Lacetti klub fórum
2024. Október 06. - 23:49:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 377026 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #645 Dátum: 2012. Június 04. - 19:57:30 »

akkor azt kérjem hogy töröljék a tanult értékeket? ez mennyibe kerül kb?

igen ha értetlenül néz rád akkor azt mond,hogy adaptív érték visszaállítása/ez van a scan menűjében/
ára kb mint 1 kiolvasásé
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #646 Dátum: 2012. Június 05. - 16:06:21 »

bejelentkeztem diagnosztikára elmondtam amiket leirtál azt mondta ilyenkor azt szokták csinálni illetve némelyik kocsinál beválik az akku pár órára levétele. azt mondta megnézi élö adatokat is illetve lehet frissíteni kell az adatbázisát. az nem tom mit jelent
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #647 Dátum: 2012. Június 05. - 16:38:58 »

érdemes az autó szoftverét a legújabb verzióra frissíttetni? mert ugy tudom az euro 4 az a szoftverben más nameg az egr kialakítása kicsivel más vagy ahhoz azért már komolyabb diagnosztika és szakértelem kell mint egy adaptív érték nullázáshoz?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #648 Dátum: 2012. Június 05. - 17:20:35 »

érdemes az autó szoftverét a legújabb verzióra frissíttetni? mert ugy tudom az euro 4 az a szoftverben más nameg az egr kialakítása kicsivel más vagy ahhoz azért már komolyabb diagnosztika és szakértelem kell mint egy adaptív érték nullázáshoz?
Euro3 és 4 nem csak szoftveresen különbözik. Nem lehet a két dolgot keverni (pl. más az üzemanyag mérő skálázása. Ennél izgalmasabb, hogy az ECU-k lábkiosztása sem teljesen azonos, ha nem csalnak az emlékeim).
Erősen furdalja az oldalamat, hogy milyen (szak? He)szerviz veti fel neked ezeket a dolgokat?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #649 Dátum: 2012. Június 05. - 17:28:53 »

nem vetették fel csak annyit mondtak hogy az adatbázisát lehet frissiteni kell azt nem tom mire érti. de én csak élő adatos diagnosztikát fogok kérni meg hogy az összes adaptív értéket nullázzák le. de azért ez fasza lesz hogy minden egyes fojtószelep meg egr pucolás után ezt meg kell ejteni 8 ropiért. sőt állitolag egyes autó márkáknál még gyertyacsere után sem árt.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #650 Dátum: 2012. Június 05. - 17:41:27 »

bejelentkeztem diagnosztikára elmondtam amiket leirtál azt mondta ilyenkor azt szokták csinálni illetve némelyik kocsinál beválik az akku pár órára levétele. azt mondta megnézi élö adatokat is illetve lehet frissíteni kell az adatbázisát. az nem tom mit jelent

milyen kontár helyen voltál?He
akksisarú levétel?
akkor nemigazán ismeri a műszer használatát és a kocsi működését,szoftverfrissítés nem létezik minden motorhoz,
az euro3 euro 4 nem csak szoftveresen különbözik hanem mechanikailag is pl motor!,egr szelep,motor kábelköteg ,ECM,üzemanyagszintjelző.
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #651 Dátum: 2012. Június 05. - 18:02:56 »

még nem voltam csak bejelentkeztem pénteken megyek. elmondtam telefonban hogy pucoltam egr szelepet meg fojtószelepet és néha rángat meg torpangat kis gáznál a kocsi illetve az alapjárat hol lassan esik vissza hol meg ugy lezuhan hirtelen hogy éppen le nem fullad. erre mondtam hogy az adaptív értékeket nullázzák le. azt mondta hogy azt szokták csinálni illetve egyes autótipusoknál az akku saru levétel pár órára ugyan ugy lenullázza az adaptív értékeket. mind 1 elmegyek péneken és csináltatok egy élő adatos diagnosztikát is nem e esetleg maga a fojtószelep poti vagy az alapjárati motor ****akodik mert nemrég dobott hibakódot az alapjárati potméter feszültség eltérés valami ilyesmit. meg lenulláztatok mindent. ha igy se javul meg és hibát se talál akkor passzolok. vákuum csöveket megnéztem a pipákat kicseréltem a map szenzoron mert kicsit ki voltak tágulva már, de nem javult. de az a marha érdekes hogy pl a mostani hűvös időben nem csinálja a torpangatást csak a meleg fülledt időben. ez magas hogy mért. mert ha a korrekciós érték a gondja akkor az nem csak melegben van elmenve nem?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #652 Dátum: 2012. Június 05. - 18:40:49 »

Tényleg nem árulod el, hogy hova viszed a kocsit?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #653 Dátum: 2012. Június 05. - 18:47:39 »

Érdre chevi és opel szerviz
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #654 Dátum: 2012. Június 05. - 18:48:54 »

már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt készvolt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #655 Dátum: 2012. Június 05. - 19:02:04 »

már voltam ott vezérmű szíj stb cserén. korrektek amúgy 1.5 óra alatt készvolt vez szíj feszítő vizpumpa laposszíj csere

meg lehet csinálni annyi idő alatt de akkor nem fogja elpucolgatni a vezérműkerekeket..
itt nincs külön alapjárati motor folytószelep poti sajnos hanem egy komplett egység ,ha viszont volt már rá hibakódod akkor felkészülhetsz egy cserére
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #656 Dátum: 2012. Június 05. - 19:13:36 »

na az frankó. de gondolom a diagnosztikából kiderül ha valami nem kerek. csak az nem vili hogy a külső hőmérsékletnek mi köze ahhoz hogy a hiba csak melegben jön elő. ilyen hüvösebb idöben mint a doxa ugy megy a motor is meg az alapjárat is jó. amikor meg ****akodik akkor motorfékről ujra gázt adva is ránt egy nagyon. most szép sima az átmenet is. remélem a nullázás megoldja.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #657 Dátum: 2012. Június 05. - 19:24:09 »

Én jártam úgy, hogy az akksisarut levettem éjszakára és a reggeli vis****akás után minden OK volt.. Meggyógyult az alapjárat is + a fordulatról visszaesés is. Az úgynevezett üresjárati tanulási eljárás viszont nem jött be.

Attention!
Nem mondtam, hogy szediati vagy más felhasználóknak is ez a megoldás! Ez csak saját tapasztalatom. Kacsint
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #658 Dátum: 2012. Június 05. - 19:41:11 »

Én jártam úgy, hogy az akksisarut levettem éjszakára és a reggeli vis****akás után minden OK volt.. Meggyógyult az alapjárat is + a fordulatról visszaesés is. Az úgynevezett üresjárati tanulási eljárás viszont nem jött be.

Attention!
Nem mondtam, hogy szediati vagy más felhasználóknak is ez a megoldás! Ez csak saját tapasztalatom. Kacsint

alapjáratot nem lehet az oldalon belinkelt módon tanítani az 1,4,16 os benzinmotoros lacettiken
Naplózva

70/4334431
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #659 Dátum: 2012. Június 05. - 19:50:23 »

Én jártam úgy, hogy az akksisarut levettem éjszakára és a reggeli vis****akás után minden OK volt.. Meggyógyult az alapjárat is + a fordulatról visszaesés is. Az úgynevezett üresjárati tanulási eljárás viszont nem jött be.

Attention!
Nem mondtam, hogy szediati vagy más felhasználóknak is ez a megoldás! Ez csak saját tapasztalatom. Kacsint

alapjáratot nem lehet az oldalon belinkelt módon tanítani az 1,4,16 os benzinmotoros lacettiken
Akkor biztos azért nem sikerült.. merthogy, nem lehet.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!