Lacetti klub fórum
2024. Július 04. - 16:50:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 368157 alkalommal)
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1095 Dátum: 2014. Január 26. - 09:29:27 »

Sebike!
És a masszív lerakódásra van bármi ötleted a blokk szétfűzésén kívül? Az enyém eléggé lerakódásos az olajbeöntőnél látva, és kicsit bántja a szépérzékem.
Köszi a választ!

csodák nincsenek szét kell szedni,tisztítókat nem ajánlom több kárt okozhat mint hasznot,inkább jó minőségű szintetikus motorolaj gyakrabban cserélve
A Wepp illetve a Bgtech anyagait nem olyan rég még sokan ajánlottátok. Mégsem annyira jók, mint annak idején látszódott?


NEM csodaszer!
Jó de már korában is le lett írva van amivel egyik vegyianyag sem tud mit kezdeni!
Kezdeti stádiumban lévő korom koksz lerakódást leszedi a masszív lerakódásra csak a szétszedés az orvosság!
Az ilyen lerakódást szétszedés nélkül, lehet látni vagy valami más úton ellenőrizni?
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1096 Dátum: 2014. Január 26. - 12:12:30 »

Sebike!
És a masszív lerakódásra van bármi ötleted a blokk szétfűzésén kívül? Az enyém eléggé lerakódásos az olajbeöntőnél látva, és kicsit bántja a szépérzékem.
Köszi a választ!

csodák nincsenek szét kell szedni,tisztítókat nem ajánlom több kárt okozhat mint hasznot,inkább jó minőségű szintetikus motorolaj gyakrabban cserélve
A Wepp illetve a Bgtech anyagait nem olyan rég még sokan ajánlottátok. Mégsem annyira jók, mint annak idején látszódott?


NEM csodaszer!
Jó de már korában is le lett írva van amivel egyik vegyianyag sem tud mit kezdeni!
Kezdeti stádiumban lévő korom koksz lerakódást leszedi a masszív lerakódásra csak a szétszedés az orvosság!
Az ilyen lerakódást szétszedés nélkül, lehet látni vagy valami más úton ellenőrizni?

Elveszik a ménes jelentős része a géptető alól, érezhető rendellenes, sokszor túl erős vibrálás, remegés alapjáraton is; alapjáraton gázadás, majd gázpedál elengedés után a fordulat az alapjárat alá esik és épphogy nem fullad le, motor-check lámpa villog mint a karácsonyfaégő és p300-as hibát dob.

Tapasztalatból írom! De a hozzáértők szerintem tudnának még egyéb dolgokat is írni!

Ha ezeket tapasztalod nagy sanszod van rá, hogy retkes a motor belseje, de nézesd meg inkább szerelővel, mielőtt pálcát törsz felette!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 26. - 12:16:36 írta kubu87 » Naplózva
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1097 Dátum: 2014. Február 02. - 10:52:55 »

Helosztok nagy problémám van segitség kéne.A gyertyáknál olajvan a hengerfejbe lehet hengerfej tömités de még mitöl lehet a hengerekben olaj.Sürgös lenne ez egy lachetti sw 1.6 echotech 2-es motor 2005-ös évjárat.Priben irhatok mivel sürgös a bende.sanyi@citromail.hu ra is.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1098 Dátum: 2014. Február 02. - 11:07:50 »

Helosztok nagy problémám van segitség kéne.A gyertyáknál olajvan a hengerfejbe lehet hengerfej tömités de még mitöl lehet a hengerekben olaj.Sürgös lenne ez egy lachetti sw 1.6 echotech 2-es motor 2005-ös évjárat.Priben irhatok mivel sürgös a bende.sanyi@citromail.hu ra is.
Gyertyáknál az olaj lehet szelepfedél tömítés is... Blokk oldala olajos?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1099 Dátum: 2014. Február 02. - 11:30:48 »

Helosztok nagy problémám van segitség kéne.A gyertyáknál olajvan a hengerfejbe lehet hengerfej tömités de még mitöl lehet a hengerekben olaj.Sürgös lenne ez egy lachetti sw 1.6 echotech 2-es motor 2005-ös évjárat.Priben irhatok mivel sürgös a bende.sanyi@citromail.hu ra is.


úgylátom kevered a dolgokat
az,hogy a gyertyánál olaj van az nem jelenti azt,hogy a hengerbe is lejut.
Szelepfedéltömítést kell cserélned ,csak kizárólag gyárit vegyél mert az utángyártott alacsonyabb.
Naplózva

70/4334431
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1100 Dátum: 2014. Február 02. - 11:35:08 »

Nem keverem a dolgokat a gyertya a hengerfej belseje a dugatyuknál mind mind olajos kivül nemlátni olajt csak nedvezést az látok de semmi olajfolyás.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 02. - 11:39:10 írta Montoya » Naplózva
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1101 Dátum: 2014. Február 02. - 19:37:42 »

Hali átvittem szerelőhöz az autot nemtudom menyibe lessz.Szelepfedél tömités ahogy irtad de szelepszár tömitésis elvan égve megmég kitudja mi jön közben nemtudtak csak körüberüli árat mondani.Azért jutot a motortérbe az olaj mert a szerepszárak se tömitettek.Mire átértem már nagyon rángatott az autó.Valaki tapasztalt már ilyen egy 8 éves autonál pedig nemis volt hajtva max 130-140 km/h
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1102 Dátum: 2014. Február 02. - 20:47:11 »

