.4-essel az a baj, hogy folyamatosan padlógázon kell menni vele, hogy haladjon, ami visszaköszön a fogyasztáson. Cserébe sokkal simább a járása, szebb a hangja, mint az 1.6-osé.

Nekem is az a tapasztalatom amúgy, hogy ha 2-3000 közül használod, inkább a 3000 felé, vagy gyorsításkor bátran pörgeted (persze miután bemelegedett) akár 4000 fölé, nem kell bűnhődnöd a benzinkútnál, sőt a típusra jellemző lekormolódás rémével (rángatás, sárga lámpa, lomhulás) sem kell szembenézned. Érezni fogod, van az a fordulat, ahol padlógázon sem akar gyorsulni az autó, és van ahol alig érsz a pedálhoz és ugrik. Az utóbbi közelében kell használni, és jó lesz a fogyid.

Kár, hogy a váltó-váltóáttételezés és a kuplung nem partner ebben...
Nekem 1,4-esem van. Nem kell padlógázon menni vele, hogy haladjon..( na jó, gyári kiszerelésben kellet..)
EGR szelep lezárva, papirszűrő helyén K&N filter.
Naplózva
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #76 Dátum: 2009. Június 05. - 19:32:54 »

nem vagyok motorszaki,de ez az EGR szelep tulajdonképpen mi célból is van az autóban?
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #77 Dátum: 2009. Június 06. - 06:43:57 »

nem vagyok motorszaki,de ez az EGR szelep tulajdonképpen mi célból is van az autóban?
Többünk egybehangzó véleménye szerint kizárólag szívatási célból... Kacsint Kacsint Kacsint

De úgy egyébként azé', hogy a kipufogógáz egy részét visszavezetve a motorba, csökkentse a károsanyagkibocsájtást (Mondják a sötétzöld mérnökök...)

Itt jól kiveséztük a témát: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=14.0
Naplózva
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #78 Dátum: 2009. Június 15. - 17:12:30 »

jelentem olaj lecserélve,gyertyák szintén,sárga adalék hozzáadva,és ha lehet mostmár még rosszabb lett a dolog!valakinek még valami tipp,hogy mitől ekkora a fogyasztás???
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #79 Dátum: 2009. Június 15. - 17:40:59 »

jelentem olaj lecserélve,gyertyák szintén,sárga adalék hozzáadva,és ha lehet mostmár még rosszabb lett a dolog!valakinek még valami tipp,hogy mitől ekkora a fogyasztás???
Térj át a megfelelő topicba! Mennyi az annyi? Van műszaki ok, van forgalmi ok, és van vezetéstechnikai ok, használat jellege, ami nagy mértékben meghatározza a fogyasztást. 6-12 liter közötti fogyasztás is előfordulhat a fentiekből kifolyólag. Amúgy más autókra sem igaz az átlag 6-7 literes fogyasztás...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #80 Dátum: 2009. Június 15. - 22:03:27 »

jelentem olaj lecserélve,gyertyák szintén,sárga adalék hozzáadva,és ha lehet mostmár még rosszabb lett a dolog!valakinek még valami tipp,hogy mitől ekkora a fogyasztás???

Gyertya milyen? A nem belevaló gyertya sok zűrt okoz, és sajnos sok helyen nem belevalót szeretnek a Lacsiba tenni. Nem értem miért. (Olaj milyen?)

Amúgy -bár konkrét tapasztalatom nincs az ügyben- a direktszűrő működési elvéből fakadóan növelHETi a teljesítményt, de plusz üzemanyag árán... Ugye mert több levegőhöz több benzin megy, ha lambda=1. Márpedig a lambda az 1.

Naplózva

Pittike
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #81 Dátum: 2009. Június 16. - 08:17:57 »

olaj GM 5W30,gyertyák NGK V-line!amugy próbáltam kisebb és nagyobb sportlégszűrővel is,és nagyobbal nem evett több benzint,csak a kisebbel!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #82 Dátum: 2009. Június 16. - 09:27:11 »

olaj GM 5W30,gyertyák NGK V-line!amugy próbáltam kisebb és nagyobb sportlégszűrővel is,és nagyobbal nem evett több benzint,csak a kisebbel!
Ahogy többen is írták, a fogyasztás nagyon sok mindentől függ. Mit jelent az, hogy kisebb és nagyobb sport légszűrővel?
Légszűrőből egy fajta fér bele a házba.
Nem inkább direktről van szó?
És ennek a használata azt feltételezi az én olvasatomban, hogy nem a takarékos, "öreguras" vezetés a Te stílusod. Márpedig a 9 L csak álom marad egy pörgetős, dinamikus vezetés esetén.
Ahogy olvashattad már fentebb, a teljesítmény nincs ingyen. Benzinnel fizetsz érte.
Azt se írtad meg, hogy milyen távokon használod a kocsit. Ha csak rövid távokat mész (4-5 Km alkalmanként), akkor a fogyasztásod is magasabb lesz a rendszeres hideg üzem miatt. Ezt is kalkuláld bele.
Naplózva
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #83 Dátum: 2009. Június 16. - 16:52:45 »

igen,direktszűrőt akartam irni!nem vagyok egy pedálgyilkos,3000 körül váltok,ennél jobban nem nyomom!a jobb szűrő inkább a hang miatt tetszik!
Naplózva
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #84 Dátum: 2009. Június 18. - 11:33:19 »

jelentem olaj lecserélve,gyertyák szintén,sárga adalék hozzáadva,és ha lehet mostmár még rosszabb lett a dolog!valakinek még valami tipp,hogy mitől ekkora a fogyasztás???
esetleg nézd meg a motor körül található gumi levegőcsöveket nincs e rajtuk szakadás/repedés! az én 1.6-osom (szinte) tisztán városi (taxi)üzemben 8.5-öt eszik.
Naplózva

