sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1320 Dátum: 2016. április 09. - 06:39:35 » |
|
Sziasztok!
Érdekelne, hogy találkozott-e már valaki azzal a jelenséggel, hogy a műanyag vezérmű fedél (belül valahol) beleér a vezérmű fogaskerékbe és érdekes - fordulatszámtól függően - különböző hangot hallat. Levettem a fedelet és nem elől hanem a motorra rögzített rész valahol a fogaskerék mögött ér bele. Főleg melegen kezdi el csinálni... elfáradt volna a műanyag és meggörbült? Nagyon kicsi a hely (néhány mm) a fedél és a kerék között. Ha megnyomom akkor elhallgat. Ki lehet ezt cserélni, kapni még ilyet? 12 éves Lacetti 1.4-es.
köszi hege
persze most volt vezérlés csere az autón nem? Sajnos nem.. már két éve volt... kb. jövőre lesz esedékes megint.. Akkor sürgőssen nèzesd meg mert valami ott elfáradt
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1321 Dátum: 2016. Június 02. - 07:53:08 » |
|
Sziasztok!
Nem tudom, hogy a megfelelő helyre írok-e, de sajnos nem találom hová írhatnám a kérdésem. Amikor megvettem az autót kb 3 éve, akkor kicsit meghajtottam és első körben eldurrant a termosztátház. Mint megtudtam, ez típushiba. Elérik a műanyag és ha megnövekszik a nyomás, szétlövi. (Korábban a hölgy, akié volt alapjáraton váltott el, ezért neki bírta). Azóta már helyi márkatársam is így járt. A kérdésem lényege, hogy kb hány évente érdemes cserélni a termosztátházat? A nyáron lesz egy hosszabb külföldi út és nem szeretném, hogy ott durranjon le róla. A jelenlegi kb 3 éves és 70 000 Km-t futott.
Köszönöm a válaszokat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1322 Dátum: 2016. Június 02. - 08:32:27 » |
|
Sziasztok!
Nem tudom, hogy a megfelelő helyre írok-e, de sajnos nem találom hová írhatnám a kérdésem. Amikor megvettem az autót kb 3 éve, akkor kicsit meghajtottam és első körben eldurrant a termosztátház. Mint megtudtam, ez típushiba. Elérik a műanyag és ha megnövekszik a nyomás, szétlövi. (Korábban a hölgy, akié volt alapjáraton váltott el, ezért neki bírta). Azóta már helyi márkatársam is így járt. A kérdésem lényege, hogy kb hány évente érdemes cserélni a termosztátházat? A nyáron lesz egy hosszabb külföldi út és nem szeretném, hogy ott durranjon le róla. A jelenlegi kb 3 éves és 70 000 Km-t futott.
Köszönöm a válaszokat!
nincs rá ajánlás de vezérléscserekor én mindig le szoktam cserélni a műanyagot fémre mert nincs rá ilyenkor + költség,de amúgy van előjel arra,hogy szét fog esni mert a peremnél vízkövesedik
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1323 Dátum: 2016. Június 03. - 08:18:22 » |
|
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1324 Dátum: 2016. Június 08. - 20:23:27 » |
|
Tök jó, hogy amikor olvasom a fórumon a problémákat, utánna biztosan nekem is jönni fog... A klíma javítást beelőzte a termosztátház csere.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1325 Dátum: 2016. Június 09. - 08:49:28 » |
|
Klíma kompresszorból a második adta meg magát nekem, rövid időn belül. A bontott sajnos ilyen lutri. Egyébként egy-két típushibától eltekintve teljesen jó ez a kocsi. Egy vele egyen árkategóriába és korba sorolt pl Astra G-hez viszonyítva klasszisokkal jobb. Inkább egy termosztát csere, mint sz@rrá rohadó kaszni, vagy olajzabáló Eco-Tech.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1326 Dátum: 2016. Június 09. - 18:01:15 » |
|
Azt, hogy eltűnt a belső küszöb, lehet sz@rrá rohadónak hívni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csdani1982
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Hozzászólás #1327 Dátum: 2016. Június 13. - 07:18:41 » |
|
Az enyém 2004-es. Rohadásnak nyoma sincs!!!! Az előző autóm, egy Renault volt, ami szintén nem rohadt sehol. 2002-es volt és jelenleg is rohadásmentes. Kizárólag a kipufogó végdobot kellett cserélni. Ha Neked lerohadt a Nubira-n/Lacetti-n a küszöb, akkor szerintem már törték korábban és valami vacak utángyártottat kapott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1328 Dátum: 2016. Június 13. - 08:53:05 » |
|
Az enyém 2004-es. Rohadásnak nyoma sincs!!!! Az előző autóm, egy Renault volt, ami szintén nem rohadt sehol. 2002-es volt és jelenleg is rohadásmentes. Kizárólag a kipufogó végdobot kellett cserélni. Ha Neked lerohadt a Nubira-n/Lacetti-n a küszöb, akkor szerintem már törték korábban és valami vacak utángyártottat kapott.
