Lacetti klub fórum
2024. Július 07. - 10:10:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 368527 alkalommal)
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1065 Dátum: 2013. November 28. - 19:50:28 »

Termosztát cserekor mennyi hűtőfolyadék pótlás szükséges? Magam vinném a szervízbe a folyadékot, emiatt kérdezem.
Érdemes leengedni az egészet, és cseréltetni.
Én 5Kg-ot vettem.  Kacsint
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1066 Dátum: 2013. November 28. - 19:59:54 »

Négy napig állt a autó a Duna mellett, míg én hajókáztam. Jövök haza hétfőn, átmegyek egy meglehetősen rossz állapotú vasúti átjárón, erő balra el és színre lép a sárga veszedelem. hurrá. Még hazavittem a havert és hazavergődtem, de nem ment a gép, dadogott, aapjárat is alig volt.

Másnap reggel telefonos konzultáció Tomyval, akinek tanácsára megnéztem a gyertyapipákat, csatlakozókat, minden rendben, de alapjárat dadog állítom felváltva nem jártak a hengerek. Állok felette és fennhangon közöltem: én itt most fel foglak gyújtani és veszek helyetted egy Malibut. Erre motor felpörög és megjött az alapjárat. Este elvittem Tomyhoz, ment rendesen, de mintha gondolkozott volna, hogy gyorsuljon. Tomy megnézte,hibakód kiolvas: nem emlékszem pontosan, de valami olyasmi volt, hogy túl sok levegő a keverékben, szóval valóban kimaradt égés valamelyik hengerben. Mente közben kiderült, hogy a tavaly belerakott (valóban belerakták a vitt gyertyákat, vagy csak eltették?) gyertyák csere érettek, mert átfújnak. De semmi más hiba, motor jár. Tomy kipucolta a fojtószelepet, mert retkes volt (soha nem pucoltam), majd próbakör, ahol ment, mint a vadszamár. Konklúzió: valami szutykot vagy vizet felkapott a tank aljából, ami épp elég volt ahhoz, hogy dobon egy hibát. Tankoltam etanolt, ami szeptember óta nem volt a benzinhez adagolva. Nem semmi gőz jön a kipuffogóból.

Nem veszek Malibut.


Nálam lambdaszonda áramingadozás a hibakód, de meg lennék lepve ha a szonda lenne a hibás. Hallás alapján három henger megy csak, már amikor épp rossz passzban van. Mert hidegen indulva semmi baja. Az a felfedezésem, hogy a hiba akkor jön elő, amikor hideg motorról indulva úgy 40 percet használom a kocsit. Ilyenkor ha leállítom a motort, és pihentetem 10 percet, nyerek újabb 10 percnyi autózást pechlámpa mellett. Ha teljesen hagyom kihűlni, a lámpa se jön elő... Most a benzinpumpa van épp bevizsgáláson, hátha az melegszik túl, de amilyen pesszimista vagyok, szerintem nem ott lesz a baj.

Jó hallani, hogy a Tiéd meggyógyult, remélem, hogy nekem sem kell Malibura váltanom!... Kacsint
Márpedig nekem ugyanez volt a jelenség, amit a szonda cseréje oldott meg. Ugyanez volt a hibakód is. Illetve párhuzamosan a szelepfedélből szivárgó olaj okozott kimaradást a 4. hengerben.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1067 Dátum: 2013. November 28. - 20:30:19 »

Termosztát cserekor mennyi hűtőfolyadék pótlás szükséges? Magam vinném a szervízbe a folyadékot, emiatt kérdezem.
Érdemes leengedni az egészet, és cseréltetni.
Én 5Kg-ot vettem.  Kacsint
Idén már volt cserélve
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1068 Dátum: 2013. November 28. - 21:07:17 »

Márpedig nekem ugyanez volt a jelenség, amit a szonda cseréje oldott meg. Ugyanez volt a hibakód is. Illetve párhuzamosan a szelepfedélből szivárgó olaj okozott kimaradást a 4. hengerben.

Hmm... Nem értek az autókhoz, de egyszerűen nem fér a fejembe, hogy ha egy lambdaszonda van, akkor annak a hibája miért nem az összes hengerben okoz problémát? Hang alapján legalábbis egy henger nem megy nálam.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1069 Dátum: 2013. November 28. - 21:28:03 »

Márpedig nekem ugyanez volt a jelenség, amit a szonda cseréje oldott meg. Ugyanez volt a hibakód is. Illetve párhuzamosan a szelepfedélből szivárgó olaj okozott kimaradást a 4. hengerben.