170000miles
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #85 Dátum: 2009. Július 02. - 18:22:39 »

Sziasztok!

Képzeljétek 2 hónapja semmi gondja az autómnak (ezt gyorsan lekopogtam). Nincs rángatás, nincs sárga lámpa,nincs remegés.
Igazából semmi extra dolog nem történt. Szelepfedéltömítés csere, olaj -és üzemanyagszűrő csere, olajcsere 5-40 es magnatecre és vezérléscsere történt. Azóta csak carrerát tankolok, és ugyanúgy vezetem mint szervíz előtt.
HeHe
Nem értem mi történt, mert a hallottak alapján a problémát máshol kellett volna keresni.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #86 Dátum: 2009. Július 02. - 19:29:15 »

Sziasztok!

Képzeljétek 2 hónapja semmi gondja az autómnak (ezt gyorsan lekopogtam). Nincs rángatás, nincs sárga lámpa,nincs remegés.
Igazából semmi extra dolog nem történt. Szelepfedéltömítés csere, olaj -és üzemanyagszűrő csere, olajcsere 5-40 es magnatecre és vezérléscsere történt. Azóta csak carrerát tankolok, és ugyanúgy vezetem mint szervíz előtt.
HeHe
Nem értem mi történt, mert a hallottak alapján a problémát máshol kellett volna keresni.
Szia
Ez a vezérléscsere mit takar,komputercserét?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #87 Dátum: 2009. Július 02. - 19:31:45 »

Sziasztok!

Képzeljétek 2 hónapja semmi gondja az autómnak (ezt gyorsan lekopogtam). Nincs rángatás, nincs sárga lámpa,nincs remegés.
Igazából semmi extra dolog nem történt. Szelepfedéltömítés csere, olaj -és üzemanyagszűrő csere, olajcsere 5-40 es magnatecre és vezérléscsere történt. Azóta csak carrerát tankolok, és ugyanúgy vezetem mint szervíz előtt.
HeHe
Nem értem mi történt, mert a hallottak alapján a problémát máshol kellett volna keresni.
Szia
Ez a vezérléscsere mit takar,komputercserét?
Szerintem a szíj és a hozzákapcsolódó alkatrészek cseréje, a vezérlés csere.
Naplózva

Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #88 Dátum: 2009. Július 03. - 15:40:56 »

Sziasztok!

Képzeljétek 2 hónapja semmi gondja az autómnak (ezt gyorsan lekopogtam). Nincs rángatás, nincs sárga lámpa,nincs remegés.
Igazából semmi extra dolog nem történt. Szelepfedéltömítés csere, olaj -és üzemanyagszűrő csere, olajcsere 5-40 es magnatecre és vezérléscsere történt. Azóta csak carrerát tankolok, és ugyanúgy vezetem mint szervíz előtt.
HeHe
Nem értem mi történt, mert a hallottak alapján a problémát máshol kellett volna keresni.
Szia
Ez a vezérléscsere mit takar,komputercserét?
Szerintem a szíj és a hozzákapcsolódó alkatrészek cseréje, a vezérlés csere.


Így van. Vezérmű-, és hosszbordás szíj, görgők, és vízpumpa csere történt.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 03. - 15:43:04 írta Jázmin » Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #89 Dátum: 2009. Július 03. - 16:14:13 »

Sziasztok!

Képzeljétek 2 hónapja semmi gondja az autómnak (ezt gyorsan lekopogtam). Nincs rángatás, nincs sárga lámpa,nincs remegés.
Igazából semmi extra dolog nem történt. Szelepfedéltömítés csere, olaj -és üzemanyagszűrő csere, olajcsere 5-40 es magnatecre és vezérléscsere történt. Azóta csak carrerát tankolok, és ugyanúgy vezetem mint szervíz előtt.
HeHe
Nem értem mi történt, mert a hallottak alapján a problémát máshol kellett volna keresni.
Szia
Ez a vezérléscsere mit takar,komputercserét?
Szerintem a szíj és a hozzákapcsolódó alkatrészek cseréje, a vezérlés csere.


Így van. Vezérmű-, és hosszbordás szíj, görgők, és vízpumpa csere történt.
Csak elgondolkodtam,hogy amiket felsoroltál,azok közül melyik gyógyíthatta mag a járgányt.Talán a jó üzemanyag.A többinek nem sok köze lehetett a rángatáshoz .Az enyém is kényes a benzinre,nekem a shellt szereti.Az a lényeg hogy megjavult. Kacsint
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!