De nem is értem a mérnök zseniket akik betették. ez olyan mint a simsonoknál a súber feletti gyűrű meg a kipuffban a szűkítő ergo fojtás a motornak. Bár a simson esetében a 40 et ne lépd át azért volt de hogy a lacettit mért kell igy megfojtani. bár gondolom a sok csillagos kék zászló is az oka többek közt.
Nem akarok belefolyni a "rágódásba" sem itt, sem az EGR ügyében. Viszont olyan területre merészkedtetek, ahol sem tapasztalattal, sem mérésekkel és legfőképpen megfelelő szakirányú tudással nem rendelkeztek. Számos írás található,akár az internet környezetében, akár szakkönyvekben ahol igen szépen és érthetően "levezetik" az adott témát. Nem szerencsés "megállapításokat tenni" a nagy nyilvánosság előtt úgy, hogy nem vagytok biztosak annak helytállóságát illetően. Többször felhívtam a figyelmet arra, hogy a "nagyvárosi legendák" fogalma nem műszaki mértékegység. A műszaki dolgokról csak akkor szabad "megnyilatkozni", ha megfelelően alá is lehet támasztani, bizonyítani.
Bocsánat, de nem tudtam magamba tartani és továbbra is csak "megfigyelőként" maradok a fórumon, csak akkor "szólalok meg", amikor én fontosnak tartom. Személyes megkeresésre viszont szívesen állok rendelkezésre, amennyiben időm és lehetőségem engedi. Kéretik megérteni és felfogni ezen írásom tartalmát és szándékát, mely mindennemű bántó szándékot mellőz.