kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #45 Dátum: 2009. április 26. - 21:08:23 » |
|
mintha csak a szfvári szervizbe járnál, a galériába van 3 foto azt megnézed azért ha felemelik az autot elég szembe tünö holnap szerviz este megirom mit csináltak ha csinálnak valamit.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #46 Dátum: 2009. április 26. - 22:23:46 » |
|
Megnéztem. Hát basszus elég csúnya... Bár az olaj csalóka, nem biztos, hogy mennyiségben is jelentős. De mindenképp javíttatandó gariban.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #47 Dátum: 2009. április 27. - 17:27:38 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #48 Dátum: 2009. április 27. - 17:50:50 » |
|
Vidd vissza gari lejárta után,nefélj egyből tudni fogják hogy mi a baja.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #49 Dátum: 2009. április 27. - 20:58:16 » |
|
De ugye nem hitted el? UGYE NEM??? Ez nem normális egy új autónál! Ha van a közelben másik márkaszerviz vidd el szerintem oda, és próbáld meg rávenni őket a hiba javítására. Mondd el, hogy ahova eddig jártál, ott nem voltak hajlandóak foglalkozni vele. Háha meglátják a leendő ügyfelet benned, és megcsinálják. Mert ez csak egyre rosszabb lesz! És egy váltójavítás nem 2 Ft, meg a váltóolajszintet ellenőrizni/pótolgatni sem egyszerű. Hidd el, nekünk van jópár Lacettink, 1.4-1.6, 1.6 Automata, de ilyen egyik alatt sincsen. Ez nem olajgőz, ez tocsog a váltóolajban...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #50 Dátum: 2009. április 27. - 21:19:18 » |
|
erösen gondolkodok azon felviszem PESTRE végülis ott vetem mert itt hagyuk az a mult visza viszem a GYULAIhoz hát ha segitenek 4én ugyis szabadnapos leszek ja menyi idö ha cserélik csak kiváncsiságbol
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #51 Dátum: 2009. április 27. - 21:23:51 » |
|
HA van valahol ismeretség aki tud segiteni azt nagyon meg köszöném nem vagyok egy zseni autoszerelésböl igy simán átvágnak sajna.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #52 Dátum: 2009. április 27. - 21:52:50 » |
|
Esetleg csörögd fel a Gyulait, hogy hajlandóak-e foglalkozni vele gariban. Hogy ne utazz feleslegesen. Megkérdezek egy embert, hátha tud segíteni, de nem igérek semmit. Sajnos nekem is össze kellett vesznem a gombival meg a danubiával is, mert minket is mindig átvernek/hülyének néznek/lesz.rnak.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #53 Dátum: 2009. április 30. - 21:46:36 » |
|
HA van valahol ismeretség aki tud segiteni azt nagyon meg köszöném nem vagyok egy zseni autoszerelésböl igy simán átvágnak sajna. No! Találtam megoldást, ha érdekel dobj egy privit!
