Lacetti klub fórum
2024. Július 02. - 14:09:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 367633 alkalommal)
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1125 Dátum: 2014. Február 14. - 16:46:55 »

És szelepeset vagy simát?
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1126 Dátum: 2014. Február 14. - 17:08:52 »

És szelepeset vagy simát?

Csakis szelepeset.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1127 Dátum: 2014. Február 14. - 17:43:23 »

És szelepeset vagy simát?

amitt írtam azokba nincs is más csak szelepes
Naplózva

70/4334431
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1128 Dátum: 2014. Február 14. - 17:46:59 »

Amugy az igaz, hogy gyárilag szelep nélkülivel adják?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1129 Dátum: 2014. Február 15. - 12:58:54 »

Amugy az igaz, hogy gyárilag szelep nélkülivel adják?

nem az elsőszerelésű szűrő szelepes,amit "gyári" nak adnak az europai gyártású szűrő és az már nem szeleppel ellátott
Naplózva

70/4334431
Gabesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1130 Dátum: 2014. Február 15. - 17:14:51 »

Sziasztok!

Először autópályán jelentkezett a problémám menet közben, hogy hiába nyomtam a gázpedált nem ment az édes, mintha levettem volna róla a lában, de a baj, hogy nyomtam neki. A legközelebbi benzinkúton megálltam és utána nem volt baja. Kimérettem Lambda szonda 1 volt a hibakód. Kicseréltem. Kb. Két hétig tökéletesen működött. Tegnap menet közben hiába nyomtam a gázpedált le akart állni. Alapjáraton jár, de terhelés alatt nem akar menni.
Következő nap pöccre indult de egy perc után elkezdett dadogni az alapjárat.
Van amikor van rajta alapjárat, utána kimaradozik-akadozik. a kipufogó durrog. Majd újra indítás semmi baja, ez váltakozik kénye kedve szerint.

Ha valakinek volt hasonló gondja írja már meg a megoldást.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1131 Dátum: 2014. Február 15. - 17:42:36 »

Sziasztok!

Először autópályán jelentkezett a problémám menet közben, hogy hiába nyomtam a gázpedált nem ment az édes, mintha levettem volna róla a lában, de a baj, hogy nyomtam neki. A legközelebbi benzinkúton megálltam és utána nem volt baja. Kimérettem Lambda szonda 1 volt a hibakód. Kicseréltem. Kb. Két hétig tökéletesen működött. Tegnap menet közben hiába nyomtam a gázpedált le akart állni. Alapjáraton jár, de terhelés alatt nem akar menni.
Következő nap pöccre indult de egy perc után elkezdett dadogni az alapjárat.
Van amikor van rajta alapjárat, utána kimaradozik-akadozik. a kipufogó durrog. Majd újra indítás semmi baja, ez váltakozik kénye kedve szerint.

Ha valakinek volt hasonló gondja írja már meg a megoldást.
Valószínű, hogy fojtószelep ház. Nekem is volt ilyen, kipucolták, jó lett Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1132 Dátum: 2014. Február 15. - 20:03:58 »

Ami most van benne az bosch de azt hiszem szelep nélküli. Egyébként mért jobb a szelepes? Leállitás után nem folyik vissza annyi olaj pl a vezérműtengelytől?
Naplózva
Gabesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1133 Dátum: 2014. Február 15. - 20:20:43 »

Sziasztok!

Először autópályán jelentkezett a problémám menet közben, hogy hiába nyomtam a gázpedált nem ment az édes, mintha levettem volna róla a lában, de a baj, hogy nyomtam neki. A legközelebbi benzinkúton megálltam és utána nem volt baja. Kimérettem Lambda szonda 1 volt a hibakód. Kicseréltem. Kb. Két hétig tökéletesen működött. Tegnap menet közben hiába nyomtam a gázpedált le akart állni. Alapjáraton jár, de terhelés alatt nem akar menni.
Következő nap pöccre indult de egy perc után elkezdett dadogni az alapjárat.
Van amikor van rajta alapjárat, utána kimaradozik-akadozik. a kipufogó durrog. Majd újra indítás semmi baja, ez váltakozik kénye kedve szerint.

Ha valakinek volt hasonló gondja írja már meg a megoldást.
Valószínű, hogy fojtószelep ház. Nekem is volt ilyen, kipucolták, jó lett Mosolyog

Köszi, hétfőn megnézetem.
Naplózva
orosza
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #1134 Dátum: 2014. Február 16. - 16:55:42 »

Sziasztok!

Először autópályán jelentkezett a problémám menet közben, hogy hiába nyomtam a gázpedált nem ment az édes, mintha levettem volna róla a lában, de a baj, hogy nyomtam neki. A legközelebbi benzinkúton megálltam és utána nem volt baja. Kimérettem Lambda szonda 1 volt a hibakód. Kicseréltem. Kb. Két hétig tökéletesen működött. Tegnap menet közben hiába nyomtam a gázpedált le akart állni. Alapjáraton jár, de terhelés alatt nem akar menni.
Következő nap pöccre indult de egy perc után elkezdett dadogni az alapjárat.
Van amikor van rajta alapjárat, utána kimaradozik-akadozik. a kipufogó durrog. Majd újra indítás semmi baja, ez váltakozik kénye kedve szerint.

Ha valakinek volt hasonló gondja írja már meg a megoldást.
Valószínű, hogy fojtószelep ház. Nekem is volt ilyen, kipucolták, jó lett Mosolyog

Köszi, hétfőn megnézetem.

