Stocz
|
|
« Hozzászólás #765 Dátum: 2012. Október 14. - 06:32:02 » |
|
Én is furcsáltam a dolgot az biztos. A módszer ugyan az volt mindkét folyadék esetében. Én csináltam, semmit sem változtattam az eljáráson. Az biztos, hogy sok szenvedés az egyik folyadékkal eredmény nélkül, majd folyadékcsere és gyors siker. Én az esetleges viszkozitási eltérésükben láttam a dolog nyitját.
Ráadásul így visszagondolva talán nem is a 4-es helyére tettem a 3-ast, hanem fordítva. Tehát a gyengébb helyett akartam a jobbat használni, és ez nem működött vmiért.
Na mindegy. Az okot azóta is csak találgatni tudnom. Annyi a lényeg az egészből, hogy ha valaki hasonló problémába ütközik erre is érdemes odafigyelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #766 Dátum: 2012. Október 18. - 18:14:10 » |
|
Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan. Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig. Holnap kellene menni az asszonynak Csikszeredaba de nem merem igy elengedni Gondolom eleg ertheto a leletezesem mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Október 18. - 18:16:43 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #767 Dátum: 2012. Október 18. - 18:16:03 » |
|
Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan. Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig. Gondolom eleg ertheto a leletezesem mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka Zárlat az ablakmosó cső miatt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #768 Dátum: 2012. Október 18. - 18:19:08 » |
|
Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan. Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig. Gondolom eleg ertheto a leletezesem mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka Zárlat az ablakmosó cső miatt? En is gondoltam erre,sot ez volt az elso gondolatom, mert mar talalkoztam azzal a jelenseggel, de akkor nem ebben a formaba jott elo. Akkor volt hogy nem alt le a motor gyujtas levetel utan. De holnap azt is megnezem. Ma nem volt arra idom mert aposom a korhazba, a tegnap elutotte egy auto
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #769 Dátum: 2012. Október 18. - 18:25:36 » |
|
Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan. Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig. Gondolom eleg ertheto a leletezesem mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka Zárlat az ablakmosó cső miatt? En is gondoltam erre,sot ez volt az elso gondolatom, mert mar talalkoztam azzal a jelenseggel, de akkor nem ebben a formaba jott elo. Akkor volt hogy nem alt le a motor gyujtas levetel utan. De holnap azt is megnezem. Ma nem volt arra idom mert aposom a korhazba, a tegnap elutotte egy auto Műszerfal mögötti csatlakozó miatt?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #770 Dátum: 2012. Október 18. - 18:40:02 » |
|
Sziasztok! Reg nem volt problemam, de most sajnos adodott, olyan mit nem tudok megoldani segitsegetek nelkul. Ma delelott a felesegem telefonal hogy nem gyujt az auto, tobszori probalkozasra sem. Miutan dolgom vegeztem a cegnel megyek utanna, viszem a laptopot, az Elm Scan 5 mindig az autoban, teszem ra, diagnosztika, hat semmi, abszolut semmi hiba kodot nem adott. Volt egy fucsa jelenseg meg ami meg itt valahol azt hiszem volt mar kibeszelve, de nem talalom. A muszerfalon halvanyan lathatoak voltak az ikonok, meg akkor is ha gyujtas nem volt ra adva. Nem dobott sargalampat sem, de mikor halvanyan lathatoak voltak az ikonok, mindha a check lampa ikonja pilogott volna halvanyan. Az auto oldalas helyen allott gondoltam valamilyen okbol elejtette a benzint is, sikabb teruletre toltam es masodikra begyult. Irany egyenessen a benzikut, tankolok majd haza, otthon meg egyet probalkoztam a diagnosztikaval jaro motorral, de csak nem adott semmi hibat, viszont a muszerfal ikonok csak ugy halvanyan maradtak a gyujtas levetele utan is. Na de egy ora mulva ujra kellene indulni a korhazhoz es ismet ugyanaz a figura, nem gyujt az auto pedig most a garazsba sik helyen allott. Gondoltam ki tolom mert fal mellett van es megnezem az uzemanyag szurot, de kierve meg egyet probaltam s hat mit ad ist. gyut az auto. Viszont az ikonok halvany fenye az zavar nagyon, ugyanis az megmaradt meg mindig. Gondolom eleg ertheto a leletezesem mit tanacsoltok, hol kezdjem, mi lehet a problema oka Zárlat az ablakmosó cső miatt? En is gondoltam erre,sot ez volt az elso gondolatom, mert mar talalkoztam azzal a jelenseggel, de akkor nem ebben a formaba jott elo. Akkor volt hogy nem alt le a motor gyujtas levetel utan. De holnap azt is megnezem. Ma nem volt arra idom mert aposom a korhazba, a tegnap elutotte egy auto Műszerfal mögötti csatlakozó miatt? Na az meg nem volt soha megnezve, de arra is sort keritek, habar ugy szolott a fama, hogy az 1,8-kat nem erinette ez, de mindenkepp megnezem azt is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #771 Dátum: 2012. Október 25. - 16:13:37 » |
|
Gondolom amíg nem derül ki a hiba oka az akku sarukat leveszed?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #772 Dátum: 2012. December 01. - 21:47:00 » |
|
Megfelelőbb topicot nem találván ide írom a kérdésemet:
A galériában megtalálható képriport szerint kivettem a levegőszűrő házából a szűkítőt. Kérdésem, hogy nincs ennek valamilyen negatív következménye (pl. többletfogyasztás)? Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #773 Dátum: 2012. December 01. - 22:25:22 » |
|
Megfelelőbb topicot nem találván ide írom a kérdésemet:
A galériában megtalálható képriport szerint kivettem a levegőszűrő házából a szűkítőt. Kérdésem, hogy nincs ennek valamilyen negatív következménye (pl. többletfogyasztás)? Előre is köszönöm.
