Lacetti klub fórum
2024. Június 23. - 20:49:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 366732 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1215 Dátum: 2015. Február 26. - 20:14:37 »

Miért egyértelmű hiba okozó az olajos vezérműszíj?
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1216 Dátum: 2015. Február 26. - 20:34:11 »

~20-25.000 km-es vezérműszíjam van, úgyhogy nem akarom még cserélni. Természetesen az a szerelő, aki ezt a cserét végrehajtotta is elfelejtett szólni.

Mondjuk azóta nála sem voltam (nem ezért, csak untam mindig kárpitot takarítani utána, meg olykor azt sem csinálta meg, amit kértem).
Nekem direkt szólt a szerelő, hogy elenyésző összeg a két szimering cseréje, legalábbis a teljes összeghez képest, ráadásul így nem kell majd újból megbontani és nem áll megint az autó 1 napot. Ha jól emlékszem a kettő együtt 4000 Ft volt. Anno még a Renault19-emnél kellett volna cserélni, a gyári alkatrész 1500 ft lett volna, míg a csere költsége 15ezer, mert annál az egész motort meg kellett dönteni ahhoz, hogy hozzáférjenek.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1217 Dátum: 2015. Február 26. - 20:47:18 »

~20-25.000 km-es vezérműszíjam van, úgyhogy nem akarom még cserélni. Természetesen az a szerelő, aki ezt a cserét végrehajtotta is elfelejtett szólni.

Mondjuk azóta nála sem voltam (nem ezért, csak untam mindig kárpitot takarítani utána, meg olykor azt sem csinálta meg, amit kértem).

Amíg csak éppen szivárog, és nincs friss olajcsepp a kocsi alatt, addig szerintem nem érdemes izgulni, és rendszeresen figyelj rá, és ha kibírja következő vezérműszíj cseréig, akkor egy kanyarral azt is cseréltesd. Ha elkezdődik a csepegés, akkor hozd előbbre a cseréket, mielőtt menet közben kidolgozza az összes olajat és megsütöd a motort.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 26. - 20:50:57 írta kubu87 » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1218 Dátum: 2015. Február 26. - 21:02:45 »

~20-25.000 km-es vezérműszíjam van, úgyhogy nem akarom még cserélni. Természetesen az a szerelő, aki ezt a cserét végrehajtotta is elfelejtett szólni.

Mondjuk azóta nála sem voltam (nem ezért, csak untam mindig kárpitot takarítani utána, meg olykor azt sem csinálta meg, amit kértem).
Nekem direkt szólt a szerelő, hogy elenyésző összeg a két szimering cseréje, legalábbis a teljes összeghez képest, ráadásul így nem kell majd újból megbontani és nem áll megint az autó 1 napot. Ha jól emlékszem a kettő együtt 4000 Ft volt. Anno még a Renault19-emnél kellett volna cserélni, a gyári alkatrész 1500 ft lett volna, míg a csere költsége 15ezer, mert annál az egész motort meg kellett dönteni ahhoz, hogy hozzáférjenek.

2 szimering??
akkor csak a vezérműtengelyt cserélték a főtengelyt nem..
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1219 Dátum: 2015. Február 27. - 08:02:36 »

~20-25.000 km-es vezérműszíjam van, úgyhogy nem akarom még cserélni. Természetesen az a szerelő, aki ezt a cserét végrehajtotta is elfelejtett szólni.

Mondjuk azóta nála sem voltam (nem ezért, csak untam mindig kárpitot takarítani utána, meg olykor azt sem csinálta meg, amit kértem).
Nekem direkt szólt a szerelő, hogy elenyésző összeg a két szimering cseréje, legalábbis a teljes összeghez képest, ráadásul így nem kell majd újból megbontani és nem áll megint az autó 1 napot. Ha jól emlékszem a kettő együtt 4000 Ft volt. Anno még a Renault19-emnél kellett volna cserélni, a gyári alkatrész 1500 ft lett volna, míg a csere költsége 15ezer, mert annál az egész motort meg kellett dönteni ahhoz, hogy hozzáférjenek.

