Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 06:06:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 54697 alkalommal)
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 17. - 18:27:59 »

Nekem 192 óra szerint

Ezt elhisszük. Kacsint
A Nubi2/Nubi3/Lacsi( sedan 1.6 biztosan) ugyanaz a váltó áttétel,moci meg 3lóval több. Kacsint
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Szeptember 28. - 08:07:25 »

Nem tudom Sárkány barátunk olvassa-e az új fórumot He
Nos a fönök GPS-t megragadva az M7 új részén pontosan azok az értékeket mérte(m), mint amit mondtál.
Bátorkodom mondani, hogy pályán 140nel (óra szerint) teljesen szabályosan közlekedik a mi kis GM termékünk Vigyorog
bár néha többet is kívánna Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 16. - 10:53:17 »

Valaki írjon már be egy Nubira3 sedan vagy Lacetti sedan végsebességet 1fővel, óra szerintit.
Ja. Mindezt csak 1.6 16V mocisból .

kb. 200
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 16. - 11:29:37 »

Nem tudom Sárkány barátunk olvassa-e az új fórumot He
Nos a fönök GPS-t megragadva az M7 új részén pontosan azok az értékeket mérte(m), mint amit mondtál.
Bátorkodom mondani, hogy pályán 140nel (óra szerint) teljesen szabályosan közlekedik a mi kis GM termékünk Vigyorog
bár néha többet is kívánna Kacsint

Max a kicsit csaló óra szerint, mert tudtommal 130 a megengedett..:-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 16. - 16:45:02 »

1,6 HB 4 fő+csomag 195 és még nem volt vége...Mindez draftban Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Október 16. - 17:00:30 »

Lehet, hogy ezért fogyaszt sokat a sok Lacetti, mert mindenki rekordot akar dönteni? Jobb tovább utazni, mint baromi gyorsan! 180-200 km/h-nál már nincs koccanás, csak tragédia, ezt ne tévesszétek szem elött! Vigyázzatok magatokra, és hazudjatok nagy rekordokat, de ne kockáztassatok, mert se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást. Uff! Én szóltam: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Október 17. - 12:57:32 »

Lehet, hogy ezért fogyaszt sokat a sok Lacetti, mert mindenki rekordot akar dönteni? Jobb tovább utazni, mint baromi gyorsan! 180-200 km/h-nál már nincs koccanás, csak tragédia, ezt ne tévesszétek szem elött! Vigyázzatok magatokra, és hazudjatok nagy rekordokat, de ne kockáztassatok, mert se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást. Uff! Én szóltam: LadiGidy

Nyugi itt mindenki hazudik egy kicsit. Kacsint
Naplózva

Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Október 22. - 13:37:39 »

"Max a kicsit csaló óra szerint, mert tudtommal 130 a megengedett..:-)"

Tudom, tudom...
De tudni illik, hogy hinni szeretném, hogy a 140 az valójában 130.. az agyamnak gyorshajtás, a trafinak meg pont jó Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Október 23. - 09:50:58 »

Lehet, hogy ezért fogyaszt sokat a sok Lacetti, mert mindenki rekordot akar dönteni? Jobb tovább utazni, mint baromi gyorsan! 180-200 km/h-nál már nincs koccanás, csak tragédia, ezt ne tévesszétek szem elött! Vigyázzatok magatokra, és hazudjatok nagy rekordokat, de ne kockáztassatok, mert se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást. Uff! Én szóltam: LadiGidy

Nyugi itt mindenki hazudik egy kicsit. Kacsint

Óvatosabban fogalmaznék...
Közelítő becsléssel Lacsinál (+)5-10 km/ó végsebességhez +10-15 LE KELL! (+); 20km/ó-hoz legalább +30 LE KELL.
"se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást" Nekem pl. a közeli az M9 út, és lehetővé teszi, mert gyér a forgalom, és ritkán mérnek. A szomszédom E300 Merciével 270 felett repeszettünk, a különbség a tempón kívül: a Lacsi kapcsolata az úttal már 160 felett  kezd elveszni, a Merciben csak a szélzaj volt zavaró, no meg az E osztály kényelme az más.
Üdv

Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Október 23. - 10:58:06 »

Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett.
Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták.
Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Október 23. - 11:25:53 »

Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett.
Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták.
Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Vigyorog

Merthogy sebességfüggő szervo volna a  lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem?
Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm

Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta  jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt!
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 23. - 11:36:52 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Október 23. - 12:33:29 »

Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Október 23. - 12:33:44 »

Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett.
Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták.
Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Vigyorog

Merthogy sebességfüggő szervo volna a  lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem?
Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm

Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta  jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt!

Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 23. - 13:23:03 »

Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett.
Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták.
Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Vigyorog

Merthogy sebességfüggő szervo volna a  lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem?
Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm

Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta  jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt!

Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő
Aham...de ezek szerint azokban sincs elektrohidraulikus, egy teljesen más konstrukció, csak fordulatszámfüggő a rásegítés?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 23. - 13:27:20 »

Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett.
Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták.
Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Vigyorog

Merthogy sebességfüggő szervo volna a  lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem?
Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm

Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta  jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt!

Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő
Aham...de ezek szerint azokban sincs elektrohidraulikus, egy teljesen más konstrukció, csak fordulatszámfüggő a rásegítés?
Hidraulikus a szervó a lacsiban, viszont sebességfüggő csak a platinum felszereltségben alap.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!