Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Október 23. - 13:39:47 » |
|
Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett. Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták. Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Merthogy sebességfüggő szervo volna a lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem? Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt! Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő Aham...de ezek szerint azokban sincs elektrohidraulikus, egy teljesen más konstrukció, csak fordulatszámfüggő a rásegítés? Hidraulikus a szervó a lacsiban, viszont sebességfüggő csak a platinum felszereltségben alap. Fogalmam sincs hogy milyen elven működik, csak tudom, hogy van benne
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Október 23. - 13:44:20 » |
|
Az elektromos szervóknak van sárga színű EPS lámpája. Nem összekeverni a ESP kipörgésgátlóval! :-))
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Október 23. - 16:22:05 » |
|
Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Az E300 benzines V8-as tuningolt, nincs sebességhatár leszabályozása. 275 körül volt a vége, az Indexben is írtam, a motor hangját elnyomta a szélzaj, sportkipuff nincs, és nem lehetett érezni semmi bizonytalanságot az útfekvés terén. A tulaj annyit jegyzett meg: "ennél a tempónál mindenki szembe jön!" Az M9 nem osztottpályás. Azt találtam megjegyezni, hogy a Lacsinál a kapcsolattartás az úttal 160 körül kezd jelentősen romlani. Nem azt, hogy nincs. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Október 23. - 17:34:15 » |
|
A Hankook Optimo nem hiszem, hogy bírná 200 felett sokkal. 195/55 R15
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. Október 23. - 18:06:32 » |
|
Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Az E300 benzines V8-as tuningolt, nincs sebességhatár leszabályozása. 275 körül volt a vége, az Indexben is írtam, a motor hangját elnyomta a szélzaj, sportkipuff nincs, és nem lehetett érezni semmi bizonytalanságot az útfekvés terén. A tulaj annyit jegyzett meg: "ennél a tempónál mindenki szembe jön!" Az M9 nem osztottpályás. Azt találtam megjegyezni, hogy a Lacsinál a kapcsolattartás az úttal 160 körül kezd jelentősen romlani. Nem azt, hogy nincs. Üdv Azért a két autót összehasonlítani kicsit nevetségesen hat Maradjunk csak a kategória társaknál. Abban viszont erős középmezőnyben van a lacsi futóművileg (szvsz)
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. Október 23. - 18:12:09 » |
|
A Hankook Optimo nem hiszem, hogy bírná 200 felett sokkal. 195/55 R15
Azt hiszem 85V-s talán 240-ig jó , ezért megkérek mindenkit , hogy csak megfontoltan !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. Október 24. - 07:32:45 » |
|
A Hankook Optimo nem hiszem, hogy bírná 200 felett sokkal. 195/55 R15
Azt hiszem 85V-s talán 240-ig jó , ezért megkérek mindenkit , hogy csak megfontoltan ! Ha jól tudom a betűk jelentései: T:190. H:210. V:240. De szerintem sem érdemes a végleteket kipróbálni.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. Október 24. - 15:55:25 » |
|
Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Az E300 benzines V8-as tuningolt, nincs sebességhatár leszabályozása. 275 körül volt a vége, az Indexben is írtam, a motor hangját elnyomta a szélzaj, sportkipuff nincs, és nem lehetett érezni semmi bizonytalanságot az útfekvés terén. A tulaj annyit jegyzett meg: "ennél a tempónál mindenki szembe jön!" Az M9 nem osztottpályás. Azt találtam megjegyezni, hogy a Lacsinál a kapcsolattartás az úttal 160 körül kezd jelentősen romlani. Nem azt, hogy nincs. Üdv Azért a két autót összehasonlítani kicsit nevetségesen hat Maradjunk csak a kategória társaknál. Abban viszont erős középmezőnyben van a lacsi futóművileg (szvsz) Összehasonlításról szó sincs, de lehet itt mégsem hazudik mindenki... Azaz amit nem lát valaki, még nem biztos, hogy nincsen. A mondandóm lényege ez lett volna, csak biztosan rosszul fogalmaztam. Bocs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. Október 24. - 16:56:56 » |
|
Összehasonlításról szó sincs, de lehet itt mégsem hazudik mindenki... Azaz amit nem lát valaki, még nem biztos, hogy nincsen. A mondandóm lényege ez lett volna, csak biztosan rosszul fogalmaztam. Bocs
Így már érthetőbb, hogy mire szerettél volna kilyukadni. És igazad is van. Itt a leírt szavaknak van nyomatéka, és könnyen megbánthatunk vele másokat, főleg egy erősebb megjegyzéssel.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
speedylacetti
Örökös tag
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. Október 26. - 17:36:21 » |
|
ide most batran beirok, mert nemet rendorok nem olvassak ezt a forumot! :-) delutan 235ig tornaztam a sebesseget. az ora ugye ezt mar nem tudja, de erre jo a gps. valahol ez lesz a maximum, sokkal tobb nem lehet benne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BeZe1974
|
|
« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. Október 26. - 19:54:18 » |
|
Azt hogy??? Ez eléggé kamuszagu. Max 30 kilométeres lejtőn lefele...
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. Október 26. - 22:38:59 » |
|
Azt hogy??? Ez eléggé kamuszagu. Max 30 kilométeres lejtőn lefele...
Beállt egy Porsche mögé és draftolt
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. Október 27. - 08:01:29 » |
|
És persze a fordulatszámláló is kiakadt! No meg a többi Lacettis a plusz 50km/h miatt. Ez már nem száguldás, hanem zuhanás! Ennyít még az örzőangyalod sem tud repülni, lásd LadLac mottóját! Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. Október 27. - 09:34:13 » |
|
ide most batran beirok, mert nemet rendorok nem olvassak ezt a forumot! :-) delutan 235ig tornaztam a sebesseget. az ora ugye ezt mar nem tudja, de erre jo a gps. valahol ez lesz a maximum, sokkal tobb nem lehet benne
Dehát még bejáratós a motor, nem?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. Október 27. - 14:23:35 » |
|
Azt hogy??? Ez eléggé kamuszagu. Max 30 kilométeres lejtőn lefele...
Kolléga urak ! Szerintem nem a mi tisztünk eldönteni , hogy ez valóban lehetséges e, vagy sem ! A kolléga megtisztelt minket azzal ,hogy leirta első tapasztalatait az autójáról , ami valószínüleg jelentős átalakításokon esett át ! Remélhetőleg ír majd róla bövebben is . Szeretnélek megkérni benneteket arra , hogy a hozzánk érkezőket fogadjátok tisztelettel és ne itéljetek túl hamar , ez nem tesz jót a közösségnek ! Köszönöm . Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|