2 szimering??
akkor csak a vezérműtengelyt cserélték a főtengelyt nem..
Nem emlékszem pontosan (sajnos), de lehet hogy több volt. Annyit mondott akkor, hogy mindegyiket kicserélik, ha kérem. Én kértem, mert nekem fontos, hogy ne kelljen állnia az autónak. Összesen 80ezer volt akkor a költség, vezérmű, olaj, szűrők, gyertyák, fékolaj, vízpumpa.
Egyébként ha megbontják a vezérlést, akkor azt már nem teszik vissza, legalábbis a szíjat gondolom nem. Vagy tévednék?
Ha szivárog a szelepfedéltömítésnél az olaj, akkor tényleg beszivároghat a vezérműszíjra is és cserélni kell? Nekem most már nincs ezzel gondom, csak érdekelne a dolog.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1220 Dátum: 2015. Február 27. - 08:20:59 »

Extrém eseteben talán. Amúgy két hete Sebikénél láttunk egy elhanyagolt HB Lacettit... Öregem... nem lehetett látni a motorblokkot a szelepfedélen kidolgozott olajtól és egyéb szmötyitől, kocsi alatt a kb. egy óra állás alatt friss olajcseppek. Egy tankerhajó olajömlése egyszerű kis szivárgásnak tűnt volna, ehhez képest... A műanyag termosztátházat csak a szentlélek és a vízkő tartotta össze, valószínűleg non-stop nyitva van már 2 éve az EGR-szelep is csak, hogy a legszembetűnőbbeket említsem.

És a fickó ilyen állapotban jár-kel a kocsival... Ha ezt a tortúrát kibírta eddig az a motor, szerintem megnyugodhatsz. Vigyorog
Ja és a fickó csak egy eltört hátsó szélvédőmosócső renoválásra ugrott be...

Másik kérdésedre visszatérve, értelmes szerelő a lebontott vezérműszíjat nem rakja vissza, még akkor sem, ha egyébként nem tűnik túlzottan elnyűttnek, a gátlástalan kókler végletet pedig azt hiszem nem kell ecsetelnem.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1221 Dátum: 2015. Február 27. - 08:41:23 »

Na jól van, azt hiszem akkor egyelőre marad a rátekintgetés.

Illetve ha beviszem a márkaszervizbe fékolaj cserére, akkor majd megkérdem mennyiért vállalják be.
Ha már áll az autó, meg ha előbb-utóbb úgyis meg kéne csinálni, akkor tudjuk le egyszerre.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1222 Dátum: 2015. Március 19. - 16:49:21 »

Használatba vettem az autót. Mondja a gyerek, hogy tankolás elött (mint ma is, megvárt vele, hát nem rendes?) rendszeresen előfordul, hogy hiába nyomja a gázt, nem pörög  fel a motor, mintha nem menne egy, vagy két henger. Én is megtapasztaltam ma.Hangsúlyozom: akkor amikor már nem sok benzin van benne, de a csórójelző még nem vivilágí. Pechlámpa nincs.

Azt hiszem kezdhetek új üzemanyag szivattyúban gondolkodni. 96000 megtett km után.

Drága egy autó....😡
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1223 Dátum: 2015. Március 19. - 19:05:14 »

Használatba vettem az autót. Mondja a gyerek, hogy tankolás elött (mint ma is, megvárt vele, hát nem rendes?) rendszeresen előfordul, hogy hiába nyomja a gázt, nem pörög  fel a motor, mintha nem menne egy, vagy két henger. Én is megtapasztaltam ma.Hangsúlyozom: akkor amikor már nem sok benzin van benne, de a csórójelző még nem vivilágí. Pechlámpa nincs.

Azt hiszem kezdhetek új üzemanyag szivattyúban gondolkodni. 96000 megtett km után.

Drága egy autó....😡

árt a sok állás neki
amúgy van komplett szívattyú polcon
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1224 Dátum: 2015. Március 20. - 00:39:11 »

Használatba vettem az autót. Mondja a gyerek, hogy tankolás elött (mint ma is, megvárt vele, hát nem rendes?) rendszeresen előfordul, hogy hiába nyomja a gázt, nem pörög  fel a motor, mintha nem menne egy, vagy két henger. Én is megtapasztaltam ma.Hangsúlyozom: akkor amikor már nem sok benzin van benne, de a csórójelző még nem vivilágí. Pechlámpa nincs.

Azt hiszem kezdhetek új üzemanyag szivattyúban gondolkodni. 96000 megtett km után.

Drága egy autó....😡

árt a sok állás neki
amúgy van komplett szívattyú polcon
Mentek vele, a fiam használta. Olyan havi 250-300 km. Hetente mozgatva volt.
De szerinted szivattyú (így látatlanban)? Mert megtankoltam, erre akkor is csinálta. Mintha nem mennének hengerek, aztán megindul... De check lámpa, na az nincs.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1225 Dátum: 2015. Március 20. - 08:23:36 »

Használatba vettem az autót. Mondja a gyerek, hogy tankolás elött (mint ma is, megvárt vele, hát nem rendes?) rendszeresen előfordul, hogy hiába nyomja a gázt, nem pörög  fel a motor, mintha nem menne egy, vagy két henger. Én is megtapasztaltam ma.Hangsúlyozom: akkor amikor már nem sok benzin van benne, de a csórójelző még nem vivilágí. Pechlámpa nincs.