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #54 Dátum: 2009. Május 12. - 22:46:15 » |
|
Korábban volt szó itt a motor kiégetéséről... Na rájöttünk a legkiválóbb megoldásra! Elmondom. Van ugyebár a zöld kombink, amit a sérülések topikban írtam, hogy összetörték. 1 hónap javítást követően visszakaptuk a napokban, igazi igénytelen munka lett, kajla mindenhol ahol lehet, pedig a szerkezete nem sérült a kocsinak, csak sárvédő, lökös, géptető csere volt. Szóval mentem vele haza, közben azon gondolkodtam, hogy kellett volna üvölteni a szerelőkkel vagy sem az igénytelen munka miatt. Feltűnt, hogy nem megy a klíma, hívtam is a műhelyfőnököt. Miközben beszéltünk, néha (főleg elinduláskor) hallani véltem valami halk csörgést, sejtettem, hogy nem lesz jó vége. Na de mondom még pár km és otthon vagyok, majd megnézem látok-e valamit. Közben a csörgés egyre hangosabbá vált, majd pont mire hazaértem a házunk előtt hangos kerregésbe kezdett a motor, és kigyulladt az olajlámpa. Na ekkor villámgyors leállítást követően belenézek a motortérbe, hát csöpög el a hűtőfolyadék. Persze, hát sérült a hűtőrendszer a csattanáskor, ez sem sikerült jól megcsinálni - gondoltam. Na itt most ugrok 1-2 bekezdést a lényeg, hogy az egyik szerelő azt hitte, hogy a kocsi lábon ment el a szervizig, pedig nem, trailer vitte. Mivel a hűtőn nem volt jelentős külsérelmi nyom, és a kárfelvétel időpontjára a hűtőfolyadék elpárolgott a motortérből azt hitte, nem is sérült a hűtő. És nem is cserélték ki, de még csak meg sem javították. Visszaadták úgy, hogy alig néhány deciliter hűtőfolyadék volt a motorban. A kb. 14 km-es hazaúton az a pár deci is elcsöpögött, nem mintha ért volna valamit. A motor meg azért kezdett csörögni, mert levegő-olaj hűtésűvé vált, és forrt benne az olaj (ezért nem volt már a végén olajnyomás sem). Én hülye meg azt hittem, hogy életemben először egy korrektül megjavított autót tettek alám, és ilyesmi meg sem fordult a fejemben. Életem első kb. 1,5 millió kilométerében a hőfokmutató végig középen állt, valszeg már így égett bele a szemembe, francnak sem tűnt fel, hogy a vízhőfokmérő úgy lefejelte a piros sávot, csoda, hogy nem robbant fel a műszerfal... És amit nem fogtok elhinni: Semmi baja nem lett a motornak!!! Megjavították a hűtőt, feltöltötték és olyan gyönyörűen jár a motor, mint új korában. Egy biztos, ebben nem maradtak kiégetetlen lerakódások, nem lesz pechlámpás egy ideig... Viszont ismét megdöbbentem a Lacetti szívósságán. Miután elemcserékkel megúszta a Pezsó Partner felborítását és TK-ra törését, még ez a merénylet, és ezt is túlélte!
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #55 Dátum: 2009. Május 12. - 22:53:26 » |
|
Viszont haljon éhen az a mérnök ott a távoli Dél-Koreában, aki eldöntötte, hogy elég a hőfokmutató a Lacettibe, nem kell külön piros lámpa hozzá, de még a computer, ami egyébként kap motorhőmérséklet jelet, az sem dob be egy "check engine" pechlámpát sem, amikor a hőmérséklet 92 fok helyett hirtelen 1000 fok lesz... Persze minden másra lehet pechlámpát osztogatni.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #56 Dátum: 2009. Május 13. - 06:58:04 » |
|
Viszont haljon éhen az a mérnök ott a távoli Dél-Koreában, aki eldöntötte, hogy elég a hőfokmutató a Lacettibe, nem kell külön piros lámpa hozzá, de még a computer, ami egyébként kap motorhőmérséklet jelet, az sem dob be egy "check engine" pechlámpát sem, amikor a hőmérséklet 92 fok helyett hirtelen 1000 fok lesz... Persze minden másra lehet pechlámpát osztogatni. Szerintem a fene bánja ha csak 1 műszer van, de az legalább mutasson is néha változást, nem mindig ugyanazt. Ősrégi wareszban 4 db led volt. alsó sárga: bemelegedéskor. Felette zöld: amikor minden ok. Felette sárga: amikor oda kellett figyelni a hűtésre, vízszint ellenőrzés, esetleges tömítettség felülvizsgálat. Utána piros: amikor félreállás következett. Ez kb. 30 éves technika volt, megfizethető jó magyar 118 eFt-ért és nem milliókért...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #57 Dátum: 2009. Május 13. - 09:45:46 » |
|
Hát meg egy piros led kicsit feltűnőbb mint az, hogy a mutató picit arrébb áll a fekete műszerfalon...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #58 Dátum: 2009. Május 13. - 12:27:03 » |
|
Hát meg egy piros led kicsit feltűnőbb mint az, hogy a mutató picit arrébb áll a fekete műszerfalon...