Én nem tapasztaltam. De szerintem pozitív sincs.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #774 Dátum: 2012. December 02. - 22:14:42 » |
|
Megfelelőbb topicot nem találván ide írom a kérdésemet:
A galériában megtalálható képriport szerint kivettem a levegőszűrő házából a szűkítőt. Kérdésem, hogy nincs ennek valamilyen negatív következménye (pl. többletfogyasztás)? Előre is köszönöm.
Én nem tapasztaltam. De szerintem pozitív sincs. szerintem felesleges kiszedni. én bent hagytam, így is minden évben bajnok lettem gyorsulásban, szóval......placebo
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #775 Dátum: 2012. December 03. - 18:32:13 » |
|
Sziasztok!
Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége. Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni? Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)? Másik: Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?
Köszi a segítséget: Csaba
Szia! Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a a folydékhiány okozhatja Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne.... Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is. Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség. Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. Valahogy nem akarta felpumpálni magát. Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend. Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő. Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani. sziasztok! Szegyen szemre csak most tudok välaszolni...vettem DOT4-et (helyi OBI), mert DOT 3 nem volt es a kupakra DOT3 van irva. Igaz meg nem öntöttem bele, mert random szerüen vilägit a visszajelzölämpa. A motorhäztetö alä nezve azt lättam,h az olaj szinbtje minimälisan, de a minimum szint felett van. Gondolom ha olyan szögben äll az auto, akkor jelez be. 2 het es megyek haza, ezt is szändekomban van megnezni. Olaj: 2x megneztem a koräbbi hozzzäszoläsom elött a nivopälcät es iszonyat alacsony szintet mutatott. Rägtam is a kefet,h hova tünt az olaj. Megvettem a javasolt motorolajat es amikor rutinszerüen ellenöriztem megint a pälcät (beöntes elött) teljesen optimälis szintet mutatott (ismetelt mereseknel is). Mindegy...ez is csereltetve lesz amikor haza jövök. Mikor celszerü vezermüszij cseret csinälni ? Köszi: Cs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #776 Dátum: 2012. December 03. - 22:33:30 » |
|
Sziasztok!
Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége. Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni? Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)? Másik: Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?
Köszi a segítséget: Csaba
Szia! Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a a folydékhiány okozhatja Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne.... Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is. Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség. Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. Valahogy nem akarta felpumpálni magát. Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend. Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő. Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani. sziasztok! Szegyen szemre csak most tudok välaszolni...vettem DOT4-et (helyi OBI), mert DOT 3 nem volt es a kupakra DOT3 van irva. Igaz meg nem öntöttem bele, mert random szerüen vilägit a visszajelzölämpa. A motorhäztetö alä nezve azt lättam,h az olaj szinbtje minimälisan, de a minimum szint felett van. Gondolom ha olyan szögben äll az auto, akkor jelez be. 2 het es megyek haza, ezt is szändekomban van megnezni. Olaj: 2x megneztem a koräbbi hozzzäszoläsom elött a nivopälcät es iszonyat alacsony szintet mutatott. Rägtam is a kefet,h hova tünt az olaj. Megvettem a javasolt motorolajat es amikor rutinszerüen ellenöriztem megint a pälcät (beöntes elött) teljesen optimälis szintet mutatott (ismetelt mereseknel is). Mindegy...ez is csereltetve lesz amikor haza jövök. Mikor celszerü vezermüszij cseret csinälni ? Köszi: Cs 60 ezer km-nél vagy 4 évente amelyik hamarabb eljön, persze a két gögővel és a vízpumpával együtt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 03. - 22:36:29 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #777 Dátum: 2012. December 04. - 08:41:45 » |
|
Sziasztok!
