Lacetti klub fórum
2024. Július 04. - 16:53:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 368160 alkalommal)
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1110 Dátum: 2014. Február 04. - 20:43:44 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Bocsánatot kérek előre! Ez az egész úgy marhaság, ahogy van. Mindenki saját mérlegelés alapján dönt. Ha akarjátok, akkor indokolok, hogy miért marhaság. De inkább ne!!!
Lehet nem ártana őt felvilágosítani, hogy mivel b@sszák át...
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1111 Dátum: 2014. Február 04. - 20:46:00 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Bocsánatot kérek előre! Ez az egész úgy marhaság, ahogy van. Mindenki saját mérlegelés alapján dönt. Ha akarjátok, akkor indokolok, hogy miért marhaság. De inkább ne!!!
Lehet nem ártana őt felvilágosítani, hogy mivel b@sszák át...
Pár kísérlet volt rá! Reménytelen!
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1112 Dátum: 2014. Február 04. - 22:50:11 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Bocsánatot kérek előre! Ez az egész úgy marhaság, ahogy van. Mindenki saját mérlegelés alapján dönt. Ha akarjátok, akkor indokolok, hogy miért marhaság. De inkább ne!!!
Lehet nem ártana őt felvilágosítani, hogy mivel b@sszák át...
Pár kísérlet volt rá! Reménytelen!
Engem érdekelne az indoklás és a felvilágosítás...
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1113 Dátum: 2014. Február 05. - 14:46:00 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Bocsánatot kérek előre! Ez az egész úgy marhaság, ahogy van. Mindenki saját mérlegelés alapján dönt. Ha akarjátok, akkor indokolok, hogy miért marhaság. De inkább ne!!!
Lehet nem ártana őt felvilágosítani, hogy mivel b@sszák át...
Pár kísérlet volt rá! Reménytelen!
Engem érdekelne az indoklás és a felvilágosítás...

Megpróbálom.
1., A szelep eleve nem lehet "öntvényhibás", mivel nem öntési eljárással készül.
2., A szelepen levő anyaghiba ha a gyártása óta ott van, már nagyon hamar (néhány száz km megtétele után) okozott volna problémát.
3., Amennyiben "mechanikai hatás" miatt alakult ki a sérülés, ott nagyobb baj lenne (akár teljesen üzemképtelen lesz a motor). Erre nincs utalás, ha jól olvastam.
4., A szeleptányér tud meg- illetve elégni részlegesen, ez viszont az adott henger működésképtelenségét okozza (erre sincs utalás, azt hiszem).
5., A szelepfedél tömítés része a gyertyanyílás tömítése is. Ha itt ereszti az olajat, képes egy vagy több gyertya "nyakig merülni" a motorolajba. Jellemző hiba, kiváltképp az utángyártott (mérethibás) tömítés esetén.
6., A gyertya mellől kivarázsolni az olajat igen macerás, nagyon nem is szoktak ezzel túlzásokba bocsátkozni. Ennek egyenes következménye, hogy a maradék olaj a gyertya kicsavarásakor remekül végig folyik rajta, egészen az elektródáig, majd a többi bele a hengerbe.
7., Amennyiben nem itt és így jut be az olaj az égéstérbe, akkor lehet gyanakodni. Ellenben ha látható olaj (és nem olajkoksz) van a gyertya elektródán és a dugattyú tetőn, akkor az a henger nem működik vagy  rángat.
8., Ez nem kevés füsttel jár a kipufogó végén, mindent a katalizátor sem bír el.

Nagyjából ennyi!
Azaz mégsem! Nagyon nem szerencsés "bántani" egy autót olyanért, amiről esetleg nem tehet vagy egy természetes elhasználódás következménye. Pláne nem a "márkafórumon". Azt nagyon meg kell ám indokolni.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1114 Dátum: 2014. Február 05. - 16:41:34 »

1., A szelep eleve nem lehet "öntvényhibás", mivel nem öntési eljárással készül.
2., A szelepen levő anyaghiba ha a gyártása óta ott van, már nagyon hamar (néhány száz km megtétele után) okozott volna problémát.
3., Amennyiben "mechanikai hatás" miatt alakult ki a sérülés, ott nagyobb baj lenne (akár teljesen üzemképtelen lesz a motor). Erre nincs utalás, ha jól olvastam.
4., A szeleptányér tud meg- illetve elégni részlegesen, ez viszont az adott henger működésképtelenségét okozza (erre sincs utalás, azt hiszem).
5., A szelepfedél tömítés része a gyertyanyílás tömítése is. Ha itt ereszti az olajat, képes egy vagy több gyertya "nyakig merülni" a motorolajba. Jellemző hiba, kiváltképp az utángyártott (mérethibás) tömítés esetén.
6., A gyertya mellől kivarázsolni az olajat igen macerás, nagyon nem is szoktak ezzel túlzásokba bocsátkozni. Ennek egyenes következménye, hogy a maradék olaj a gyertya kicsavarásakor remekül végig folyik rajta, egészen az elektródáig, majd a többi bele a hengerbe.
7., Amennyiben nem itt és így jut be az olaj az égéstérbe, akkor lehet gyanakodni. Ellenben ha látható olaj (és nem olajkoksz) van a gyertya elektródán és a dugattyú tetőn, akkor az a henger nem működik vagy  rángat.
8., Ez nem kevés füsttel jár a kipufogó végén, mindent a katalizátor sem bír el.