De azért őszintén, ez nem volt tipikus hiba. Trehányság volt, nem konstrukciós hiba. akkor is illett volna átnézni a kocsit, ha nem láttak rajta külsérelmi nyomot. A folyadékszinteket szerintem, ha már egy szervizben van az autó, azt meg kéne nézni bizony. Bezzeg, ha pénzes szervizről van szó, még az ablakmosót is feltöltik több száz forintért. Nem koreai hiba volt ez, egyébként nagyon sok kocsinál van így, vagy műszer, vagy lámpa, együtt (jobb volna persze!) ritkán van.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #59 Dátum: 2009. Május 13. - 14:17:21 » |
|
Korábban volt szó itt a motor kiégetéséről... Na rájöttünk a legkiválóbb megoldásra! Elmondom. Van ugyebár a zöld kombink, amit a sérülések topikban írtam, hogy összetörték. 1 hónap javítást követően visszakaptuk a napokban, igazi igénytelen munka lett, kajla mindenhol ahol lehet, pedig a szerkezete nem sérült a kocsinak, csak sárvédő, lökös, géptető csere volt. Szóval mentem vele haza, közben azon gondolkodtam, hogy kellett volna üvölteni a szerelőkkel vagy sem az igénytelen munka miatt. Feltűnt, hogy nem megy a klíma, hívtam is a műhelyfőnököt. Miközben beszéltünk, néha (főleg elinduláskor) hallani véltem valami halk csörgést, sejtettem, hogy nem lesz jó vége. Na de mondom még pár km és otthon vagyok, majd megnézem látok-e valamit. Közben a csörgés egyre hangosabbá vált, majd pont mire hazaértem a házunk előtt hangos kerregésbe kezdett a motor, és kigyulladt az olajlámpa. Na ekkor villámgyors leállítást követően belenézek a motortérbe, hát csöpög el a hűtőfolyadék. Persze, hát sérült a hűtőrendszer a csattanáskor, ez sem sikerült jól megcsinálni - gondoltam. Na itt most ugrok 1-2 bekezdést a lényeg, hogy az egyik szerelő azt hitte, hogy a kocsi lábon ment el a szervizig, pedig nem, trailer vitte. Mivel a hűtőn nem volt jelentős külsérelmi nyom, és a kárfelvétel időpontjára a hűtőfolyadék elpárolgott a motortérből azt hitte, nem is sérült a hűtő. És nem is cserélték ki, de még csak meg sem javították. Visszaadták úgy, hogy alig néhány deciliter hűtőfolyadék volt a motorban. A kb. 14 km-es hazaúton az a pár deci is elcsöpögött, nem mintha ért volna valamit. A motor meg azért kezdett csörögni, mert levegő-olaj hűtésűvé vált, és forrt benne az olaj (ezért nem volt már a végén olajnyomás sem). Én hülye meg azt hittem, hogy életemben először egy korrektül megjavított autót tettek alám, és ilyesmi meg sem fordult a fejemben. Életem első kb. 1,5 millió kilométerében a hőfokmutató végig középen állt, valszeg már így égett bele a szemembe, francnak sem tűnt fel, hogy a vízhőfokmérő úgy lefejelte a piros sávot, csoda, hogy nem robbant fel a műszerfal... És amit nem fogtok elhinni: Semmi baja nem lett a motornak!!! Megjavították a hűtőt, feltöltötték és olyan gyönyörűen jár a motor, mint új korában. Egy biztos, ebben nem maradtak kiégetetlen lerakódások, nem lesz pechlámpás egy ideig... Viszont ismét megdöbbentem a Lacetti szívósságán. Miután elemcserékkel megúszta a Pezsó Partner felborítását és TK-ra törését, még ez a merénylet, és ezt is túlélte! A jó kis öntöttvas motorblokk... Képzeld el ugyanezt egy alu.blokkos csodával...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|