peti74
|
|
« Hozzászólás #135 Dátum: 2008. Augusztus 09. - 22:35:34 » |
|
Lesz valami gyorsulási verseny, amiről nem tudok, hogy így felvezeted, mennyire nem megy a lacsid? Bocsi! Asszem, most nem kéne indulnom! De hidd el, nem tudatos volt a kaposújlaki sztori! Ez csak a természet játéka. Minden vélt vagy valós hasonlóság a véletlen műve!
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #136 Dátum: 2008. Augusztus 10. - 07:18:02 » |
|
Csak hogy feljebb kerüljön ez a topic!
Többszöri nekifutásra is azt tapasztaltam, hogy óra szerint 172-nél vége volt a tehetségnek, mintha szeget vertek volna a mutató elé! Több Km után sem adta meg magát, mereven ragaszkodot a bűvös számhoz! Hát... lehangoló! A 182 is olyan, mint a 7.1-es fogyasztás! Mese.
Nekem sikerűlt megpakolva 4 fővel 195-öt mennem úgy, hogy még nem volt vége (óra szerint). Viszont ekkor már mögöttem volt 300km autópálya, és elég rendesen ki volt kormolva a jószág. De ha csak fogom, és 10km után próbálok végsebességet elérni, akkor 175-180 körül vége az ámokfutásnak..
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #137 Dátum: 2008. Augusztus 10. - 08:34:09 » |
|
Mint egyik nap említettem, nálam 185-öt mutatot az óra. Szerintem ez rendben van. Pláne, hogy Mocsokfalvai közlekedés és hasonlóak voltak és így jött ki 8,2-re a fiogyasztás.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #138 Dátum: 2008. Augusztus 11. - 19:34:23 » |
|
Nekem sikerűlt megpakolva 4 fővel 195-öt mennem úgy, hogy még nem volt vége (óra szerint). Viszont ekkor már mögöttem volt 300km autópálya, és elég rendesen ki volt kormolva a jószág. De ha csak fogom, és 10km után próbálok végsebességet elérni, akkor 175-180 körül vége az ámokfutásnak..
Hidd el, hogy ez is van kormolva rendesen! Épp ezért aggaszt nagyon! Fél éve prószálom így is-úgy is, sehogy sem enged a 21-ből.
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #139 Dátum: 2008. Augusztus 11. - 19:42:10 » |
|
Nekem sikerűlt megpakolva 4 fővel 195-öt mennem úgy, hogy még nem volt vége (óra szerint). Viszont ekkor már mögöttem volt 300km autópálya, és elég rendesen ki volt kormolva a jószág. De ha csak fogom, és 10km után próbálok végsebességet elérni, akkor 175-180 körül vége az ámokfutásnak..
Hidd el, hogy ez is van kormolva rendesen! Épp ezért aggaszt nagyon! Fél éve prószálom így is-úgy is, sehogy sem enged a 21-ből. Oké, de az enyém 1,6-os... Hogy mekkora különbség lehet azt nem tudom, de igazából ha a KRESZ-t vesszük alapnak, akkor úgy sem lehetne kihasználni a gyári értékeket
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #140 Dátum: 2008. Augusztus 16. - 20:11:51 » |
|
Csak hogy feljebb kerüljön ez a topic!
Többszöri nekifutásra is azt tapasztaltam, hogy óra szerint 172-nél vége volt a tehetségnek, mintha szeget vertek volna a mutató elé! Több Km után sem adta meg magát, mereven ragaszkodot a bűvös számhoz! Hát... lehangoló! A 182 is olyan, mint a 7.1-es fogyasztás! Mese.
Bingó!! 1,4 motorral gyári kiszereléssel ennyi és nem több Nekem elég
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #141 Dátum: 2008. Augusztus 17. - 09:56:54 » |
|
Csak hogy feljebb kerüljön ez a topic!
Többszöri nekifutásra is azt tapasztaltam, hogy óra szerint 172-nél vége volt a tehetségnek, mintha szeget vertek volna a mutató elé! Több Km után sem adta meg magát, mereven ragaszkodot a bűvös számhoz! Hát... lehangoló! A 182 is olyan, mint a 7.1-es fogyasztás! Mese.