Hmm... Nem értek az autókhoz, de egyszerűen nem fér a fejembe, hogy ha egy lambdaszonda van, akkor annak a hibája miért nem az összes hengerben okoz problémát? Hang alapján legalábbis egy henger nem megy nálam.
Hátha ez segít: http://www.hibakodolvaso.hu/blog/autoszereloknek-szakmai-tanacsok-informaciok/4-lambda-szonda-hibak.html

Tehát bármi lehet, de ezt csak az tudja megállapítani akinek vannak műszerei és használni is tudja... Kacsint
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1070 Dátum: 2013. November 28. - 23:30:44 »

Hátha ez segít: http://www.hibakodolvaso.hu/blog/autoszereloknek-szakmai-tanacsok-informaciok/4-lambda-szonda-hibak.html

Tehát bármi lehet, de ezt csak az tudja megállapítani akinek vannak műszerei és használni is tudja... Kacsint

Kösz a segítséget, rendes hawer vagy! Vigyorog Hát itt írnak a magas és alacsony feszültségről, de az ingadozóról nem...
Elvileg a szerelőnek, akinél az autó van értenie kellene hozzá, nagyon remélem, hogy tényleg ért is. Mosolyog
A műszerei is megvannak, szóval optimista vagyok... Csak gyógyuljon meg a járgány minél előbb!
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #1071 Dátum: 2013. December 11. - 09:48:52 »

Sziasztok. Még új vagyok a fórumon de sok hozzászólást elolvastam. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a p300 hibakódot a kipuff szelepek elkormolódása után melyik az az alkatrész ami még okozhatja elsősorban? Úgy értem amivel már volt szívás emiatt. Gyergyáimban nem sok km van és denso márkát tettem bele. A kábelek még eredetiek. Az autóban 56 ezer km van és euro 3 as 1.4 motorral. Nekem eddig 3x jelzett a check lámpa de mindig üzemmelegen dobta be vízhőfok mérő szerint már üzemmeleg volt a gép. Köszi a választ.
Naplózva
cybernet01
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #1072 Dátum: 2014. Január 02. - 12:25:52 »

Üdv!
Nekem egy 2007 lacetti SW-m van amelynél elszakadt a vezérműszíj. Teljes motor érdekelne (kompletten, kábelekkel ) 1,6 a jelenlegi motor. Esetleg tud valaki jó áron eladó bontott motort?? Köszönöm a választ. Üdv
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1073 Dátum: 2014. Január 02. - 13:29:07 »

Üdv!
Nekem egy 2007 lacetti SW-m van amelynél elszakadt a vezérműszíj. Teljes motor érdekelne (kompletten, kábelekkel ) 1,6 a jelenlegi motor. Esetleg tud valaki jó áron eladó bontott motort?? Köszönöm a választ. Üdv

jó áron nem fogsz kapni mivel hiánycikk kopaszon kb 130-150.000FT!
jobban jössz ki ha felújítjátok a hengerfejet és kicserélik a hajtókarcsapágyokat és akkor nincs papírmunka és hivatalos hercehúrca
Naplózva

70/4334431
szabi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #1074 Dátum: 2014. Január 09. - 00:32:02 »

sziasztok. most jelentkeztem erre az oldalra. rövid leszek a problémáimmal,vagy hosszu? nekem egy 1.4 lacettim van, 2005-töl van forgalomba. sajnos 2 éve elkezdett megtorpanni néha de nem foglalkoztam vele. azelött kigyulladt a szervizlámpa de arra azt mondták hogy azzal semmi gond, véletlenül gyúlt ki. ezt egy toyota márkaszervizbe mondták.kitörülték a hibajelzést és azt mondták mehetek tovább. igy is tettem. a torpanás hideg motornál jött elö. megnött afogyasztás is. mindenki csak találgatott. többhelyen rárakták gépre de nem sok eredménnyel.elektronikai hibát,vagyis gyújtást jelzett.én ebbe nem nagyon hittem,mert kronkrétan nem tudták mi a baja.na mindegy. most ott tartok hogy szétlötte a katalizátort,áll az olaj az egyik gyertyánál,úgy érzem hogy az olajba benzin kerül,néha 2 , 3 henger megy,meg túl nagy a füst a kipufogóból,de nem fekete hanem normál, vagy inkább valami visszacsapódás.valahol nem tudja elégetni a benzint. hihetetlen dolgot irok most: 2000-ért tankoltam TÖBBSZÖR és kerek 16 km-ert jutottam vele! ez még hihetetlenebb hogy utána az autó beállt 1 hónapig a gyári beállitására. nem tudom mit tegyek. egyes szerelök szétakarják dobatni a motort mert szelepberagadás,de ezt én még nem szeretném.most katalizátor nélkül próbálgatom de ugyan az.anyival külömbözö hogy afogyasztás nem 30 lt. néha, hanem az a 10 , mivel hogy nincs most benne katali. ha valaki tud valami jó ötletet vagy SZERELÖT várom válaszát
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1075 Dátum: 2014. Január 09. - 00:58:00 »

