Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 10:35:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 54759 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #90 Dátum: 2008. Március 11. - 19:23:55 »

Így van! De az alatta lévő tartományt egy kicsit megpiszkálhatod, ha a légszűrőház felső feléből kiveszed azt a csonkakúp szűkítőt. Egy kicsit kisebb lesz ugyan a lépcső 4000 nél, de cserébe 2800-tól picit több erő lesz 4000-ig.
A mikéntjéről itt http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=53 látsz képet.

Ja és némi direktszűrő, estetleg...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #91 Dátum: 2008. Március 11. - 19:40:37 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
1.6-os DETTO! 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #92 Dátum: 2008. Március 11. - 19:43:08 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
1.6-os DETTO! 
de az SW. Én még ki sem próbáltam tiltásig! hol szabályoz le?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #93 Dátum: 2008. Március 11. - 20:59:34 »

nem tudom nálatok hogy van, de egyenes úton ugyanazt a 140-et meg tudom csinálni 4000-es és 3600-3700 fordulaton is...így is - úgyis 9lit./100km...
néha már azon gondolkodom, hogy a hátsó ajtótól lefűrészeltetem, teszek rá egy kis farokkereket és kész...még sosem használtam a második felét...mióta megvan, mentem vele 4000 km.-t, 9.2 átlaggal...ennyit még a kétliteres saab sem evett..
ha az 1.6 ennyit zabál, mit ehet az 1.8? ha ez így megy tovább, csak arra fogom használni, hogy hétvégén lemossam...
Akkor meg sok vizet fogsz használni és az sem olcsó.10 ezerig nem nagyon érdemes a fogyasztását nézegetni, mert nagyon nyers.Nekem az 1,6-os 10ezer után rugalmasabb, egy kicsit erősebb lett és a fogyasztása is 8 körül alakult.(feltéve, hogy újonnan vetted)
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #94 Dátum: 2008. Március 12. - 07:49:47 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
1.6-os DETTO! 
de az SW. Én még ki sem próbáltam tiltásig! hol szabályoz le?

Mivel a computered is piszkálva van, nem 100% hogy neked is 6500-nál. Puding próbája az evés...  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #95 Dátum: 2008. Március 12. - 11:19:29 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
1.6-os DETTO! 
de az SW. Én még ki sem próbáltam tiltásig! hol szabályoz le?


Pont ott, ahol a fordszám-mérő piros színű tartománya kezdődik: 6500-nál
(Mármint a mezei gépezetekben..., hogy nálad is így maradt-e, csak te tudhatod... Kacsint)
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #96 Dátum: 2008. Március 12. - 11:49:24 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Nekem 2-esben tiltásnál 95 óra szerint. Lehetne több is.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #97 Dátum: 2008. Március 12. - 11:53:19 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Azt meg hogy bírtad ki? Nincs benned vér? Kacsint
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
1.6-os DETTO! 
de az SW. Én még ki sem próbáltam tiltásig! hol szabályoz le?

Hogy birtad ki?
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 12. - 11:55:42 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #98 Dátum: 2008. Március 12. - 11:58:27 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Azt meg hogy bírtad ki? Nincs benned vér? Kacsint
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
1.6-os DETTO! 
de az SW. Én még ki sem próbáltam tiltásig! hol szabályoz le?

Hogy birtad ki?
Kíméletes a drágával.Még én sem tudom hol szabályoz le, de már nem sokáig marad titok úgy érzem.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #99 Dátum: 2008. Március 12. - 15:31:56 »

Ti itt vaélami őrültségre akartok rávenni?4 Kész szerencse, hogy nem tudok vezetni. Még nagyobb, hogy ladlac rávilágított, nem is biztos, hogy nekem hol szabályoz le. Tehát NEM fogom kipróbálni. Nem pörgetjük szét.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #100 Dátum: 2008. Március 12. - 17:40:09 »

Ti itt vaélami őrültségre akartok rávenni?4 Kész szerencse, hogy nem tudok vezetni. Még nagyobb, hogy ladlac rávilágított, nem is biztos, hogy nekem hol szabályoz le. Tehát NEM fogom kipróbálni. Nem pörgetjük szét.
Nem tudod szétpörgetni, hiszen ezért szabályoz le. Az megint más dolog,hogy valaki nem szereti ha bőg a motor és éppen ezért sajnálja is. Hidd el ezzel nem lehet ártani a motornak, sőt néha még jót is tehet neki ( itt nem arról beszélek, hogy folyamatosan leszabályozásig kell hajtani a motort). Amikor p300-am volt és a javítás után 3 nappal megint kapkodni kezdett a motor, akkor kb 5-700m-en keresztül I-ben leszabályozási fordulaton tartva kiköpettem vele a kormot és azóta no problem.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #101 Dátum: 2008. Március 12. - 17:46:54 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #102 Dátum: 2008. Március 12. - 17:51:19 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #103 Dátum: 2008. Március 12. - 17:53:42 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Nekem régi Swift-em ment II-ben 110-et, III-ban 155-öt leszabályzásig. 1.3 68 LE volt.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #104 Dátum: 2008. Március 12. - 17:54:27 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Tom! hogyan fértél bele egy Altoba? illetve: hogyan veetted fel?  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!