Lacetti klub fórum
2024. Október 05. - 22:53:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 376573 alkalommal)
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1020 Dátum: 2013. Október 07. - 08:19:42 »


Ujra szuksegem lenne tanacsra mielott szervizhez fordulnek, ugyanis a szombaton hibat dobott a gep es a tegnapi kiolvasas eredmenye "P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)".
Az egeszhez meg tudni kell azt is hogy elozoleg uzemanyag (benzin) nelkul maradt a gep.
Megkoszonnem ha valaki kifejtene hogy mire szamithatok a jovoben, ugyanis kodot torultem de a problema ami okozta azt meg nem vilagos.
Koszonom elore is.
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1021 Dátum: 2013. Október 07. - 09:36:00 »

vagy valamelyik jeladó/szonda fáradt el a katalizátor előtt és mögött, vagy a katalizátor. érdemes leszedni a katalizátort és megnézni, hogyan néz ki benne a kerámia.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #1022 Dátum: 2013. Október 08. - 08:53:34 »

Szia!
Egy kis segítség kati leszedéshez:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/29427223/en_4J2_1G.pdf

Üdv,
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1023 Dátum: 2013. Október 08. - 18:53:21 »

Szia!
Egy kis segítség kati leszedéshez:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/29427223/en_4J2_1G.pdf

Üdv,
Koszonom szepen
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1024 Dátum: 2013. Október 08. - 19:28:17 »


Ujra szuksegem lenne tanacsra mielott szervizhez fordulnek, ugyanis a szombaton hibat dobott a gep es a tegnapi kiolvasas eredmenye "P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)".
Az egeszhez meg tudni kell azt is hogy elozoleg uzemanyag (benzin) nelkul maradt a gep.
Megkoszonnem ha valaki kifejtene hogy mire szamithatok a jovoben, ugyanis kodot torultem de a problema ami okozta azt meg nem vilagos.
Koszonom elore is.
Gidynél is ez a hiba jön elő évek óta, ha Csaba vezeti a gépet (nem járt felétek?  Vigyorog).

Jó pár helyen nézték a járgányt, de nem találtak semmi hibát.
Katalizátor hiba(jelzés) nálam is előjön telente rendszeresen. Eddig a sárga lámpán kívűl nem okozott gondot.

Evvel nem azt akarom mondani, hogy ne törődj a dologgal. De ritkán előjövő 1-1 hibától én nem esnék kétségbe.

Persze ez szigorúan az én amatőr véleményem! Kacsint
A Te autód, a Te zsebed.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1025 Dátum: 2013. Október 08. - 21:35:52 »

én sem estem kétségbe erre a hibakódra...rá is .asztam
igaz nem lett baja a motornak, csak a munkadíj volt sok 
viszont egyik akkori szerelőnek sem jutott eszébe, hogy mitől lehet esetleg "eldugulva" a katalizátor. azt hitték a koromtól....jól hajtsam meg és jó lesz. ahha, nem mintha ellustult volna alattam a gép a lassan 9 év alatt 
szóval az esetlegesen vergődő és morzsolódó kerámia nem olyan vicces dolog, főleg, ha bekerül a hengerekhez...
egy ránézést megér a dolog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1026 Dátum: 2013. Október 08. - 22:26:53 »

én sem estem kétségbe erre a hibakódra...rá is .asztam
igaz nem lett baja a motornak, csak a munkadíj volt sok 
viszont egyik akkori szerelőnek sem jutott eszébe, hogy mitől lehet esetleg "eldugulva" a katalizátor. azt hitték a koromtól....jól hajtsam meg és jó lesz. ahha, nem mintha ellustult volna alattam a gép a lassan 9 év alatt 
szóval az esetlegesen vergődő és morzsolódó kerámia nem olyan vicces dolog, főleg, ha bekerül a hengerekhez...
egy ránézést megér a dolog
Hát ellustulhatott éppen,olyan metroszexuálisan szoktál vezetni.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1027 Dátum: 2013. Október 09. - 21:39:24 »

ne viccelődjön fiatalember  Mosolyog ezek komoly dolgok 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1028 Dátum: 2013. Október 10. - 10:22:37 »

ne viccelődjön fiatalember  Mosolyog ezek komoly dolgok 
Ép kérdezi egy topikkal odébb SX kolléga, hogy milyen fincsi tud lenni a kerámiamorzsalék a hengerekben. Mesélj neki.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1029 Dátum: 2013. Október 16. - 20:31:58 »