Azt hiszem kezdhetek új üzemanyag szivattyúban gondolkodni. 96000 megtett km után.

Drága egy autó....😡

árt a sok állás neki
amúgy van komplett szívattyú polcon
Mentek vele, a fiam használta. Olyan havi 250-300 km. Hetente mozgatva volt.
De szerinted szivattyú (így látatlanban)? Mert megtankoltam, erre akkor is csinálta. Mintha nem mennének hengerek, aztán megindul... De check lámpa, na az nincs.

látatlanba nehéz,havi 2-300km az semmi,lehet az ac műanyag csöve is.. de bármi
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1226 Dátum: 2015. Március 20. - 08:26:21 »

Használatba vettem az autót. Mondja a gyerek, hogy tankolás elött (mint ma is, megvárt vele, hát nem rendes?) rendszeresen előfordul, hogy hiába nyomja a gázt, nem pörög  fel a motor, mintha nem menne egy, vagy két henger. Én is megtapasztaltam ma.Hangsúlyozom: akkor amikor már nem sok benzin van benne, de a csórójelző még nem vivilágí. Pechlámpa nincs.

Azt hiszem kezdhetek új üzemanyag szivattyúban gondolkodni. 96000 megtett km után.

Drága egy autó....😡

árt a sok állás neki
amúgy van komplett szívattyú polcon
Mentek vele, a fiam használta. Olyan havi 250-300 km. Hetente mozgatva volt.
De szerinted szivattyú (így látatlanban)? Mert megtankoltam, erre akkor is csinálta. Mintha nem mennének hengerek, aztán megindul... De check lámpa, na az nincs.

látatlanba nehéz,havi 2-300km az semmi,lehet az ac műanyag csöve is.. de bármi
Ez van, de legalább nem állt be a fék. Meg mozgatva volt. Majd elviszem szervizbe, ha kapok egy kis levegőt. Tudom, az állás egy autónak sem jó, de ennyi mozgatást tudtam megoldani a tél folyamán.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1227 Dátum: 2015. Március 20. - 11:47:58 »

Az enyém "mozog" bőven, sokszor 3000 f/perc felett is, mégis nagyon hasonló a hibajelenség. Alapjárat nem szokott néha bohóckodni ezen felül, checklámpa nélkül???

Értem ez alatt, pl. a következő szituációt: Budapest, Pesti alsó rakpart, reggel negyed 8 körül szép sorban gurulnak az autók, 2-esben viszonylag odalépve neki, hogy felgyorsuljak az átlag 35-40 km/ó guruláshoz, hirtelen kidobva a váltót üresbe, mert hírtelen megakad a sor gurulása valamiért és a fordulat beesik az alapjárat alá, aztán az ECU vis****úgja. Vagy a másik szituáció: alapjáraton pöfög a kocsi, pl. egy piros lámpánál, egyszercsak elkezd remegni az egész Betlehem és fuldoklik a motor, szembetűnően leng a fordulatszámmérő a lefulladás közeli fordulattól kb. 750-800 fordulat között. 

Ha esetleg van valami kézzelfogható hibaok, amit a szerviz feltár, azt légy szíves oszd meg, egy újabb tipp mindig jól jön. Mosolyog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1228 Dátum: 2015. Március 20. - 11:54:52 »

Nekem hasonló jelenség volt addig, amíg ki nem derült, hogy a szelepfedél tömítés cserére szorul. Amikor előjöttek ezek a jelenségek, még nem volt látható nyoma olajszivárgásnak a leömlőn és máshol sem. Csere után viszont többet eddig még nem fordult elő ilyen.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1229 Dátum: 2015. Március 20. - 14:02:45 »

Na, megjött  a lechlámpa. Jelenség fokozódott: alapjárat van, de nem mindig tudom menet közben 2000 fordulat fölé vinni a fordulatot. Sebességben meg egyáltalán nem.
Szelepfedél tömítés két éve volt cserélve, gyárira.
Nem tudom, mi ez, a szervíztől 30 km-re vagyok.

Szerintem ez más lesz, mint Kubu hibája, kb. két hete észlelte a gyerek, tegnap én is, ma meg már menni sem akar._
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!