Sajnos bemegy a malaj a kerékdobból a dugót mellett, és bizony ki tudja rohasztani belülről a küszöböt, ahogy itt klubon belül többen is jártak. Az enyém is tele volt kosszal, de még időbe elejét sikerült venni a problémának. (Viszont ezt asszem nem a motorproblémák rovatban kellene folytatnunk.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1329 Dátum: 2016. Június 13. - 15:42:37 » |
|
A gond az az, hogy szalonból vettem és mindaddig nem volt gond, amíg tavaly ki nem nézett a lyuk belülről a küszöbön! Addigra a középső merevítés öklömnyi helyen eltűnt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1330 Dátum: 2016. Június 13. - 23:20:50 » |
|
A gond az az, hogy szalonból vettem és mindaddig nem volt gond, amíg tavaly ki nem nézett a lyuk belülről a küszöbön! Addigra a középső merevítés öklömnyi helyen eltűnt....
A rendszeres szervizek során ez nem látszott? Hogy vetted észre?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1331 Dátum: 2016. Június 14. - 07:13:56 » |
|
A gond az az, hogy szalonból vettem és mindaddig nem volt gond, amíg tavaly ki nem nézett a lyuk belülről a küszöbön! Addigra a középső merevítés öklömnyi helyen eltűnt....
pedig hallanod kellett volna,hogy lötyög a víz benne
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #1332 Dátum: 2016. Június 14. - 17:16:59 » |
|
Én hallottam múlt nyáron ,hogy lötyög a víz benne azonnal le is engedtem és kiszárítottam de sokat nem segített. Decemberben jobb oldali küszöb foltozás lett a vége.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1333 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 17:57:03 » |
|
Ellenőriztem a motorolajszintet hazaút előtt, erre látom, hogy bal oldalt olajos a generátor. A szint normális, a szelepfedélnél nem látok szivárgást. A másik, hogy megint hallok egy zörgést bizonyos fordulatnál egy pillanatig, mintha a kipufogó lenne lyukas vagy megint az egyik hővédő lemez engedte el magát. Otthon szerintem megnézetem Tamással.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1334 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 20:08:32 » |
|
Sziasztok. Egy olyan időszakos gondom van a kocsival, hogy kis gázpedál állásnál nèha ránt beszaggat a motor. Ma is mentünk olyan 2000 fordulaton városban ès akkorát rántott majdnem lefejeltem a szèlvèdőt. Klíma is ment. De klima nèlkül is tapasztaltam már. Illetve a budai hegyekben az emelkedőkön felfelè 4 szemèllyel masszívan csörög a motor mint amikor nagy az előgyújtás. Nem tudom összefügg e a kettő hiba. Üzemanyag szűrőt most cserèltem gyertyakábelekben 1-2 ezer km van, lekötöttem a katalizátort belenèztem annak semmi baja nincs öszetörve sem eldugulva. Vákuumcsövek nincsenek elrepedve sehol, folytószelep tiszta. Valakinek van esetleg tippje? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|