én sem estem kétségbe erre a hibakódra...rá is .asztam
igaz nem lett baja a motornak, csak a munkadíj volt sok 
viszont egyik akkori szerelőnek sem jutott eszébe, hogy mitől lehet esetleg "eldugulva" a katalizátor. azt hitték a koromtól....jól hajtsam meg és jó lesz. ahha, nem mintha ellustult volna alattam a gép a lassan 9 év alatt 
szóval az esetlegesen vergődő és morzsolódó kerámia nem olyan vicces dolog, főleg, ha bekerül a hengerekhez...
egy ránézést megér a dolog
Tudtam, hogy nem hagyod ki. Kacsint

Én akkor sem voltam és azóta sem vagyok meggyőződve róla, hogy a két dolog összefüggött. Hányszor volt hibakódod? (én 1-ről tudok)

Továbbra is azt mondom -és a saját autómat is e szerint intézem-, hogy ritkán 1-1 hibakód nem a világ.
Ha törlöd, és hamarosan jön újra, akkor gond van. Ha fél évente 1-1, akkor nem foglalkozom vele.

A Te eseted az egyik véglet, Gidyé a másik. Igaz, Ő nem pörgeti-pörgette a gépet soha.
És szerintem itt van a lényeg.

Hangsúlyozottan szerintem! Kacsint

Béke.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1030 Dátum: 2013. Október 17. - 21:57:35 »

legalább 3 hibakódom volt, de az is csak azért annyi, mert igyekeztem elkerülni a teszt-tartományt és még 70nel is 3asban mentem 
persze nekem 8 ki mit csinál, csak segíteni akartam és leírtam, hogy ne ezen múljon a dolog. le kell ellenőrizni a katalizátort, ha ilyen hibakód van.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Október 17. - 22:00:13 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1031 Dátum: 2013. Október 18. - 10:25:01 »

Kinek mi a véleménye az alábbi linkén olvasható cikkről?

http://www.origo.hu/auto/20131010-savakkal-mergezi-magat-a-hidegen-hagyott-motor-autok-utolag-beepitett-allofutese.html?sec-top

(Nem tudom, hogy jó témába illsztettem-e be ezt a linket, ha esetleg mégsem, akkor elnézést!)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1032 Dátum: 2013. Október 18. - 12:04:40 »

Kinek mi a véleménye az alábbi linkén olvasható cikkről?

http://www.origo.hu/auto/20131010-savakkal-mergezi-magat-a-hidegen-hagyott-motor-autok-utolag-beepitett-allofutese.html?sec-top

(Nem tudom, hogy jó témába illsztettem-e be ezt a linket, ha esetleg mégsem, akkor elnézést!)

pont ezek miatt könyörgök az évenkénti olajcsere miatt!
és ezek miatt az okok miatt nem vennék sem időstől sem nőtől autót /tisztelet a kivételnek!/
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1033 Dátum: 2013. Október 18. - 13:04:18 »

Kinek mi a véleménye az alábbi linkén olvasható cikkről?

http://www.origo.hu/auto/20131010-savakkal-mergezi-magat-a-hidegen-hagyott-motor-autok-utolag-beepitett-allofutese.html?sec-top

(Nem tudom, hogy jó témába illsztettem-e be ezt a linket, ha esetleg mégsem, akkor elnézést!)
Igaz. N ekem a sok hidegindítás miatt lett kuka pl. a szonda.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1034 Dátum: 2013. Október 21. - 15:43:34 »

Sziasztok!