Nagyjából ennyi!
Azaz mégsem! Nagyon nem szerencsés "bántani" egy autót olyanért, amiről esetleg nem tehet vagy egy természetes elhasználódás következménye. Pláne nem a "márkafórumon". Azt nagyon meg kell ám indokolni.
Ezekben maximálisan egyetértek!
Naplózva

Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1115 Dátum: 2014. Február 05. - 23:31:08 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Bocsánatot kérek előre! Ez az egész úgy marhaság, ahogy van. Mindenki saját mérlegelés alapján dönt. Ha akarjátok, akkor indokolok, hogy miért marhaság. De inkább ne!!!
Lehet nem ártana őt felvilágosítani, hogy mivel b@sszák át...
Pár kísérlet volt rá! Reménytelen!
Engem érdekelne az indoklás és a felvilágosítás...

Megpróbálom.
1., A szelep eleve nem lehet "öntvényhibás", mivel nem öntési eljárással készül.
2., A szelepen levő anyaghiba ha a gyártása óta ott van, már nagyon hamar (néhány száz km megtétele után) okozott volna problémát.
3., Amennyiben "mechanikai hatás" miatt alakult ki a sérülés, ott nagyobb baj lenne (akár teljesen üzemképtelen lesz a motor). Erre nincs utalás, ha jól olvastam.
4., A szeleptányér tud meg- illetve elégni részlegesen, ez viszont az adott henger működésképtelenségét okozza (erre sincs utalás, azt hiszem).
5., A szelepfedél tömítés része a gyertyanyílás tömítése is. Ha itt ereszti az olajat, képes egy vagy több gyertya "nyakig merülni" a motorolajba. Jellemző hiba, kiváltképp az utángyártott (mérethibás) tömítés esetén.
6., A gyertya mellől kivarázsolni az olajat igen macerás, nagyon nem is szoktak ezzel túlzásokba bocsátkozni. Ennek egyenes következménye, hogy a maradék olaj a gyertya kicsavarásakor remekül végig folyik rajta, egészen az elektródáig, majd a többi bele a hengerbe.
7., Amennyiben nem itt és így jut be az olaj az égéstérbe, akkor lehet gyanakodni. Ellenben ha látható olaj (és nem olajkoksz) van a gyertya elektródán és a dugattyú tetőn, akkor az a henger nem működik vagy  rángat.
8., Ez nem kevés füsttel jár a kipufogó végén, mindent a katalizátor sem bír el.

Nagyjából ennyi!
Azaz mégsem! Nagyon nem szerencsés "bántani" egy autót olyanért, amiről esetleg nem tehet vagy egy természetes elhasználódás következménye. Pláne nem a "márkafórumon". Azt nagyon meg kell ám indokolni.

Köszi, ez nagyon hasznos volt!
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1116 Dátum: 2014. Február 12. - 11:16:11 »

Sziasztok,

korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy kizárólag gyári hengerfej tömítést érdemes vásárolni.
Ez igaz a Kalos (2004-es) modellre is?

Köszi
Gábor
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1117 Dátum: 2014. Február 12. - 12:42:50 »

Sziasztok,

korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy kizárólag gyári hengerfej tömítést érdemes vásárolni.
Ez igaz a Kalos (2004-es) modellre is?

Köszi
Gábor
Nem kevered véletlenül a szelepfedél tömítéssel?
Bár a hengerfej tömítésnek se árt ha gyári.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1118 Dátum: 2014. Február 12. - 22:48:41 »

Valóban, ezt jól elírtam..igen arra gondoltam. Köszi
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1119 Dátum: 2014. Február 12. - 23:13:08 »

Valóban, ezt jól elírtam..igen arra gondoltam. Köszi

szelepfedéltömítésből kizárólag gyárit mivel az ugy vékonyabb + a 15"o" is cserés
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1120 Dátum: 2014. Február 13. - 18:54:22 »

Valóban, ezt jól elírtam..igen arra gondoltam. Köszi

szelepfedéltömítésből kizárólag gyárit mivel az ugy vékonyabb + a 15"o" is cserés
Már kapható olyan "utángyártott", ami megegyezik a gyári mérettel.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1121 Dátum: 2014. Február 13. - 18:56:26 »

Valóban, ezt jól elírtam..igen arra gondoltam. Köszi

szelepfedéltömítésből kizárólag gyárit mivel az ugy vékonyabb + a 15"o" is cserés
Már kapható olyan "utángyártott", ami megegyezik a gyári mérettel.

elring reinz ajusa mind vékonyabb
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1122 Dátum: 2014. Február 13. - 19:16:45 »

Valóban, ezt jól elírtam..igen arra gondoltam. Köszi

szelepfedéltömítésből kizárólag gyárit mivel az ugy vékonyabb + a 15"o" is cserés
Már kapható olyan "utángyártott", ami megegyezik a gyári mérettel.

elring reinz ajusa mind vékonyabb
Én azért hiszek a mérőeszköznek.
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1123 Dátum: 2014. Február 14. - 12:11:18 »

Sziasztok. Olajcsere előtt állok és tudnátok ajánlani valami jó olajszűröt amit használtok és bevált? Gondolok itt szelepesre vagy szelep nélkülire melyiket tegyem bele 1.4 es lacetti. Köszönöm
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1124 Dátum: 2014. Február 14. - 12:43:12 »

Sziasztok. Olajcsere előtt állok és tudnátok ajánlani valami jó olajszűröt amit használtok és bevált? Gondolok itt szelepesre vagy szelep nélkülire melyiket tegyem bele 1.4 es lacetti. Köszönöm

Hengst,Mahle
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!