Sean
|
|
« Hozzászólás #195 Dátum: 2010. Március 02. - 12:44:27 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #196 Dátum: 2010. Március 02. - 13:09:46 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
De azért a féket, a kormányt felismered?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #197 Dátum: 2010. Március 02. - 13:18:53 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
De azért a féket, a kormányt felismered? A fék a kormány körül van..? - Na megyek inkább és dobolok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sean
|
|
« Hozzászólás #198 Dátum: 2010. Március 02. - 13:37:07 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
De azért a féket, a kormányt felismered? A fék a kormány körül van..? - Na megyek inkább és dobolok... sajnos a dobot apukám nem engedte mert hangos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #199 Dátum: 2010. Március 02. - 17:18:45 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Szűrő meglazult? Hmmm....olyat még nem láttam. Ha szépen meg van kenve a tömítőgumi olajfilmmel felrakás előtt, akkor meg lehet húzni majdnem még kézzel is, hogy ne legyen gond.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #200 Dátum: 2010. Március 02. - 21:30:45 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Szűrő meglazult? Hmmm....olyat még nem láttam. Ha szépen meg van kenve a tömítőgumi olajfilmmel felrakás előtt, akkor meg lehet húzni majdnem még kézzel is, hogy ne legyen gond. Előfordul néha, hogy a szervizben nem húzzák meg rendesen. Szerviz után én mindig ellenőrzöm (ha nem én csináltam ) meg úgy időnként érdemes rápillantani szvsz. Múltkor barátom kölcsönzős Bravojának furcsállottam a hangját. Megnéztem az olajszintet, hát a pálca már nem ért az olajba. Az olajszűrő alatt egyértelműen látszott hova lett a kenőanyag, később az is kiderült, hogy a szervizben nem rávaló szűrő került fel, ami nem ment rendesen a helyére... Majdnem motorgenerál lett belőle. Én amúgy a Lacsi felcsavarós olajszűrőjét egy darab csiszolóvászonnal körbetekerve szoktam megfogni. Így nem csúszik meg a kezem, könnyen lelazítom mert nagy erőt tudok kifejteni, visszafelé pedig pontosan érzem mekkora erővel csavartam meg. Persze ez sem mindig segít, amelyik autón nem férsz jól hozzá ott marad a spéci olajszűrő leszedő... De a Lacsi szerencsére nem ilyen
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Sean
|
|
« Hozzászólás #201 Dátum: 2010. Március 02. - 22:15:43 » |
|
Köszi a szűrőtippet,ugy néz ki az volt a ludas,erőteljesen meglazult fél év alatt!nekem eszembe sem jutott volna,bár ebbl is látszik jobban értek a zenéhez mint hogy mi miért van az autón!
Szűrő meglazult? Hmmm....olyat még nem láttam. Ha szépen meg van kenve a tömítőgumi olajfilmmel felrakás előtt, akkor meg lehet húzni majdnem még kézzel is, hogy ne legyen gond. Előfordul néha, hogy a szervizben nem húzzák meg rendesen. Szerviz után én mindig ellenőrzöm (ha nem én csináltam ) meg úgy időnként érdemes rápillantani szvsz. Múltkor barátom kölcsönzős Bravojának furcsállottam a hangját. Megnéztem az olajszintet, hát a pálca már nem ért az olajba. Az olajszűrő alatt egyértelműen látszott hova lett a kenőanyag, később az is kiderült, hogy a szervizben nem rávaló szűrő került fel, ami nem ment rendesen a helyére... Majdnem motorgenerál lett belőle. Én amúgy a Lacsi felcsavarós olajszűrőjét egy darab csiszolóvászonnal körbetekerve szoktam megfogni. Így nem csúszik meg a kezem, könnyen lelazítom mert nagy erőt tudok kifejteni, visszafelé pedig pontosan érzem mekkora erővel csavartam meg. Persze ez sem mindig segít, amelyik autón nem férsz jól hozzá ott marad a spéci olajszűrő leszedő... De a Lacsi szerencsére nem ilyen már nem szervizbe hordom,de legközelebb jobban odafigyelek a tag munkájára!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #202 Dátum: 2010. Március 19. - 11:21:08 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #203 Dátum: 2010. Március 19. - 11:27:09 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #204 Dátum: 2010. Március 19. - 11:35:05 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #205 Dátum: 2010. Március 19. - 11:37:11 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #206 Dátum: 2010. Március 19. - 12:30:05 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt. Ne kockáztass, cseréltesd! Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #207 Dátum: 2010. Március 19. - 14:26:22 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt. Ne kockáztass, cseréltesd! Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt. Nálunk a vízpumpa cserével együtt 70000,-HUF.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #208 Dátum: 2010. Március 19. - 15:22:01 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt. Ne kockáztass, cseréltesd! Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt. Nálunk a vízpumpa cserével együtt 70000,-HUF. Hát köszönöm a válaszokat. Igen jól hangzanak ezek az összegek.. Főleg, hogy ezenkívül esedékes az olajcsere, pollenszűrő csere, légszűrő tisztító trutyi vétel, üzemanyagszűrő csere, meg valami normális izzók előre. Bár ezek csak kisebb tételek, de sok kicsi sokra megy. Hurrá, itt a tavasz...A folyadékok ősszel még teljesen okék voltak. Amúgy pontosan mit takar egy komplett 60 ezres szervíz? Mert én mióta lejárt a gari, nem viszem a márkába, mert itt kóklerek vannak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #209 Dátum: 2010. Március 19. - 15:23:54 » |
|
Aszondja ja gépkönyv, hogy 60E-nél vezérműszíj csere. Ez kötelező, vagy ( kötelezően ) ajánlott, vagy csak ha úgy ítélődik. Mennyi szok lenni egy ilyen?
60000km v 4 év amelyik előbb bekövetkezik. Szakszervizbe nekem a 60000-es szerviz 90e.- volt. Balázs nekem a 60-ezres komplett nagyszerviz 74ezer volt Rudinál Én 67000-nél cseréltettem. És 50000 HUF volt. Ne kockáztass, cseréltesd! Nekem 2007 októberében Gödöllőn 85 ezer Ft volt. Nálunk a vízpumpa cserével együtt 70000,-HUF. Hát köszönöm a válaszokat. Igen jól hangzanak ezek az összegek.. Főleg, hogy ezenkívül esedékes az olajcsere, pollenszűrő csere, légszűrő tisztító trutyi vétel, üzemanyagszűrő csere, meg valami normális izzók előre. Bár ezek csak kisebb tételek, de sok kicsi sokra megy. Hurrá, itt a tavasz...A folyadékok ősszel még teljesen okék voltak. Amúgy pontosan mit takar egy komplett 60 ezres szervíz? Mert én mióta lejárt a gari, nem viszem a márkába, mert itt kóklerek vannak. Bocs srácok, de folytassuk a megfelelő helyen ezt a témát! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|