Mindenek előtt elnézést kérek, ha nem a megfelelő helyre írom a kérdéseim, de amint látom a "rám vonatkozó" szobában már nem mostanában történt hozzászólás, ezért nem vagyok benne biztos, hogy ott választ is kapnék.

Pár hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy Nubira III-nak (2004 1.6 16V) . Az autó nagyon tetszik, egy 1.4 Thalia-ból ültem át. Nagy, kényelmes, szép. Régóta nézegettem már, most alakult úgy hogy szert is tettem egy fehér bálnára. Mosolyog

A kötelező szervízen kívül (olaj, vezérlés, szűrők, gyertyák, stb) cseréltem még ablakvezető gumisínt a bal első ajtón, mert karcolta az üveget és félre is húzta az ablakot. Cserélni kellett a középső konzol hűtés/fűtés szabályzó részét. Nem azért mert el volt törve, hanem mert a belső keringetés és az ablakfűtés gombja meg volt murdelva. Már első nap ketté lőtte a termosztát házat egy kiadós meghajtást követően (korábban egy hölgy vezette az autót, nem hajtotta ), az is cserélve lett. Remélem most sokáig nem kell hozzányúlni, a kötelező cseréken kívül. Az azért meglepett, hogy a vezérlés szettnek 60 000 Km-t írnak elő. Érthetetlen, mivel a szíj és a görgők hibátlanok voltak, amiket leszedtünk az autóról. A tulaj elmondása szerint pont 60 000 Km-el ezelőtt lettek cserélve. Mindegy...ha ez van előírva, akkor ez van. Olvasgattam már többet itt is és más fórumokon is az autókról. Népítéleteket és teszteket egyaránt. Ennyi olvasás után kb tisztában vagyok a típus hibáival, van amit produkál(t) is. Ami kérdésem lenne most Felétek a következő:

Az EGR szelep nekem is le van vakolva. Így vettem az autót. Gondolom már rossz volt, ugyanakkor tehát ha jól értettem, így kevésbé valószínű a szelepek elkormolódása, mivel nincs visszavezetve az égéstérbe a kipufogó gáz? Én elég alacsony fordulaton váltogatom el, feltételezve, hogy így kevesebbet fogyaszt az autó. Vagy tévedek? Ha kicsit jobban pörgetem akkor is 10 L körül mozog a városi fogyasztás? 9.4-et mértem, szinte kizárólag városi módban, 2000-nél elváltogatva. A szelep elkormolódást elkerülendő EGR nélkül is inkább forgassam jobban az 1.6 16 szelepest? Most öntöttem bele szeleptisztító adalékot, bár szerencsére nem produkált semmi hibát. Megelőzendő a gondot, öntöttem bele. Remélem jól tettem. 

A másik kérdésem, amit itt láttam, hogy már volt róla szó, a felpörgő motor váltáskor. Nem tudom eldönteni, hogy ez normális, vagy hibajelenség, mert nincs a közelben ismerősnek ilyen autója. Minden váltásnál kitartja, illetve kicsit emel a fordulaton. Nem sokat, kb 500-at. Már rájöttem, hogy a gázt tartja ki az elektromos gázpedál. Sebességben is érezhető, hogy elengedem a gázt, akkor egy - két másodperces késéssel veszi el valójában a gázt. Véleményem szerint ez eredményezi a felpörgést a váltásoknál, mivel olyankor is kitartja a gázt, viszont megszűnik a terhelés a kuplunggolás következtében. Ez így normális dolog, vagy valami hibádzik? Vagy esetleg az itt leírt módon tanítsam újra az alapjáratot?   

Biztos volt már ezekről szó, de azt hiszem annyi szabadidő a világon nincs, hogy végigolvassak mindent az oldalon Mosolyog

A válaszaitokat előre is Köszönöm! Mosolyog

Dani
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!