Lacetti klub fórum
2024. Június 28. - 06:48:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 367223 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1185 Dátum: 2014. Október 14. - 23:19:54 »

Vidd el Sebikéhez. Nincs csillivilli műhelye, de legalább ért hozzá és ha valami drága alkatrészt kellene cserélni, legalább meg tudja rendelni, akár kedvezménnyel. Pécstől nincs messze, én 85 km-ről hordom hozzá az autót. De megéri, mert egy üzembiztos autóm van! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1186 Dátum: 2014. Október 15. - 20:55:53 »

Üdv fórumozók!

1.4 Lacettim van, 180ezer km-rel. Hónapok óta fennálló problémámban szeretném a segítségeteket kérni: Menet közben, véletlenszerűen elmegy a kocsi ereje, ingadozik (ritmusosan pulzál) az alapjárat, időnként leáll a motor, és nem tudjuk mi lehet a baja.
Pillangószelep kitisztítva, vákuumcsövek rendben, gyertyák, gyertyakábelek újak, nem hengerfejes, kompresszió tizedre egyforma a 4 hengerben, egr ledugózva, lambda szondák kimérve, szépen működnek. Szelepcseréről nem tudok, mert 7 évesen került hozzám a kocsi, de 3 éve nálam van, és semmi baja nem volt eddig.

A jelenség:
https://www.youtube.com/watch?v=w4bKhbhHC24
https://www.youtube.com/watch?v=RVE_F4jxQ5w

KÉRLEK, ha valakinek van ötlete, ossza meg velem, mert sok ezer ft ment el már rá fölöslegesen, és nem üzembiztos!

Nagyon köszönöm előre is!

Falsot is beszívhat valahol....
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #1187 Dátum: 2014. Október 31. - 13:44:10 »

MAP szenzort húz le, úgy nézd az alapjáratot.

Üdv,
Naplózva
lenszkij
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #1188 Dátum: 2014. November 01. - 18:55:06 »

Üdv a topiclakóknak!

A hozzáértők véleményét szeretném kérni.
Adott egy 1.4 - es benzines Lacetti, közel 40e km - el. (A futás tuti, újkorától nálam van.) Az autó 2008 decemberi. Nemsokára szervizre kerül a sor. (A kis futás miatt eltolódott a szerizciklusom.)

Ami a kérdés: kérjem-e a vezérműhajtás cseréjét? Spórolás kontra nyugalom......

 He

Tapasztalat van valakinél ezen a téren? A gyári előirat nagyon szigorúan hangzik. (4 év / 60 ekm)
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 03. - 20:51:52 írta lenszkij » Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1189 Dátum: 2014. November 01. - 19:10:19 »

Üdv a topiclakóknak!

A hozzáértők véleményét szeretném kérni.
Adott egy 1.4 - es benzines Lacetti, közel 40e km - el. (A futás tuti, újkorától nálam van.) Az autó 2008 decemberi. Nemsokára szervizre kerül a sor. (A kis futás miatt eltolódott a szerizciklusom.)

Ami a kérdés: kérjem-e a vezérműhajtás cseréjét? Spórolás kontra nyugalom......

 He

Tapasztalat van valakinél ezen a téren? A gyári előirat nagyon szigorúan hangzik. (4 év / 60 év)
6 évnél Én már cseréltetném 110%!!!
Drága a javítás, ha elszáll valami...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1190 Dátum: 2014. November 01. - 19:45:19 »

Üdv a topiclakóknak!

A hozzáértők véleményét szeretném kérni.
Adott egy 1.4 - es benzines Lacetti, közel 40e km - el. (A futás tuti, újkorától nálam van.) Az autó 2008 decemberi. Nemsokára szervizre kerül a sor. (A kis futás miatt eltolódott a szerizciklusom.)

Ami a kérdés: kérjem-e a vezérműhajtás cseréjét? Spórolás kontra nyugalom......

 He

Tapasztalat van valakinél ezen a téren? A gyári előirat nagyon szigorúan hangzik. (4 év / 60 év)

nem szigorú
lehet kisérletezni mit bír és a végén beleburítasz 250.000ft ot  a 40.000 helyett
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1191 Dátum: 2014. November 01. - 22:07:02 »

Nekem pl a vezérműszíjon látott múltkor a szerelő pár repedezést, pedig még csak 27 ezer km van benne. Azt javasolta, hogy esetleg a következő olajcserekor lehetne cserélni. Az biztos, hogy nem fogom megvárni, hogy baj legyen, inkább tavasszal cseréltetem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1192 Dátum: 2014. November 02. - 00:05:34 »

Nekem pl a vezérműszíjon látott múltkor a szerelő pár repedezést, pedig még csak 27 ezer km van benne. Azt javasolta, hogy esetleg a következő olajcserekor lehetne cserélni. Az biztos, hogy nem fogom megvárni, hogy baj legyen, inkább tavasszal cseréltetem.

