Lacetti klub fórum
2024. Június 23. - 04:30:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 366656 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1260 Dátum: 2015. Június 04. - 15:11:18 »

Szerintem ez az összeg nem is vészes. Barátom 1999-es 1.3-as Swiftjében most kellett injektorszelepet cserélni, akciósan 31500 Ft csak az alkatrész (egyébként a Suzukik egyik betegsége ez). Az autó ér 200ezret kb. Egy diesel javítási költségéhez képest meg tényleg elenyésző.
Én 6 és fél évig teljesen gondmentesen jártam a kocsimmal, a kötelező cserélendőkön kívül addig nem kellett hozzányúlni. Tavaly október óta viszont már több hiba volt (hátsó fék beszorulása, szelepfedéltömítés cseréje, rezgőcsere, legutóbb pedig a bal hátsó kézifék ragadt be), de ezek összesen sem érték el a 100ezer forintot mindennel együtt. Nem kevés, de melyik autóra nem kell költeni az idő múlásával? Csak az a nem mindegy, hogy mennyit.
Érdemes ezt is elolvasni: http://totalcar.hu/autok/suzuki/swift_1989/ne_hazudj_suzukis_tudom_hogy_hazudsz/
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1261 Dátum: 2015. Június 04. - 15:28:12 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1262 Dátum: 2015. Június 04. - 15:30:37 »

Hívtak a szervizből. A vezérműtengely jeladóm a rossz, de elvileg míg a főtengely jeladó működik, addig az autó megy, csak világít a lámpa.
Az alkatrész amit cserélni kéne negyvenikszezer, amiből 10% kedvezményt adnának. Maradtunk annyiban, hogy világít a lámpa, ott rohadjon meg.

Már bocsánat, de egyre erősebb az érzésem, hogy ez az autó egy hulladék, és nem éri meg költeni rá. Nem szeretek eldobni dolgokat, nem szeretem a gagyi, tökéletlen megoldásokat, de innentől kezdve nem törekszek a műszaki tökéletességére. Menjen. Ha nem megy, megy. A háztól -.-
(boccs, ez már off volt)



Nem értelek 12éves korára kell az autóra költeni és az neked akkor egy rakat **** vegyél akkor egy német francia hulladékot és amit erre költöttél 5-6 év alatt arra 1 év alatt többet kell akkor arra mint mondasz amúgy a jeladóra horror ára mondat nagyon!
Utángyártott Delphi jeladó 1db van belőle a nagykerben 15.000Ft olasz ERA 10.000 gyári 40.000
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 04. - 15:41:32 írta sebike » Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1263 Dátum: 2015. Június 04. - 15:33:07 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.

nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1264 Dátum: 2015. Június 04. - 15:52:29 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Legyen szerencséd, főképp, hogy dieselre cseréled. 1.3 vagy 1.7?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1265 Dátum: 2015. Június 04. - 15:58:21 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Legyen szerencséd, főképp, hogy dieselre cseréled. 1.3 vagy 1.7?

egy "agyonhajtott" 1.7DTI 75.000KM es példányára
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1266 Dátum: 2015. Június 04. - 16:01:04 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.

nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom

Annyira még nem özönvíz.  Mosolyog Most csak a néha előforduló egyenelten alapjárati és terhelésnél a gázadásra történő fuldoklás, valamint a bal első fék nyikorgása amit nagy valószínűséggel a kikopott kengyelfuratok miatt mocorgó féknyereg okozhat. Más jelenleg nincs. Mosolyog

Szerintem vannak olyanok akik a kötelező karbantartást is kihagyják, lásd a két HB tulaját február környékén, kb. csoda volt, hogy még megy az a kocsi. Mosolyog
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1267 Dátum: 2015. Június 04. - 16:03:11 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.
Legyen szerencséd, főképp, hogy dieselre cseréled. 1.3 vagy 1.7?

egy "agyonhajtott" 1.7DTI 75.000KM es példányára

Ja, adagolós gázolajos bádog-büdöge, kemény 75.000 km-mel és maximálisan dokumentált németországi előélettel, évi kb. 6-7000 km-es átlag futással.
Valóban "rommá hajtott" példány.  Lehet az 5. sebességfokozat még nincs is bekoptatva.  Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 04. - 16:05:27 írta kubu87 » Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1268 Dátum: 2015. Június 04. - 16:05:52 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.

nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom

Annyira még nem özönvíz.  Mosolyog Most csak a néha előforduló egyenelten alapjárati és terhelésnél a gázadásra történő fuldoklás, valamint a bal első fék nyikorgása amit nagy valószínűséggel a kikopott kengyelfuratok miatt mocorgó féknyereg okozhat. Más jelenleg nincs. Mosolyog

Szerintem vannak olyanok akik a kötelező karbantartást is kihagyják, lásd a kék HB tulaját február környékén, kb. csoda volt, hogy még megy az a kocsi. Mosolyog
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1269 Dátum: 2015. Június 04. - 16:06:53 »

Hoppá, az előbb véletlenül a "Módosítás" helyett berakta még egyszer az üzenetemet...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1270 Dátum: 2015. Június 04. - 16:17:25 »

Nem vészes, de ha valaki folyamatosan szembesül valami idegörlő hibajelenséggel, értem ez alatt, hogy egyet megold (értsd kifizeti a javítás költségeit) és rögtön jön két másik hiba, mire azok végére is pont kerül (ismét egy rakás pénz) addigra megint jön más... Én is kb. tavaly nyár óta szopok a kocsimmal, ezért cserélem Sebikénél egy gázolajos Merivára.

nálad elindult az özönvíz ,de mint tudjuk nem mindegy a kiindulási alap sajnos az ügyfeleim többségét csak a kötelező szervizeléseken látom

Annyira még nem özönvíz.  Mosolyog Most csak a néha előforduló egyenelten alapjárati és terhelésnél a gázadásra történő fuldoklás, valamint a bal első fék nyikorgása amit nagy valószínűséggel a kikopott kengyelfuratok miatt mocorgó féknyereg okozhat. Más jelenleg nincs. Mosolyog

Szerintem vannak olyanok akik a kötelező karbantartást is kihagyják, lásd a két HB tulaját február környékén, kb. csoda volt, hogy még megy az a kocsi. Mosolyog

azóta se láttam de a termosztát szerintem már szétesett neki ,akkor szóltam,hogy szivárog"ráér az még"
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1271 Dátum: 2015. Június 04. - 17:51:57 »

Nem zavar, hogy egy autóra költeni kell. Szerencsére enni is tudok mellette. De az, hogy ahogy a kocsi elmúlt 10 éves, varázsütésre jönnek elő, havi szinten a 30-40-50 ezres problémák, az zavar. Egy darabig tolja bele az ember a pénzt, aztán eljön a pont, hogy nem érdekli. Na nálam most jött el. Olajat, stb. kap, a többit majd ha nem megy.

Nem vagyok hajlandó talicskázni a pénzt egy nulla értékű valamibe. Meg amennyit mostanában ****akodtam vele, annyi plusz időből akár buszozhattam is volna.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1272 Dátum: 2015. Június 05. - 12:13:26 »

Nem zavar, hogy egy autóra költeni kell. Szerencsére enni is tudok mellette. De az, hogy ahogy a kocsi elmúlt 10 éves, varázsütésre jönnek elő, havi szinten a 30-40-50 ezres problémák, az zavar. Egy darabig tolja bele az ember a pénzt, aztán eljön a pont, hogy nem érdekli. Na nálam most jött el. Olajat, stb. kap, a többit majd ha nem megy.

Nem vagyok hajlandó talicskázni a pénzt egy nulla értékű valamibe. Meg amennyit mostanában ****akodtam vele, annyi plusz időből akár buszozhattam is volna.

nem varázsütésre jönnek a problémák hanem ott voltak csak a karbantartás vagy a hiánya.... 
Ez a hozzáállás  vezet oda,hogy a kis hibából nagy hiba lesz és az sokkal drágább lesz 
Mik azok a havi 3-50 ezres hibák??
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1273 Dátum: 2015. Június 05. - 13:06:22 »

nem varázsütésre jönnek a problémák hanem ott voltak csak a karbantartás vagy a hiánya.... 
Ez a hozzáállás  vezet oda,hogy a kis hibából nagy hiba lesz és az sokkal drágább lesz 
Mik azok a havi 3-50 ezres hibák??

http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=300.7710 <- itt válaszoltam.
Naplózva
roberto075
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #1274 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 11:01:53 »

Sziasztok,

Az elmúlt három hétben kétszer fordult elő, hogy hidegindításnál nem indult elsőre a Lacsi, csak harmadik próbálkozásra.

Önindító, akksi rendben,  forgatta de csak köszörült és néha brummantott egyet-egyet.

Mire utalhat e jelenség?

A gyertyák, pipák ~ 15 000 km.-en belül voltak cserélve, az EGR le van falazva.



Előre is köszönöm:

Roberto
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!