sziasztok. most jelentkeztem erre az oldalra. rövid leszek a problémáimmal,vagy hosszu? nekem egy 1.4 lacettim van, 2005-töl van forgalomba. sajnos 2 éve elkezdett megtorpanni néha de nem foglalkoztam vele. azelött kigyulladt a szervizlámpa de arra azt mondták hogy azzal semmi gond, véletlenül gyúlt ki. ezt egy toyota márkaszervizbe mondták.kitörülték a hibajelzést és azt mondták mehetek tovább. igy is tettem. a torpanás hideg motornál jött elö. megnött afogyasztás is. mindenki csak találgatott. többhelyen rárakták gépre de nem sok eredménnyel.elektronikai hibát,vagyis gyújtást jelzett.én ebbe nem nagyon hittem,mert kronkrétan nem tudták mi a baja.na mindegy. most ott tartok hogy szétlötte a katalizátort,áll az olaj az egyik gyertyánál,úgy érzem hogy az olajba benzin kerül,néha 2 , 3 henger megy,meg túl nagy a füst a kipufogóból,de nem fekete hanem normál, vagy inkább valami visszacsapódás.valahol nem tudja elégetni a benzint. hihetetlen dolgot irok most: 2000-ért tankoltam TÖBBSZÖR és kerek 16 km-ert jutottam vele! ez még hihetetlenebb hogy utána az autó beállt 1 hónapig a gyári beállitására. nem tudom mit tegyek. egyes szerelök szétakarják dobatni a motort mert szelepberagadás,de ezt én még nem szeretném.most katalizátor nélkül próbálgatom de ugyan az.anyival külömbözö hogy afogyasztás nem 30 lt. néha, hanem az a 10 , mivel hogy nincs most benne katali. ha valaki tud valami jó ötletet vagy SZERELÖT várom válaszát
Üdv a fórumon, honnan ajánljunk szerelőt mível nem tudjuk merre felé laksz?..
Egyébként én így egy métert sem mennék az autóval a helyedben, arról nem is beszélve, hogy a chek lámpa nem villágít véletlenül csak akkor ha gond van aki ezt így mondta az nem nagyon ért a szereléshez vagy csak le akart rázni.
Ha a lámpa villágít akkor van egy hibakód is amit ki kell olvastatni lehetőleg gyári scan 100-as műszerrel és ennek tudatában lehet továbblépni.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 09. - 01:06:43 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1076 Dátum: 2014. Január 09. - 07:06:53 »

sziasztok. most jelentkeztem erre az oldalra. rövid leszek a problémáimmal,vagy hosszu? nekem egy 1.4 lacettim van, 2005-töl van forgalomba. sajnos 2 éve elkezdett megtorpanni néha de nem foglalkoztam vele. azelött kigyulladt a szervizlámpa de arra azt mondták hogy azzal semmi gond, véletlenül gyúlt ki. ezt egy toyota márkaszervizbe mondták.kitörülték a hibajelzést és azt mondták mehetek tovább. igy is tettem. a torpanás hideg motornál jött elö. megnött afogyasztás is. mindenki csak találgatott. többhelyen rárakták gépre de nem sok eredménnyel.elektronikai hibát,vagyis gyújtást jelzett.én ebbe nem nagyon hittem,mert kronkrétan nem tudták mi a baja.na mindegy. most ott tartok hogy szétlötte a katalizátort,áll az olaj az egyik gyertyánál,úgy érzem hogy az olajba benzin kerül,néha 2 , 3 henger megy,meg túl nagy a füst a kipufogóból,de nem fekete hanem normál, vagy inkább valami visszacsapódás.valahol nem tudja elégetni a benzint. hihetetlen dolgot irok most: 2000-ért tankoltam TÖBBSZÖR és kerek 16 km-ert jutottam vele! ez még hihetetlenebb hogy utána az autó beállt 1 hónapig a gyári beállitására. nem tudom mit tegyek. egyes szerelök szétakarják dobatni a motort mert szelepberagadás,de ezt én még nem szeretném.most katalizátor nélkül próbálgatom de ugyan az.anyival külömbözö hogy afogyasztás nem 30 lt. néha, hanem az a 10 , mivel hogy nincs most benne katali. ha valaki tud valami jó ötletet vagy SZERELÖT várom válaszát
Üdvözlet itt is. Látom, még nem találtál megoldást a problémádra. Az Indexen javasolt szerelőhöz nem jutottál el? Esetleg nem tudott segíteni?

Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1077 Dátum: 2014. Január 17. - 10:32:06 »

Négy napig állt a autó a Duna mellett, míg én hajókáztam. Jövök haza hétfőn, átmegyek egy meglehetősen rossz állapotú vasúti átjárón, erő balra el és színre lép a sárga veszedelem. hurrá. Még hazavittem a havert és hazavergődtem, de nem ment a gép, dadogott, aapjárat is alig volt.

Másnap reggel telefonos konzultáció Tomyval, akinek tanácsára megnéztem a gyertyapipákat, csatlakozókat, minden rendben, de alapjárat dadog állítom felváltva nem jártak a hengerek. Állok felette és fennhangon közöltem: én itt most fel foglak gyújtani és veszek helyetted egy Malibut. Erre motor felpörög és megjött az alapjárat. Este elvittem Tomyhoz, ment rendesen, de mintha gondolkozott volna, hogy gyorsuljon. Tomy megnézte,hibakód kiolvas: nem emlékszem pontosan, de valami olyasmi volt, hogy túl sok levegő a keverékben, szóval valóban kimaradt égés valamelyik hengerben. Mente közben kiderült, hogy a tavaly belerakott (valóban belerakták a vitt gyertyákat, vagy csak eltették?) gyertyák csere érettek, mert átfújnak. De semmi más hiba, motor jár. Tomy kipucolta a fojtószelepet, mert retkes volt (soha nem pucoltam), majd próbakör, ahol ment, mint a vadszamár. Konklúzió: valami szutykot vagy vizet felkapott a tank aljából, ami épp elég volt ahhoz, hogy dobon egy hibát. Tankoltam etanolt, ami szeptember óta nem volt a benzinhez adagolva. Nem semmi gőz jön a kipuffogóból.

Nem veszek Malibut.
Nálam lambdaszonda áramingadozás a hibakód, de meg lennék lepve ha a szonda lenne a hibás. Hallás alapján három henger megy csak, már amikor épp rossz passzban van. Mert hidegen indulva semmi baja. Az a felfedezésem, hogy a hiba akkor jön elő, amikor hideg motorról indulva úgy 40 percet használom a kocsit. Ilyenkor ha leállítom a motort, és pihentetem 10 percet, nyerek újabb 10 percnyi autózást pechlámpa mellett. Ha teljesen hagyom kihűlni, a lámpa se jön elő... Most a benzinpumpa van épp bevizsgáláson, hátha az melegszik túl, de amilyen pesszimista vagyok, szerintem nem ott lesz a baj.

Jó hallani, hogy a Tiéd meggyógyult, remélem, hogy nekem sem kell Malibura váltanom!... Kacsint
Márpedig nekem ugyanez volt a jelenség, amit a szonda cseréje oldott meg. Ugyanez volt a hibakód is. Illetve párhuzamosan a szelepfedélből szivárgó olaj okozott kimaradást a 4. hengerben.

Hihetetlen, de pontosan ugyanaz volt a helyzet nálam is, mint Nálad. Cserélni kellett a lambdaszondát (erre még tavaly sor került), ami után stabilabb lett a motor, de éreztem, hogy valami még nem százas. (Hidegen kicsit rángat, enyhén bizonytalan alapjárat, néha kis nyomatékhiány...)
Tegnap jutottam el oda, hogy szerelőhöz vigyem megint. A diagnózis (ki hinné): 2 gyertya olajban lubickol, mert a szelepfedél alól gyün az olaj... Takarítás és tömítéscsere után egészen megtáltosodott.
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1078 Dátum: 2014. Január 19. - 13:21:57 »

Üdvözletem!  Kíváncsiságból megnéztem a gyertyákat, sajnos a 4-es henger gyertyája olajban van, a pipa oldala is olajos és a motor oldala is. Jó eséllyel szelepfedél tömítés? Ebből csak gyárit érdemes venni, vagy lehet utángyártottat is?
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1079 Dátum: 2014. Január 19. - 13:39:38 »

Üdvözletem!  Kíváncsiságból megnéztem a gyertyákat, sajnos a 4-es henger gyertyája olajban van, a pipa oldala is olajos és a motor oldala is. Jó eséllyel szelepfedél tömítés? Ebből csak gyárit érdemes venni, vagy lehet utángyártottat is?
Szia,

Szelepfedél tömítés lesz a ludas. Utángyártott felejtős, csakis a gyári tömítés jó. Ezzel már nekem is jó lett.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!