szediati
|
|
« Hozzászólás #660 Dátum: 2012. Június 05. - 19:51:20 » |
|
ne ezt jó tudni mert azt én is eljátszottam ami ott le van írva fojtószelep pucolás után. akkor az 1.4 16v motoron nem is kell tanítani semmit külön? vagy ha igen leirnád hogyan? mind1 péntekig még van idő addig még 1x korom oldó spreyvel kipucolom a fojtószelepet meg éjjelre lekötöm az akkut végülis nincs mit veszteni vele max a hibát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #661 Dátum: 2012. Június 05. - 23:43:50 » |
|
ne ezt jó tudni mert azt én is eljátszottam ami ott le van írva fojtószelep pucolás után. akkor az 1.4 16v motoron nem is kell tanítani semmit külön? vagy ha igen leirnád hogyan? mind1 péntekig még van idő addig még 1x korom oldó spreyvel kipucolom a fojtószelepet meg éjjelre lekötöm az akkut végülis nincs mit veszteni vele max a hibát már többször leírtam SCAN100
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #662 Dátum: 2012. Június 06. - 08:39:29 » |
|
Szediati, esetleg megpróbálhatnád Leoneléket (lehet km-ben több, mint Érd, de....), ők elég sok lacsit kezeltek az elmúlt időben. az 1.4esek meg érzékenyebbek, mint az 1.6osok sztem, legalábbis a statisztikáink alapján.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #663 Dátum: 2012. Június 06. - 08:58:37 » |
|
Szediati, esetleg megpróbálhatnád Leoneléket (lehet km-ben több, mint Érd, de....), ők elég sok lacsit kezeltek az elmúlt időben. az 1.4esek meg érzékenyebbek, mint az 1.6osok sztem, legalábbis a statisztikáink alapján.
számok törvénye több az 1,4
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #664 Dátum: 2012. Június 06. - 10:39:36 » |
|
Szediati, esetleg megpróbálhatnád Leoneléket (lehet km-ben több, mint Érd, de....), ők elég sok lacsit kezeltek az elmúlt időben. az 1.4esek meg érzékenyebbek, mint az 1.6osok sztem, legalábbis a statisztikáink alapján.
számok törvénye több az 1,4 ez is lehet, erre nem is gondoltam
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #665 Dátum: 2012. Június 06. - 12:06:17 » |
|
addig ok hogy scan 100 al lenulláztatom az adaptív értékeket de ez egyben az alapjárat állítás is? akkor az alapjárat tanítási eljárás melyik tipusokra volnatkozik??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #666 Dátum: 2012. Június 06. - 12:11:59 » |
|
addig ok hogy scan 100 al lenulláztatom az adaptív értékeket de ez egyben az alapjárat állítás is? akkor az alapjárat tanítási eljárás melyik tipusokra volnatkozik??
igen állít azt is mivel itt NINCS alapjárati motor! Az alapjárati motorral rendelkezők esetén/1,8 lanos kalos nubira/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #667 Dátum: 2012. Június 06. - 13:34:24 » |
|
értem. akkor magyarul minden egyes fojtószelep pucolás után irány a chevy szerviz és scan 100 nullázás ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #668 Dátum: 2012. Június 06. - 16:03:43 » |
|
na újra kipucoltam a fojtószelepet féktisztítóval meg jól ki is törölgettem meg 10 óra hosszára le volt véve az akku saru. többet nem tok tenni majd pénteken kiderül mi a baja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #669 Dátum: 2012. Június 06. - 17:05:03 » |
|
néztem egy videót a youtubon a fojtószelep ház hibáról. ott arról beszél az emberke hogy van a bovden ami rámegy a fojtószelepre de alapesetben nem az mozgatja a pillangót hanem az elektromotor. a bovden az akkor mozgatja amikor valami hiba lép fel és átáll mechanikusra a rendszer. ez igaz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #670 Dátum: 2012. Június 09. - 07:45:44 » |
|
addig ok hogy scan 100 al lenulláztatom az adaptív értékeket de ez egyben az alapjárat állítás is? akkor az alapjárat tanítási eljárás melyik tipusokra volnatkozik??
igen állít azt is mivel itt NINCS alapjárati motor! Az alapjárati motorral rendelkezők esetén/1,8 lanos kalos nubira/ Az alapjárati tanulási eljárás benne van a szervizkönyvben. http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.htmlService Manual->Engine->Engine Controls->Diagnosis->Idle Learn Procedure Nincs feltüntetve ennél a pontnál, hogy csak az 1,8-asra vonatkozna. Mondjuk nálam sem működött az eljárás. Mi legyen Sebike? Javítsam ki, hogy csak az 1,8-as motorra vonatkozik? Ne téveszen meg több embert? Szerintem itt a fórumon még senkinek nem jött be ez a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #671 Dátum: 2012. Június 09. - 13:27:25 » |
|
már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt kész volt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere
Sziasztok! Nekem is vezérlést kell cserélnem mert elmúlt 5 éves de kevés kilométer van benne.Mindenképpen szimeringet is akarnak cserélni(főtengely,vezérműtengely-t) és egész napos munka lenne.Nektek mi a véleményetek?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 09. - 13:32:43 írta kakaos »
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #672 Dátum: 2012. Június 09. - 13:57:22 » |
|
már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt kész volt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere
Sziasztok! Nekem is vezérlést kell cserélnem mert elmúlt 5 éves de kevés kilométer van benne.Mindenképpen szimeringet is akarnak cserélni(főtengely,vezérműtengely-t) és egész napos munka lenne.Nektek mi a véleményetek? Nekem mikor cserélték a vezérlést nem cseréltek szimeringeket semmi gond nem volt vele. Talán jobb is ,mert az egyik munkatársam astráján vezérlés cserénél a főtengely szimeringet is cserélték pedig azzal sem volt gond ,és 20 ezer km után elkezdett szivárogni az olaj.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #673 Dátum: 2012. Június 09. - 15:33:09 » |
|
már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt kész volt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere
Sziasztok! Nekem is vezérlést kell cserélnem mert elmúlt 5 éves de kevés kilométer van benne.Mindenképpen szimeringet is akarnak cserélni(főtengely,vezérműtengely-t) és egész napos munka lenne.Nektek mi a véleményetek? ha nem folyik/szivárog felesleges volt olyan amin 50.000km nél szivárgott van olyan amin 180.000 nál se. Az egész nap az nagyon túlzó kényelmesen nem kapkodva megvan 2-2,5óra alatt és akkor el van pucolva minden./le szoktam mosogatni a vezérlésben a kerekeket is/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #674 Dátum: 2012. Június 16. - 15:04:03 » |
|
Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
|