kola1234
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 17. - 18:27:59 » |
|
Nekem 192 óra szerint
Ezt elhisszük. A Nubi2/Nubi3/Lacsi( sedan 1.6 biztosan) ugyanaz a váltó áttétel,moci meg 3lóval több.
|
|
|
Naplózva
|
Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Szeptember 28. - 08:07:25 » |
|
Nem tudom Sárkány barátunk olvassa-e az új fórumot Nos a fönök GPS-t megragadva az M7 új részén pontosan azok az értékeket mérte(m), mint amit mondtál. Bátorkodom mondani, hogy pályán 140nel (óra szerint) teljesen szabályosan közlekedik a mi kis GM termékünk bár néha többet is kívánna
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 16. - 10:53:17 » |
|
Valaki írjon már be egy Nubira3 sedan vagy Lacetti sedan végsebességet 1fővel, óra szerintit. Ja. Mindezt csak 1.6 16V mocisból .
kb. 200
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 16. - 11:29:37 » |
|
Nem tudom Sárkány barátunk olvassa-e az új fórumot Nos a fönök GPS-t megragadva az M7 új részén pontosan azok az értékeket mérte(m), mint amit mondtál. Bátorkodom mondani, hogy pályán 140nel (óra szerint) teljesen szabályosan közlekedik a mi kis GM termékünk bár néha többet is kívánna Max a kicsit csaló óra szerint, mert tudtommal 130 a megengedett..:-)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 16. - 16:45:02 » |
|
1,6 HB 4 fő+csomag 195 és még nem volt vége...Mindez draftban
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Október 16. - 17:00:30 » |
|
Lehet, hogy ezért fogyaszt sokat a sok Lacetti, mert mindenki rekordot akar dönteni? Jobb tovább utazni, mint baromi gyorsan! 180-200 km/h-nál már nincs koccanás, csak tragédia, ezt ne tévesszétek szem elött! Vigyázzatok magatokra, és hazudjatok nagy rekordokat, de ne kockáztassatok, mert se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást. Uff! Én szóltam: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Október 17. - 12:57:32 » |
|
Lehet, hogy ezért fogyaszt sokat a sok Lacetti, mert mindenki rekordot akar dönteni? Jobb tovább utazni, mint baromi gyorsan! 180-200 km/h-nál már nincs koccanás, csak tragédia, ezt ne tévesszétek szem elött! Vigyázzatok magatokra, és hazudjatok nagy rekordokat, de ne kockáztassatok, mert se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást. Uff! Én szóltam: LadiGidy
Nyugi itt mindenki hazudik egy kicsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Október 22. - 13:37:39 » |
|
"Max a kicsit csaló óra szerint, mert tudtommal 130 a megengedett..:-)" Tudom, tudom... De tudni illik, hogy hinni szeretném, hogy a 140 az valójában 130.. az agyamnak gyorshajtás, a trafinak meg pont jó
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Október 23. - 09:50:58 » |
|
Lehet, hogy ezért fogyaszt sokat a sok Lacetti, mert mindenki rekordot akar dönteni? Jobb tovább utazni, mint baromi gyorsan! 180-200 km/h-nál már nincs koccanás, csak tragédia, ezt ne tévesszétek szem elött! Vigyázzatok magatokra, és hazudjatok nagy rekordokat, de ne kockáztassatok, mert se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást. Uff! Én szóltam: LadiGidy
Nyugi itt mindenki hazudik egy kicsit. Óvatosabban fogalmaznék... Közelítő becsléssel Lacsinál (+)5-10 km/ó végsebességhez +10-15 LE KELL! (+); 20km/ó-hoz legalább +30 LE KELL. "se útak, se partnerek nem teszik lehetővé az ilyen gyorshajtást" Nekem pl. a közeli az M9 út, és lehetővé teszi, mert gyér a forgalom, és ritkán mérnek. A szomszédom E300 Merciével 270 felett repeszettünk, a különbség a tempón kívül: a Lacsi kapcsolata az úttal már 160 felett kezd elveszni, a Merciben csak a szélzaj volt zavaró, no meg az E osztály kényelme az más. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Október 23. - 10:58:06 » |
|
Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett. Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták. Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Október 23. - 11:25:53 » |
|
Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett. Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták. Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Merthogy sebességfüggő szervo volna a lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem? Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 23. - 11:36:52 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Október 23. - 12:33:29 » |
|
Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Október 23. - 12:33:44 » |
|
Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett. Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták. Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Merthogy sebességfüggő szervo volna a lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem? Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt! Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 23. - 13:23:03 » |
|
Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett. Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták. Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Merthogy sebességfüggő szervo volna a lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem? Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt! Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő Aham...de ezek szerint azokban sincs elektrohidraulikus, egy teljesen más konstrukció, csak fordulatszámfüggő a rásegítés?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 23. - 13:27:20 » |
|
Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett. Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták. Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Merthogy sebességfüggő szervo volna a lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem? Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt! Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő Aham...de ezek szerint azokban sincs elektrohidraulikus, egy teljesen más konstrukció, csak fordulatszámfüggő a rásegítés? Hidraulikus a szervó a lacsiban, viszont sebességfüggő csak a platinum felszereltségben alap.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
|