Az általad leírtak arra engednek következtetni, hogy lehet Te sem fogod elkerülni a szelepcserét? Nálam is így kezdődött, hogy nem ment. Pech lámpa előtt óra szerint 160 után megállt. Most 185, ami kb 175-177 a valóságban. Ez a gyári adat!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #142 Dátum: 2008. Szeptember 11. - 19:03:15 » |
|
Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak. Egyszer mentem előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége. Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 12. - 04:19:06 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #143 Dátum: 2008. Szeptember 11. - 19:51:48 » |
|
Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak. Egyszer menet előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége. Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra. Mivel 1,6 a tied, óra szerint 190-200 között van valahol a vége.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #144 Dátum: 2008. Szeptember 11. - 20:43:27 » |
|
Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak. Egyszer menet előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége. Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra. Mivel 1,6 a tied, óra szerint 190-200 között van valahol a vége. Esetleg az árokban, vagy a fában! Nem kell kisérteni az ördögöt, menjünk normálisan! 30 fölött családosnak már a biztonság a fontos, nem a száguldás ész nélkül. Inkább érjek lassabban a célomhoz, mint gyorsan sehová!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #145 Dátum: 2008. Szeptember 12. - 07:12:14 » |
|
Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak. Egyszer mentem előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége. Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra. ...és ezt is Németországban előzted!...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #146 Dátum: 2009. Február 13. - 22:23:55 » |
|
Nálam úgy 11e km környékén volt egy próba régebben. M3, új szakasz, már majdnem Nyíregynél. (elötte végig 140-150, tehát kifüstölhettem a gépet) Óra szerint elértem a 200-at (1.6 sw, olajcsere után), tehát olyan 185-190 lehetett. 2 dolog miatt sajnálom, hogy megpróbáltam: - utána nemsokkal csekklámpa. szervizes azt mondta, hogy motortéri koromlerakódás, mivel a gyűrű folyamatos nagy fordulatnál nem tudja már lehúzni az olajat. tanácsolta, hogy ne menjek huzamosabban 140-150 felett. - motorháztetőn horpadás jelentkezett egy ponton. ott, ahol a motorháztető zárja fog legelöl... ez azóta is emlékeztet! nem szembetűnő, csak ha megnézed azt a pontot, akkor látszik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #147 Dátum: 2009. Február 13. - 22:30:51 » |
|
Nálam úgy 11e km környékén volt egy próba régebben. M3, új szakasz, már majdnem Nyíregynél. (elötte végig 140-150, tehát kifüstölhettem a gépet) Óra szerint elértem a 200-at (1.6 sw, olajcsere után), tehát olyan 185-190 lehetett. 2 dolog miatt sajnálom, hogy megpróbáltam: - utána nemsokkal csekklámpa. szervizes azt mondta, hogy motortéri koromlerakódás, mivel a gyűrű folyamatos nagy fordulatnál nem tudja már lehúzni az olajat. tanácsolta, hogy ne menjek huzamosabban 140-150 felett. - motorháztetőn horpadás jelentkezett egy ponton. ott, ahol a motorháztető zárja fog legelöl... ez azóta is emlékeztet! nem szembetűnő, csak ha megnézed azt a pontot, akkor látszik... A horpadás a légnyomástól? Már nekem is mutatott 185-öt az óra, de ez csak egy 1,4 HB ...persze német autópályán, mert itthon nem szabad így menni
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #148 Dátum: 2009. Február 13. - 22:31:09 » |
|
Nálam úgy 11e km környékén volt egy próba régebben. M3, új szakasz, már majdnem Nyíregynél. (elötte végig 140-150, tehát kifüstölhettem a gépet) Óra szerint elértem a 200-at (1.6 sw, olajcsere után), tehát olyan 185-190 lehetett. 2 dolog miatt sajnálom, hogy megpróbáltam: - utána nemsokkal csekklámpa. szervizes azt mondta, hogy motortéri koromlerakódás, mivel a gyűrű folyamatos nagy fordulatnál nem tudja már lehúzni az olajat. tanácsolta, hogy ne menjek huzamosabban 140-150 felett. - motorháztetőn horpadás jelentkezett egy ponton. ott, ahol a motorháztető zárja fog legelöl... ez azóta is emlékeztet! nem szembetűnő, csak ha megnézed azt a pontot, akkor látszik... Ez elég fura. Eddigi tanácsok, pörgetni kell, mert kormolódik és jön a pech lámpa. Most meg nem szabad pörgetni Én 1400 kilométeren keresztül folyamatosan kergettem 120-170 km között a kocsit, majd pár nap mulva ugyanez a mutatvány haza, és nem jött elő a lámpa. És hogy a témához is kapcsolódjak, és ne rúgjon fenékbe a modi: Nekem M3-on 4 fővel + csomag 195km/h
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #149 Dátum: 2009. Február 13. - 22:33:19 » |
|
OFF Én meg törvénytisztelő állampógár lenneék! ON
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|