Hali átvittem szerelőhöz az autot nemtudom menyibe lessz.Szelepfedél tömités ahogy irtad de szelepszár tömitésis elvan égve megmég kitudja mi jön közben nemtudtak csak körüberüli árat mondani.Azért jutot a motortérbe az olaj mert a szerepszárak se tömitettek.Mire átértem már nagyon rángatott az autó.Valaki tapasztalt már ilyen egy 8 éves autonál pedig nemis volt hajtva max 130-140 km/h


hogy állapíotta meg a szelepszár szimering elégését,mivel az csak akkor látható csak ha miszlikre szedi a hengerfejet
de amit írsz az összefüggéstelen....
Naplózva

70/4334431
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1103 Dátum: 2014. Február 03. - 11:47:45 »

A hengerfejbe jut az olaj vagy a dugatyu györü hiba de mivel felül a gyertyáknál látni az olajfojást valoszinüb a szelepszár tömités.Meg aztmondta ennél ez szokot tipikus hiba lenni. Nemtudom majd ha szétszedik akkor tudok töbet.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1104 Dátum: 2014. Február 03. - 18:40:25 »

A hengerfejbe jut az olaj vagy a dugatyu györü hiba de mivel felül a gyertyáknál látni az olajfojást valoszinüb a szelepszár tömités.Meg aztmondta ennél ez szokot tipikus hiba lenni. Nemtudom majd ha szétszedik akkor tudok töbet.
Ha van lehetőség, szerintem indokolt lenne egy másik szerelővel is megnézetni.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1105 Dátum: 2014. Február 03. - 21:34:09 »

A hengerfejbe jut az olaj vagy a dugatyu györü hiba de mivel felül a gyertyáknál látni az olajfojást valoszinüb a szelepszár tömités.Meg aztmondta ennél ez szokot tipikus hiba lenni. Nemtudom majd ha szétszedik akkor tudok töbet.

keveri a dolgokat vagy megvezet
a gyertyánál az olaj semmi mással csak a szelepfedéltömítéssel függ össze komolyabb baj nem jellemző pláne kevés km nél
Naplózva

70/4334431
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1106 Dátum: 2014. Február 04. - 10:11:46 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 04. - 10:14:42 írta Montoya » Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1107 Dátum: 2014. Február 04. - 13:46:20 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Geri
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #1108 Dátum: 2014. Február 04. - 16:43:16 »

Sziasztok! Remélem jó helyre irok van egy kis gondom az autóval! Már pár honapja néha berángat olyan 2000-es fordulat körül ha folyamatosan haladok vele. De ezt nem mindig csinálja! Hidegen amikor elindulik vele akkor pedig mindig! Régebben volt olyan párszor hogy beinditottam, az alapjárat 2000 körül volt, és lassan reagált a gázadásra, ha levettem a pedálrol a lábam akkor is ment még. Nemtudom hogy ez közrejátszhat e mert ezt elhagyta már nem csinálja. Elöre is köszönöm ha tudtok segiteni hogy mi lehet a gond!
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1109 Dátum: 2014. Február 04. - 19:43:30 »

Ugylátod nem érted nem csak a gyertya szára olajos hanem a gyujto része és a hengerekbenis olajvan leveték és a 16 bol 2 szerel gyárilag öntvényhivásvolt volt egy kis hiba ez megette a tömitést de cserélik mind a 16 szelepnél meg végignézik a szelepeketis.Sajna ez van.De már nemirok töbet már adot a probléma márcsak várom,hogy készlegyen az autó hálistennek ezenkivül nemtaláltak más problémát.Igaz nekem böven elég ezis mert ugy ez egy 100.000 ezres nagyságu tétel lessz.Nemvezetmeg nemhiszem 20 éve ismerem.Mástrész addig mig hivatalos márkaszervizbe vittem ott folyamatosan átvertek.Nem részletezném mik voltak a gondok de csalodtam nagyot a seviben.Többet soha nemveszek.
Talán így érthetöbb:

Úgy látom nem érted. Nem csak a gyertya szára olajos, hanem a gyújtó része is és a hengerekben is olaj van.
Levették és a 16-ból 2 szerep gyárilag öntvényhibás volt.
Volt egy kis hiba, ez megette a tömítést, de cserélik mind a 16 szelepnél.
Még végignézik a szelepeket is. Sajna ez van. De már nem írok többet ,már adott a probléma, már csak várom,hogy kész legyen az autó.
 Hála istennek ezenkívül nemtaláltak más problémát. Igaz nekem bőven elég ez is, mert úgy ez egy 100 ezres nagyságu tétel lesz.
Nem vezet meg, nem hiszem 20 éve ismerem. Másrészt addig míg hivatalos márkaszervizbe vittem, ott folyamatosan átvertek.
Nem részletezném mik voltak a gondok, de csalodtam nagyot a seviben.
Többet soha nem veszek.

(elnézést Montoyától, de napok óta ezt már nem bírtam tovább...)
Bocsánatot kérek előre! Ez az egész úgy marhaság, ahogy van. Mindenki saját mérlegelés alapján dönt. Ha akarjátok, akkor indokolok, hogy miért marhaság. De inkább ne!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!