Van egy kis problémám... Kiköltöztem Németországba és a hajtánynak jelentkezett egy-két érdekessége. Az olajszintem a minimum alatt van, pedig 2 hónapja még közelebb volt a maximumhoz. Nem tudom, hogy mit cseréltem benne egy éve (5W30, 10W30)...Itt olajcserét csináltatni horribilis összeg lenne (decemberben akartam megszereltetni otthon, amikor hazamegyek). Szerintetek mit önthetek rá (gyártó, típus), hogy addig kibírja és ami nem fog gondot okozni? Szervóolaj is a minimum szinten áll.. az maradhat így, vagy azt is vegyek (itt is az a kérdés, hogy melyik gyártó melyik típusát)? Másik: Erősebb lassításnál kigyullad a felkiáltó és P jel, majd egy ütemesebb indításnál elalszik. Jól sejtem, hogy fék folyadékom sincs? Ebből milyet lehet ráönteni (természetesen ennek sem ismerem az eredeti típusát)?
Köszi a segítséget: Csaba
Szia! Véleményem szerint egy 5w-40 olajjal nem foghatsz mellé és a fékolajból a DOT 4 jelölésű sem okozhat gondot. A gondot sokkal inkább a a folydékhiány okozhatja Gyárilag Dot 3 van minden 2007/2008 előtti Cheviben De miért írja a 2006-os lacsi könyve is, hogy DOT4 kell bele? Legalábbis úgy emlékszem láttam benne.... Forráspontban van különbség benne, a DOT 4 magasabb, normál használat mellett elegendő a DOT 3 is. Én nem vagyok biztos benne, hogy csak a forráspontban van különbség. Előző autónál DOT4 kellett a kuplung hidraulika rendszerébe. Gyárilag. Az egyik alkalommal amikor elment a folyadék a javítás alkalmával nem 4-est, hanem 3-ast töltöttem bele. Az volt kéznél. Sehogyan sem lehetett vele légteleníteni a rendszert. Valahogy nem akarta felpumpálni magát. Ahogy lecseréltem DOT4-re egyből helyreállt a rend. Azóta én ragaszkodom a gyár által javasolthoz. Ott más lehetett a probléma. Pláne a kuplungnál. Ha -kis túlzással- vizet raktál volna bele, azt is le lehet légteleníteni. A légtelenítés technológiája volt inkább nem megfelelő. Egyébként, valóban illik a gyári előírást betartani. sziasztok! Szegyen szemre csak most tudok välaszolni...vettem DOT4-et (helyi OBI), mert DOT 3 nem volt es a kupakra DOT3 van irva. Igaz meg nem öntöttem bele, mert random szerüen vilägit a visszajelzölämpa. A motorhäztetö alä nezve azt lättam,h az olaj szinbtje minimälisan, de a minimum szint felett van. Gondolom ha olyan szögben äll az auto, akkor jelez be. 2 het es megyek haza, ezt is szändekomban van megnezni. Olaj: 2x megneztem a koräbbi hozzzäszoläsom elött a nivopälcät es iszonyat alacsony szintet mutatott. Rägtam is a kefet,h hova tünt az olaj. Megvettem a javasolt motorolajat es amikor rutinszerüen ellenöriztem megint a pälcät (beöntes elött) teljesen optimälis szintet mutatott (ismetelt mereseknel is). Mindegy...ez is csereltetve lesz amikor haza jövök. Mikor celszerü vezermüszij cseret csinälni ? Köszi: Cs 60 ezer km-nél vagy 4 évente amelyik hamarabb eljön, persze a két gögővel és a vízpumpával együtt. Akkor mär itt az ideje. Köszönöm szepen. Termeszetes,h ezek is cserelve lesznek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SCHNITZER
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Hozzászólás #778 Dátum: 2012. December 04. - 21:34:57 » |
|
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy tavasz óta már 3 szor kellett cserélni a szelepfedél tömítést, és észrevettem hogy megint folyik !Nem tudom már mit csináljak vele !Próbáltuk már úgy,hogy nem volt pasztázva, csak simán a tömítés volt!Utána a következő cserekor a külső széléhez telibe nyomtuk pasztával!Most utoljára csak a hajlatokba lett rakva egy minimális kis paszta és már megint rossz !Pedig a paszta sem rossz mert Loctite!Lenne tippetek, hogy mi lehet a probléma??Az a baj, hogy oldalra is folyik a vezérlés felé! Köszönöm: Péter
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #779 Dátum: 2012. December 05. - 04:20:55 » |
|
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy tavasz óta már 3 szor kellett cserélni a szelepfedél tömítést, és észrevettem hogy megint folyik !Nem tudom már mit csináljak vele !Próbáltuk már úgy,hogy nem volt pasztázva, csak simán a tömítés volt!Utána a következő cserekor a külső széléhez telibe nyomtuk pasztával!Most utoljára csak a hajlatokba lett rakva egy minimális kis paszta és már megint rossz !Pedig a paszta sem rossz mert Loctite!Lenne tippetek, hogy mi lehet a probléma??Az a baj, hogy oldalra is folyik a vezérlés felé! Köszönöm: Péter ha túl vastagon van nyomva akkor eltartja a tömítést... és fontos a tömítés vastagsága is az utángyártottak vékonyabbak
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|