4év 60.000km az a maximum amit el lehet vele menni 30.000km enként ellenörzés elő van írva
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1193 Dátum: 2014. November 03. - 01:26:55 »

Nálam több, mint 5 évesen 52000-nél lett először vezérlés csere. Látszatra nem volt baja a szíjnak. Azóta változtak a használati körülmények.  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Most volt a második, már csak 3 év telt el és 56000km. Vízpumpa kicsit hangos volt mindkét esetben. Ha így megy tovább, a következő két év múlva lesz esedékes!  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1194 Dátum: 2014. November 03. - 07:36:23 »

Az enyém is 2008-as, februári. 5 évesen szintén 52ezer kilométernél volt csere, a szerelő szerint még tökéletes állapotban volt minden alkatrész, de inkább nem kockáztattam. Lehet hogy elment volna még 1 évet, de mivel azóta havonta 1500 km-t megyek, így nem vártam tovább.
Naplózva
lenszkij
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #1195 Dátum: 2014. November 03. - 21:47:47 »

Üdv a topiclakóknak!

A hozzáértők véleményét szeretném kérni.
Adott egy 1.4 - es benzines Lacetti, közel 40e km - el. (A futás tuti, újkorától nálam van.) Az autó 2008 decemberi. Nemsokára szervizre kerül a sor. (A kis futás miatt eltolódott a szerizciklusom.)

Ami a kérdés: kérjem-e a vezérműhajtás cseréjét? Spórolás kontra nyugalom......

 He

Tapasztalat van valakinél ezen a téren? A gyári előirat nagyon szigorúan hangzik. (4 év / 60 ekm)


Well, igazából ilyen véleményekre számítottam, és én is így vélekedem.
Csak gondoltam hátha akad egy önfeláldozó topictárs, aki "csak a testemen keresztül!" felkiáltással az autóm elé veti magát, engem megmentve a vezérműcserétől   Mosolyog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1196 Dátum: 2014. November 06. - 09:30:28 »

Üdv a topiclakóknak!

A hozzáértők véleményét szeretném kérni.
Adott egy 1.4 - es benzines Lacetti, közel 40e km - el. (A futás tuti, újkorától nálam van.) Az autó 2008 decemberi. Nemsokára szervizre kerül a sor. (A kis futás miatt eltolódott a szerizciklusom.)

Ami a kérdés: kérjem-e a vezérműhajtás cseréjét? Spórolás kontra nyugalom......

 He

Tapasztalat van valakinél ezen a téren? A gyári előirat nagyon szigorúan hangzik. (4 év / 60 ekm)
Kérjed. n most cseréltettem másodszor, 8 éves autónál. 93000 km-nél.

Nem csak a használat miatt adhatja meg magát a szíj, de a sok állás (ami nálad is megvan) tönkreteszi. Amit levettek szíjat 4 év és 41000 km után ki volt ridegülve és a fogakon már kezdő repedések voltak. A vízpumpának ugyan nem volt baja, és a feszítőnek sem, de inkább alszom nyugodtan. Plusz így ki lehetett cserélni a szivárgó főtengelyszimeringet is.

Persze ez az én egyéni véleményem, és szervíz szempontjából nem vagyok normális, ott már unnak, mert állandóan megyek, mert mindig van valami, szerintem. Mosolyog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
pino30
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


1.6 SW Elite


« Hozzászólás #1197 Dátum: 2014. November 06. - 20:49:15 »

Sziasztok!

A következő a gondom:
Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy.
A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó
A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet.
Volt-e már valakinek hasonló gondja?
Válaszokat előre is köszi.

U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 06. - 20:53:02 írta pino30 » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1198 Dátum: 2014. November 06. - 21:39:08 »

Sziasztok!

A következő a gondom:
Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy.
A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó
A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet.
Volt-e már valakinek hasonló gondja?
Válaszokat előre is köszi.

U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.


találgatni lehet de felesleges,el kell vinni szakemberhez mert az említett 2 jeladón kivűl lehet akár kábelköteg akár motorvezérlő is távdiagnosztika pedig nincs
Naplózva

70/4334431
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1199 Dátum: 2014. November 07. - 07:04:49 »

Sziasztok!

A következő a gondom:
Pár napja az autóm hosszas indítózás után (kb 4-5 másodperc) hajlandó csak beindulni.Ahogy beindul minden ok szépen jár,jól megy.
A következő tippeket kaptam: főtengely jeladó,vezérműtengely jeladó
A jelenség hidegen és melegen is megvan,talán meleg motornál kicsit jobb a helyzet.
Volt-e már valakinek hasonló gondja?
Válaszokat előre is köszi.

U.i.: gyertyákban 5000 km (denso k20tt),üzemanyagszűrő tavasszal cserélve volt.
Tankoltál mostanában? Nem gagyi a benzin benne? (vizes?)
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!