Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 23:45:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377013 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #660 Dátum: 2012. Június 05. - 19:51:20 »

ne ezt jó tudni mert azt én is eljátszottam ami ott le van írva fojtószelep pucolás után. akkor az 1.4 16v motoron nem is kell tanítani semmit külön? vagy ha igen leirnád hogyan? mind1 péntekig még van idő addig még 1x korom oldó spreyvel kipucolom a fojtószelepet meg éjjelre lekötöm az akkut végülis nincs mit veszteni vele max a hibát Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #661 Dátum: 2012. Június 05. - 23:43:50 »

ne ezt jó tudni mert azt én is eljátszottam ami ott le van írva fojtószelep pucolás után. akkor az 1.4 16v motoron nem is kell tanítani semmit külön? vagy ha igen leirnád hogyan? mind1 péntekig még van idő addig még 1x korom oldó spreyvel kipucolom a fojtószelepet meg éjjelre lekötöm az akkut végülis nincs mit veszteni vele max a hibát Vigyorog

már többször leírtam SCAN100
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #662 Dátum: 2012. Június 06. - 08:39:29 »

Szediati, esetleg megpróbálhatnád Leoneléket (lehet km-ben több, mint Érd, de....), ők elég sok lacsit kezeltek az elmúlt időben. az 1.4esek meg érzékenyebbek, mint az 1.6osok sztem, legalábbis a statisztikáink alapján.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #663 Dátum: 2012. Június 06. - 08:58:37 »

Szediati, esetleg megpróbálhatnád Leoneléket (lehet km-ben több, mint Érd, de....), ők elég sok lacsit kezeltek az elmúlt időben. az 1.4esek meg érzékenyebbek, mint az 1.6osok sztem, legalábbis a statisztikáink alapján.

számok törvénye több az 1,4
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #664 Dátum: 2012. Június 06. - 10:39:36 »

Szediati, esetleg megpróbálhatnád Leoneléket (lehet km-ben több, mint Érd, de....), ők elég sok lacsit kezeltek az elmúlt időben. az 1.4esek meg érzékenyebbek, mint az 1.6osok sztem, legalábbis a statisztikáink alapján.

számok törvénye több az 1,4
ez is lehet, erre nem is gondoltam  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #665 Dátum: 2012. Június 06. - 12:06:17 »

addig ok hogy scan 100 al lenulláztatom az adaptív értékeket de ez egyben az alapjárat állítás is? akkor az alapjárat tanítási eljárás melyik tipusokra volnatkozik??
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #666 Dátum: 2012. Június 06. - 12:11:59 »

addig ok hogy scan 100 al lenulláztatom az adaptív értékeket de ez egyben az alapjárat állítás is? akkor az alapjárat tanítási eljárás melyik tipusokra volnatkozik??

igen állít azt is mivel itt NINCS alapjárati motor!
Az alapjárati motorral rendelkezők esetén/1,8 lanos kalos nubira/
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #667 Dátum: 2012. Június 06. - 13:34:24 »

értem. akkor  magyarul minden egyes fojtószelep pucolás után irány a chevy szerviz és scan 100 nullázás ugye?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #668 Dátum: 2012. Június 06. - 16:03:43 »

na újra kipucoltam a fojtószelepet féktisztítóval meg jól ki is törölgettem meg 10 óra hosszára le volt véve az akku saru. többet nem tok tenni majd pénteken kiderül mi a baja
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #669 Dátum: 2012. Június 06. - 17:05:03 »

néztem egy videót a youtubon a fojtószelep ház hibáról. ott arról beszél az emberke hogy van a bovden ami rámegy a fojtószelepre de alapesetben nem az mozgatja a pillangót hanem az  elektromotor. a bovden az akkor mozgatja amikor valami hiba lép fel és átáll mechanikusra a rendszer. ez igaz?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #670 Dátum: 2012. Június 09. - 07:45:44 »

addig ok hogy scan 100 al lenulláztatom az adaptív értékeket de ez egyben az alapjárat állítás is? akkor az alapjárat tanítási eljárás melyik tipusokra volnatkozik??

igen állít azt is mivel itt NINCS alapjárati motor!
Az alapjárati motorral rendelkezők esetén/1,8 lanos kalos nubira/
He
Az alapjárati tanulási eljárás benne van a szervizkönyvben.
http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
Service Manual->Engine->Engine Controls->Diagnosis->Idle Learn Procedure

Nincs feltüntetve ennél a pontnál, hogy csak az 1,8-asra vonatkozna. 
Mondjuk nálam sem működött az eljárás. Vigyorog

Mi legyen Sebike?
Javítsam ki, hogy csak az 1,8-as motorra vonatkozik? Ne téveszen meg több embert?
Szerintem itt a fórumon még senkinek nem jött be ez a dolog.
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #671 Dátum: 2012. Június 09. - 13:27:25 »

már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt kész volt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere

Sziasztok!
Nekem is vezérlést kell cserélnem mert elmúlt 5 éves de kevés kilométer van benne.Mindenképpen szimeringet is akarnak cserélni(főtengely,vezérműtengely-t) és egész napos munka lenne.Nektek mi a véleményetek?

« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 09. - 13:32:43 írta kakaos » Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #672 Dátum: 2012. Június 09. - 13:57:22 »

már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt kész volt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere

Sziasztok!
Nekem is vezérlést kell cserélnem mert elmúlt 5 éves de kevés kilométer van benne.Mindenképpen szimeringet is akarnak cserélni(főtengely,vezérműtengely-t) és egész napos munka lenne.Nektek mi a véleményetek?


Nekem mikor cserélték a vezérlést nem cseréltek szimeringeket semmi gond nem volt vele. Talán jobb is ,mert az egyik munkatársam astráján  vezérlés cserénél a főtengely szimeringet is cserélték pedig azzal sem volt gond  ,és 20 ezer km után elkezdett szivárogni az olaj. 
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #673 Dátum: 2012. Június 09. - 15:33:09 »

már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt kész volt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere

Sziasztok!
Nekem is vezérlést kell cserélnem mert elmúlt 5 éves de kevés kilométer van benne.Mindenképpen szimeringet is akarnak cserélni(főtengely,vezérműtengely-t) és egész napos munka lenne.Nektek mi a véleményetek?



ha nem folyik/szivárog felesleges volt olyan amin 50.000km nél szivárgott van olyan amin 180.000 nál se.
Az egész nap az nagyon túlzó kényelmesen nem kapkodva megvan 2-2,5óra alatt és akkor el van pucolva minden./le szoktam mosogatni a vezérlésben a kerekeket is/
Naplózva

70/4334431
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #674 Dátum: 2012. Június 16. - 15:04:03 »

Teljesen elment a motorereje az autómnak (hidegen és melegen ugyanaz), lassan reagál a gázadásra (értsd 3 sec pedálnyomás után). 3000 fordulat fölé terhelés alatt nem megy, nincs nyomaték, alapjárat ingadozik, mintha le akarna fulladni, gyorsulás alig, egyszóval használhatatlan lenne, de ezt csak benzinüzemben produkálja. Gázüzemben mint a rakéta. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!