Nekem hasonló volt a problémám, bár egy tankolás még időlegesen sem oldotta meg. Nálam P0300, P0406 és P1403 volt a kód, de nem az EGR szelep volt a bűnös. A katalizátor kerámiatest volt ripityára törve és az fogta vissza a motort. A szerelő is először a kódok miatt mellékvágányra futott, majd mintegy véletlenül valamelyik srác megfogta a kipufogó végét, ami szinte hideg volt (akkor már ~20 perce járt a motor és időnként megforgatták rendesen - teljesítményt mértek). Nem jó hír, hogy baráti áron a katalizátor-csere 130e-be fájt. Ja, és csak 104ekm-et futott az autó.

Üdv, Ákos
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1135 Dátum: 2014. Február 16. - 17:33:30 »

Sziasztok!

Először autópályán jelentkezett a problémám menet közben, hogy hiába nyomtam a gázpedált nem ment az édes, mintha levettem volna róla a lában, de a baj, hogy nyomtam neki. A legközelebbi benzinkúton megálltam és utána nem volt baja. Kimérettem Lambda szonda 1 volt a hibakód. Kicseréltem. Kb. Két hétig tökéletesen működött. Tegnap menet közben hiába nyomtam a gázpedált le akart állni. Alapjáraton jár, de terhelés alatt nem akar menni.
Következő nap pöccre indult de egy perc után elkezdett dadogni az alapjárat.
Van amikor van rajta alapjárat, utána kimaradozik-akadozik. a kipufogó durrog. Majd újra indítás semmi baja, ez váltakozik kénye kedve szerint.

Ha valakinek volt hasonló gondja írja már meg a megoldást.
Valószínű, hogy fojtószelep ház. Nekem is volt ilyen, kipucolták, jó lett Mosolyog

Köszi, hétfőn megnézetem.

Nekem hasonló volt a problémám, bár egy tankolás még időlegesen sem oldotta meg. Nálam P0300, P0406 és P1403 volt a kód, de nem az EGR szelep volt a bűnös. A katalizátor kerámiatest volt ripityára törve és az fogta vissza a motort. A szerelő is először a kódok miatt mellékvágányra futott, majd mintegy véletlenül valamelyik srác megfogta a kipufogó végét, ami szinte hideg volt (akkor már ~20 perce járt a motor és időnként megforgatták rendesen - teljesítményt mértek). Nem jó hír, hogy baráti áron a katalizátor-csere 130e-be fájt. Ja, és csak 104ekm-et futott az autó.

Üdv, Ákos

ahogy kiveszem az írásodból ,megörültek annak,hogy széthullott a katalizátor és kicserélték,de ,hogy mi miatt esett szét azt már nem derítették ki!
P0300 hibakód okát meg kellene szüntetni ha nem akarod kidobni az új katalizátort is...
Naplózva

70/4334431
orosza
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #1136 Dátum: 2014. Február 16. - 17:46:22 »

ahogy kiveszem az írásodból ,megörültek annak,hogy széthullott a katalizátor és kicserélték,de ,hogy mi miatt esett szét azt már nem derítették ki!
P0300 hibakód okát meg kellene szüntetni ha nem akarod kidobni az új katalizátort is...

Valóban, nem kerestek előzményt, egyszerűen elfogadták, hogy "ez bármikor megtörténhet".
A katalizátor cseréjével megszűnt a P0300, vagy legalábbis remélem. Valószínűnek tartom, nem csak úgy kiütötték, mert előtte nem lehetett törölni. Most már "csak" a P1403 van.
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1137 Dátum: 2014. Február 16. - 17:59:50 »

p1403 hibakódom nekem is volt már. Ez az egr szelep szolenoid hiba az obd könyv szerint. Igaz nekem le van zárva a szelep és mióta kipucoltam nem dobta be hibának. igaz a check nekem nem világitott csak el volt tárolva. Akkor lehet nekem is a kat esett volna szét? bár nekem megy mint a golyó és olyan 7.5-8 között eszik ugy hogy 4 ezer alatt szinte nem is váltok
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1138 Dátum: 2014. Február 16. - 18:19:03 »

p1403 hibakódom nekem is volt már. Ez az egr szelep szolenoid hiba az obd könyv szerint. Igaz nekem le van zárva a szelep és mióta kipucoltam nem dobta be hibának. igaz a check nekem nem világitott csak el volt tárolva. Akkor lehet nekem is a kat esett volna szét? bár nekem megy mint a golyó és olyan 7.5-8 között eszik ugy hogy 4 ezer alatt szinte nem is váltok
A szolenoid szelepet jelent. Az EGR topicba írtam a katalizátorral kapcsolatban.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1139 Dátum: 2014. Február 16. - 19:53:18 »

ahogy kiveszem az írásodból ,megörültek annak,hogy széthullott a katalizátor és kicserélték,de ,hogy mi miatt esett szét azt már nem derítették ki!
P0300 hibakód okát meg kellene szüntetni ha nem akarod kidobni az új katalizátort is...

Valóban, nem kerestek előzményt, egyszerűen elfogadták, hogy "ez bármikor megtörténhet".
A katalizátor cseréjével megszűnt a P0300, vagy legalábbis remélem. Valószínűnek tartom, nem csak úgy kiütötték, mert előtte nem lehetett törölni. Most már "csak" a P1403 van.

nagyon rossz szerelői magatartás nem gondolkodik és vakon hisz a gépnek,miért szűnne meg egy katalizátorcserével egy motorprobléma?
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!